PDA

View Full Version : Poll: BIG FIGHT: Floyd ''Money'' Mayweather vs Manny ''Pacman'' Pacquiao



DAWK1D
11-03-2011, 18:30
Als het gevecht ooit plaatsvindt :wacko: :wacko:

http://i53.tinypic.com/rk8sis.jpg

Kemal
11-03-2011, 18:39
Pacman !!

Facade
11-03-2011, 19:08
Mayweather op punten, ik vond em tegen die Juan Manuel Marquez wel erg dominant. Alle rondes gewonnen terwijl Manny toch vrij veel moeite met hem had. Floyd moet je echt niet onderschatten en ik denk dat hij fysiek ook te veel meeneemt t.o.v. Manny.

Leventdepevent
11-03-2011, 19:27
dan zou ik het (lichte) voordeel aan mayweather geven

Anderson
12-03-2011, 01:08
het gevecht Pacman - marquez was gewoon op het normale gewicht dat marquez altijd vecht. Toen marquez tegen FMW vocht moest Marquez zwaarder wegen anders wou FMW niet vechten. Daarom was Marquez ook zo langzaam. Hij had pas 2 keer gevochten in the lightweight en moest toen naar de welterweight.

marcelt
12-03-2011, 07:57
Moneyman ontwijkt dit gevecht; slecht voor zijn marktwaarde.

Wiseguy
12-03-2011, 09:44
Mayweather op punten. Pacman gaat het stylistisch afleggen. Mayweathers verdediging is ondoordringbaan.

el mustafa
12-03-2011, 15:20
floyd money mayweather zal na zijn cariere mischien worden uitgeroepen tot de beste boxer ooit , hij vind dat nu al , maar nog een paar overwinningen en dan denk ik dat hij stopt en dan pas kunnen we daarover praten maar ik ben het wel met hem eens , al kan je andere tijden area's moeilijk vergelijken bv: (joe luis, sugar ray robinson, muhamed ali) en hun tijd area.
vergeet niet dat die man nog nooit heeft verloren en zelfs nooit 8 tellen heeft gehad en dat die zijn wedstrijden niet zomaar wint maar zijn toptegenstanders gewoon overklast !!! hij is wel arrogant , maar ja da heeft niets met zijn kwaliteiten te maken. kijk naar de statistieken en op you tube kan je al zijn wedsrijden zien.

wrestler_nl
12-03-2011, 16:18
Pacman via Decision

Facade
12-03-2011, 17:02
floyd money mayweather zal na zijn cariere mischien worden uitgeroepen tot de beste boxer ooit , hij vind dat nu al , maar nog een paar overwinningen en dan denk ik dat hij stopt en dan pas kunnen we daarover praten maar ik ben het wel met hem eens , al kan je andere tijden area's moeilijk vergelijken bv: (joe luis, sugar ray robinson, muhamed ali) en hun tijd area.
vergeet niet dat die man nog nooit heeft verloren en zelfs nooit 8 tellen heeft gehad en dat die zijn wedstrijden niet zomaar wint maar zijn toptegenstanders gewoon overklast !!! hij is wel arrogant , maar ja da heeft niets met zijn kwaliteiten te maken. kijk naar de statistieken en op you tube kan je al zijn wedsrijden zien.

Commentator van HBO zei een keer over Roy Jones Jr dat het een geweldige bokser was enzo maar dat hij nooit een 'signature fight' heeft gehad en daarom nooit de historische groottes bereikt heeft als een Muhammad Ali, Sugar Ray Leonard, Joe Louis, noem ze maar op. Ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit. Het zijn de geweldige gevechten die je bij blijven en Manny heeft die gevechten wel met bijvoorbeeld Juan Manuel Marquez. Daarom denk ik dat men later terug zal kijken op Manny als een van de spectaculairste en aanvallend sterksten ooit terwijl Mayweather waarschijnlijk wel geprezen wordt om zijn techniek en snelheid maar niet in zo'n rijtje komt te staan over dertig jaar.