PDA

View Full Version : 'Advocaat bereidde drugstransport voor'



justsomeone
09-03-2011, 15:01
ROTTERDAM - De Rotterdamse advocaat en meervoudig wereldkampioen kickboksen Ashwin B., die eind november werd opgepakt voor het versnijden van drugs, is volgens justitie ook betrokken bij het voorbereiden van een drugstransport vanuit Ecuador. Dat bleek woensdag voor de rechtbank in Rotterdam.

Advocaat Greg Stolk van B. spreekt de beschuldigingen tegen. Hij pleitte ervoor dat de rechtbank B. voorlopig zou vrijlaten. De rechters zagen echter voldoende bezwaren om hem langer vast te houden. Dat geldt ook voor de overige zes verdachten in de zaak.
De Nationale Recherche deed eind november een inval op de 29e etage van een luxe woontoren in Rotterdam. Daar was een cocaïnewerkplaats ingericht, waar op dat moment 82 kilo cocaïne werd versneden. Ook B. was in het pand aanwezig.

wrestler_nl
09-03-2011, 15:04
Die zien we nooit meer TE-RUG!

Sadix
09-03-2011, 15:12
Echt wel man.

Vriend van mij zn Vader werd op heterdaad betrapt op 52kg hero en was in 3,5 jaar al weer vrij.

justsomeone
09-03-2011, 15:17
Echt wel man.

Vriend van mij zn Vader werd op heterdaad betrapt op 52kg hero en was in 3,5 jaar al weer vrij.

Dan zal die aardig wat naampjes genoemd hebben

ARMENIA
09-03-2011, 15:21
nooit meer is overdreven.. ik schat dat hij zo'n 4 tot 6 jaar zal krijgen, eenderde eraf voor goed gedrag.. over ongeveer 4 tot 5 jaar is balrak wel vrij...

justsomeone
09-03-2011, 15:23
nooit meer is overdreven.. ik schat dat hij zo'n 4 tot 6 jaar zal krijgen, eenderde eraf voor goed gedrag.. over ongeveer 4 tot 5 jaar is balrak wel vrij...
erg knap om je eigen in 1 post tegen te spreken

sterrenkijker
09-03-2011, 15:23
Deel 2..

In een woning in Purmerend stuitte de politie op 1,4 miljoen euro aan contanten, een geldtelmachine, scherpe munitie en de verpakking van een vuurwapen. De recherche kwam de zaak op het spoor in een onderzoek naar grootschalige, internationale drugshandel. De officier van justitie stelde dinsdag dat hij meer aanhoudingen verwacht. De officier sluit niet uit dat hij de verdachten voor nog meer strafbare feiten gaat vervolgen.
B., die zelf niet aanwezig was tijdens de zogenoemde pro formazitting, zwijgt volgens Stolk. „Alles wat je zegt, kan tegen je gebruikt worden”, gaf hij als reden.
B. werd enkele maanden voor zijn aanhouding in Rotterdam, opgepakt op het vliegveld van Ecuador. Hij had circa 25.000 euro aan contant geld bij zich. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) wilde hij daar een aanbetaling mee doen voor cocaïne. Maar Stolk betoogde dat B. dat geld had verdiend tijdens een kickbokstoernooi. Hij zou op doorreis zijn naar Suriname.

ARMENIA
09-03-2011, 15:30
erg knap om je eigen in 1 post tegen te spreken

haha.. tjah ik maak maar een schatting, geen zin om uit te rekenen.. maar bij deze doe ik het wel dan.. na precies 3 jaar en 10 maanden en 2 weken komt hij vrij indien hij een straf krijgt van 6 jaar.. zo goed?

ijsbier
09-03-2011, 15:32
wie is die chick onde je posts?

ijsbier
09-03-2011, 15:32
erg knap om je eigen in 1 post tegen te spreken

wie is die chick onder je posts?

justsomeone
09-03-2011, 15:33
haha.. tjah ik maak maar een schatting, geen zin om uit te rekenen.. maar bij deze doe ik het wel dan.. na precies 3 jaar en 10 maanden en 2 weken komt hij vrij indien hij een straf krijgt van 6 jaar.. zo goed?

haha ok.

Nou ik denk dat als ze hem veroordelen voor het bezit van die coke èn het voorbereiden van een transport dan komt hij denk ik niet weg met 6 jaar.
Ik hoop dat de schade voor hem mee zal vallen, maar denk dat justitie hem flink aan gaat pakken.
Een heterdaadje voor een vechtsporter, dat is koren op de molen voor politie en justitie

justsomeone
09-03-2011, 15:33
wie is die chick onder je posts?

Gigi Ravelli

Lekker he :D

The Bulldog
09-03-2011, 16:03
balrak is wel even op vakantie

Bromios
09-03-2011, 16:25
Ik hoop dat de schade voor hem mee zal vallen,

Als hij betrapt is met 52 kg cocaine en schuldig is hoop ik dat ze hem voor eeuwig laten wegrotten in een donkere kerker, maar dit is nederland dus hij loopt met 90 dagen weer vrij rond.

Iedereen zeurt in nederland over overlast door junks maar dit soort figuren zorgen ervoor dat die junks bezig blijven.

Wel of geen vechtsporter maakt niet uit.

Fightchick
09-03-2011, 16:42
Hij zal zekers voor een paar jaartjes de bak in gaan. Dat betekent dat ie daarna te oud is om nog op hoog niveau te vechten. Zijn carriere als advocaat heeft ie ook om zeep geholpen. Dus vraag me af hoe hij terecht gaat komen...

TOON
09-03-2011, 16:50
Hij zal zekers voor een paar jaartjes de bak in gaan. Dat betekent dat ie daarna te oud is om nog op hoog niveau te vechten. Zijn carriere als advocaat heeft ie ook om zeep geholpen. Dus vraag me af hoe hij terecht gaat komen...

ik vraag me vooral af hoe hij in deze situatie is terechtgekomen....succesvol kickbokser en maatschappelijk ook succesvol als advocaat....

ARMENIA
09-03-2011, 16:58
Hij zal zekers voor een paar jaartjes de bak in gaan. Dat betekent dat ie daarna te oud is om nog op hoog niveau te vechten. Zijn carriere als advocaat heeft ie ook om zeep geholpen. Dus vraag me af hoe hij terecht gaat komen...

haha... je hebt gelijk ook nog!

maarja met een master kom je altijd wel ergens terecht.. maar of die veel zal verdienen is een tweede nu hij dit heeft gedaan..

bazooka
09-03-2011, 17:05
Hij zal zekers voor een paar jaartjes de bak in gaan. Dat betekent dat ie daarna te oud is om nog op hoog niveau te vechten. Zijn carriere als advocaat heeft ie ook om zeep geholpen. Dus vraag me af hoe hij terecht gaat komen...

Dat lijkt me vrij duidelijk hoe hij terecht gaat komen. Ik denk niet dat hij zijn rechtengraad of wedstrijden nodig heeft om geld te verdienen.

Kemal
09-03-2011, 18:04
ik vraag me vooral af hoe hij in deze situatie is terechtgekomen....succesvol kickbokser en maatschappelijk ook succesvol als advocaat....

x2