PDA

View Full Version : verslagje- It's Showtime Fighting Stars 6 maart 2011 *spoilers*



marcelt
07-03-2011, 00:36
Net terug van de Sporthallen-Zuid. Het was weer een tof evenement.

Ik was al vroeg aanwezig omdat twee jongens van Gym Haarlem (GH) in het voorprogramma mochten vechten en die wilde ik zien. Kevin Hessling (GH) vocht een zeer goede partij tegen Steve Poort en won. Kay Bult (GH) was wat te afwachtend en liet zich de kaas een beetje van het brood eten door Ferry Hoogendijk. In de laatste ronde sloeg hij Ferry echter open en won geheel onverwacht door medische interventie. Verder won Maik Redan van Mike's Gym van Alend al Ali. Maik viel me op als een zeer talentvolle jongen in het voorprogramma. Michael Smit verpestte voor Jamie de Vries het afscheidsgevecht door hem met een knie op de neus te raken. Je hoorde het kraken. Michael was sowieso veel beter en combineerde erg goed.

Jamal Bensaddik wist Rico Verhoeven een paar keer aan te slaan en Rico stond te tollen. De handdoek werd niet gezien en Dennis Krauweel kwam zelf de ring maar in om het gevecht te stoppen.
Mo Ben Nasser schakelde Romano Morjoner binnen een minuut uit met een knie. Volgens mij had hij geen klap gekregen. Leroy Kaestner en Ramzi Tamaditi liepen steeds vast op elkaar en pakten de clinch en zorgden zo voor een niet erg aantrekkelijke partij. Raymond Bonte werd door Ricardo van de Bos met een (dacht ik) linkerstoot /rechter hoge trap combo naar ko-land gestuurd. Warren Stevelmans tegen Mohamed Medhar ging in een hoog tempo over en weer. Mohammed ging neer op een harde lowkick op de voorkant van zijn bovenbeen en moest opgeven. Robin van Rosmalen vocht zeer goed tegen Chahid en ook deze harde wedstrijd ging in een hoog tempo. Robin won terecht op punten. Rachid Belani en William Diender was van tevoren al leuk door de beef die er was ontstaan. Er was ook een goede staredown en ook duwden ze elkaar tussen de rondes. Deze wedstrijd was een ware slachtpartij en wat kan die Diender toch een hoop op zijn kop hebben. Diender scoorde en combineerde meer en werd de terechte winnaar. Na deze wedstrijd kon Wendell Roche tegen Danyo Illunga alleen maar tegen vallen. Dat deed het ook. Het was een kampioensmatch, maar qua niveau zag het er zo niet uit. Het was wel een intensieve wedstrijd over 5 rondes. Wendell was op het laatst echt moe. Danyo, de pupil van Bonjasky, was beweeglijker en won terecht op punten en is nu It's Showtime kampioen. Drago had zo als altijd succes met zijn opkomst. Verder had hij niet veel succes tegen Kyshenko. Drago leek al snel last van zijn linkerbeen te hebben en viel ook een paar keer tijdens de partij. Hij wist ook alleen maar enkelvoudige technieken te maken, vooral harde lowkicks. Kyshenko was beweeglijk en scoorde met allerlei combinaties en technieken. Hij gaf Drago kickboksles vandaag en won dan ook. Aussie werd van tevoren veel kans gegeven tegen Souwer door veel mensen. De zaal was op Aussies hand, maar hij kwam er nauwelijks aan te pas. In het begin nog wel wat, zoals bekend is, is Andy een slowstarter. Maar daarna ging Andy goed los en was het genieten van soms wel zes stoot-combinaties afgerond met een trap. Ook Andy gaf kickboksles vandaag. Schitterend. Aussie moest teveel aftrainen en bezit te weinig kracht op dit gewicht leek het. Souwer zag er veel sterker uit en vocht een gedreven honderdvijftigste (!) partij. Daniel Ghita en Hesdy Gerges vochten zoals verwacht een harde partij met veel lowkicks. Hesdy overheerste in de eerste twee rondes en zette Ghita vaak goed onder druk. In de tweede ronde deed Ghita zijn dekking naar beneden en liet zich gewoon slaan door Hesdy. In de derde ronde was Hesdy erg moe en deed niet meer zoveel en kwam Ghita met de combinaties. Hesdy won op punten.
De jurering was erg goed vanavond. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Er was jammergenoeg geen goed eten te verkrijgen. De schaars geklede dansmariekes ware weer ware eyecandy.

Maupie
07-03-2011, 00:48
bedankt marcel

remco pardoel
07-03-2011, 01:02
Ik zeg Marcel voor razende Reporter!!!
Leuk verslag!!

Ervani
07-03-2011, 02:00
Ik was vanavond ook aanwezig en kan mij geheel vinden in dit korte verslag: het omschrijft de partijen goed.

thomas2010
07-03-2011, 03:31
meneer afav, zijn er backstage films gemaakt?

Ervani
07-03-2011, 03:35
Ja wij hebben backstage gefilmd alleen heeft onze audio recorder ons na pakweg 100 draaiuren in de steek gelaten dus interviews zijn niet goed gelukt. Wij komen met een korte moodfilm

thomas2010
07-03-2011, 04:26
Meneer afav, doe dan beelden zonder geluid. Kijken is ook mooi, en dove mensen kunnen ook alleen maar zien dus dat maakt niet uit.

Kemal
07-03-2011, 07:30
Leuk verslagje Marcel, thanks!

Leventdepevent
07-03-2011, 08:35
x2 bedankt

Richelieu
07-03-2011, 08:52
Leuk verslagje Marcel, leest lekker weg!

salmineo007
07-03-2011, 11:32
Goed bezig MARCEL! Nu ff wachten op die filmpjes

Anderson
07-03-2011, 13:00
goed stukje Marcelt.

In week 6 kg afvallen moet je toch bij jezelf weten dat dit veeltste veel kracht kost.

Ik hou m'n hart vast voor Bourdif en Cosmo volgende week.

Tim.H
07-03-2011, 14:08
Ik was er ook gister avond en zoals een ander al zei je verslag klopt helemaal. Ik wil het alleen nog even hebben over Robin van Rosmalen. Ik kende deze jongen alleen van naam en had hem nog nooit live zien vechten maar wat een topper is dat zeg. Zijn combinaties waren snoei hard en zuiver. In het begin was de zaal voor mijn gevoel voor Chahid maar om Robin kon je gister niet heen en zo kreeg hij de zaal mee. We zaten echt te genieten. Voor mij met de partij van Diender als close tweede de parij van de avond!

AmineBoudhoum
07-03-2011, 14:27
jammer dat er geen ko's in de hoofdpartij zijn gescoort