PDA

View Full Version : thank god for Stella Artois @ Staredown 5 **Spoiler**



johnmixfight
20-03-2011, 12:11
gister naar Belgie afgereisd voor staredown 5, was helaas geen succes.

Leuk klein zaaltje waar een hoop sfeer in had kunnen zitten, met de nadruk op had kunnen zitten.

De verlichting viel voor en tijdens de eerste partij een paar keer uit en deed het daarna helemaal niet meer. Dus de tl bakken maar aan, dan zie je tenminste nog iets. Niet ideaal maar niet zeuren, je komt om sport te kijken, niet voor de lichtshow.
Helaas werd er in de zaal niet echt ( of was het echt niet ) mee geleefd, waardoor je een spelt kon horen vallen tijdens de partijen. Hierdoor werd het dan ook een beetje een saai.
De mma regels in Belgie zijn voor een buitenlander ook redelijk onbegrijpelijk trouwens. Geen knieen, geen ellebogen, niet stoten naar het hoofd ?

:thup:Maar wat wel goed was is dat ze in de kantine naast de zaal Stella Artois op tap hadden. :thup:

Om een lang verhaal kort te maken: het was het erg gezellig in de kantine, heeft David Evers gewonnen op een sub, Jorina Baars verloren door referee stoppage, en was het een lange rit terug.

johnmixfight
20-03-2011, 12:36
i know i know, beetje jammer

je kon een speld horen vallen natuurlijk, geen spelt

Bosco Baracus
20-03-2011, 13:08
Heeft iemand meer uitslagen?
Bijzonders benieuwd ben ik naar de uitslag van Michael Kuiper vs. Clearance Noordzee en naar de uitslag van de partij van Eric Palau...

Mariek.
20-03-2011, 15:56
gister naar Belgie afgereisd voor staredown 5, was helaas geen succes.

Leuk klein zaaltje waar een hoop sfeer in had kunnen zitten, met de nadruk op had kunnen zitten.

De verlichting viel voor en tijdens de eerste partij een paar keer uit en deed het daarna helemaal niet meer. Dus de tl bakken maar aan, dan zie je tenminste nog iets. Niet ideaal maar niet zeuren, je komt om sport te kijken, niet voor de lichtshow.
Helaas werd er in de zaal niet echt ( of was het echt niet ) mee geleefd, waardoor je een spelt kon horen vallen tijdens de partijen. Hierdoor werd het dan ook een beetje een saai.
De mma regels in Belgie zijn voor een buitenlander ook redelijk onbegrijpelijk trouwens. Geen knieen, geen ellebogen, niet stoten naar het hoofd ?

:thup:Maar wat wel goed was is dat ze in de kantine naast de zaal Stella Artois op tap hadden. :thup:

Om een lang verhaal kort te maken: het was het erg gezellig in de kantine, heeft David Evers gewonnen op een sub, Jorina Baars verloren door referee stoppage, en was het een lange rit terug.



Hoi John, helemaal met je eens! Regels en tegenstanders die zonder mede weten op het laatste moment worden veranderd??
Weinig zitplaatsen en zeer slecht zicht, slecht licht, saai publiek & vreemde scheidsrechtersbeslissingen!! Aan de vechters heeft het zeker niet gelegen want die waren stuk voor stuk gemotiveerd en er zaten een aantal mooie partijen tussen!
Beetje jammer van het geld en het eind rijden!

Marco (scheids)
20-03-2011, 18:45
Regels en tegenstanders die zonder mede weten op het laatste moment worden veranderd ?

Regels zijn van te voren toch bekend?

Marco (scheids)
20-03-2011, 18:50
vreemde scheidsrechtersbeslissingen!

Laat me raden.....kickbox scheidsrechters?
Overgens niets ten nadele van kickbox scheidsrechters hoor (ben zelf ook begonnen met MT/KB), maar MMA is gewoon een ander spelletje, en moet je echt anders scheidsen en je er zeker eerst in verdiepen alvorens je dat gaat scheidsen.

Groundwork
20-03-2011, 19:01
SPOILER ALERT!!





Kuiper gewonnen van Noordzee op KO (hoewel de beslissing duidelijk niet in de smaak viel bij de hoek van Noordzee).
Kuiper raakt Noordzee in een slagenwisseling waarop Clearance neergaat op een iet of wat onnatuurlijke manier voor de scheidsrechter, waarop de scheidsrechter de partij staakt. MAAR Clearance had een second of zelfs tijdens de stoppage het been van Kuiper kunnen grijpe en ging voor de takedown.

Zo heb ik het in mijn beleving gezien, misschien betere toelichting vanuit de teams zelf ?

Eric Palau heeft naar mijn weten niet gevochten..

Kemal
20-03-2011, 19:29
Ben benieuwd naar alle uitslagen..

Danco
21-03-2011, 11:57
SPOILER ALERT!!





Kuiper gewonnen van Noordzee op KO (hoewel de beslissing duidelijk niet in de smaak viel bij de hoek van Noordzee).
Kuiper raakt Noordzee in een slagenwisseling waarop Clearance neergaat op een iet of wat onnatuurlijke manier voor de scheidsrechter, waarop de scheidsrechter de partij staakt. MAAR Clearance had een second of zelfs tijdens de stoppage het been van Kuiper kunnen grijpe en ging voor de takedown.

Zo heb ik het in mijn beleving gezien, misschien betere toelichting vanuit de teams zelf ?

Eric Palau heeft naar mijn weten niet gevochten..

Na de highkick en de slagenwisseling waarop noordzee neerging was hij enkele sec KO waarop de scheits de parij stopte (terechte beslissing) Noordzee kon op dat moment met geen mogelijkheid michael zijn been pakken.

HARDnickCORE
21-03-2011, 12:17
heeft er toevallig iemand foto's van dit gala:D?

Groundwork
21-03-2011, 16:28
Na de highkick en de slagenwisseling waarop noordzee neerging was hij enkele sec KO waarop de scheits de parij stopte (terechte beslissing) Noordzee kon op dat moment met geen mogelijkheid michael zijn been pakken.


Dat bedoelde ik dus, ik heb enkel gezien hoe noordzee neerging (toen sprong al het publiek voor mij recht) en toen zag ik dat er een noordzee daadwerkelijk het been van michael vast had.
Begrijp mij niet verkeerd ik had ook het idee dat michael gewonnen heeft en terecht gewonnen, maar ik heb eventjes niets gezien en zag uiteindelijk noordzee het been vastgrijpen. Waarna er vanuit de hoek van noordzee kritiek kwam op de beslissing van de scheids.

90lukass
21-03-2011, 16:33
results:
http://bkbmo.be/php/applecore/pdf/19032011ResultsGalaDeurne.pdf

universele
21-03-2011, 17:19
Jammer als het zo tegen valt, voor de vechters en de lief hebbers.