PDA

View Full Version : Mirko Cro Cop ****SPOILER****



K-1sunstarr
21-03-2011, 00:10
Dana zei in een intervieuw met Ariel Helwani, dat het de "laatste" keer is voor Cro Cop.
Hij heeft tegen de beste gevechten in Pride, Dream en K-1.
Jammer we zullen hem niet meer in actie zien bij de UFC, ik hoop bij Strikeforce.
Of is dit zijn laatste partij?

wrestler_nl
21-03-2011, 02:07
Ik ben waarschijnlijk de grootste cro cop fan maar ik hoop echt dat hij ermee stopt.

marcelt
21-03-2011, 07:25
Ja het is mooi geweest. Hij deed het in zekere zin niet slecht, maar hij werd keer op keer gepakt met de takedowns.

Mirko bedankt voor alles !

Kemal
21-03-2011, 09:15
laatste partij tegen Fedor... ;)

TOON
21-03-2011, 09:22
ik vond de partij tegen schaub wel weer een van de betere UFC fights van hem
maar goed, het blijft behelpen met de Pride-CroCop in gedachte

Ralph
21-03-2011, 09:41
Ik vond 'm goed vechten! Die Schaub is natuurlijk ook geen pannenkoek... In de eerste ronde moest ie zijn afstand en ritme vinden, maar daarna (en m.n. in de 3e ronde) was CroCop toch aardig aan het slopen. Maar ja, verdediging zag er niet al te best uit. Ik kan me voorstellen dat ie al dacht dat hij gewonnen had en Schaub niets meer zou doen. Jammer dat het erop zit voor CroCop in de UFC, maar als hij nog wat partijen wil knokken (bv in Strikeforce) lijkt me dat top.

el bastardo
21-03-2011, 09:48
Stoppen! Please, laat ons hem herinneren als de held die hij was. Niet als de nachtkaars die uitging... Altijd een zwak voor Mirko, maar aub niet nog naar Strikeforce om zich daar door opkomend talent te laten afslachten met een zoveelste KO.

Tony
21-03-2011, 11:05
Of met pensioen... of met verrekte veel motivatie naar DREAM ofzo...

XanaduNL
21-03-2011, 12:21
Mirko heeft al een paar keer laten merken dat de centjes nog belangrijk voor hem zijn.
Dus een goed aanbod van SF of Dream zal hij niet afslaan.

superfreak
21-03-2011, 12:26
Vond hem helemaal niet slecht bezig. Hij begon Schaub zelfs een aantal keer goed te raken. Zou de beslissing verloren hebben op de takedowns waarschijnlijk.

Mogelijk toch wel tijd om te stoppen inderdaad.

YoMarK
21-03-2011, 13:41
Dream is failliet jongens.

Overigens vond ik Mirko gewoon goed vechten(meer zichtbare damage gedaan zelfs), maar misschien kwam dat omdat ik al had verwacht dat Schaub zou winnen. De KO was onverwacht.
Mirko moet gewoon stoppen, hij kan nog aardig mee, maar heeft gewoon een KO of 2-3 teveel gehad nu. Eigenlijk hetzelfde verhaal als Chuck Liddell.

lepel
21-03-2011, 16:29
Ja het is mooi geweest. Hij deed het in zekere zin niet slecht, maar hij werd keer op keer gepakt met de takedowns.

Mirko bedankt voor alles !


en stopte hij een keer een takedown ligt ie twee seconden later KO..!! :confused:

maar idd Mirko bedankt

dirk5
21-03-2011, 16:39
Dream is failliet jongens.



nee....

Mule-Kick
21-03-2011, 16:54
Tja moeilijk, in Japan zitten de organisaties allemaal in financiele problemen dus of die Crocop nog kunnen betalen? Maar goed hij deed het niet slecht, maar toch ontbreekt er iets naar mijn idee.

Pansier
21-03-2011, 17:37
Nooit een vechter aanmoedigen te stoppen, tenzij er iets soortgelijks is als met bonjasky, zijn oog. Laat Cro Cop er plezier in houden zo lang hij er nog plezier in heeft! Het is sport!

Silat
21-03-2011, 20:24
Was het niet Bas Rutten die zei tegen Schnaub... Counter with a staight right when Mirco comes with a right lowkick.


Nice work.

T15Boxing
21-03-2011, 20:52
Ik denk dat dit een moeilijke moment is om te stoppen. Cro Cop deed het best aardig voordat hij hard geraakt werd. Ik kan me voorstellen dat hij denk dat hij nog wat partijen kan draaien. Maar als ik me niet vergis zei hij zelf dat als hij Schaub niet kan verslaan beter kan stoppen..

kooivechter
21-03-2011, 22:38
ajsjeblieft stop ermee crocop. hij maakt z'n legacy helemaal kapot. De man heeft alles bereikt. Vindt dat zo jammer, en waarvoor die kerel is al lang binnen. en dat mensen zeggen dat hij goed vocht. daar ben ik het helemaal niet mee eens. De spirit, power en drive is er helemaal uit. Hij durft z'n vuisten amper meer te gebruiken, alleen nog een stijve linker directe. Z'n partijen zijn ook helemaal niet leuk meer om naar te kijken. De man van pride is er al jaren niet meer.

bazooka
22-03-2011, 13:05
Zolang die genoeg betaald krijgt stopt die niet zomaar denk ik en ik kan hem geen ongelijk geven.

dirk5
22-03-2011, 13:11
nog niet officieel nee,maar wel zo goed als, geen enkele vechter heeft nog pieken gekregen van FEG

was in 2009 en 2010 ook al....

er is niks veranderd, en ze bestaan nog gewoon...

Emilio
22-03-2011, 13:12
Cro cop goed vechten? Ik vond er echt helemaal niks vanuit gaan juist. Hij oogt zo mak als een lammetje en durft nooit eens flink door te knallen.

In Pride had hij een hele andere mentaliteit. En het is nu intussen zeker tijd om te stoppen. Eigenlijk al een paar wedstrijden terug.
Men blijft nog steeds hopen op een oude vorm, maar die zal nooit terugkeren.

dirk5
22-03-2011, 13:14
er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan, en de tijd om te gaan was voor CC in 2006 al gekomen...

T15Boxing
22-03-2011, 13:51
Als je hem steeds vergelijkt met zijn vorm in Pride lijkt het natuurlijk zo dat hij niets meer kan. maar in het algemeen was hij niet zo slecht als mensen denken. Tenminste niet tegen Schaub. imo stond hij voor in punten voor de KO.