PDA

View Full Version : Interview Raemon Welboren| Zilvermeeuwen 19 maart



Richelieu
14-03-2011, 21:02
Interview Raemon Welboren (Mejiro Gym)
Tekst & fotografie: Harmen Bakker

In de aanloop van het Mejiro Gym gala aankomende zaterdag 19 maart in de Zilvermeeuwen te Zaandam, sprak Mixfight.nl met de 28 jarige Amsterdamse A-klasse vechter in het zwaargewicht Raemon Welboren over zijn partij tegen Thiago Martina.


http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Zilvermeeuwen/IMG_118.jpg

MF: Raemon, we zitten nu een week voor je partij, hoe zijn je voorbereidingen gegaan en ben je fit?

“Op dit moment voel ik me top. Vanmorgen weer lekker getraind bij Mejiro Gym en de voorbereidingen zijn eigenlijk al voorbij. We hebben ons zeker goed voorbereid waarbij ik twee keer daags getraind heb en we kijken uit naar aankomend weekend”.

MF: Je vecht in de Zilvermeeuwen tegen Thiago Martina van de FFC/Continental. Wat weet je van deze vechter en heb je daar specifiek voor getraind?

“Echt kennen doe ik hem niet, en om eerlijk te zijn heb ik hem nog nooit zien vechten, maar weet dat hij van een lager gewicht komt. Eigenlijk heb ik keihard voor deze partij getraind en ga zaterdag uit van de winst”!

MF: Je gaat dus voor de winst, je hebt nu 18 partijen gevochten waarvan 13 gewonnen. Denk je dat nu het moment is aangebroken voor de volgende stap?

“Absoluut! Voel me top, en wil dit jaar echt wat vaker vechten. Anderhalf jaar geleden draaide ik nog een onbeslist tegen Douwes wat naar mijn mening niet helemaal terecht was, maar sindsdien gaat het erg goed en ben in een winning streak. Zou graag vaker in actie willen komen en ga echt niemand uit de weg"!


http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Zilvermeeuwen/IMG_117.jpg

MF: Je vecht aankomend weekend in de Zilvermeeuwen, waar je de laatste keer echt letterlijk en figuurlijk een maat groter was dan Christiano Delgado. Wat heb je zelf met deze zaal?

“Het is een erg gezellige zaal denk ik voor het publiek, altijd veel sfeer en men zit gewoon dicht op de actie. Veel publiek wat er voor mij is en ik vind het zelf altijd mooi om er te knokken”!

MF: Vorig jaar december heb je voor de tweede keer tegen Rozenstuik gevochten in Suriname. Wat vond je van de partij, het gala en de sfeer eromheen”?

“De sfeer is echt uniek te noemen, men beleefd het daar zeer intensief en ik vond het een erg mooie ervaring om er te mogen vechten. Ben erg tevreden met het feit dat mee te mogen maken. Zou er zeker weer eens terug willen komen”.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Zilvermeeuwen/IMG_114.jpg

Kemal
14-03-2011, 21:21
Thanks Harmen, leuk interview, dat beloofd wat te worden zaterdag!

R.D.N
14-03-2011, 22:57
hij is goed bezig.....ik stond in 2006 tegen hem won toen op punten.......alleen hij doet het beter dan mij momenteel.

anthony kane
14-03-2011, 23:31
top gozer die Raemon
veel succes (y)
groetjes kane

payap
15-03-2011, 03:03
Thanx Harmen!

Sympathieke vent die Raemon en pittige knokker.

Kick some ass zaterdag Raemon.

connect
15-03-2011, 11:12
hij is goed bezig.....ik stond in 2006 tegen hem won toen op punten.......alleen hij doet het beter dan mij momenteel.

wie ben jij dan ?

R.D.N
15-03-2011, 12:00
wie ben jij dan ?

check je mail maar....

Richelieu
15-03-2011, 12:37
Ook een manier ;)

Richelieu
18-03-2011, 22:00
Morgen is het zover. Mixfight is erbij voor een fotoverslag.

Mariek.
18-03-2011, 22:37
Morgen is het zover. Mixfight is erbij voor een fotoverslag.

Leuk interview! Ik ben benieuwd, vooral naar de damespartij (en)!