PDA

View Full Version : HD video Gunyar - Zambidis



Anderson
13-03-2011, 16:04
http://www.olivier-angelini.org/article-iron-challenge-march-2011-videos-extended-mike-zambidis-vs-ali-gunyar-69218148.html

jk
13-03-2011, 16:30
Thanx!

Snap echt niks van het gameplan van Gunyar. Elke keer Zambidis laten komen. Geen jab. Maar misschien was zambidis wel gewoon de betere.

Rougemonkey
13-03-2011, 18:30
Hij leek een beetje bang voor hem. Terecht.

ARMENIA
13-03-2011, 19:23
2 x, lijkt alsof ali bang was.. toch maar niet zo maffia he..

respect
13-03-2011, 19:50
2 x, lijkt alsof ali bang was.. toch maar niet zo maffia he..
het is maar zijn vechters naam zal wel geen echte maffia zijn he:/. Hij was meer bezig om niet ko te gaan geef hem ongelijk, zambidis maait erg hard. Kolkende grieken thuis wedstrijd zal wel mooi zijn als er eentje in Istanbul word gehouden, denk dat gunyar dan niet zo vecht.

lopez86
13-03-2011, 19:57
het is maar zijn vechters naam zal wel geen echte maffia zijn he:/. Hij was meer bezig om niet ko te gaan geef hem ongelijk, zambidis maait erg hard. Kolkende grieken thuis wedstrijd zal wel mooi zijn als er eentje in Istanbul word gehouden, denk dat gunyar dan niet zo vecht.

Zucht.

respect
13-03-2011, 20:40
Zucht.
Die eerste lijn was ook sarcastisch bedoeld zucht.(Armenia=Turk bashen, begrijp jij niet)

bladetrinity
13-03-2011, 21:14
Die eerste lijn was ook sarcastisch bedoeld zucht.(Armenia=Turk bashen, begrijp jij niet)

Vind dat Armenia over het algemeen Turken helemaal niet zo Basht.

respect
13-03-2011, 21:21
Nou dan basht hij gunyar (denk tog dat hij dat wel doet mischien onbewust, lol) hij is geen maffia bla bla hoeft toch niet!!, zambidis heeft gewoon terecht gewonnen.

ARMENIA
13-03-2011, 21:25
haha.. nja hij noemt zichzelf toch de maffia, dat is zijn nickname.. hij leek bang in de ring, dat is hij toch geen maffia? ik zei het niet omdat die turk was, ik zou het ook zeggen als het bijvoorbeeld kraus of souwer was;)

Gerwin jongeeeee, afmaken die handel 9 april he!! ik zal komen kijken;)

respect
13-03-2011, 21:31
haha.. nja hij noemt zichzelf toch de maffia, dat is zijn nickname.. hij leek bang in de ring, dat is hij toch geen maffia? ik zei het niet omdat die turk was, ik zou het ook zeggen als het bijvoorbeeld kraus of souwer was;)

Gerwin jongeeeee, afmaken die handel 9 april he!! ik zal komen kijken;)
haha dan kan je alle nicname s wel schrappen van iedereen.

Facade
13-03-2011, 21:54
Blijft altijd mooi om naar Zambidis te kijken, het is altijd hetzelfde maarja het is wel altijd vet :)

ARMENIA
13-03-2011, 21:57
haha dan kan je alle nicname s wel schrappen van iedereen.

nou dat valt wel mee.. the doctor petrosyan doet z'n naam eer aan, william machine diender ook, chahid pittbull ook, zijn nog wel veel meer.

respect
13-03-2011, 22:07
nou dat valt wel mee.. the doctor petrosyan doet z'n naam eer aan, william machine diender ook, chahid pittbull ook, zijn nog wel veel meer.

Klopt toch niet wat je zegt.. chahid verliest is hij nu geen pitbull meer? of moet ik dan zeggen haha en dat noemt zich pitbull,doctor petrosyan verliest bla bla ga zo verder, kom op he.

ARMENIA
13-03-2011, 22:48
Klopt toch niet wat je zegt.. chahid verliest is hij nu geen pitbull meer? of moet ik dan zeggen haha en dat noemt zich pitbull,doctor petrosyan verliest bla bla ga zo verder, kom op he.

een pitbull wint niet altijd, het gaat om de vechtstijl.. william machine diender.. hij is een machine als zijn conditie goed is, gaat maar door en door.. maar hij kan dan nog wel verliezen.. ze hebben een nickname gebasseerd op de vechtstijle..

VetteVis
14-03-2011, 01:36
Gunyar is niet meer de Gunyar van een aantal jaar geleden, vond hem de laatste tijd al slecht.

bladetrinity
14-03-2011, 12:10
haha.. nja hij noemt zichzelf toch de maffia, dat is zijn nickname.. hij leek bang in de ring, dat is hij toch geen maffia? ik zei het niet omdat die turk was, ik zou het ook zeggen als het bijvoorbeeld kraus of souwer was;)

Gerwin jongeeeee, afmaken die handel 9 april he!! ik zal komen kijken;)

Oke zie ik je dan!

kickboxer1992
14-03-2011, 12:52
Gunyar is nog lang niet afgeschreven mensen dit was een mindere partij maar 9 April in Eindhoven gaat hij weer laten zien wat hij kan

Artiest
15-03-2011, 00:52
Ali heeft zijn best gedaan. Hij vocht tegen 10000 man + de jury leden waren ook allemaal Griek. Hij is met gefluit in de zaal gekomen niet van een aantal mensen maar heel de zaal. Toen de Turkse volks lied begon (ging iedereen jammer genoeg respectloos fluiten). Als Ali bang zou zijn had hij de wedstrijd nooit aangenomen. Om met 2 a 3 man naar Griekenland en tegen hun held in Athene vechten dan moet je wel lef hebben denk ik. Eerst 2 ronndes heeft hij in mijn ogen weg gegeven. 3 en 4 ronde waren voor Ali. Ali begon steeds meer in de wedstijd te komen. Maar einde van de 4 ronde verzwikte Ali zijn enkel. Waarop hij niet op zijn benen kon staan daarom heeft hij de laatste ronde met een voet uit gevochten.

Ik ben trots op hem dat hij met een voet de partij uitgevochten heeft.
Na afloop van de partij toen hij richting de kleedkamer ging werd hij zelfs door de grieken geaplaudiceerd.

Zelfs kwamen een aantal Grieken excuus aanbieden van hun eigen mensen. Ali heeft zijn stempel op deze wedstrijd gezet jammer genoeg niet gewonnen maar wel respect afgedwongen van hun.
En hij heeft heel veel Griekse Fans bij gekregen. Dit is mijn kant van het verhaal.

kickboxer1992
15-03-2011, 10:14
Ali heeft zijn best gedaan. Hij vocht tegen 10000 man + de jury leden waren ook allemaal Griek. Hij is met gefluit in de zaal gekomen niet van een aantal mensen maar heel de zaal. Toen de Turkse volks lied begon (ging iedereen jammer genoeg respectloos fluiten). Als Ali bang zou zijn had hij de wedstrijd nooit aangenomen. Om met 2 a 3 man naar Griekenland en tegen hun held in Athene vechten dan moet je wel lef hebben denk ik. Eerst 2 ronndes heeft hij in mijn ogen weg gegeven. 3 en 4 ronde waren voor Ali. Ali begon steeds meer in de wedstijd te komen. Maar einde van de 4 ronde verzwikte Ali zijn enkel. Waarop hij niet op zijn benen kon staan daarom heeft hij de laatste ronde met een voet uit gevochten.

Ik ben trots op hem dat hij met een voet de partij uitgevochten heeft.
Na afloop van de partij toen hij richting de kleedkamer ging werd hij zelfs door de grieken geaplaudiceerd.

Zelfs kwamen een aantal Grieken excuus aanbieden van hun eigen mensen. Ali heeft zijn stempel op deze wedstrijd gezet jammer genoeg niet gewonnen maar wel respect afgedwongen van hun.
En hij heeft heel veel Griekse Fans bij gekregen. Dit is mijn kant van het verhaal.

Dit is iets wat veel mensen niet wisten
Respectt Ali en op naar 9 april

Richelieu
15-03-2011, 10:29
Toen de Turkse volks lied begon (ging iedereen jammer genoeg respectloos fluiten).

Viel me ook al op, erg respectloos!