PDA

View Full Version : AFAV Moroccan Warriors



Ervani
21-03-2011, 10:02
Een reportage waarin bijna de gehele Marokkaanse top een het woord komt, "Abid Boudhan" "Rachid Belaini" "Mosab Amrani" "Mootje Khamal" "Najim Ettouhlali" "Faldir Chahbari" "Nordin El Otmani" "Mousid Akhamrane"


http://www.youtube.com/watch?v=nj_FNk_JImk


http://www.youtube.com/watch?v=ZplLfQRTdOU

strijkijzer1
21-03-2011, 10:28
Nice movie man, complimenten

DAWK1D
21-03-2011, 11:42
Netjes gedaan!! Ik ben eigenlijk best benieuwd wat Mootje Khamal precies bedoeld ''Met achter de schermen''

Mattie73
21-03-2011, 12:48
Thanks AFAV.

Leuke pot trouwens die er aankomt, Mosab Amrani vs Kamel Jamel. Is dit op Full Muaythai regels afgesproken? Aangezien Kamel Jamel veel met ellebogen vecht. Ik hoop van wel.

(Ik blijf het trouwens jammer vinden dat de pot tegen Fabio Pinca niet doorgaat!)

tidelot
21-03-2011, 14:57
Netjes gedaan!! Ik ben eigenlijk best benieuwd wat Mootje Khamal precies bedoeld ''Met achter de schermen''


o.a dat je iedere dag keihard moet trainen, maar dat ze geen vast inkomen hebben,als er dan een partij komt dan neemt de manager/ trainer het grootste deel van de cage.

Jeru
21-03-2011, 15:30
Mooie filmpjes! Goede gesprekken ook. Jammer dat we de grootmeester zelf (Mousid) en Fikri niet nog even aan het woord hebben gehad.
Misschien een lang interview met hen de volgende keer? ;)

DAWK1D
21-03-2011, 15:52
o.a dat je iedere dag keihard moet trainen, maar dat ze geen vast inkomen hebben,als er dan een partij komt dan neemt de manager/ trainer het grootste deel van de cage.

Oke bedankt

Sadix
21-03-2011, 16:19
Ik zou idd ook een gesprek met mousid willen zien.

En hij is idd echt een groot meester, ongelooflijk hoeveel kampioenen hij heeft groot gebracht.
Leerlingen van zijn leerlingen hebben zelfs kampioenen groot gebracht.

Mattie73
21-03-2011, 16:48
Ik zou idd ook een gesprek met mousid willen zien.

En hij is idd echt een groot meester, ongelooflijk hoeveel kampioenen hij heeft groot gebracht.
Leerlingen van zijn leerlingen hebben zelfs kampioenen groot gebracht.

X2

En vergeet niet, hij was zelf ook een groot kampioen !!
Dus AFAV, een interview met Mousid zou zeer gewaardeerd worden ;).

Hammerkick
21-03-2011, 17:15
Waar is Milo El Guebli jr ? Zijn pa was de allereerste Marokkaanse wereldkampioen.

Peete
21-03-2011, 18:06
echt leuk om te zien, thanks

Ervani
21-03-2011, 18:30
Mousid: Een interview met Mousid gaat er op termijn zeker komen... heb geduld
El Geubli: die was niet aanwezig op de bijeenkomst
Fikri: zie opmerking bij Mousid, Fikri was tijdens deze opnames te druk (Mousid overigens ook)

Kemal
21-03-2011, 18:48
Mooie beelden, thanks AFAV!

marcelt
21-03-2011, 18:48
Inderdaad grandmaster Mousid. Zou wel een masterclass willen hebben van hem, speciaal voor trainers. Zou ik trouwens ook wel willen van Cor Hemmers, Ivan Hippolite, Johan Vos, Lucien Carbin, Andre Mannaert, Dennis Krauweel, Thom Harinck , Mike Passenier. Van Fred Royers heb ik ooit al eens iets dergelijks meegemaakt.
Ja had Fikri ook wel aan het woord willen zien. Vecht hij nog? Najim was ik alweer een beetje vergeten. Ja die is ook erg goed. Gevecht tegen Kaas? Top!
Faldir vergelijkt zichzelf terecht met Petrosyan alhoewel niemand dat niveau echt heeft. Maar K-1 wilde Petrosyan ook spectaculairder laten vechten en dat heeft ie wel gedaan.
Ja Mootje en Mosab ; ook schitterende vechters.

Anderson
22-03-2011, 01:54
Bourdif - Karim Ghajji zou een droom partij zijn de beste Nederlandse Marokaanse vechter -76kg tegen de beste Franse Marokkaanse vechter -76kg.

thomas2010
22-03-2011, 18:54
en badr?

pavani
22-03-2011, 19:07
en badr?
Was jammer genoeg niet aanwezig.