PDA

View Full Version : Vergeet Idols check dit



Briant
06-03-2011, 23:08
Dit nummer verdient een eigen topic dacht ik zo. Ik word zelden stil van iets (mensen die mij kennen kunnen dit beamen), maar hier werd ik toch even stil van.

http://www.youtube.com/watch?v=MKfDwChOoHI

Kemal
07-03-2011, 06:27
wel mooi idd, heeft wel wat weg van Katie Melua..

maartenjackie
07-03-2011, 07:27
Mooi nummertje hoor, heeft ook met Tiësto een nummer gemaakt

Leventdepevent
07-03-2011, 07:29
ik zou daar anders ook wel een nummertje mee willen maken :) :)

Briant
07-03-2011, 12:53
Idd Tiesto heeft er ook een nummer mee gemaakt.

En ja kwa uiterlijk mogen we ook niet klagen :)

Ik vind het zo mooi omdat het in tegenstelling tot veel van die idolssterretjes niet "hard harder hardst" is. Maar bescheiden en ingetogen gezongen, maar zo mooi.

el bastardo
08-03-2011, 09:37
Erg mooi. Door Idols in de titel te benoemen had ik bijna niet gekeken en dat was jammer geweest. Snap dan ook niet wat deze kwaliteits muziek ook maar enigszins met Idols te maken heeft...? Elke muzikant die zichzelf ook maar enigszins serieus neemt, doet niet mee aan Idols.

Edit: Begrijp ik nu dat zij eraan meedoet?

Briant
08-03-2011, 13:11
Erg mooi. Door Idols in de titel te benoemen had ik bijna niet gekeken en dat was jammer geweest. Snap dan ook niet wat deze kwaliteits muziek ook maar enigszins met Idols te maken heeft...? Elke muzikant die zichzelf ook maar enigszins serieus neemt, doet niet mee aan Idols.

Edit: Begrijp ik nu dat zij eraan meedoet?

Dat begrijp je verkeerd. Dit is een meisje dat op dr eigen houtje aan de slag is gegaan en door onder anderen Blogotheque bekend geworden is. De stijl van Idols staat imo lijnrecht tegenover deze muziek.

Ik zal voortaan idols niet meer vernoemen... ik wilde een sensationele titel hebben, back to the drawing boards ;)