PDA

View Full Version : Renzo Gracie Holland begint in Tilburg



K-man
16-03-2011, 01:04
Eindelijk is het dan zover, vrijdag 1 april gaan we beginnen bij Quality Sportscentre aan de Veldhovenring 57 in Tilburg. Om 19.00 uur zullen we een introductie doen en een demonstratie geven.

Vanaf dinsdag 5 april zullen de lessen gaan starten, het lesrooster is als volgt:

dinsdag 19.30 - 21.00 BJJ
vrijdag 19.00 - 20.30 MMA
zaterdag 9.30 - 11.00 BJJ

In Breda zijn we in twee jaar van niets tot bijna 60 leden gegaan en dit succes gaan we herhalen in Tilburg!

Voor meer informatie kun je emailen naar:

[email protected] of [email protected] o.v.v. BJJ Tilburg

Hou ook de volgende websites in de gaten voor updates:

qualitysportscentre.nl
renzogracieholland.com

Kijk ook eens op ...RaivaSports... (http://www.raivasports.com)

Groeten

Kemail Verhoeven
Renzo Gracie Holland

Kemal
16-03-2011, 07:58
Heel veel succes en hopen dat het ook goed aanslaat in Tilburg !

Osu

Sapinho
17-03-2011, 00:46
Welcome to Tilburg, guys!!

Misschien een idee om eindelijk ook eens mensen van jullie met wedstrijden te laten meedoen.......zeg nou eerlijk, daar is nog best veel winst te halen, toch?;)

Succes!

blaatenator
17-03-2011, 11:55
Het email adres van quality sportcenter is [email protected], en de website is http://www.qualitysportcentre.nl (dus zonder 's' in sports), maar dat terzijde.

Zoals het er nu uitziet zal 'Renzo Gracie Holland' inderdaad dit jaar aanwezig bij een aantal toernooien (zowel gi als no-gi)!

YoMarK
17-03-2011, 12:45
Aan BJJ scholen geen gebrek in Tilburg en omstreken zegmaar.... :)

Succes!

Intermec
17-03-2011, 13:19
Daarom voldoende reden om erg kritisch te zijn enblijven op de kwaliteit die aangeboden wordt door de verschillendescholen.....dat laat helaas soms nog heel wat te wensen over!

Kom zaterdag 26 maart naar de kennismakingsseminar van Jiu Jitsu FactoryTilburg en je zult het verschil direct beleven......;);)!

Zjo Zjitsooo:thup:

PinPoint
17-03-2011, 13:25
Niet heel netjes om reclame voor je eigen school te maken in een aankondiging van een andere school dat ze met een nieuwe locatie komen.

Intermec
17-03-2011, 13:31
Hoeveel ;) wil je hebben?
;)

blaatenator
18-03-2011, 11:58
Daarom voldoende reden om erg kritisch te zijn enblijven op de kwaliteit die aangeboden wordt door de verschillendescholen.....dat laat helaas soms nog heel wat te wensen over!

Helemaal mee eens! Diegenen die al wat langer BJJ beoefenen kennen waarschijnlijk wel de reputatie van enkele clubs.

Maar...
Als iemand z'n band van Renzo Gracie himself heeft gehad, EN daarbij nog regelmatig terug naar NY gaat om kennis bij te spijkeren, kun je volgens mij wel aannemen dat de kwaliteit van de lessen uitstekend is.

Aangezien ik begonnen ben, en nog af en toe train, bij een andere club (Rickson Gracie DB) heb ik wat referentiemateriaal qua kwaliteit (en de lat lag daar hoog). Ik kan vol overtuiging zeggen Kemail uitstekend lesgeeft, zowel voor de mensen die het recreatief willen beoefenen als voor diegenen die aspiraties voor wedstrijden hebben.

Maar aangezien ik uit m'n nek kan lullen is (nog steeds) gewoon een keer meetrainen de enige manier om uit te vinden met wat voor vlees je te maken hebt :)