PDA

View Full Version : Jorina Baars vs Cindy Dandois *spoiler*



marcelt
20-03-2011, 05:59
Battlecat vs Jojo
www.staredown.be (http://www.staredown.be) - 1 maart 2011: Op zaterdag 19 maart 2011 is het eindelijk zover. Het langverwachte vervolg van het Antwerpse MMA & Thaiboxing evenement Staredown staat weer voor de deur. In deze vijfde editie zal Cindy "Battlecat" Dandois het opnemen tegen niemand minder dan voormalig wereldkampioene Thaiboxing Jorina Baars, en dit voor de Benelux titel MMA bij de dames. Cindy verdiende haar sporen in het vrouwen MMA reeds door Strikeforce wereldkampioene Marloes Coenen te verslaan. Jorina Baars maakt hier in tegenstelling haar MMA debuut, maar wist al meerdere wereldtitels in het Thaiboxing in de wacht te slepen. Deze partij is beslist een klassieke striker versus grappler partij. De vraag is: zal Cindy winnen op submission of zal Jorina winnen op KO? Deze wereldklasse mma damespartij belooft alvast vuurwerk te worden.

twitter @JorinaBaars :

Heb helaas verloren laatste 10 sec van de 2e ronde !! De scheids stopte de partij!! Ik had nix!! Ze zat bovenop me en ik blokte me hoofd!! Maja goede leer voor volgende keer !! Thanks voor jullie support!!! @ belgie terugweg nederland

Kemal
20-03-2011, 06:53
Thanks Marcelt!

Richelieu
20-03-2011, 08:56
Jammer voor Jorina.

marcelt
20-03-2011, 09:06
Inderdaad jammer, maar top voor Cindy. Zijn toch beiden forumsistahs.

Hendy
20-03-2011, 10:11
Erg jammer Jorina.

En gefeliciteerd Cindy!

Peter0711
20-03-2011, 11:08
Inderdaad erg jammer voor Jorina.... Maar niettemin iets om trots op te zijn.. Ben benieuwd hoe de Re-match zal gaan als Jorina straks iets meer ervaring heeft met MMA. :D

Leventdepevent
20-03-2011, 12:57
ground and pund ....nogmaals gefeliciteerd Cindyke

remco pardoel
20-03-2011, 17:53
Misschien volgende keer serieus BJJ / Grappling gan trainen en dan een potje MMA aangaan.
Met kickboksen alleen kom je er niet

lopez86
20-03-2011, 18:19
Misschien volgende keer serieus BJJ / Grappling gan trainen en dan een potje MMA aangaan.
Met kickboksen alleen kom je er niet

Yepzz...

marcelt
20-03-2011, 18:45
Misschien volgende keer serieus BJJ / Grappling gan trainen en dan een potje MMA aangaan.
Met kickboksen alleen kom je er niet

Lijkt me dat ze dat wel gedaan heeft , maar dat haar achterstand gewoon erg groot is. Of weet jij er meer van Remco?

Peter0711
20-03-2011, 20:01
Misschien volgende keer serieus BJJ / Grappling gan trainen en dan een potje MMA aangaan.
Met kickboksen alleen kom je er niet

Als je nou bedoelde een iets minder ervaren tegenstander uitzoeken had ik me er nog in kunnen vinden,maar vindt dit een beetje een kansloze opmerking.. Je moet toch ergens starten als beginnend MMA vechter,en dat je dan iemand uitkiest die daarin veel meer ervaren is als jijzelf is dat misschien discutabel,maar naar mijn idee ook een teken van karakter. Metteen aannemen dat Jorina niet serieus getrained heeft als dat verschil van ervaring dan zichtbaar wordt vindt ik dan persoonlijk een beetje overdreven.. Tenzij jij er meer van weet? Want het lijkt me dat iemand met jou ervaring dat niet zomaar wat roept??

justsomeone
20-03-2011, 20:18
Als je nou bedoelde een iets minder ervaren tegenstander uitzoeken had ik me er nog in kunnen vinden,maar vindt dit een beetje een kansloze opmerking.. Je moet toch ergens starten als beginnend MMA vechter,en dat je dan iemand uitkiest die daarin veel meer ervaren is als jijzelf is dat misschien discutabel,maar naar mijn idee ook een teken van karakter. Metteen aannemen dat Jorina niet serieus getrained heeft als dat verschil van ervaring dan zichtbaar wordt vindt ik dan persoonlijk een beetje overdreven.. Tenzij jij er meer van weet? Want het lijkt me dat iemand met jou ervaring dat niet zomaar wat roept??

Je moet ergens starten ja als beginnend MMA vechter, daar heb je gelijk in.
Dat ze gelijk tegen Cindy wilde vechten formuleer jij als een teken van karakter, je kan het ook anders interpreteren.
Ik vind het persoonlijk niet erg slim van Jorina, trainer/management om haar gelijk tegen een grote naam te zetten.
Ik denk dat vele de uitslag al wisten voor het gevecht begon.
Het enige dat me verbaasde over deze partij was dat de partij werd afgemaakt met een g&p en niet met een sub

lopez86
20-03-2011, 20:22
Je moet ergens starten ja als beginnend MMA vechter, daar heb je gelijk in.
Dat ze gelijk tegen Cindy wilde vechten formuleer jij als een teken van karakter, je kan het ook anders interpreteren.
Ik vind het persoonlijk niet erg slim van Jorina, trainer/management om haar gelijk tegen een grote naam te zetten.
Ik denk dat vele de uitslag al wisten voor het gevecht begon.
Het enige dat me verbaasde over deze partij was dat de partij werd afgemaakt met een g&p en niet met een sub

Anders interpreteren als in...?

justsomeone
20-03-2011, 20:27
Anders interpreteren als in...?

Denken dat je als kickbokser, met een klein beetje groundskills, een dame van formaat kan verslaan.

ashi76
20-03-2011, 23:18
Denken dat je als kickbokser, met een klein beetje groundskills, een dame van formaat kan verslaan.

CroCop heeft helemaal geen ground skills en die verdient er toch ook een aardige boterham mee..... :whistling:

justsomeone
20-03-2011, 23:26
CroCop heeft helemaal geen ground skills en die verdient er toch ook een aardige boterham mee..... :whistling:

crocop vergelijken met Jorina, lijkt kickbox.nl wel hier jezus zeg

lopez86
21-03-2011, 07:25
Denken dat je als kickbokser, met een klein beetje groundskills, een dame van formaat kan verslaan.

Dat idee kreeg ik ook al ja.
Sprawl-n-brawl is echt zoo 2003.


CroCop heeft helemaal geen ground skills en die verdient er toch ook een aardige boterham mee..... :whistling:

Volgens mij verliest die Crocop toch behoorlijk wat partijen de laatste tijd.

Mister bokito
21-03-2011, 09:05
En zoals altijd de beste stuurlui staan aan wal :-)

Ik weet zeker als Jojo tegen een beginnende mma stond en had gewonnen.Stond er waarschijnlijk "ja kijk hoeveel kickboks ervaring ze heeft" of de opmerking van "Ik had haar wel eens tegen Cindy Dandois willen zien vechten"!!!

Strange Cutbean
21-03-2011, 09:17
Ik denk dat je gewoon een dik jaar (mag ook meer zijn) heel veel uren BJJ/Grappling moet trainen. Dan pas kan je serieus over een MMA partij gaan denken. (Uitzonderingen daargelaten) En dan ook nog eerst als amateur. En niet vergeten; Draai de nodige GI/No Gi toernooien mee, dan weet je een beetje waar je staat qua niveau. Met kickboxen alleen redt je het echt niet, voorbeelden genoeg.

lopez86
21-03-2011, 09:50
En zoals altijd de beste stuurlui staan aan wal :-)

Ik weet zeker als Jojo tegen een beginnende mma stond en had gewonnen.Stond er waarschijnlijk "ja kijk hoeveel kickboks ervaring ze heeft" of de opmerking van "Ik had haar wel eens tegen Cindy Dandois willen zien vechten"!!!

Nico Verresen is ook een kickbokser van formaat, maar draait gewoon z'n amateur mma partijen hoor.
Niemand die je erover hoort.
Germaine is nu al een tijd lang bezig met groundskills en heeft er nogsteeds moeite mee.
MMA is gewoon een ander verhaal.
En Jorina kan nu ook niet meer terug naar amateurniveau, zeker niet nu ze tegen Cindy heeft gevochten.
Was gewoon geen slimme zet.

bazooka
21-03-2011, 09:53
Zijn er beelden van de partij?

The Bulldog
21-03-2011, 10:10
Cindy gefeliciteerd...

jorina ,volgende x beter.

Wim
21-03-2011, 10:55
Nico Verresen is ook een kickbokser van formaat, maar draait gewoon z'n amateur mma partijen hoor.
.

Maar Nico is de afgelopen 2 jaar wel heel wat bjj, grappling en worstelen aan het trainen en daarnaast grappling- en bjj-wedstrijden aan het meedraaien ;)

Strange Cutbean
21-03-2011, 11:25
Maar Nico is de afgelopen 2 jaar wel heel wat bjj, grappling en worstelen aan het trainen en daarnaast grappling- en bjj-wedstrijden aan het meedraaien ;)

Volgens mij gaat het over het al dan niet te snel pro-partijen draaien.

lopez86
21-03-2011, 11:51
Maar Nico is de afgelopen 2 jaar wel heel wat bjj, grappling en worstelen aan het trainen en daarnaast grappling- en bjj-wedstrijden aan het meedraaien ;)

Exactly my point, Nico onderschat de situatie en overschat zichzelf niet, en pakt het wel goed aan.

Wim
21-03-2011, 12:02
Exactly my point, Nico onderschat de situatie en overschat zichzelf niet, en pakt het wel goed aan.

Idd, had je post te snel gelezen. My bad... :)

jojo
21-03-2011, 12:19
Mensen ik vond dit echt super gaaf om te doen!!

En uiteraard heb ik voor deze partij getraind!!

Waarom meteen tegen Cindy? nou omdat ik als kickboxer gewoon een goede naam heb opgebouwd en niet tegen een beginneling wil vechten! Slim om niet, dat gaan we later merken.
Ik ben uit verschillende klemmen gekomen en dat tegen een meid met zoveel ervaring?? dan heb ik toch wel getraind he anders kwam ik er vast niet uit ;)
Toen cindy in de 2e ronde wederom bovenop kwam en begon met stoten blokte ik deze en de meeste waren gewoon niet raak. Ik hoorde me hoek zeggen nog 30 sec dus ik denk ooh dat red ik makkelijk omdat ik nog steeds mijn gezicht kon blokkeren en de stoten gewoon op me onderarmen kwamen. Ik bleef wat acties proberen met bruggen etc.. maar dit lukte niet omdat Cindy gewoon te hoog zat daarvoor. Helaas stopte de scheids de partij. En won Cindy deze partij.
Dus bij deze wil ik cindy nogmaals feliciteren!!! :thup:

En ik wil nog kwijt dat ik dit dus echt heeeeel gaaf vind om te doen!!! en weer een hele leuke nieuwe uitdaging is!!! En ik beide sporten kickbox en MMA blijf vechten :thup:

Peter0711
21-03-2011, 12:55
Beetje jammer dat er metteen geconcludeerd wordt dat het een stomme zet is,terwijl je juist 2 mensen nodig hebt om de tango te dansen.. Voor zover ik gelezen heb is deze wedstrijd via een leuke manier ten stand gekomen via onderling contact tussen de dames op facebook,en heeft cindy ook zelf gevraagd op een bepaald gewicht te willen vechten... Dus ik persoonlijk denk dat deze kans voor Jorina ten stand gekomen is via mede wederzijds respect,en niet denkend dat de 1 de ander wel eve gaat inpakken.

Evengoed bedankt voor de uitleg Jojo :D Zolang mensen niet haten,doe je iets niet goed!

remco pardoel
21-03-2011, 12:56
@Peter: Niet serieus gaan trainen maakt je kansloos.
Maar misschien begrijp ik het spelletje niet zo goed als jij dat doet :)

Fr3ddy
21-03-2011, 13:04
Sh!t, jammer!

Peter0711
21-03-2011, 13:06
@ Remco.. Dat betwijfel ik haha :D Ik ben wat MMA betreft helemaal een leek,maar wil graag meer leren. Mede vanwege dat feit vraag ik me dan ook af hoe je dan tot de conclusie komt dat er niet serieus getrained is?

Perfectteamcindy
21-03-2011, 13:08
Ik wil hier even ook wat kwijt! Ten eerste wil ik zeggen dat jojo een knalpartij heeft gegeven. Ik wist dat ik staand niet aan haar niveau kon en ik denk dat jojo ook wel wist dat ik grappler ben dus we hebben beiden geprobeerd om ons eigen spel te spelen. Zeggen dat ze een te zware tegenstandster heeft gekozen om mee te starten??? Ik weet niet??? Ik had helemaal geen ervaring en begon tegen Marloes... Als het anders was gelopen had iedereen anders gepraat... En jorina heeft en ko in huis staande! Het is mma, iedereen heeft zen zwakkere en sterkere kanten. En in mma is grond belangrijk maar ik heb toch ook al veel partijen gezien met een snelle staande ko! Op de grond merkte ik dat jojo zeker hard gewerkt had, op het einde van de eerste ronde kon ik ervaren dat ze zeer soepele gewrichten heeft, armklem,... Ze heeft een hart die meid!!! Ze tikt niet zomaar af!! Tweede ronde heb ik er voor gekozen de situatie vast te zetten en te starten met gnp! Het kan zijn dat veel ervan op de armen was, eerlijk ik ga niet zitten mikken als ik lekker stevig bovenaan zit! Ik weet dat de scheid de partij stillegt als de situatie niet verandert en er geen weerbare acties kunnen terugkomen.
Ik ben er zeker van dat jorina nog enorm gaat groeien! Als ik haar kan helpen met haar groundskills... Graag! En staande kan ik van deze meid ook een pak leren :-)
In elk geval!!! Jorina bedankt voor de toffe pot... En hup naar de volgende meid! Succes!

Peter0711
21-03-2011, 13:10
:D

ijsblok
21-03-2011, 14:21
ik kan me wel voorstellen dat jojo tegen cindy begint. Er zijn vast weinig dames uit het amateurcircuit die interesse hebben in een partij tegen haar.

Dragon Tail
21-03-2011, 16:12
Nico Verresen is ook een kickbokser van formaat, maar draait gewoon z'n amateur mma partijen hoor.
Niemand die je erover hoort.
Germaine is nu al een tijd lang bezig met groundskills en heeft er nogsteeds moeite mee.
MMA is gewoon een ander verhaal.
En Jorina kan nu ook niet meer terug naar amateurniveau, zeker niet nu ze tegen Cindy heeft gevochten.
Was gewoon geen slimme zet.


Maar Nico is de afgelopen 2 jaar wel heel wat bjj, grappling en worstelen aan het trainen en daarnaast grappling- en bjj-wedstrijden aan het meedraaien ;)


Volgens mij gaat het over het al dan niet te snel pro-partijen draaien.


Exactly my point, Nico onderschat de situatie en overschat zichzelf niet, en pakt het wel goed aan.

Ik heb juist onlangs begrepen, zwart op wit, dat Nico Verresen vanwege zijn status als kickbokser juist GEEN amateur MMA-partijen draait.
Vreemd dat ik dit hierboven zo lees.

Groundwork
21-03-2011, 16:23
Laatste partij van Nico was idd geen amateur partij volgens mij en die heeft hij uitgevochten en gewonnen in duitsland op het WOF toernooi via een Decision Win.

marcelt
21-03-2011, 17:07
De sportiviteit van cindy en Jojo kan menigeen nog wat van leren!

Peter0711
21-03-2011, 17:35
De sportiviteit van cindy en Jojo kan menigeen nog wat van leren!



Dat wou ik eve zeggen!!! Super.

Kemal
21-03-2011, 17:41
Mooie reactie van Cindy! :thup:

marcelt
21-03-2011, 18:52
Toen moest Jorina aan de bak tegen Cindy Dandois. De meer ervaren dame in de mma.
Met ruim 500 judo partijen was het aan Jorina de taak om deze dame staand te houden.

De eerste ronde begon goed. Jorina wist de partij aardige tijd staand te houden.
Eenmaal op de grond aangekomen wist ze dat Cindy erg gevaarlijk was en dit merkte Jorina al snel want ze kwam in een armklem. Gelukkig draaide Jorina netjes mee en kwam eruit.

2e ronde ging iets minder goed. Jorina liet Cindy te snel naar voren komen waardoor Cindy weer de kans kreeg Jorina te pakken.
Beide dames komen op de grond. Cindy probeert bovenop te komen en dit lukt.
Aan het einde van het gevecht zit Cindy boven op Jorina en begint met stoten op Jorina’s gezicht. Gelukkig weet Jorina het meeste te blokken en af te weren.
Jaap schreeuwt nog 30 seconde…. Ohh Nix aan het handje dus.
Jaap schreeuwt nog 10 seconde!! Helaas stopt de scheidsrechter de partij omdat Jorina niets meer terug kon doen.
Jorina verliest dus haar eerste MMA partij.
Maar Jorina ziet het positief want heeft tegen deze ervaren dame dus niet hoeven afkloppen http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_knipoog.gif

lopez86
22-03-2011, 00:48
Ik heb juist onlangs begrepen, zwart op wit, dat Nico Verresen vanwege zijn status als kickbokser juist GEEN amateur MMA-partijen draait.
Vreemd dat ik dit hierboven zo lees.

Hij draait op jou gala toch ook een amateurpartij?

Dragon Tail
22-03-2011, 11:01
Hij draait op jou gala toch ook een amateurpartij?

NEE dus!

lopez86
22-03-2011, 11:07
NEE dus!

Maar op de matchmaking staat hij op de undercard tussen de amateur plus.
Wat versta jij onder amateur dan? Met stoten naar het hoofd is toch ook amateur.
Naja iig, ik weet dat hij in Duitsland op RESPECT FC heeft gevochten, en dat was ook een amateurpartij.
Verder bemoei ik me er niet mee.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?110317-World-of-Fight-Tournament-Series-2011-Part-1-12-februari

R.D.N
22-03-2011, 11:17
Denken dat je als kickbokser, met een klein beetje groundskills, een dame van formaat kan verslaan.

dame van formaat....:wacko: cyborg of coenen dat zijn dames van formaat...met alle respect voor cindy maar kwa kickbox vindt ik haar niks en is jojo de betere vechter alleen op de grond is ze minder..ik had echt verwacht dat jojo haar neer zou slaan.

Dragon Tail
22-03-2011, 12:03
Maar op de matchmaking staat hij op de undercard tussen de amateur plus.
Wat versta jij onder amateur dan? Met stoten naar het hoofd is toch ook amateur.
Naja iig, ik weet dat hij in Duitsland op RESPECT FC heeft gevochten, en dat was ook een amateurpartij.
Verder bemoei ik me er niet mee.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?110317-World-of-Fight-Tournament-Series-2011-Part-1-12-februari

Check maar effe de nieuwe matchmaking.

brittje-x
22-03-2011, 12:12
Ik heb juist onlangs begrepen, zwart op wit, dat Nico Verresen vanwege zijn status als kickbokser juist GEEN amateur MMA-partijen draait.
Vreemd dat ik dit hierboven zo lees.

Weet niet hoe het in NL is maar in belgie is het zo dat je in de zelfde klasse mma moet vechten als je thaibokst. .... Of dat een slimme regel is zeg ik niet...

Weet wel dat mijn vriend na 2 mma partijen in de B moest omdat hij bij het thaiboksen ook over moest gaan...

lopez86
22-03-2011, 12:15
Weet niet hoe het in NL is maar in belgie is het zo dat je in de zelfde klasse mma moet vechten als je thaibokst. .... Of dat een slimme regel is zeg ik niet...

Weet wel dat mijn vriend na 2 mma partijen in de B moest omdat hij bij het thaiboksen ook over moest gaan...

Rare regels daar in Belgie :S

Hans Vos
22-03-2011, 15:15
denk dat het aan de coach is om te zorgen dat jou beginnend mma vechter niet of juist wel tegen een topper uitkomt . je doet dat als trainer in overleg met je pupil en zou samen goed in moeten kunnen schatten of deze pupil er wel of niet aan toe is om tegen deze "topper "uit te komen . een jongen die nog nooit in de ring of op de mat wat gepresteerd heeft is heel wat anders dan een ex b bokser of een zwarte band judoka of in dit geval jojo met een a klasse kickbox achtergrond . de laatste drie kunnen nog wel eens voor een verrassing zorgen .
ik had jojo ook tegen onze kanjer uit belgie laten vechten vooral omdat er van cindy bekent is dat ze niet echt gek is van een paar knallen op haar mooie koppie . denk dat er voor cindy net zo veel risico aan zat als voor jojo en neem dan ook mijn petje af voor beide dames .
ze zullen elkaar in de toekomst echt nog wel een keer tegen komen . gr hans vos


ps ,zijn er ergens beelden van deze partij ??

justsomeone
22-03-2011, 19:30
dame van formaat....:wacko: cyborg of coenen dat zijn dames van formaat...met alle respect voor cindy maar kwa kickbox vindt ik haar niks en is jojo de betere vechter alleen op de grond is ze minder..ik had echt verwacht dat jojo haar neer zou slaan.

Dus jij wil zeggen dat Cindy niet een top MMA vechtster is?
Raar he dat Cindy haar kickbox minder is als het je achtergrond ook niet is.
Jij vind JoJo de betere vechtster, maar dit was een MMA partij, geen kickbox, en je hebt gezien wie de betere is :D

Mister bokito
22-03-2011, 20:08
Hoi Hans,

Er zijn volgens mij wel beelden gemaakt,helaas heb ik gevraagd hoe en wat maar kreeg geen duidelijk antwoord:-(((

Nu ik toch reageer wil ik even het 1 en ander kwijt over dit evenement .................................................. .......................

Zoals alles was het heel vaag bij het gala wou graag foto's maken van Jojo en David onze eigen vechters in de kleedkamer. Maar ook dit was niet bespreekbaar ik kreeg de opmerking "we hebben een persoonlijke fotograaf"(ik heb dit aan diverse personen netjes gevraagd). Ik geef niet graag commentaar op een gala,maar helaas kan ik er nu niet omheen .Ook de persoonlijke fotograaf heb ik niet mogen ontmoeten(laat ik zeggen gezien)

Voor dat ik wat vertel wil ik dit even kwijt de vechters van het evenement hebben stuk voor stuk geknokt voor hun overwinning daarvoor RESPECT.

Echter de organisatie mag meer aandacht geven aan de volgende punten. Vaag uitleg over hoe en wat van de werking met de consumtie bonnen(was ook nergens aangegeven),verlichting van de ring en geluid dit was echt low budget.Bij de eerste partijen viel met regelmaat de verlichting uit en moest de hal verlichting worden bijgezet.

Omdat dit een voor 90% een mma gala was kon het publiek minimaal genieten van het evenement,het publiek stond allemaal op dezelfde hoogte.

Het publiek met witte shirts en groene petjes konden hun drankjes gewooon de hal in nemen(thuis vechters)en het ander publiek kreeg dit niet voor elkaar!!

Punt 1 * Nogmaals RESPECT voor alle vechters die in de ring stonden.

Punt 2 * Organisatie ga eens om de tafel zitten om alles goed te organiseren

brittje-x
23-03-2011, 00:27
Op fighttalk staan foto's van het evenement ... misschien is dat de 'persoonlijke' fotograaf .. ;)

Mister bokito
23-03-2011, 07:13
Ja die hadden we al gevonden"hij was ook de huisfotograaf :-(

Dragon Tail
23-03-2011, 12:58
Ja die hadden we al gevonden"hij was ook de huisfotograaf :-(

Sabby (Sabriye) is een ZIJ. Picasa Web Albums - sabriye unlu - Glory Charler... (https://picasaweb.google.com/sabriye13/GloryCharleroi2011#5586116875708508866)
;-)

Gezellige foto's Glory Charleroi 19-03-2010 (http://www.fighttalk.nl/vforum/showthread.php?12161-Gezellige-foto-s-Glory-Charleroi-19-03-2010)

Mister bokito
23-03-2011, 14:50
Volgens mij praat jij over een ander gala dan in Antwerpen(Deurn)De huis fotograaf was hier Ben Pontier maar die heb ik niet in de kleedkamers gezien.

mean machine
23-03-2011, 16:13
mooie reactie van cindy en het blijft sport dus er zal dus bijna altijd een winner uitkomen
respect voor bijde dames hier kunnen vele azijn zeikers nog wat van leren ,lol

marcelt
23-03-2011, 16:42
http://www.fighttalk.nl/vforum/showthread.php?12164-Fotoverslag-Perfect-Staredown-5

Dragon Tail
23-03-2011, 20:38
Volgens mij praat jij over een ander gala dan in Antwerpen(Deurn)De huis fotograaf was hier Ben Pontier maar die heb ik niet in de kleedkamers gezien.

Ja sorry. Belgie... ;)

zefilmer
01-04-2011, 11:00
http://www.youtube.com/watch?v=xFXnQnnrqrU
Jorina, hier kan je het allemaal herbeleven

ik heb het ook in 3D opgenomen, enne leuke sponsor "Timmer en onderhoudswerken" ;-)
groeten uit Kalmthout

Peter0711
01-04-2011, 12:55
Top..Thanks voor het filmpie.

smike
01-04-2011, 17:32
Als ik het filmpje zo zie, dan vind ik dat de scheids ingrijpt terwijl er weinig aa de hand is, geen blessure, geen spervuur aan stoten niks, zwakke beslissing imho. Dit gala schijnt truwens zo ongeveer de slechste ooit te zijn geweest als ik de diverse reacties overal lees.