PDA

View Full Version : IT's Showtime vanavond op RTL 7 om 00:05 uur



Devillrider
07-03-2011, 20:00
Voor de mensen/fans die gisteren niet aanwezig konden zijn op de IT's Showtime gala is vanavond een samenvatting op RTL 7 om 00:05 uur.. Enjoy ... :)

raveboy
07-03-2011, 20:25
Voor de mensen/fans die gisteren niet aanwezig konden zijn op de IT's Showtime gala is vanavond een samenvatting op RTL 7 om 00:05 uur.. Enjoy ... :)

Altijd handig op een door de weekse dag rond dat tijdstip.
Zoals gewoonlijk de wedstrijden al gezien ( in matige kwaliteit ) via verschillende sites.

Wordt tijd dat ze voor de Nederlandse fans een keer een normaal tijdstip gaan hanteren of een stream die gewoon werkt in Nederland.

Als het zoals altijd weer eens om geld gaat, kunnen ze ook een keer alles op dvd's uit gaan brengen zoals vroeger, dan verdienen ze er nog steeds aan.
Ik heb thuis dozen en kasten vol van Nikko Sports, maar nu wordt alles op een blanco dvd'tje gezet.

Het is wel leuk dat het op tv komt, maar samenvattingen wil ik niet zien.
Naar elk gala gaan wordt hem niet voordat dat argument wordt gebruikt.

Toch het blijft beter als niets, maar de laatste keer dat ik sbs6, rtl7, of Eurosport heb gekeken is al een tijd terug.
Vooral vanwege het tijdstip en omdat het allang al te downloaden is vanuit alle landen waar het gala zelf niet eens is.

Bartju
08-03-2011, 00:19
Wtf? Diender vs van roosmalen? Das n ander gala dan die van de 6e

Petrosyan188
08-03-2011, 00:22
ik zag nog wel een stukje helmond, de hab gym waar nieky aan het trainen was met antoine geloof ik en berkendonk :p

Amsterdam'r
08-03-2011, 08:12
Was inderdaad een verslag van een eerder gala (geloof zondag 12 september 2010), waar Nieky op K.O. verloor van Aussie..wel jammer...

Devillrider
08-03-2011, 14:06
Ja idd guys.. Jullie hebben helemaal gelijk.. Was in de veronderstelling dat het hier om de gala ging van afgelopen zondag :-(...

Fightchick
10-03-2011, 16:12
Echt super slecht van RTL dit! Ik zat ook klaar voor het gala van 6 maart, maar nee hoor, ze komen met een oud gala.