PDA

View Full Version : Super mooie: Mike Tyson Career Tribute (HD)



DAWK1D
10-03-2011, 19:32
http://www.youtube.com/watch?v=UlXWaGBkk98&feature=related

Effective
10-03-2011, 20:44
Mooie HL!!! Thanks!

marcelt
10-03-2011, 22:16
Legendarische bokser, maar ook een psycho .

DAWK1D
10-03-2011, 22:53
Legendarische bokser, maar ook een psycho .

In de zin van? :p Ik snap wel wat je bedoeld ongeveer maar als je ziet wat hij allemaal heeft mee gemaakt valt zijn ''psycho'' gedrag reuzen mee.

Djoggo
11-03-2011, 02:19
This man is the greatest of all time. nuff said

Kemal
11-03-2011, 08:47
Vette HL!

marcelt
11-03-2011, 09:45
In de zin van? :p Ik snap wel wat je bedoeld ongeveer maar als je ziet wat hij allemaal heeft mee gemaakt valt zijn ''psycho'' gedrag reuzen mee.

Verkrachting en mishandeling van vriendinnen, oor afbijten ????? Ja, valt wel mee.

Chane
11-03-2011, 09:54
In mijn ogen op boksgebied... the GOAT!

bigboz
11-03-2011, 10:45
In mijn ogen op boksgebied... the GOAT!


x2

Mattie73
11-03-2011, 16:37
This man is the greatest of all time. nuff said

Na Mohammed Ali !!

wrestler_nl
12-03-2011, 02:08
LEGEND

El Bambino
12-03-2011, 10:13
De beste ooit. Al zijn tegenstanders waren groter en vaak zwaarder dan hem, bij Mike Tyson was het...hoe groter hoe harder ze vallen!
Over zijn prive leven.....tja...geen vader en een junkmoeder die je alleen achterlaat...ondanks alles wat ie heeft gedaan....is ie best goed terechtgekomen!

marcelt
12-03-2011, 11:40
Hij is zeker een bokslegende. Bij mij is Ali nr. 1 , ook qua persoonlijkheid.

Baske
12-03-2011, 11:46
I'm not gonna disrespect the sport by losing to this calibre of fighters
Behoorlijk respectloos tegenover de bokser die je net ingemaakt heeft. Mooie HL en een geweldige bokser, maar wat persoonlijkheid betreft... Doemijma Ali!

Strange Cutbean
12-03-2011, 11:51
Verkrachting en mishandeling van vriendinnen, oor afbijten ????? Ja, valt wel mee.

Die zgn. vriendinnen waren golddiggers en zijn vrouw had hij nog veel harder moeten slaan en zijn inwonende schoonmoeder ook! Dat waren twee gehaaide krengen die hem helemaal gekmaakte. Zeg maar soort van 'lovergirls' Als je dan ook nog een parasiet als Don King om je heen krijgt dan kan je het helemaal schudden.

Aan de andere kant als je zo leeft en geleefd wordt zullen er altijd dramatische dingen om je heen/met je gebeuren. De positie die hij in de wereld had was eigenlijk vragen om ellende. Dus uit welke hoek ook, het komt.

Ik ga straks trainen, had eigenlijk niet zo'n zin maar door dit filmpje weer wel.
Misschien bijt ik ook wel bij iemand een oor af! ;-)

Durfal
12-03-2011, 16:45
Als je box historici op HBO classic-fights hoort staat Tyson bij deze kenners niet eens in hun top 10 off all time champions
De reden hiervoor is dat zij vinden dat Mike nooit tegen de echte groten heeft gestaan en als hij dat wel deed verloor ie van ze Holyfield en Lewis bijv.
En daar zit een kern van waarheid in Tyson heeft idd vergeleken met M Ali veel minder gepresteerd
Persoonlijk vond i Tyson in zn prime een fantastischt champ geloof dat is maar rond de 1.78 lang is ga er maar aan staan tegen al die lange gasten.
Reps 4 Mike!!

Groundwork
12-03-2011, 17:19
Behoorlijk respectloos tegenover de bokser die je net ingemaakt heeft. Mooie HL en een geweldige bokser, maar wat persoonlijkheid betreft... Doemijma Ali!

Die quote kwam na zijn verlies tege Mcbride volgens mij en als we eerlijk zijn dan had een fysiek en mentaal fitte Mike Tyson niets heel gelaten van een Mcbride. Volgens mij bedoelde hij het dan ook niet als een belediging naar Mcbride toe maar eerder als een punt dat hij maakte van "ik kan niet meer presteren wat ik vroeger wel kon, dus ik kan beter stoppen met professioneel boksen".

Rougemonkey
12-03-2011, 17:39
Zeker the GOAT op boksgebied. Hij had alles.

Guillermo
12-03-2011, 17:55
Als je box historici op HBO classic-fights hoort staat Tyson bij deze kenners niet eens in hun top 10 off all time champions
De reden hiervoor is dat zij vinden dat Mike nooit tegen de echte groten heeft gestaan en als hij dat wel deed verloor ie van ze Holyfield en Lewis bijv.
En daar zit een kern van waarheid in Tyson heeft idd vergeleken met M Ali veel minder gepresteerd
Persoonlijk vond i Tyson in zn prime een fantastischt champ geloof dat is maar rond de 1.78 lang is ga er maar aan staan tegen al die lange gasten.
Reps 4 Mike!!

x2

Djoggo
13-03-2011, 22:20
Na Mohammed Ali !!


Hij is zeker een bokslegende. Bij mij is Ali nr. 1 , ook qua persoonlijkheid.


x2

Een beetje bokskenner ziet dat hij Ali met niet teveel moeite neer kon halen in zijn prime.
Qua persoonlijkheid is ali idd een beter figuur voor boksen, maarja in de ring tegen mike helpt dat helaas niet :)

Pansier
13-03-2011, 22:30
Rocky Marciano :thup:

Ulis-E
14-03-2011, 12:49
pff tyson in zn (korte) prime kon iedereen aan.. prachtig wat een snelheid en kracht.. moet je eens voorstellen als deze man een stabielere persoonlijkheid had gehad en een stabielere omgeving.. had ie nog veel langer champ kunnen blijven..

yep toch echt wel 1 van m'n lievelingsvechters

Durfal
14-03-2011, 13:00
Pardon Ali was in zn prime niet neer te halen float like a butterfly sting like a bee
Ali was in zijn prime als Cassius Clay en als Ali voor zn gevangenisstraf heeeeel moeilijk te raken.
Komt nog bij dat Ali ongelofelijk goed kon incasseren dus Tyson die wel even van Ali zou winnen vergeet het maar!!
Voorts was de conditie van Ali veel beter dan die van Tyson door de longaandoening die Mike als kind had gehad.
Als het gevecht Ali-Tyson meer dan 5 ronden zou duren was Tyson daardoor flink in de problemen gekomen.
In de sixties ging het nog over 15 ronden.
Dus Tyson die wel even over Ali heen walst??? d8 het niet!!!!
Foreman sloeg veel harder dan Tyson en verloor van een 32 jaar oude Ali die toen al niet meer in zn beste doen was.................

Strange Cutbean
14-03-2011, 14:07
Je kan hier wel allemaal lopen gissen wie van wie zou winnen maar we zullen het nooit weten.
De argumentatie dat Ali wél tegen de grootste in zijn tijd heeft gestaan en Tyson niet, daar kan ik wel in meegaan.
Maar misschien waren er in Tyson's tijd verder niet zoveel goede. En toen hij van Holyfield en Lewis verloor, was hij toen zelf al niet over zijn top?

Ik ging in ieder geval voor allebei 's nacht mijn bed uit om te zien boksen.

Durfal
14-03-2011, 18:03
Wat heet over zn top feit is en blijft dat Ali beter uit de gevangenis kwam dan Tyson want reken maar dat dat wat met je doet zo'n gevangenisstraf.
Ali heeft gewoon veel en veel meer gepresteerd dan Tyson en een veel zwaardere langere carriere aan de absolute top gehad dan Tyson.
Maar persoonlijk ben ik een grote fan van alletwee de vechters al zijn ze nog zo verschillend
Ali was meer de bokser Tyson was een sloper een pitbull met in zn beste jaren net als Ali een fantastische techniek.
Maar toen Mickey Rooney weg was bij Tyson zag je opeens zn befaamde head movements niet meer werd Mike technisch minder helaas........

Reps 4 both fighters!!

Djoggo
14-03-2011, 18:39
Pardon Ali was in zn prime niet neer te halen float like a butterfly sting like a bee
Ali was in zijn prime als Cassius Clay en als Ali voor zn gevangenisstraf heeeeel moeilijk te raken.
Komt nog bij dat Ali ongelofelijk goed kon incasseren dus Tyson die wel even van Ali zou winnen vergeet het maar!!
Voorts was de conditie van Ali veel beter dan die van Tyson door de longaandoening die Mike als kind had gehad.
Als het gevecht Ali-Tyson meer dan 5 ronden zou duren was Tyson daardoor flink in de problemen gekomen.
In de sixties ging het nog over 15 ronden.
Dus Tyson die wel even over Ali heen walst??? d8 het niet!!!!
Foreman sloeg veel harder dan Tyson en verloor van een 32 jaar oude Ali die toen al niet meer in zn beste doen was.................

haha ok


Wat heet over zn top feit is en blijft dat Ali beter uit de gevangenis kwam dan Tyson want reken maar dat dat wat met je doet zo'n gevangenisstraf.
Ali heeft gewoon veel en veel meer gepresteerd dan Tyson en een veel zwaardere langere carriere aan de absolute top gehad dan Tyson.
Maar persoonlijk ben ik een grote fan van alletwee de vechters al zijn ze nog zo verschillend
Ali was meer de bokser Tyson was een sloper een pitbull met in zn beste jaren net als Ali een fantastische techniek.
Maar toen Mickey Rooney weg was bij Tyson zag je opeens zn befaamde head movements niet meer werd Mike technisch minder helaas........

Reps 4 both fighters!!

ok je verbeterd jezelf heel goed (y)
(toch zou tyson ali slopen in zijn prime);)

Proximo
14-03-2011, 19:17
Verkrachting en mishandeling van vriendinnen, oor afbijten ????? Ja, valt wel mee.

dat is geen bewijs dat hij een psychopaat is

Bartju
14-03-2011, 19:25
twee totaal verschillende tijden die van ali en tyson! kun e niet zomaar met elkaar vergelijken
Ajax was ook de beste.. laat ajax in zn hoog tij eens tegen het barcelona van nu voetballen.

Pansier
14-03-2011, 19:36
Wat mij wel opvalt is dat er wordt racistische opmerkingen worden gemaakt door Tyson over blanke mensen. Als een blanke dit zou zeggen over negers dan zou dit meteen een groot probleem zijn geweest?

En het gaat toch niet om wie de beste is van de twee, je hebt van beide kunnen genieten wat wil je nog meer?!

DAWK1D
14-03-2011, 19:53
http://www.youtube.com/user/reznick8#p/u/10/Dyv9KlzaAdw

Bartju
14-03-2011, 20:02
http://www.youtube.com/user/reznick8#p/u/2/9b0JlJ5jkP4

Djoggo
14-03-2011, 22:11
''iron'' mike tyson vs muhammad ''the breakdancer'' ali haha nee hier ook 2 leuke (vast bekende) filmpjes

http://www.youtube.com/watch?v=1QACELH3www&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Vnzofi_QltI

kooivechter
14-03-2011, 23:52
toch had tyson wat magisch blijf als jochie altijd op mo zijn partijen te zien. Als hji op kwam voelde je de dreiging en intimidatie die die man uitstraalde van tv af. Zo agressief vocht hij altijd. prachtig om te zien en supersnel. holyfield en lewwis hadden die snelheid niet. badr hari heft het ook wel een beetje. Ali had dat niet was meer een intelligentere vechter.

kooivechter
14-03-2011, 23:53
foutje

connect
15-03-2011, 11:17
feit is dat de heavyweight division in tyson ze tijd gewoon niet zo goed was, holyfield was eerst ook een cruiserweight kwam pas later in de heavyweight division toen was tyson al over zijn top heen.
het blijft appels met peren vergelijken, persoonlijk vind ik het leuker om naar tyson te kijken dan naar ali.