PDA

View Full Version : Jon Jones: I'm 'Too Big, Too Fast, Too New School' for Shogun Rua



Pahlavan
15-03-2011, 00:10
Jon Jones believes he's powerful beyond measure, and his fight with Shogun Rua is his opportunity to prove it:

"In order to ever become a legend, you have to beat a few of them. I feel as if this is definitely is a huge step in the right direction. There's a quote that I love, it says "our biggest fears is not that we're inadequate but that we're powerfully beyond imaginary",which means to me, the crazy things that happen just go after it."

"Taking a fight on six weeks notice means it would be scary if I wasn't training here at Jackson's MMA. The focus on a new strategy, new tactics and you're studying a different animal. So I'm excited. I have faith in the people who are training me, to fight one of the pound for pound best fighters in the whole world."

"His strength is that he's a well round mixed martial artist, he can do it all. His jiu-jitsu is solid, his take downs are solid, his striking is pretty solid. So I just have to keep my hands up and go out there and have fun and flow and do what I do. I believe in myself and I believe in my coaches. I think we can strike with him. I think we can roll with him, we can wrestling with him."

"I envision just being too big, too fast, too new school. I think I'm going to be a major breath of fresh air that he just can't handle."


ik twijfelde eerst of het nou zelfvertrouwen is of arrogantie wat jon jones heeft... maar ik ben er nu vrij zeker van dat het arrogantie is

Petrosyan188
15-03-2011, 00:24
and not forget! to much hype to beat shogun

Kemal
15-03-2011, 06:49
Ik denk idd ook arrogantie..

Mack
15-03-2011, 07:40
Hij kan moeilijk zeggen dat hij denkt te gaan verliezen. Zo erg is het niet. Hij zegt ook dat Shogun één van de beste vechters en een legende is. Gezonde dosis arrogantie lijkt me....

punch
15-03-2011, 08:44
Sorry Rua fans ik denk dat ie nog gelijk heeft ook maar we zulllen het zien

bazooka
15-03-2011, 09:41
Ik ben bang dat die een goede kans maakt tegen Shogun.... We zullen zien!

lopez86
15-03-2011, 09:44
Is gewoon zelfverzekerdheid...
Als het arrogantie was had hij wel iets gezegd in de trend van "Rua is en kan niks, en ik ben de shit".
Waar zit de arrogantie dan?

XanaduNL
15-03-2011, 09:51
Ik vind het ook niet arrogant.

Ik vind dit het perfecte voorbeeld van talent vs ervaring.
Ik ga er niet op wedden.

Leventdepevent
15-03-2011, 09:51
precies niks mis mee met een dosis zelfverzekerdheid......

el bastardo
15-03-2011, 10:13
En kans maakt ie altijd... Al hoop ik dat Shogun hem sloopt!

Lionheart
15-03-2011, 11:06
Is gewoon zelfverzekerdheid...
Als het arrogantie was had hij wel iets gezegd in de trend van "Rua is en kan niks, en ik ben de shit".
Waar zit de arrogantie dan?

x2

Baske
15-03-2011, 11:12
Rua eet hem op.

GilbertYvelFan24
15-03-2011, 12:28
Wanneer krijgt deze man eens het respect dat hij verdient? Nu is hij zogenaamd een hype en zou hij van Shogun winnen dan zal er wel worden gezegd dat Shogun pech had en Jones geluk. Imo zijn er maar 2 personen die een goede kans maken tegen Jones, namelijk Shogun en Machida (Rampage niet nee). Alleen denk ik dat het Jones zijn tijd is en dat hij van Shogun wint.

kooivechter
15-03-2011, 15:31
jones gaat dit winnen. of hij moet tegen een punch aanlopen, maar als hij z'n kop erbij houdt, moet hij kunnen winnen

cholitzu
15-03-2011, 17:59
Niks arrogants aan imo, en ik zie het hem nog doen ook, ook al zie ik shogun niet graag verliezen.

http://www.youtube.com/watch?v=_ItfImycSz4&feature=related

El Bambino
15-03-2011, 20:25
Tja...ik ben een SHOGUN fan...maar zie wel in dat Jones (eigenlijk een natuurlijk zwaargewicht) qua lengte, worstelen en reacht het niet gaat redden.
WAR SHOGUN!

Baske
15-03-2011, 21:08
Ik kijk net eens even z'n record door... Best indrukwekkend... De enige loss die die heeft is door DQ via illegale elleboogstoten (waarschijnlijk in de hitte van de strijd vergeten). Dan nog... Dat Shogun 'm maar opeet!

universele
15-03-2011, 21:10
kans heeft hij wel, maar als SHogun fan hoop ik dat bones dik KO gaat!

Briant
15-03-2011, 21:18
Ik vind dit echt een dubbeltje op zn kant, het kan beide kanten opgaan. Als Shogun technisch kan blijven (kick)boksen dan zal hij winnen, kan Jones het naar de grond krijgen en daar flink gnpen dan wint Jones.

Biiyen
16-03-2011, 10:26
Ik hoop op Shogun, wordt moeilijk maar niet onoverkomelijk.

LHW is wel een super krankzinnige divisie, net als je denkt dat er iemand is opgestaan die voor lange tijd kan heersen wordt er weer iemand met skillz uit de hoge hoed getoverd. Maakt de Divisie wel ongelooflijk leuk en spannend.

goro
16-03-2011, 11:23
Ik hoop op Shogun, wordt moeilijk maar niet onoverkomelijk.

LHW is wel een super krankzinnige divisie, net als je denkt dat er iemand is opgestaan die voor lange tijd kan heersen wordt er weer iemand met skillz uit de hoge hoed getoverd. Maakt de Divisie wel ongelooflijk leuk en spannend.

Idd onvoorspelbaar. Ik dacht dat Machida langer ging blijven ownen... Deze divisie is in mijn opinie ook de spannendste!

Aleen Anderson zorgt voor een safe bet.