PDA

View Full Version : Demolition Day Fightnight II 29mei 2011 Zaandam



Nolimit
19-03-2011, 12:13
Beste Forumleden,
Eerder maakte ik de aankondiging dat ik iedere laatste Zondag van de maand een evenement zou realiseren in Pop-en Dancepodium De Kade te Zaandam.
Nu is echter gebleken dat 24 April geen doorgang kan vinden omdat er een dubbele boeking is op de lokatie welke niet met elkaar kan plaatsvinden, daarom zal de 2de editie van Demolition Day Fightnight plaatsvinden op 29 Mei 2011 wederom in De Kade op de Zuiddijk 9-11 te Zaandam.
Ik ben al heel erg druk in de weer en er zullen i.p.v. thaiboxwedstrijden ook mma en bokswedstrijden plaatsvinden.
Om jullie alvast een kleine indruk te geven van wat jullie op de 2de editie mogen verwachten mag ik jullie melden dat: Clyde V Dams, D'Angelo Marshal, Hakim Bouchiba, Manus Wolters, Hamza Essalhi, Guillermo Valpoort, Lloyd Hydar, Flemming Asjes, Faith Boerrigter, Giovanny Rodriquez, Rinus Douma, Kim Paullusen, Astrando Arduin, Hanifi Cecen, Brian van Gog al op het programma staan.
Daarnaast zal er op 2de editie ook een landen confrontatie plaatsen vinden in de B klasse tussen Nederland en Turkije.
Mocht je vechters hebben die graag op Demolition Day willen vechten geef ze dan snel op via [email protected]
Sportieve Groet,
Patrick Beukema
Demolition Day Fightnight