PDA

View Full Version : Hammerkick archief : Lomulder verslaat van Emmen !



Hammerkick
09-03-2011, 15:13
Ik heb echt veel reacties gekregen op mijn verslag over Jan Lomulder vs Leo de Snoo. De mooiste van Jan zelf. Omdat Dennis v/d Giessen reageerde, dat hij ook Jan Lomulder vs Martin van Emmen had gematched op het allereerste gala van Delfzijl in 1993, kon ik haast niet anders, om ook deze op te zoeken en zo te plaatsten. Hier is voor de liefhebber !! W.K.A thriller in Delfzijl, 2 fenomenen uit het hoge noorden, Jan Lomulder vs Martin van Emmen !

Hammerkick
09-03-2011, 15:13
http://img145.imageshack.us/img145/2063/img025qp.jpg (http://img145.imageshack.us/i/img025qp.jpg/)

citygym
09-03-2011, 15:23
Bedankt een echte Kraker was dit!

Osu Dennis

Kemal
09-03-2011, 15:36
Wederom een mooi stukje ! Thanks Dirk

paspoes
09-03-2011, 16:33
Bedankt een echte Kraker was dit!

Osu Dennis

x2 Thx


Wederom een mooi stukje ! Thanks Dirk

x2 Thx

dekoele
09-03-2011, 20:27
hey dirk hoeveel jaargangen heb je eigelijk van zendokan
en is het nog gelukt om vhs banden op dvd te zetten Osu dekoele

Hammerkick
09-03-2011, 21:02
hey dirk hoeveel jaargangen heb je eigelijk van zendokan
en is het nog gelukt om vhs banden op dvd te zetten Osu dekoele

Frans, Ik heb alle jaargangen van de zendokan en die zijn helemaal compleet.

Hammerkick
11-03-2011, 08:08
Hier is de reaktie van Jan Lomulder, op me facebook. Echt Top !!
Dirk, deze partij Martin, vs lomulder, was eentje op WKA regels
Martin, had in het verleden veel full-contact wedstrijden gedaan, dus een partij op WKA regels lag beter in zijn straatje
OK, pas in de kleedkamer, hoorde ik dat het een Nederlands titel gevecht was, OK
maar eerder in de kleedkamer deed ik een ander, vervelende ontdekking, een gevoelige rode vlek, op mijn rechter scheenbeen, dus evenals de knieen, waren Low-kicks ook voor mij 'not done', ik had nog een stukkie voetbal scheenbeschermer in een ronde geknipt, ter grote van een bodem van een colablikje, 'zwijgen, en gaan'
in ronde 1 maakte ik vanuit de automatiche piloot, toch 1, alsof mijn scheen in 2en gesneden, werd, dus het werd stompen naar het lichaam, en maakte zelfs achterwaardse trappen. na de wedstrijd Yess! ik heb het gered, "dubbel", ijs en 2 week zeer moeilijk lopen. maar elke stap welke ik pijnlijk maakte, lachte ik
voelde niet als lastig, maar deed me denken aan een heerlijke ervaring!! DIRK JE WORD WEER BEDANKT!! wat een dag, ik voel me super. ik ga zo weer trainen, met een lach rondom mijn gezicht!