PDA

View Full Version : NPU Undisputed: GIBBS vs FRENK - octagon fights 9 april 2011 Almelo - Poster & MM



Dragon Tail
09-03-2011, 11:02
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/08/1299607930-520.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3591292.html)

Goedendag sportvrienden,

Hierbij de officiele poster van het evenement NPU Undisputed van 9 april 2011 in Almelo.

VIP-plaatsen zijn 60 euro per stuk. Hierbij zit men dichter bij het wedstrijdpodium en zijn eten en drank inbegrepen. Bestellingen en informatie via mail naar [email protected].

Vraag de deelnemende gyms naar de voorverkoopkaarten a 20 euro per stuk (kassa 25 euro).

NPU Non Plus Ultra fighting

---

OFFICIAL FIGHT CARD

MAINFIGHT MMA PRO
Heavyweight: Jessie Gibbs - Team Agua VS Dean Frenk - Tatsujin Dojo Nijmegen

MAINCARD MMA PRO ULTRA
Middleweight: Jermain Voetman - Team Hans Vos VS Twan van Buuren - Team Duncan
Welterweight: Jawaad Hussein - Kops Gym VS Abi el Khalfi - Team Topfighter (Belgium)
Lightweight: Alex Becker - X-Fight Fight Fabrik Bremerhaven (Germany) VS Jelle Arts - Team Topfighter (Belgium)

MUAYTHAI B
Junior Welterweight: Jackie Dings - Golden Glory Helmond VS Benjamin Malekzadeh - MT Dortmund (Germany)

UNDERCARD MMA AMATEUR PLUS
Heavyweight: Arya Hoesseini - Kops Gym VS Maikel Zegers - Hoyer's Gym
Light Heavyweight: Gerwin Lubbelinkhof - Scorpio Gym VS Peter Neplach - Team Duncan
- Henry Heinhuis - Team Aerts VS Olaf Cordemeyer - Team Schreiber
- Donovan Panayiotis - BJJ Purmerend VS Sait Esen - MMA Almere
Middleweight: Yassin Irim - Zaanse Gym VS Paul Wijgergangs - Van Buel Sports
- Andy Gravee - Hoyer's Gym VS Arthur Lafertin - Team Topfighter (Belgium)
- Pieter Moore - Team Schreiber VS Mario van der Reij - Team SuperPro
- Glenn Dierckx -Team Topfighter (Belgium) VS Paulo Boer - Aihato
- Carlo Rumokoy - Scorpio Gym VS Jeffrey Rooze - Van Os Gym Alkmaar
Welterweight: Andreas Kooistra - Team Duncan VS Daniel Timmermans - Van Buel Sports
- Martijn Emonds - Team Calmaro VS Darius de Vries - Team Hans Vos
- Ricardo van Veelen - Team Schreiber VS Yona Koko - KMP Gym (Belgium)
- Yara Busropan - FYF Inc. VS Quincy Makatita - Koi MMA
Lightweight
- Dave van Dijen - Cool Gym VS Hakar Sidik - Team Duncan
- John van Kempen - Cool Gym VS Danny Schreurs - Hoyer's Gym
- Carlos Schram - CK Team (Belgium) VS Thijs Tesulima - Team Duncan
- Floris vd Blom - Team Aerts VS Dominique Dijksterhuis - Dipanegara Gym
- Isa bashirov - Team Topfighter (België) VS Ivan Diaz - Team Rude
Featherweight: Thomas Uylenbroek - BJJ Purmerend VS Jip Phillips - Team Duncan
- Denny Peters - Hoyer's Gym VS Nico Verresen - CK Team (Belgium)
- Francois Fakkes - Team SuperPro VS Arshin Deghanie - R-Grip
Bantamweight: Santiago Jordan - Team Calmaro VS Michel Santing - Team Chakwauw

And many more interesting amateur matches...

NPU - Non Plus Ultra fighting

PinPoint
09-03-2011, 11:25
Ik weet niet wie van de twee Dean Frenk is, volgens mij diegene die wint? Voor Jessie zal het weinig uitmaken....Mits Jessie aan zijn conditie heeft gedacht...


http://www.youtube.com/watch?v=-U6RGfuiAyM

Richelieu
09-03-2011, 11:50
......Team Chakwauw? ;)

The Bulldog
09-03-2011, 14:57
zeker wel!

cholitzu
09-03-2011, 16:25
Ik weet niet wie van de twee Dean Frenk is, volgens mij diegene die wint? Voor Jessie zal het weinig uitmaken....Mits Jessie aan zijn conditie heeft gedacht...


http://www.youtube.com/watch?v=-U6RGfuiAyM

Volgens mij is Jessie in top conditie, en wil hij ook wel een rematch tegen dion die nog geen tegenstander heeft, maar dat is weer een ander verhaal.
Denk dat Dean wel met een ander gameplan moet komen idd.

ARMENIA
09-03-2011, 16:26
Hey Steff,

Carlo en Gerwin gaan mma partij draaien dus... Waar trainen die jongens nu dan? of wordt er tegenwoordig ook mma bij jou gegeven?

ijsblok
09-03-2011, 17:37
all in op jessie!

Anderson
09-03-2011, 18:32
yep die prijs neemt die mee naar Den Haag.

Heat FC
09-03-2011, 18:35
Heel veel succes Steven!
Hoop dat de afzeggingen meevallen!

Als ik nog kan helpen, let me know!

Gr
Wiggert

dennisyzf
09-03-2011, 20:14
Just to be sure,,,,, wordt het ring, aangepaste ring of kooi? In geval van het laaste super dat je dit voor elkaar hebt gekregen!!!

Dragon Tail
09-03-2011, 20:51
Heel veel succes Steven!
Hoop dat de afzeggingen meevallen!

Als ik nog kan helpen, let me know!

Gr
Wiggert

Ok dank, maar heb ik jouw mail me jouw gegevens? Had je die gemaild naar [email protected]?
Altijd handig voor mij.

Stephen

Dragon Tail
09-03-2011, 21:01
Just to be sure,,,,, wordt het ring, aangepaste ring of kooi? In geval van het laaste super dat je dit voor elkaar hebt gekregen!!!

Hoezo 'just be sure' ? ;)

Waar maak ik anders een affiche voor? Informatie toch?

Dragao
09-03-2011, 22:50
Hij is goed bezig jessie.
Dit wordt een W op zijn sherdog lijst :)

Wiseguy
10-03-2011, 09:48
Is de naam octagon niet beschermd door de UFC?

Hendy
10-03-2011, 10:06
Knappe flyer btw!

bladetrinity
10-03-2011, 10:48
Hey Steff,

Carlo en Gerwin gaan mma partij draaien dus... Waar trainen die jongens nu dan? of wordt er tegenwoordig ook mma bij jou gegeven?

Ik train wanneer ik in nijmegen zit mee bij tatsuijn Nijmegen.

remco pardoel
10-03-2011, 10:57
Ultra MMA?

Dragon Tail
10-03-2011, 17:08
Is de naam octagon niet beschermd door de UFC?

... in 2001 Zuffa gave permission for other promotions to use octagonal cages, reasoning that the young sport needed uniformity to continue to win official sanctioning.


Ultra MMA?

Ja leuk bedacht he!
In het verlengde van de naam van de organisatie NPU = Non Plus Ultra fighting.. voor MMA en Muaythai.
;)

lopez86
10-03-2011, 17:20
... in 2001 Zuffa gave permission for other promotions to use octagonal cages, reasoning that the young sport needed uniformity to continue to win official sanctioning.



Ok wacht ff... hoe komt het dan dat we hier altijd in de waan hebben geleefd dat dit verboden was???

FightingDutchman
10-03-2011, 17:47
... in 2001 Zuffa gave permission for other promotions to use octagonal cages, reasoning that the young sport needed uniformity to continue to win official sanctioning.


Dit zegt alleen maar dat je een kooi in de vorm van een achthoek mag gebruiken. Dan kan het nog steeds zo zijn dat de naam 'Octagon', als in een achthoekige kooi om in te vechten, is getrademarked. Hoe dat precies zit weet ik ook niet aangezien octagon gewoon een vorm is dus of je dat op een of andere manier kunt patenteren ben ik niet helemaal van op de hoogte...

Misschien weet justinian hier meer over?

Anyway, gewoon vet dat er weer in een kooi in Nederland gevochten gaat worden!

O'reily
10-03-2011, 17:57
mm ik sta op de reserve lijst hoop dat ik nog in mag vallen ... weeg nu ongeveer 116 kg.

Dragon Tail
10-03-2011, 18:40
Ok wacht ff... hoe komt het dan dat we hier altijd in de waan hebben geleefd dat dit verboden was???

Juist. Waanvoorstellingen en mensen volgen blind. Haha.


Dit zegt alleen maar dat je een kooi in de vorm van een achthoek mag gebruiken. Dan kan het nog steeds zo zijn dat de naam 'Octagon', als in een achthoekige kooi om in te vechten, is getrademarked. Hoe dat precies zit weet ik ook niet aangezien octagon gewoon een vorm is dus of je dat op een of andere manier kunt patenteren ben ik niet helemaal van op de hoogte...

Misschien weet justinian hier meer over?

Anyway, gewoon vet dat er weer in een kooi in Nederland gevochten gaat worden!

Het is gewoon een naam voor een vorm, net als pentagon, hexagon, etc., maar als trademark met het woordje 'The' erbij :

'Today Zuffa reserves exclusive use of the name "The Octagon" '

Right? Yeah! :)

FightingDutchman
10-03-2011, 18:55
Het is gewoon een naam voor een vorm, net als pentagon, hexagon, etc., maar als trademark met het woordje 'The' erbij :

'Today Zuffa reserves exclusive use of the name "The Octagon" '

Right? Yeah! :)

Kijk, dat is duidelijk. Ben in ieder geval aanwezig op 9 april dus ben heel benieuwd!

Mastino
10-03-2011, 20:35
En onderstaand is dus BS/niet geldig?

Zuffa, LLC Cage Disclaimer:

Please be aware that the octagonal fighting enclosure is a design trademark and trade dress belonging exclusively to Zuffa, LLC and protected by Federal Registration No. 2098577 and state common laws. Zuffa, LLC and TITLE Boxing / MMA, LLC., are unaffiliated entities and are not under any form of common ownership or control.

Any use of an eight-sided competition mat or padded fenced fighting enclosure or any other substantially similar configuration (whether eight-sided or not) in connection with commercial, non-recreational mixed martial arts events requires the prior written permission of Zuffa, LLC pursuant to a validly executed license agreement and payment of applicable license fees and royalties.

The purchase of an octagon in no way constitutes the grant of a license or implied license to use any design trademark of Zuffa, LLC. Zuffa expressly reserves all rights, causes of action and defenses with respect to any infringement of its intellectual property.

Dragon Tail
11-03-2011, 01:21
En onderstaand is dus BS/niet geldig?

Zuffa, LLC Cage Disclaimer:

Please be aware that the octagonal fighting enclosure is a design trademark and trade dress belonging exclusively to Zuffa, LLC and protected by Federal Registration No. 2098577 and state common laws. Zuffa, LLC and TITLE Boxing / MMA, LLC., are unaffiliated entities and are not under any form of common ownership or control.

Any use of an eight-sided competition mat or padded fenced fighting enclosure or any other substantially similar configuration (whether eight-sided or not) in connection with commercial, non-recreational mixed martial arts events requires the prior written permission of Zuffa, LLC pursuant to a validly executed license agreement and payment of applicable license fees and royalties.

The purchase of an octagon in no way constitutes the grant of a license or implied license to use any design trademark of Zuffa, LLC. Zuffa expressly reserves all rights, causes of action and defenses with respect to any infringement of its intellectual property.

Misschien moet je wel advocaat worden.

Nogmaals: '... ... in 2001 Zuffa gave permission for other promotions to use octagonal cages, reasoning that the young sport needed uniformity to continue to win official sanctioning.

In Duitsland doen ze het al jaren.
En als ze mij sue-en dan betaal ik ze gewoon. No problem.


En laten we er hier verder niet teveel over lullen, maar op 9 april gewoon knokken man. :)

Wiseguy
11-03-2011, 09:53
Ja maar je hebt ook nog de term octagon volgens mij is die wel beschermd en gebruikt daarom iedereen cage.

PinPoint
11-03-2011, 10:08
Open lekker een nieuw topic in het off topic gedeelte....

redjuh
11-03-2011, 15:12
ik weet wie de tegenstander is van Mario van der Reij - Team SuperPro

PinPoint
11-03-2011, 16:03
Ik ook: Pieter Moore - Team Schreiber

Dragon Tail
11-03-2011, 16:44
ik weet wie de tegenstander is van Mario van der Reij - Team SuperPro


Ik ook: Pieter Moore - Team Schreiber

Gelukkig, we talk mma again. :)

Binnenkort weer een update met hopelijk geen uitvallers.