PDA

View Full Version : Eurosport



Pansier
12-03-2011, 23:59
Mixfight heeft toch contact met Eurosport? Kunnen ze die agenda niet wat voller plaatsen? :)

Kemal
13-03-2011, 08:44
Bedoel je meer vechtsportuitzendingen bij Eurosport dat de agenda (http://www.mixfight.nl/portal/eurosport-vechtsporten/) aangevuld wordt of heb je het over dat er een langere termijn zichtbaar is..?

remco pardoel
13-03-2011, 08:57
x2

Leventdepevent
13-03-2011, 09:36
back in the days there was PRIDE......nu is t idd magertjes

remco pardoel
13-03-2011, 09:45
Des meer mensen afstemmen op eurosport des te meer aandacht men gaat besteden aan onze sporten.
Zij willen er meer mee gaan doen in de nabije toekomst zover ik het weet...
De fans bepalen in dit geval...

Leventdepevent
13-03-2011, 10:13
Des meer mensen afstemmen op eurosport des te meer aandacht men gaat besteden aan onze sporten.
Zij willen er meer mee gaan doen in de nabije toekomst zover ik het weet...
De fans bepalen in dit geval...

laten we t hopen, was het in het verleden ook niet zo dat er geen mma meer op Eurosport mocht worden uitgezonden vanwege franse regelgeving etc?

Pansier
13-03-2011, 11:31
Kunnen we geen soort van handtekening actie zetten online ? Ik vind dat de agenda gevuld moet worden met vechtsport wedstrijden. 't liefste mma, kickbox en muay thai natuurlijk :)

Leventdepevent
13-03-2011, 11:38
Kunnen we geen soort van handtekening actie zetten online ? Ik vind dat de agenda gevuld moet worden met vechtsport wedstrijden. 't liefste mma, kickbox en muay thai natuurlijk :)
mijn stem heb je

Bartju
13-03-2011, 15:10
Mijne ook! hoppa handtekeninggezet:p

remco pardoel
13-03-2011, 21:19
Er zijn twee dingen die belangrijk zijn:
1. de organisator van een event moet tegen een redelijke prijs zijn event op tv terug willen zien komen
Een goed voorbeeld is dat de JBN destijds "vergeten" was om de beelden aan te bieden aan diverse kanalen waardoor ze bij bepaalde zenders niet meer adequaat konden reageren, een budget van meer dan 2 miljoen en dan dit vergeten

2. Hoe meer mensen kijken naar vechtsporten des te meer zullen ze het gaan pushen vanuit de kantoren

3. Zeer waarschijnlijk mag er via Eurosport 2 binnen kort MMA uitgezonden worden
Maar ik vrees dat de verkoop van SF en het kapot gaan van JMMA een beetje roet in het eten wordt voor ons allen.
UFC heeft het beleid om zijn events via ppv uit te willen zenden, daar kunnen ze meer mee verdienen
in plaats zich te verdiepen in de markt en de cultuur van de markt, want daarmee zouden ze uiteindelijk meer geld kunnen generere.
Je weet dat bepaalde landen geen of weinig geld te besteden hebben voor ppv.
Maar als je in een land als Polen b.v. waar men met meer dan 5 miljoen kijkers naar KSW zit te kijken dan weet je als UFC dat je daar heel wat aan advertenties er uit kan slepen.

off topic: ik snap Dana White persoonlijk ook niet met zijn plannen met India. het zijn heel veel mensen maar er is weinig besteedbaar voor PPV, ten tweede is er geen enkel persoon uit India die het op dit moment zou trekken binnen TUF of de UFC. In Polen is er een grote MMA gemeenschap en ze hebben mensen die mee kunnen komen in de (onderste) regionen

Leventdepevent
13-03-2011, 23:23
dat zou mooi zijn mma op eurosport 2, of t nou grote of kleine evenementen zijn maakt mij nog niet eens zoveel uit.......als er maar iets wordt uitgezonden.