PDA

View Full Version : powned uitzending 07-03-2011



bush1do
08-03-2011, 13:02
powned had beelden uitgezonden gisteravond over het its showtime gala van afgelopen weekend.
gaan ze potverdorie iedereen maar intervieuwen of ze crimineel zijn en een strafblad hebben.

bedankt powned voor het proberen de sport weer een beetje in een kwaad daglicht te zetten.

ze vragen aan saki of hij een strafblad heeft en of hij omgaat met criminelen.

ArjanV
08-03-2011, 13:13
Mag dat niet dan? Ik zie het probleem niet zo....als Powned dezelfde vragen stelt aan politici of weet ik veel wat voor anderere groep mensen vinden we het allemaal normaal....Natuurlijk hoef je er niet blij mee te zijn maar het is nu eenmaal een gegeven dat dat nu eenmaal de algemene gedachte is rond het vechtsportwereldje (en dat is natuurlijk mede aan datzelfde vechtsportwereldje te danken dus daar moeten we ook niet al te hypocriet over gaan doen)

Glen
08-03-2011, 13:23
Mag dat niet dan? Ik zie het probleem niet zo....als Powned dezelfde vragen stelt aan politici of weet ik veel wat voor anderere groep mensen vinden we het allemaal normaal....Natuurlijk hoef je er niet blij mee te zijn maar het is nu eenmaal een gegeven dat dat nu eenmaal de algemene gedachte is rond het vechtsportwereldje (en dat is natuurlijk mede aan datzelfde vechtsportwereldje te danken dus daar moeten we ook niet al te hypocriet over gaan doen)
Vragen staat 'Vrij' inderdaad.....
Die meid heeft wel ballen.
Was aangenaam verrast dat ze niet een paar stompen voor der harses kreeg van Dick.
Ze waren in ieder geval irritant aanwezig..en, nogmaals, verbazingwekkend dat ze er zo mee weg kwamen.

Richelieu
08-03-2011, 13:27
Voor de beelden; http://www.powned.tv/uitzendinggemist.html

Simone
08-03-2011, 13:28
Ik vind Powned sowieso, ongelooflijk irritant :)

Richelieu
08-03-2011, 13:28
Vragen staat 'Vrij' inderdaad.....
Die meid heeft wel ballen.
Was aangenaam verrast dat ze niet een paar stompen voor der harses kreeg van Dick.
Ze waren in ieder geval irritant aanwezig..en, nogmaals, verbazingwekkend dat ze er zo mee weg kwamen.

Das idd wel lef hebben!

PinPoint
08-03-2011, 13:29
Wat is powned?


Aha...kwaliteit journalistiek! Juist!

Richelieu
08-03-2011, 13:32
Wat is powned?

Nieuwsrubriek van de heren Geenstijl.nl

PinPoint
08-03-2011, 13:35
http://farm3.static.flickr.com/2345/2040479693_ed468d8f7f_o.jpg

sterrenkijker
08-03-2011, 13:42
Zo is powned toch, lekker belangrijk.

XanaduNL
08-03-2011, 13:46
Waardeloos item. En zelfs een bloedige foto van Keith Jardine gebruiken, die er niks mee te maken heeft. >.<

Dat laatste stukje over de vrouwendag vond ik wel amusant. :P

MrMiyagi
08-03-2011, 13:59
lol @ de reactie van Hesdy: half nederland heeft een strafblad hahah

Tony Galento
08-03-2011, 15:08
iedereen weet wat er zoal in het vip-gedeelte zit. alleen maar goede reclame dat dit meisje die vragen gewoon kan stellen zonder er uit gekegeld te worden.

blijkbaar zien sommige mensen liever kritiekloze reportages die vertellen dat het allemaal wel meevalt.

Baske
08-03-2011, 15:13
Vind het een behoorlijk irritant programma, wat lijkt te bestaan om mensen te irriteren. Dit niet alleen voor de manier waarop ze bij It's Showtime aanwezig waren, ook de rest v.h programma vind ik gewoon te ver gaan.

Anderson
08-03-2011, 15:28
helemaal mee eens

Justinian
08-03-2011, 15:33
Dit is niet mijn omroep vriend!

blackadder
08-03-2011, 15:42
Vind het een behoorlijk irritant programma, wat lijkt te bestaan om mensen te irriteren. Dit niet alleen voor de manier waarop ze bij It's Showtime aanwezig waren, ook de rest v.h programma vind ik gewoon te ver gaan.
Geen stijl. Wat verwacht je?

bazooka
08-03-2011, 15:57
Ik kan de humor er wel van inzien.
Die jongen in dat andere item die homo's gay vindt was ook lachen en dat item over het braziliaanse carnaval was nog beter.

ijsblok
08-03-2011, 16:02
powned had beelden uitgezonden gisteravond over het its showtime gala van afgelopen weekend.
gaan ze potverdorie iedereen maar intervieuwen of ze crimineel zijn en een strafblad hebben.


ze vragen aan saki of hij een strafblad heeft en of hij omgaat met criminelen.

gezien de huidige ontwikkelingen zijn dat m.i. journalistiek gezien relevante vragen.

Dragao
08-03-2011, 16:11
Vragen staat 'Vrij' inderdaad.....
Die meid heeft wel ballen.
Was aangenaam verrast dat ze niet een paar stompen voor der harses kreeg van Dick.
Ze waren in ieder geval irritant aanwezig..en, nogmaals, verbazingwekkend dat ze er zo mee weg kwamen.

Waarom verbazingwekkend??
Dan heb jijzelf de gedachte dat mensen die iets te maken hebben met vechtsporten er meteen op los slaan.
Het zou juist verbazingwekkend zijn als men er agressief op inging.

Dragao
08-03-2011, 16:13
er ging ff wat fout :S

respect
08-03-2011, 16:14
Objectief zijn is bij die mongolen zo genaamde journalist ver te zoeken, onderwerpen zoeken waar ze lekker op kunnen kankeren. Echt een vies mannetje die rutger.Als ik hem tegen kom krijgt hij met de vlakke hand zo recht in zijn muil.. hij verrast mensen met die stomme vragen ik hem met een klap op zijn muil.

ijsblok
08-03-2011, 16:19
Objectief zijn is bij die mongolen zo genaamde journalist ver te zoeken, onderwerpen zoeken waar ze lekker op kunnen kankeren. Echt een vies mannetje die rutger.Als ik hem tegen kom krijgt hij met de vlakke hand zo recht in zijn muil.. hij verrast mensen met die stomme vragen ik hem met een klap op zijn muil.

respect?

Dragao
08-03-2011, 16:19
Objectief zijn is bij die mongolen zo genaamde journalist ver te zoeken, onderwerpen zoeken waar ze lekker op kunnen kankeren. Echt een vies mannetje die rutger.Als ik hem tegen kom krijgt hij met de vlakke hand zo recht in zijn muil.. hij verrast mensen met die stomme vragen ik hem met een klap op zijn muil.

http://rob.nu/wp-content/uploads/2009/09/facepalm2.jpg

SjorsWilms
08-03-2011, 16:19
Ik vind Powned sowieso, ongelooflijk irritant :)

2x

Leventdepevent
08-03-2011, 16:25
irritant.....maar vind het soms best amusant. maar t enig wat je kan doen is volgens mij zo normaal mogelijk antwoord geven, als je zelf geiriteerd gaat reageren op die vragen hebben ze je precies waar ze je willen hebben.

respect
08-03-2011, 16:27
respect?
Dat moet je verdienen vriend.

PinPoint
08-03-2011, 17:10
Objectief zijn is bij die mongolen zo genaamde journalist ver te zoeken, onderwerpen zoeken waar ze lekker op kunnen kankeren. Echt een vies mannetje die rutger.Als ik hem tegen kom krijgt hij met de vlakke hand zo recht in zijn muil.. hij verrast mensen met die stomme vragen ik hem met een klap op zijn muil.


Alleen voor deze post zou je een ban voor het leven moeten krijgen. Op dumpert heet dat weggejorist en opgerot of zo.......

TOON
08-03-2011, 17:17
vind het helemaal niks dat powned, maar het is niet zo dat ze anders geinterviewd hebben dan normaal.....dit is hun stijl....of geenstijl....net wat je wilt....

Lionheart
08-03-2011, 17:20
Irritante gasten van Powned,

Hoe die Rutger ook tekeer ging tegen die Joodse man die de holocaust had overleeft.

Ik snap dat sommige mensen zijn 2 voortanden er met een footstomp uit willen trappen.

Sorry dit moest er ff uit.

respect
08-03-2011, 17:20
Alleen voor deze post zou je een ban voor het leven moeten krijgen. Op dumpert heet dat weggejorist en opgerot of zo.......
Je bent vast een fan van die idioot. Loop je nou als een klein kind om een ban te vragen jankert. Geen zin in discussie hier op mix fight forum.geef mijn mening en sta daar achter. blijft een idoot met camera als machts middel.. klaar.

Mauro
08-03-2011, 17:29
respect?
lol
En hij/zij noemt zichzelf respect....:fp:

Briant
08-03-2011, 17:38
Dit is mijn account niet vriend... lol

Beetje dimmen respect, je mag je mening geven, maar hou het netjes dat zou je buiten ook niet doen.

PinPoint
08-03-2011, 17:39
Je bent vast een fan van die idioot. Loop je nou als een klein kind om een ban te vragen jankert. Geen zin in discussie hier op mix fight forum.geef mijn mening en sta daar achter. blijft een idoot met camera als machts middel.. klaar.


De vraag is of het zin heeft om op post als deze en die vorige inhoudelijk te reageren en uit te leggen wat er niet mis mee is. Het antwoord weet ik wel, dus laat ik het hierbij.

Kemal
08-03-2011, 18:00
Dit is niet mijn omroep vriend!

:lol: x2

Glen
08-03-2011, 18:06
Waarom verbazingwekkend??
Dan heb jijzelf de gedachte dat mensen die iets te maken hebben met vechtsporten er meteen op los slaan.
Het zou juist verbazingwekkend zijn als men er agressief op inging.
Ben aangenaam verrast dat je weet wat mijn gedachten zijn...je kent me duidelijk niet.
Gelukkig!

Facade
08-03-2011, 18:09
Je weet toch wat je krijgt met Powned, kan me hier niet druk over maken. Niet al te lang stil bij blijven staan en gewoon laten gaan vind ik. Ik denk niet dat de vechtsport hieronder lijdt.

respect
08-03-2011, 18:16
Dit is mijn account niet vriend... lol

Beetje dimmen respect, je mag je mening geven, maar hou het netjes dat zou je buiten ook niet doen.
Snap hem even niet... maar wat ik buiten doe of niet doe weet je niet hoef je ook niet te weten.ik reageerde niet persoonlijk op iemand hier maar reageerde op mensen die wel op mijn post reageerden. snap dus even niet wat daar fout aan is. en ja als die gast rutger dat bij mij zou doen zou ik hem een klap geven dat verdiend hij.. ja en.

Briant
08-03-2011, 18:23
Snap hem even niet... maar wat ik buiten doe of niet doe weet je niet hoef je ook niet te weten.ik reageerde niet persoonlijk op iemand hier maar reageerde op mensen die wel op mijn post reageerden. snap dus even niet wat daar fout aan is. en ja als die gast rutger dat bij mij zou doen zou ik hem een klap geven dat verdiend hij.. ja en.

Ik bedoel dat je een internetheld bent. Je taalgebruik is verre van datgene wat binnen de norm ligt.
Dus... even dimmen.

respect
08-03-2011, 18:28
Internetheld zo zo. wou zo n lach tekentje bij zetten maar ga er maar niet op in.

henne
08-03-2011, 18:29
het enige wat ze kunnen is irritante vragen stellen. slaat gewoon nergens op. :-)

Harrie Nak
08-03-2011, 20:15
Wat Leventdepevent zegt, gewoon normaal antwoorden, dan ben je er zo vanaf. Ze proberen immers een "vermakelijk" antwoord uit je te krijgen. Kijk maar in het stuk daarvoor, over Gretta Duisenberg, door haar reacties en bijbehorende rechtzaak komt ze nooit meer van ze af.

KayOne
08-03-2011, 20:23
hahaha wat een begin met Diender met zijn fuck fuck fuck..

Vince
08-03-2011, 20:34
Dit is nu eenmaal wat deze zender doet. Heeft niets met het zwartmaken van de vechtsport te maken.
Het was fijn geweest als we net als de mensen op its showtime de wijste konden zijn ;)

Als je ooit nog geinterviewd wordt door die gasten neem dan hier een voorbeeld aan:
http://www.youtube.com/watch?v=OR1cgc2iA3U

Fan1976
08-03-2011, 20:36
Manier van intervieuwen Powned is om al gevoelige onderwerpen bij andere uit de tent te lokken en zo op de zeren plek te staan. Dat geeft ze alleen maar meer kracht. Kalm blijven is het beste, het lukte dus zelfs hier op het forum om het door te drukken want mensen gaan nu elkaar hier irri vinden. Bij mij kwam ze ook met die microfoon onder me neus, simpel antwoord gegeven en was dus niet belangrijk genoeg om het uit te zenden. Het is nu te simpel om maar erop door te gaan dat alle boeven van nederland in de vips van het kickboxen zitten. Ga maar eens de voetbalwedstrijden af, wat denk je dat daar in skyboxen zitten en laat staan tribunes. Het is nu ff een hot item door een burgemeester die er publiciteit uit trekt en over een paar jaar is het weer iets anders en iemand anders die de zondebok is.

Justinian
08-03-2011, 21:30
Dit is nu eenmaal wat deze zender doet. Heeft niets met het zwartmaken van de vechtsport te maken.
Het was fijn geweest als we net als de mensen op its showtime de wijste konden zijn ;)

Als je ooit nog geinterviewd wordt door die gasten neem dan hier een voorbeeld aan:
http://www.youtube.com/watch?v=OR1cgc2iA3U
Hahaha oh man, dit is echt een geweldige video! Heb deze al eerder gezien maar echt briljant de rollen omgedraaid. De wijze waarop deze journalisten vragen stellen is ronduit irritant in mijn optiek. Je kunt het beste kalm blijven inderdaad. Ik werd afgelopen zondag ook geïnterviewd en dat is niet uitgezonden. De antwoorden die ik gaf waren kennelijk niet de antwoorden waar ze op zaten te wachten. Kan ook zijn dat ze al genoeg beeldmateriaal hadden ;)

Lionheart
08-03-2011, 23:22
Dit is nu eenmaal wat deze zender doet. Heeft niets met het zwartmaken van de vechtsport te maken.
Het was fijn geweest als we net als de mensen op its showtime de wijste konden zijn ;)

Als je ooit nog geinterviewd wordt door die gasten neem dan hier een voorbeeld aan:
http://www.youtube.com/watch?v=OR1cgc2iA3U


Dit interview was ijzersterk, de antwoorden die eruitkwamen waren top!! Haha!

GM
08-03-2011, 23:53
Objectief zijn is bij die mongolen zo genaamde journalist ver te zoeken, onderwerpen zoeken waar ze lekker op kunnen kankeren. Echt een vies mannetje die rutger.Als ik hem tegen kom krijgt hij met de vlakke hand zo recht in zijn muil.. hij verrast mensen met die stomme vragen ik hem met een klap op zijn muil.


Stom van je om te zeggen....nu is het geen verrassing meer :blush:

Graag op Youtube plaatsen :cool2:

GM
08-03-2011, 23:56
Irritante gasten van Powned,

Hoe die Rutger ook tekeer ging tegen die Joodse man die de holocaust had overleeft.

Ik snap dat sommige mensen zijn 2 voortanden er met een footstomp uit willen trappen.

Sorry dit moest er ff uit.

2 voortanden ??? Beetje tammetjes... 4 mag ook

GM
09-03-2011, 00:02
Wanneer ben je trouwens een crimineel ??

Vince
09-03-2011, 00:07
Wanneer ben je trouwens een crimineel ??

nu ...


2 voortanden ??? Beetje tammetjes... 4 mag ook

:P

remco pardoel
09-03-2011, 00:09
Had je iets goeds verwacht van Powned
Ze zijn wel weer brutaal

Het leuke van Powned is er eigenlijk al een beetje vanaf sinds een jaartje

GM
09-03-2011, 00:14
nu ...



:P

Hahaha je zit op mixfight = crimineel
Ok snap het nu een beetje geloof ik....hier krijg ik ten minste een beetje begrip......ik bedoel ik heb iets raars aan mijn rechtervoet waardoor ik soms , overigens volledig onbewust en onschuldig, te hard rij....maar wel een strafblad.
Ik heb het idee dat jij dat wel snapt

D1987
09-03-2011, 00:56
Valt reuze mee toch

Richelieu
09-03-2011, 08:09
Valt reuze mee toch

Vond het ook echt wel meevallen eigenlijk! Zoals al eerder in deze topic is gezegd reageert iedereen erg relaxed. Dat Rutger op de vrouwendag is en de microfoon uit zijn hand word getrokken na een vraag (aan het eind van de uitzending) heb ik niet in deze reportage gezien. Dat ze met deze vragen weg kwam geeft aan dat vechtsporters/galabezoekers over het algemeen vrij beheerst zijn. Rutger kan beter eens tijdens zijn reportages in Den Haag vragen waarom er zoveel volksvertegenwoordigers een strafrechtelijk verleden hebben, daar ben ik dan wel weer benieuwd naar ;)

Lionheart
09-03-2011, 09:23
Rutger kan beter eens tijdens zijn reportages in Den Haag vragen waarom er zoveel volksvertegenwoordigers een strafrechtelijk verleden hebben, daar ben ik dan wel weer benieuwd naar ;)

Idd!! ;)

marcelt
09-03-2011, 13:00
Objectief zijn is bij die mongolen zo genaamde journalist ver te zoeken, onderwerpen zoeken waar ze lekker op kunnen kankeren. Echt een vies mannetje die rutger.Als ik hem tegen kom krijgt hij met de vlakke hand zo recht in zijn muil.. hij verrast mensen met die stomme vragen ik hem met een klap op zijn muil.

Aparte stelling voor iemand die zich respect noemt. Maar een vies mannetjes is het idd. en totaal respectloos.

justsomeone
09-03-2011, 13:08
Vond dat stukje met die gretta duissenberg leuker :D

Briant
09-03-2011, 13:17
Of die VMBOer die stelt dat Homos toch wel gay zijn.

ijsblok
09-03-2011, 16:42
Internetheld zo zo. wou zo n lach tekentje bij zetten maar ga er maar niet op in.

ah toe nou

respect
09-03-2011, 18:11
ah toe nou
haha toe nou

respect
09-03-2011, 18:15
Aparte stelling voor iemand die zich respect noemt. Maar een vies mannetjes is het idd. en totaal respectloos.
Moet ik nou echt respect hebben voor iemand die nergens respect voor heeft. dacht het niet ben geen monnik uit tibet ofzo haha.dacht dat je zo iets moest verdienen maar zal wel fout zitten :/.

Glen
09-03-2011, 18:35
Moet ik nou echt respect hebben voor iemand die nergens respect voor heeft. dacht het niet ben geen monnik uit tibet ofzo haha.dacht dat je zo iets moest verdienen maar zal wel fout zitten :/.
Dat gaat over Rutger van Powned, vlotte Tinus aan de rekstok!
Nou weer gezellig doen allemaal.

Simone
09-03-2011, 19:12
Dat gaat over Rutger van Powned, vlotte Tinus aan de rekstok!
Nou weer gezellig doen allemaal.

LOL @ Vlotte tinus aan de rekstok :P