PDA

View Full Version : finals at kwik (me in bleu)



Aliche
17-03-2011, 16:25
comments?

http://www.youtube.com/watch?v=rOfKNJpixos

Pansier
17-03-2011, 16:39
Ik raad het je af om je wedstrijden op internet te zetten, vermijd het zo lang als mogelijk. Je tegenstander kan je alleen maar bestuderen.

Aliche
17-03-2011, 17:21
Ik raad het je af om je wedstrijden op internet te zetten, vermijd het zo lang als mogelijk. Je tegenstander kan je alleen maar bestuderen.
ja misschien, ik heb nog geen negatieve dingen aanvaard daarmee

Tsuki
17-03-2011, 17:55
Ik raad het je af om je wedstrijden op internet te zetten, vermijd het zo lang als mogelijk. Je tegenstander kan je alleen maar bestuderen.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/98/Conspiracy_theory_poster.jpg/220px-Conspiracy_theory_poster.jpg

Kemal
17-03-2011, 18:53
Ik vind het juist leuk dat je de video hier post! en welkom op Mixfight!

Pansier
17-03-2011, 18:55
Ik vind het juist leuk dat je de video hier post! en welkom op Mixfight!

Is natuurlijk leuk, maar ik raad het af aangezien je tegenstanders je kunnen bestuderen. Misschien merk je het niet, maar het kan zomaar is in je nadeel werken.

universele
17-03-2011, 19:22
Eigen keus om vids te plaatsen, leuk om te zien en welkom op mixfight

Aliche
17-03-2011, 20:04
Eigen keus om vids te plaatsen, leuk om te zien en welkom op mixfight

danku

Aliche
17-03-2011, 20:04
Ik vind het juist leuk dat je de video hier post! en welkom op Mixfight!
danku

Aliche
17-03-2011, 20:05
Is natuurlijk leuk, maar ik raad het af aangezien je tegenstanders je kunnen bestuderen. Misschien merk je het niet, maar het kan zomaar is in je nadeel werken.
ja ik begrijp wel wat je wil zeggen, maar ik denk in amateursport dat dit nog meevalt. of ben ik verkeerd?

rafi
17-03-2011, 20:18
Is natuurlijk leuk, maar ik raad het af aangezien je tegenstanders je kunnen bestuderen. Misschien merk je het niet, maar het kan zomaar is in je nadeel werken. je hebt helemaal gelijk. alistair en badr hebben ook wel eens verloren omdat er veel gevechten van hun op youtube sirculeren.

inc
17-03-2011, 20:27
super goed geworsteld... vind het vet om te zien... zal altijd een hole in mijn game worden. zie nu op mijn leeftijd niet meer het nut om intensief worstelen te trainen.. kom niet eens aan mijn mma trainingen toe...

keep up the goog work

Aliche
17-03-2011, 20:42
super goed geworsteld... vind het vet om te zien... zal altijd een hole in mijn game worden. zie nu op mijn leeftijd niet meer het nut om intensief worstelen te trainen.. kom niet eens aan mijn mma trainingen toe...

keep up the goog work
dankje
nee het is nooit te laat man! nja het is gewoon de nodige tijd kunnen vrijmaken. ik boks ook nog, en wil binne een jaartje of drie overstappe op mma ;)

Aliche
17-03-2011, 20:44
http://www.youtube.com/watch?v=fGirRZFr8ug

slechte kwaliteit :( ik ben rood

GnP
18-03-2011, 11:37
it's BLUE

lopez86
18-03-2011, 11:54
Goed geworsteld man!
Waar was die eerste partij?
Je tegenstander daar ken ik wel, Jacky van Olympia :)
Suc6 man!

Pansier
18-03-2011, 12:24
Ik vind het leuk en aardig ja, maar probeer het zo lang als mogelijk te voorkomen dat de wedstrijden rondgaan op internet. In de amateur valt het misschien wel mee, maar het kan je wel een wedstrijd kosten.. Mijn tip is laat het door je trainers een paar keer terugkijken en vraag hun op advies.

joost
18-03-2011, 12:25
Is natuurlijk leuk, maar ik raad het af aangezien je tegenstanders je kunnen bestuderen. Misschien merk je het niet, maar het kan zomaar is in je nadeel werken.

hahaha onzin!!

lopez86
18-03-2011, 14:23
Ik vind het leuk en aardig ja, maar probeer het zo lang als mogelijk te voorkomen dat de wedstrijden rondgaan op internet. In de amateur valt het misschien wel mee, maar het kan je wel een wedstrijd kosten.. Mijn tip is laat het door je trainers een paar keer terugkijken en vraag hun op advies.

Lol, ik hoop dat mn tegenstanders zich op mn laatste wedstrijdjes gaan voorbereiden.
Komen ze bedrogen uit :D
Pansier, het werkt niet zo als met de profs die een compleet gameplan opbouwen voor een wedstrijd.
Ik snap dat je hier op mf veel UFC, Strikeforce, andere profvechters in proforganisaties ziet die dat wel doen.
Maar bij amateurpartijen zijn er andere dingen die veel belangrijker zijn joh, heeft helemaal geen zin.
Bovendien is dit een worstelwedstrijd, kan je wel leuk op gaan aanpassen maar MMA worstelen is heel wat anders dan gewoon worstelen.
Maar schattig dat je probeert advies te geven ;)