PDA

View Full Version : Wereld titel gevecht Sergio Wielzen - Karim Bennoui



Anderson
07-03-2011, 23:09
Eindelijk heeft I'ts showtime een waardige tegenstander gevonden voor Sergio Wielzen.

Karim Bennoui heeft vorig jaar de Franse nationale titel veroverd. Karim pas 19 jaar.

Karim Bennoui vecht voor team nasser k aka boxing st Fons.

Op dit moment 1 van de beste kick, thai boksschool van de wereld.

Anderson
07-03-2011, 23:23
http://www.youtube.com/watch?v=1N2szu4uZEU

Petrosyan188
07-03-2011, 23:34
weer geen Naoufal El Hamchaoui dus :( . ik snap zowiezo niet waarom ze niet bv. een keer mosab amrani voor die titel laten vechten voor 65kg, of petrosyan voor de 70kg belt of een manhoef voor 95kg belt of wat ik al helemaal niet snap is dat hesdy vs ghita een niet titel gevecht is maar hesdy vs ignashov wel en dat terwijl ze vechters als een spong hebben. het lijkt wel of ze bij it's showtime hun best doen om de toppers niet kampioen te willen laten maken. zo'n petrosyan bv. zou natuurlijk 70kg kampioen moeten zijn en niet met alle respect chris ngimbi die ik overigens een geweldige kerel vind

Anderson
08-03-2011, 00:00
Petrosyan zit wel wat in wat je zegt

Naoufal weet ik niet of die nog vecht het is volgens mij een tijd geleden dat hij vocht in 2008 of 2009 . Hij is ook niet zo jong meer. Je kan het beste vragen aan z'n kickbox.nl aan Jim[ z'n trainer] een privebericht.

Mosab zou een mooi match zijn tegen orono.
Petrosyan dat zullen ze waarschijnlijk zo lang mogelijk uitstellen waarschijnlijk voor zoveel mogelijk marketing -70kg.
Manhoef zou een goede zijn ja voor de -95kg tegen Corbett.
Hesdy had nog te weinig conditie voor 5 rondes.

lopez86
08-03-2011, 00:25
weer geen Naoufal El Hamchaoui dus :( . ik snap zowiezo niet waarom ze niet bv. een keer mosab amrani voor die titel laten vechten voor 65kg, of petrosyan voor de 70kg belt of een manhoef voor 95kg belt of wat ik al helemaal niet snap is dat hesdy vs ghita een niet titel gevecht is maar hesdy vs ignashov wel en dat terwijl ze vechters als een spong hebben. het lijkt wel of ze bij it's showtime hun best doen om de toppers niet kampioen te willen laten maken. zo'n petrosyan bv. zou natuurlijk 70kg kampioen moeten zijn en niet met alle respect chris ngimbi die ik overigens een geweldige kerel vind

Naoufal is gestopt voor zover ik weet. Spong vecht niet meer tot -95 (persverklaring Showtime). En Petrosyan voor die titel laten vechten is gewoon niet leuk, laten we eerlijk zijn.

Petrosyan188
08-03-2011, 00:44
niet leuk? hoezo? wat is er dan zo leuk dat ngimbi kampioen is? de beste moet gewoon kampioen zijn en dat is ngimbi zeker niet en spong bedoel ik mee dat ik hem graag voor de titel tegen hesdy zie vechten dan een ignashov

lopez86
08-03-2011, 01:10
niet leuk? hoezo? wat is er dan zo leuk dat ngimbi kampioen is? de beste moet gewoon kampioen zijn en dat is ngimbi zeker niet en spong bedoel ik mee dat ik hem graag voor de titel tegen hesdy zie vechten dan een ignashov

Niemand heeft het over Ngimbi.
Ik heb het over de dominantie van Petrosyan.
En het "de beste moet kampioen zijn" is een utopie, in elke vorm van vechtsport, sorry.

Petrosyan188
08-03-2011, 01:14
hoezo een utopie? ik snap jouw niet... zet petrosyan tegenover ngimbi ipv chahid in lyon over 2maandjes en probleem is gelijk opgelost want iedereen met een beetje verstand van k1 weet dat petrosyan de beste 70kg vechter van de wereld is

sterrenkijker
08-03-2011, 08:32
Dat heeft natuurlijk maar met 1 ding te maken, de kampioen moet ook vechten. Vorig jaar vocht Petrosyan slechts 1 x voor Showtime.. Ik weet dat hij ook last had van blessures maar hij vocht wel 4 partijen voor K1 en daarnaast wil hij nog in zijn eigen land vechten.. Je had kampioenen als Badr Hari (1 a 2x per jaar voor Showtime), Spong (vocht nooit voor zn titel), Manhoef (ook nooit op -85), Cosom (prioriteit lag ook niet bij Shwotime)... Dat moet je toch ook niet willen... En marketingtechnisch is Ngimbi-Petrosyan ook niks aan.. Ik zou zeggen laat eerst Souwer voor de titel vechten!

Coldcrust
08-03-2011, 12:49
''Eindelijk een waardige tegenstander gevonden'' hahahah,net of ze zo hard zoeken bij Showtime om hun eigen kampioen te matchen.
El Hamchaoui is niet gestopt maar momenteel prive druk maar hij is sowieso nog nooit benaderd maar Ilyas zou kunnen (die wil maar al te graag)..en in het buitenland zijn de mogelijkheden legio.
Er is sowieso een heel leger aan Thaise vechters die geen enkel probleem met Sergio zouden hebben..we praten over de -61 en daarin zijn de thai oppermachtig.

Anderson
08-03-2011, 13:03
Als Ilyas voor de titel zou vechten zou het geen wereld titel heten maar een nationale titel.

Een Thai op dat gewicht is natuurlijk altijd beter dat weet iedereen. Maar je moet ook kijken of ze aantrekkelijk vechten op de It's Showtime regels en wat het It's Showtime publiek wilt. Het it's Showtime publiek ziet liever niet vechters die alleen maar clinchen.

Richelieu
08-03-2011, 13:15
''Eindelijk een waardige tegenstander gevonden'' hahahah,net of ze zo hard zoeken bij Showtime om hun eigen kampioen te matchen.
El Hamchaoui is niet gestopt maar momenteel prive druk maar hij is sowieso nog nooit benaderd maar Ilyas zou kunnen (die wil maar al te graag)..en in het buitenland zijn de mogelijkheden legio.
Er is sowieso een heel leger aan Thaise vechters die geen enkel probleem met Sergio zouden hebben..we praten over de -61 en daarin zijn de thai oppermachtig.

Kan me nog wel een andere Haagse vechter herinneren die ruim op punten won van Sergio Wielzen, ze houden hem eigenlijk die title shot moeten geven.


Het it's Showtime publiek ziet liever niet vechters die alleen maar clinchen.

Sinds wanneer mag je daar clinchen?

Anderson
08-03-2011, 13:33
Sinds wanneer mag je daar clinchen?


mag ook niet maar noem jij maar eens een thaise vechter op die niet clincht het zijn er maar weinig Yod houd niet van de clinch Saiyok kan clinchen maar het hoeft niet perse. Bovy kan zonder de clinch maar Khem kan alleen vechten met de clinch als die moeten vechten regels zonder de clinch is die gehandicapt.

Dat geld voor bijna alle Thaise vechters zoals Khem er zijn er maar weinig die er een hekel aan hebben of zoals Saiyok beide kunnen.

Djani
08-03-2011, 13:55
@Anderson, hoe komt het dat je zoveel van de franse muay thai scene afweet?

Anderson
08-03-2011, 14:49
Veel valt wel mee hoor op kickbox.nl zijn er leden die er veel meer verstand van hebben alleen posten dez e members maar zelden jammer genoeg.

Interesse is een beetje gekomen toen ik highlight zag van Dany Bill toen ben ik een beetje verder gaan kijken.