PDA

View Full Version : UFC 128 Results: Shogun vs. Jones ***SPOILER***



Kemal
20-03-2011, 07:51
Main Card

Jon Jones def. Mauricio "Shogun" Rua via third-round TKO (http://www.mmafighting.com/2011/03/20/jon-jones-dominates-shogun-rua-at-ufc-128/)
Urijah Faber def. Eddie Wineland via unanimous decision (http://www.mmafighting.com/2011/03/19/ufc-128-results-urijah-faber-outlasts-eddie-wineland/)
Jim Miller def. Kamal Shalorus via third-round TKO (http://www.mmafighting.com/2011/03/19/ufc-128-jim-miller-tkos-kamal-shalorus/)
Nate Marquardt def. Dan Miller via unanimous decision (http://www.mmafighting.com/2011/03/19/ufc-128-nate-marquardt-beats-dan-miller-by-unanimous-decision/)
Brendan Schaub def. Mirko Cro Cop via third-round TKO (http://www.mmafighting.com/2011/03/19/ufc-128-brendan-schaub-knocks-out-mirko-cro-cop/)

Undercard

Luiz Cane def. Eliot Marshall via first-round TKO (http://www.mmafighting.com/2011/03/19/ufc-128-luiz-cane-destroys-eliot-marshall/)
Edson Barboza def. Anthony Njokuani via unanimous decision (http://www.mmafighting.com/2011/03/19/ufc-128-edson-barboza-beats-anthony-njokuani/)
Mike Pyle def. Ricardo Almeida via unanimous decision
Gleison Tibau def. Kurt Pellegrino via split decision
Joseph Benavidez def. Ian Loveland via unanimous decision
Nick Catone def. Constantinos Philippou via unanimous decision
Erik Koch def. Raphael Assuncao via first-round KO

Sparta
20-03-2011, 09:43
Erg jammer voor Cro Cop. Zitten een paar onverwachte uitslagen bij voor mij..

maartenjackie
20-03-2011, 10:34
echt enorm dominant zeg bones jones, dacht wel dat hij zou winnen maar zo makkelijk. echt een new breed. je ziet hem dingen doen die gloed nieuw zijn, de sport is nog volop aan het evalueren.

Damian_Gray
20-03-2011, 10:59
wat een aanfluiting die rua.. vraag me af wat die allemaal heeft gedaan in die 10 maanden tijd dat ie vakantie had

El Bambino
20-03-2011, 11:03
Tja...die Shogun heeft zware ups en downs. tegen Forrest en Colleman was precies zelfde.
Jones is in principe een natuurlijke zwaargewicht, ik zie hem opver 2 jaar switchen en de titel pakken, het is een beest en zelf overeem zie ik niet winnen van hem!

Sjakiezwart
20-03-2011, 11:12
Niet helemaal terecht dat je Rua een aanfluiting noemt. Ik zie het eerder als bewijs van Jones zijn kracht. Hij trapt Rua in de eerste ronde vol voor zijn muil, dan loop je daarna wel een stukje minder hard hoor. Dat ie er in de derde ronde niet meer zo fris uitziet, had vooral te maken met het feit dat Jones hem de tyfus in had geslagen.

deco'o
20-03-2011, 11:37
Tja...die Shogun heeft zware ups en downs. tegen Forrest en Colleman was precies zelfde.
Jones is in principe een natuurlijke zwaargewicht, ik zie hem opver 2 jaar switchen en de titel pakken, het is een beest en zelf overeem zie ik niet winnen van hem!

nou dat moeten we allemaal nog maar afwachten

univers1l
20-03-2011, 11:38
zoals verwacht jones is the new deal.
rua had geen schijn van kans.

bush1do
20-03-2011, 12:17
Hmmm new breed is comming

The Bulldog
20-03-2011, 12:20
ik hoopte shogun, maar dit is natuurlijk fantastisch voor de sport.... de lhw heeft nog geen vaste champ....nice...veel wisseling van titel.....

johnmixfight
20-03-2011, 12:44
de sport is nog volop aan het evalueren.

X2 :thup:

erg jammer van Shogun

biggz
20-03-2011, 12:51
wat een aanfluiting die rua.. vraag me af wat die allemaal heeft gedaan in die 10 maanden tijd dat ie vakantie had

Deze opmerking niet al te serieus nemen.. 3 posts hier pas
Weet waarschijnlijk niet waar die over praat

ijsbier
20-03-2011, 13:08
Ik vond Rua de eerste ronde heel goed verdedigen op de grond, daarna was alleen al zn energie op. Rua liet jones te veel het initiatief nemen, en Jones is een betere worstelaar.

viel me wel op dat rua n buikje heeft.

El Bambino
20-03-2011, 13:40
X2 :thup:

erg jammer van Shogun
Grootste onzin.
Je hebt altijd nieuwe talenten die opstaan, super talenten en jones is een supertalent net als Shogun in zijn pridetime.
Straks is jones ook 29 jaar oud en dan zal hij ook verslagen worden door een hongerige talent!

marrilia
20-03-2011, 14:00
if this was prison Rua would be eating Jones bone now.....

Sadix
20-03-2011, 14:03
als is vals marrilia

der kunnen op dit moment alleen maar nummer 2's zijn in de lhw division.

Jones is een heerser.

Ik zou Jones vs Mousasi willen zien, al geef ik mousasi niet heel veel kans.

Dragao
20-03-2011, 14:08
Wauw ik had niet verwacht dat jones dit eigenlijk zo makkelijk zou klaren.
Shogun heeft hem ook geen enkele seconde maar in gevaar gebracht.

Petrosyan188
20-03-2011, 14:53
jones was wel ongeveer wat ik ervan had verwacht maar shogun was gewoon een drama helaas, hij was na 3min al helemaal op. jammer want was het weer de shogun van pride dan had jones geen kans.

5matches to make na deze event zijn voor mij:

Jones vs Evans
Faber vs Cruz 2
Miller vs verliezer edgar/maynard(winnaar moet titleshot krijgen)
Marquardt vs Sonnen 2
Schaub vs Carwin

Biiyen
20-03-2011, 15:58
Jones is een HW, ben benieuwd hoe lang hij nog LHW blijft. Hij leek veel zwaarder dan Rua. Jones gaat nog heel groot worden in ieder geval, super vechter.

uraeus
20-03-2011, 16:02
jones was wel ongeveer wat ik ervan had verwacht maar shogun was gewoon een drama helaas, hij was na 3min al helemaal op. jammer want was het weer de shogun van pride dan had jones geen kans.





In een vorige thread gaf je nog aan dat Jones 0,0 kans had tegen Rua? hehe

justsomeone
20-03-2011, 16:12
whaha dit zegt toch al genoeg over de kansen van jones.... 0,0 dus!! ik voorspel een hele easy win voor shogun tegen deze fucking hypemachine. ik heb echt niks tegen jon jones. vind het goede talentvolle vechter die zeker ooit wel eens ufc kampioen gaat worden maar op dit moment komt die nog veel te kort voor een vechter als shogun. ik ga straks via unibet gewoon all-in op shogun zetten(heb daar nog rond de 210 euro staan) en ben net zo nerveus als shogun bij die staredown....

:D

kruikenstad goes bjj
20-03-2011, 16:22
niks op af te dingen op de overwinning van jones,maar komop wat was die rua ongeinspeerd aan het vechten zeg lijkte wel of hij geen zin had.

The Company
20-03-2011, 16:24
Ik denk dat Machida de enige op LWH is die Jones kan verslaan. Je kan van alles van hem vinden maar ik denk dat Jones erg veel moeite zal hebben met zijn afwachtende stijl.

Dragao
20-03-2011, 16:28
Denk het niet. Hij is wel een countervechter, alleen wordt dat moeilijk met die reach verschil.

Sadix
20-03-2011, 16:43
Mousasi wil ik sowieso toch zien tegen Jones.

EN Machida - Jones lijkt me idd ook wel een leuke match. Kijken hoe machida het doet tegen zo een tegenstander. Machida kan meestal goed vechten tegen ene tegenstander die hem het gevecht brengt.

Maar eerlijk gezegd, zie ik jones letterlijk en figuurlijk toch uitsteken boven de rest met kop en schouders.

dennisyzf
20-03-2011, 17:31
vond rua nogal chubby.... onafgetraind, vrij ongeinspireerd vechtend en bijna lui... Natuurlijk kreeg hij hier nog eens een goed pak slaag overheen maar overall vond ik het geen schim van de vechter die tegen rachad stond....

The Company
20-03-2011, 17:53
Hij heeft nog nooit tegen Raschad gevochten....

chechen
20-03-2011, 18:11
Hij heeft nog nooit tegen Raschad gevochten....

volgende wedstrijd van jones is tegen evans , ik zie niemand maar dan ook niemand jones nu verslaan , al denk ik dat jackson het meeste kans heeft

The Company
20-03-2011, 18:29
maar overall vond ik het geen schim van de vechter die tegen rachad stond....

Wiseguy
20-03-2011, 18:44
Ik baal hier enorm van maar erg goed gedaan van Jones. Is een toffe vechter zolang hij maar met beide benen op de grond blijft. Shogun was duidelijk niet in shape.

lopez86
20-03-2011, 19:34
Jones heeft nog nooit tegen een vechter gevochten met een standup zoals die van Shogun. Shogun heeft ook erg goede BJJ. Ik denk dat Shogun hem TKO slaat in ronde 2.


Hoe?

Shogun z'n stand-up is veel te statisch, hij komt er nooit bij.
Met zijn reach heb je een probleem als je op afstand vecht, en als je te dichtbij komt ook, want hij heeft z'n Grieks-Romeinse clinch.
En die is tot de tanden toe bewapend met ellebogen, knieën en keiharde worpen.
Daarbij is hij nog nooit naar de grond getrokken in de UFC, een takedown defense van 100%
Dit ziet er gewoon heel slecht uit voor Shogun, en voor iedereen trouwens.


lopez86 = koning van mma-math

Ik zie Jones zo 1 2 3 niet winnen van Shogun...



Zullen we er een signature betje van maken dirk :)



haha, lets make it interesting :)

ik vind het best, wat wil je op het spel zetten?


x2

Ik ben biased as fuck wat Shogun betreft. Maar, zo objectief mogelijk gezien, de stand up en BJJ van Jones zijn gewoon niks vergeleken met Shogun. Wat stand up betreft was ik echt teleurgesteld wat Jones liet zien tegen Bader. Had verwacht dat hij wat meer boksskills zou hebben. Maar ik kan niet uitsluiten dat Jones Shogun op de grond krijgt in een positie waarin hij hem de tering in kan ellebogen. Ik zeg 70% kans dat Shogun wint en dat Jones voor het eerst in z'n carriere harde harde haaaaaaaaaaaaaarde klappen gaat vangen.


Dan moet je Shogun vs Machida gaan bekijken joh. Machida tot dan toe onverslagen en niemand kon hem raken. Shogun heft hem 2x gesloopt!
Daarna is Machida niet meer de oude geworden! Shogun is een BAAS!




Hoe moet Jones dan gaan winnen? Shogun heeft tegen de grootste killers gestaan en is nooit KO gegaan en hij ligt nooit lang op zijn rug en zijn groundgame is de het beste van de divisie. Don't believe the hype.


Shogun is gesubmit door Forrest Griffin na een zeer moeizame partij en had zwaar moeite met een bekant bejaarde Coleman.

En ja, eerlijk is eerlijk hij zag er goed uit tegen Chuck Lidell, heel leuk maar laten we een winst over Lidell niet uit proportie trekken want die is al láng en breed over z'n top heen.
Vervolgens verliest hij van Machida op discutabele beslissing en wint hij vervolgens en op die 2 partijen baseerd men zijn huidige reputatie.

Kijk ik ben geen Shogun hater, ik ben reëel en kijk naar het hele plaatje.
Jones heeft zoals eerder gezegd nooit verzaakt en is tot nog toe altijd al zwaar dominant geweest tegen elke tegenstander.
Van de 12 partijen 10 voortijdig gewonnen.
Daarbij heeft hij een reach van hier tot Tokio, ik weet niet of jullie wel enig idee hebben hoe ongelofelijk kut het is om tegen iemand te knokken waar je niet bij kan?
Als Shogun nou flink tempo draaide zoals we hier doen was het een ander verhaal maar dat is nooit zijn stijl geweest, hij vecht thais, statisch, alles enkel en dan maak je het jezelf heel lastig tegen een langere tegenstander.


de enige manier waarop ik jones zie winne is als herb dean shogun vast houdt en jones snel een paar tikken uitdeelt maar dan alsnog geef ik shogun 80% kans dat die alsnog wint



whaha dit zegt toch al genoeg over de kansen van jones.... 0,0 dus!! ik voorspel een hele easy win voor shogun tegen deze fucking hypemachine. ik heb echt niks tegen jon jones. vind het goede talentvolle vechter die zeker ooit wel eens ufc kampioen gaat worden maar op dit moment komt die nog veel te kort voor een vechter als shogun. ik ga straks via unibet gewoon all-in op shogun zetten(heb daar nog rond de 210 euro staan) en ben net zo nerveus als shogun bij die staredown....

:whistling::whistling::whistling:
Ik kon het niet laten jongens.
Highlights in bold.
He Petrosyan188, waar blijft die screenshot eigenlijk???
Je kan je belofte nog nakomen door alsnog een screenshot te maken van je huidige saldo op unibet ;-)

Vinand
20-03-2011, 19:39
shogun was echt waardeloos. Ik had veel meer van hem verwacht...

Wacht maar tot mousasi tegen jones staat, dan piept jones wel anders....





* in b4 haters gonna hate

OG
20-03-2011, 19:43
Jon Jones BELIEVE the hype ;)

amilster
20-03-2011, 19:47
Jon Jones BELIEVE the hype ;)

I do :D

Maar pff toch wel ff slikken weer hoor alweer een pride icoon gesloopt, denk idd dat het aan de evolutie van de sport ligt (buiten het feit dat Shugun zoals gezegt geen schim van zijn oude zelf was gisteren)

justsomeone
20-03-2011, 19:48
shogun was echt waardeloos. Ik had veel meer van hem verwacht...

Wacht maar tot mousasi tegen jones staat, dan piept jones wel anders....







haha, Jones maakt gehakt van Mousasi

wrestler_nl
20-03-2011, 19:56
Wat een klote dag voor mij zeg .
Shogun Verloren
Shalorus verloren
cro cop verloren
ajax verloren

MilfhunterMMA
20-03-2011, 20:03
Hmm wat teleurstellend van de pride veteranen. Maar ik vond cro cop toch aardig knokken, tot de tko. Ik snap niet waarom hij in de lhw divisie niet een poging waagt. Die Jones is idd een beest, maar dat wisten we al. Ik denk dat Phil Davis over een tijdje aanspraak gaat maken op de titel: groot, super atletisch, goede worstelbackground en innovatieve submissions. Maar hij staat eerst tegenover lil nog, we zullen zien hoe hij het doet.

ReZp
20-03-2011, 20:06
wou had niet verwacht dat het zo makkelijk voor jones zou gaan.wat een vechter! hij had het in ronde 1 al bijna af gemaakt. en mooie k.o op de lever

Marchant
20-03-2011, 20:13
:whistling::whistling::whistling:
Ik kon het niet laten jongens.
Highlights in bold.
He Petrosyan188, waar blijft die screenshot eigenlijk???
Je kan je belofte nog nakomen door alsnog een screenshot te maken van je huidige saldo op unibet ;-)



Hahahaa :thup:

You must spread some Reputation around before giving it to lopez86 again.

punch
20-03-2011, 20:15
Het incasserings vermogen van RUA was gigantisch da tis de enige reden dat het nog zo lang geduurd heeft
Rua is eigenlijk alleen bezig geweest met overleven ................................. met 21/2 ronden overleven.
Jones is buitencategorie

MilfhunterMMA
20-03-2011, 20:16
ik vind het nogal treurig trouwens dat bepaalde individuen op dit medium zichzelf schouderklopjes uitdelen voor het juist voorspellen van een uitslag. Just my two cents....

Kemal
20-03-2011, 20:38
lol @ Lopez86..

lopez86
20-03-2011, 20:45
ik vind het nogal treurig trouwens dat bepaalde individuen op dit medium zichzelf schouderklopjes uitdelen voor het juist voorspellen van een uitslag. Just my two cents....

Ach ik hou gewoon van een goeie discussie, meer niet.
Ik heb ook vaak zat ongelijk gehad met uitslagen, even goede vrienden.
Niet alles te serieus nemen, het is en blijft tenslotte maar een forum ;)

ArtistiC
20-03-2011, 20:48
ik vind het nogal treurig trouwens dat bepaalde individuen op dit medium zichzelf schouderklopjes uitdelen voor het juist voorspellen van een uitslag. Just my two cents....

Onzin. Een leeuwendeel van dit forum vond het te vroeg voor Jones, daarnaast zou hij het ook niet verdienen om tegenover Shogun te staan. Dat is Pride-fanboyism (mensen die een zeer subjectieve kijk op de sport hebben - anders geformuleerd, ze basseren alle argumenten op gevechten die 5+ jaar geleden plaatsvonden.. toen Jones nog niet eens aan MMA was begonnen). Zeer kleinerend gedrag jegens Jones, vind het prachtig dat enkele leden op dit forum de oude quotes tevoorschijn halen.. Hoe dom zullen sommigen zich nu wel niet voelen.

Edit; Shogun is nog steeds mijn favoriete vechter vanwege zijn hart. Enkel ben ik wel objectief genoeg om te erkennen wanneer iemand duidelijk beter is. Toen ik Shogun zag tappen vanwege strikes stond ik op het punt een hartkwaal te krijgen.. maar dat terzijde.

justsomeone
20-03-2011, 21:48
Onzin. Een leeuwendeel van dit forum vond het te vroeg voor Jones, daarnaast zou hij het ook niet verdienen om tegenover Shogun te staan. Dat is Pride-fanboyism (mensen die een zeer subjectieve kijk op de sport hebben - anders geformuleerd, ze basseren alle argumenten op gevechten die 5+ jaar geleden plaatsvonden.. toen Jones nog niet eens aan MMA was begonnen). Zeer kleinerend gedrag jegens Jones, vind het prachtig dat enkele leden op dit forum de oude quotes tevoorschijn halen.. Hoe dom zullen sommigen zich nu wel niet voelen.

Edit; Shogun is nog steeds mijn favoriete vechter vanwege zijn hart. Enkel ben ik wel objectief genoeg om te erkennen wanneer iemand duidelijk beter is. Toen ik Shogun zag tappen vanwege strikes stond ik op het punt een hartkwaal te krijgen.. maar dat terzijde.

heel goed verwoord.

dennisyzf
20-03-2011, 22:16
edit, COCK bedoelde machida

MilfhunterMMA
20-03-2011, 22:31
Onzin. Een leeuwendeel van dit forum vond het te vroeg voor Jones, daarnaast zou hij het ook niet verdienen om tegenover Shogun te staan. Dat is Pride-fanboyism (mensen die een zeer subjectieve kijk op de sport hebben - anders geformuleerd, ze basseren alle argumenten op gevechten die 5+ jaar geleden plaatsvonden.. toen Jones nog niet eens aan MMA was begonnen). Zeer kleinerend gedrag jegens Jones, vind het prachtig dat enkele leden op dit forum de oude quotes tevoorschijn halen.. Hoe dom zullen sommigen zich nu wel niet voelen.

Edit; Shogun is nog steeds mijn favoriete vechter vanwege zijn hart. Enkel ben ik wel objectief genoeg om te erkennen wanneer iemand duidelijk beter is. Toen ik Shogun zag tappen vanwege strikes stond ik op het punt een hartkwaal te krijgen.. maar dat terzijde.

Tsja, jij vind het prachtig, ik vind het maar niks. Beide subjectief. Overigens bestaat een objectieve kijk op deze sport niet. Ik zou in een results topic echter liever de aard van een gevecht willen bespreken en evalueren in plaats van wat een anonieme nobody gezegd heeft. Maarja, het is maar een mening.

GilbertYvelFan24
20-03-2011, 22:43
De dag begon goed (Jones gewonnen) en eindigt in mineur (Ajax verloren).

Trouwens ik ben ook wel benieuwd naar die Unibet rekening van Petrosyan188 :P

Overigens zie ik Machida wel een kans maken tegen Jones. Rampage zie ik dus absoluut geen kans maken dan nog eerder Evans.

Chane
20-03-2011, 22:53
Zo zeg... Shogun had echt niks in te brengen. Had ik van te voren echt niet verwacht.

Petrosyan188
20-03-2011, 23:21
mijn rekening zegt niet nieuws veel omdat ik niet heb gebet

Lionheart
20-03-2011, 23:53
Grappig toen ik vd week nog zei dat Rua 0,0 kans maakte om Jones te verslaan en dat Rua op elk vlak gedomineerd zou worden door Jones.

Ik werd toen troll genoemd, omdat dit niet zou kunnen en omdat Rua hem zou opeten etc.

Rua fans, face it..
Jones has all the tools en is op ELK vlak beter dan Shogun.

En als jullie nog twijfelen, bekijk de partij dan nog maar een keer. ;-)

Juul
21-03-2011, 01:04
Die Jones....wauw! Een potentiëlere toekomst dan de Machida-era destijds. Hadden jullie tijdens die uitzending ook dat nieuws van Dana White zelf gezien over een 'door Jones eerder op de dag verijdelde overval?' Wellicht een spin. Maar vooral wauw!!!!! Jones gaat als een verwoestende door Van Gogh of Picasso gehanteerde penseel en 'lange armen der wet' door de achthoek. Wat een creativiteit!

Chogun was id chubby. Maar eerder dan slechte vorm door luiheid, vermoed ik te veel last van oude blessure's om voluit te kunnen trainen. Blijft een held voor de eeuwige geschiedenisboeken van MMA.

Kerberos
21-03-2011, 01:55
Gokte ook op Jones, vind het jammer dat Shogun niet de ouwe meer is.

Lionheart
21-03-2011, 10:24
je hebt gelijk gekregen,maar de shogun die de titel won stond niet in de ring, wat had ie een slechte conditie,zeg

Ja, echt zijn conditie was bar slecht. Jammer om hem zo te zien.
De oude Pride vechters verliezen steeds meer terrein aan de "new skool" vechters.

lopez86
21-03-2011, 10:46
je hebt gelijk gekregen,maar de shogun die de titel won stond niet in de ring, wat had ie een slechte conditie,zeg

Aan de conditie ligt het niet op dat niveau.
Die mannen trainen de hele dag.
Shogun werd gewoon mentaal gebroken, anders tap je ook niet op strikes.

superfreak
21-03-2011, 11:06
Stukje bij beetje vallen de oude helden van hun voetstuk af. Dat Rua niet fit was, was wel duidelijk. Weinig tot geen trappen. Had hij mogelijk weer last van zijn knie??
De enige die ik het Jones moeilijk kan zien maken is inderdaad Phil Davis. Heel misschien Rashad omdat hij hem goed kent en bepaalde gaten in z'n game heeft weten te ontdekken tijdens het trainen. Rampage gaat het moeilijk hebben met z'n reache en snelheid. Zijn ground game is ook lastig voor rampage. Machida zal willen counteren maar dat gaat 'm niet worden en ook hier is er een ground game issue.

Schaub moet tegen de winnaar van Mir vs Big Country. Is het Big Country dan heeft hij z'n kans op een rematch en kan hij laten zien hoe zeer hij ontwikkeld is. Is het Mir dan is dat een goede volgende test.

Gilaiir
21-03-2011, 12:46
Het was een mooie partij, ik had niet gedacht dat Shogun zo snel al neer zougaan, hij had zoveel moeite met de reach en Jones zijn dominatie op de grond. Ik had wel gedacht dat Jones zou winnen (want dat gunde ik hem gewoon) Maar diep vanbinnen vind ik het zeer jammer dat Shogun heeft verloren.

Voor nu zie ik niemand winnen van Jones. Iedereen roept wel Machida, maar ik denk dat Machida netzoveel moeite heeft met de reach van Jones als Shogun had. Ach we zien wel wat de toekomst ons brengt! Ik ben ook zeer benieuwd naar Jones vs Rashad aangezien het tarinings partners zijn kennen ze elkaar door en door!

El Bambino
21-03-2011, 19:09
Shogun in VORM...kan het heel lastig maken voor Jones.
Het was weer typisch Shogun...deed me beetje denken aan shogun VS Forrest na een zware knieblesure, neemt niet weg dat bijna alle oude helden (Fedor, Shogun Bj Penn) op een leeftijd zijn aangekomen waarin ze niet meer meedoen om de best te kunnen blijven, ook logish natuulijk na zo veel partijen.
Ben wel benieuwd of Shogun kan blijven vechten om het vechten want na deze afstraffing maakt ie voorlopig geen kans op de titel, en hij was de aller aller beste ooit!

Kemal
21-03-2011, 19:19
http://www.youtube.com/watch?v=R_o3AqTajQw

http://www.youtube.com/watch?v=og29y_RFSBM

Kemal
21-03-2011, 19:20
http://www.youtube.com/watch?v=6wy0npfb0BE

http://www.youtube.com/watch?v=EXBS8hfw2gA

http://www.youtube.com/watch?v=Jc7ah-hCYns

Kemal
21-03-2011, 19:20
http://www.youtube.com/watch?v=kr9sydLyCbU

http://www.youtube.com/watch?v=btlJEQ-ie2w

http://www.youtube.com/watch?v=ZQI-_a6cgDQ

TheCarnage
22-03-2011, 18:42
Heeft iemand beelden van na de partij tussen Shogun en Jones, dat Evans de kooi in kwam, ik wil dat moment weleens zien maar kan het echt nergens terug vinden...

Sadix
22-03-2011, 18:54
ben bang dat je dat echt moet downloaden dan Carnage, de hele event.

Der was eigenlijk niet echt veel aan maar kan begrijpen dat je het toch even wilt zien.

TheCarnage
22-03-2011, 19:39
ben bang dat je dat echt moet downloaden dan Carnage, de hele event.

Der was eigenlijk niet echt veel aan maar kan begrijpen dat je het toch even wilt zien.

Was er al bang voor...

Thanks man!

Lionheart
22-03-2011, 21:54
De download gaat supersnel, je moet het maar ff checken via de bekende weg.;)

Tomcraft86
22-03-2011, 22:14
Nee man, check http://www.fighthymn.net/, daar staat het hele event streaming, altijd btw..

TheCarnage
22-03-2011, 22:33
Nee man, check http://www.fighthymn.net/, daar staat het hele event streaming, altijd btw..

Jij bent een baas! Thanks man heb het gezien.

Mmm weet niet wat ik ervan moet denken beetje ongemakkelijke situatie. Die Evans voelt zich genaaid heb ik gelezen op andere mma sites waar hij interviews geeft, wilde niet dat Jones bij Jackson kwam trainen enzo.