PDA

View Full Version : Mac Danzigs mening over ultimate glory.....



bryan
23-03-2011, 19:34
To all the morons hating on the UFC, if u only knew the way these other orgs are run and the way they treat fighters. There's no comparison... in Belgium last week. No commission/Nobody checking wraps or gloves. Every fighter cept mine was greasing like it was oil wrestling. a joke... the fans who hate cause of silly reasons have no idea how much more professional the UFC is than any other org." -Mac Danzig, the event he was talking about? Ultimate Glory 13. John Alessio lost by TKO to Golden Glory's Siyar Bahadurzada.

Marco (scheids)
23-03-2011, 21:20
wat een bullshit

SjorsWilms
23-03-2011, 21:22
wat een bullshit

want...

Leventdepevent
23-03-2011, 21:28
hij zal t wel zo ervaren hebben

Anderson
23-03-2011, 21:42
Ja als die het vergelijkt met de V.S zal die wel gelijk hebben. In de v.s wordt er gewogen een dag van te voren krijgt elke corner ijs voor blesures, worden de handschoenen na gekeken enz.

Harrie Nak
23-03-2011, 22:51
Slechte verliezer?

TOON
23-03-2011, 22:52
qua professionaliteit zal ie best een punt hebben......maar de UFC is nu bij nummertje 128.....dus zal daar ook wel een beetje mee te maken hebben...

el bastardo
23-03-2011, 23:06
qua professionaliteit zal ie best een punt hebben......maar de UFC is nu bij nummertje 128.....dus zal daar ook wel een beetje mee te maken hebben...

2x

blackadder
24-03-2011, 00:29
Slechte verliezer?
x2

micha
24-03-2011, 07:45
x3

Kemal
24-03-2011, 07:52
Slechte verliezer?

x4, geef mij maar een Mac Chicken dan...

Baske
24-03-2011, 08:55
Erg onprofessioneel van 'm. Lekker ironisch eigenlijk...

blackadder
24-03-2011, 15:12
Trouwens. Worden die partijen nog geupload naar youtube?

steftheboxer
24-03-2011, 15:24
Siyar loopt al lekker met hem te bakkeleien via Twitter. Siyar gaf aan dat er inderdaad mensen ingemseerd werden met olie, de thaiboksers wat dus mag....

blackadder
24-03-2011, 15:28
Siyar loopt al lekker met hem te bakkeleien via Twitter. Siyar gaf aan dat er inderdaad mensen ingemseerd werden met olie, de thaiboksers wat dus mag....
Mooi zo. War Siyar. :lol:

steftheboxer
24-03-2011, 15:30
heb Siyar even een tweet gestuurd wanneer we de beelden van de partij kunnen verwachten

superfreak
24-03-2011, 15:42
Wat ik me soms afvraag is of er bij zo een event op doping getest wordt. Even voor de duidelijkheid... Ik beschuldig niemand of wijs geen vingers. Gewoon nieuwsgierigheid.

Mogelijk dat een deelnemer een keer kan beschrijven hoe zo een dag verloopt. Van weging tot de eind bel en en of jou hand of die van je tegenstander de lucht in gaat.

Garcia
24-03-2011, 16:09
heb Siyar even een tweet gestuurd wanneer we de beelden van de partij kunnen verwachten

In een ander topic over dit gala heb ik al aangegeven dat HDnet de beelden 1 april a.s. zal gaan uitzenden. Dus nog even geduld svp.

Marco (scheids)
24-03-2011, 19:47
de Thaiboxers waren ingesmeerd, maar geen van de mma vechters (die ik zelf heb gecontroleerd) waren ingesmeerd, hezelfde geld voor de handschoenen, controleerd ik altijd met een vingers onder de handschoen!

Syar heb ik niet gecontroleerd, maar weet dat die zelfs geen olie op zn wenkbrauwen smeerd !

Hij zal wel hebben gekeken in een kleedkamer van de kickboxers ..... slechter verliezer hoor! en dan was Syar nog zachtjes met mn .... volgende keer een knie extra erop !

Marco (scheids)
24-03-2011, 19:48
de Thaiboxers waren ingesmeerd, maar geen van de mma vechters (die ik zelf heb gecontroleerd) waren ingesmeerd, hezelfde geld voor de handschoenen, controleerd ik altijd met een vingers onder de handschoen!

Syar heb ik niet gecontroleerd, maar weet dat die zelfs geen olie op zn wenkbrauwen smeerd !

Hij zal wel hebben gekeken in een kleedkamer van de kickboxers ..... slechter verliezer hoor! en dan was Syar nog zachtjes met m .... volgende keer een knie extra erop !

micha
24-03-2011, 20:47
het was leuk je weer een keer te zien Marco. Je leverde weer topwerk!

SjorsWilms
24-03-2011, 22:17
de Thaiboxers waren ingesmeerd, maar geen van de mma vechters (die ik zelf heb gecontroleerd) waren ingesmeerd, hezelfde geld voor de handschoenen, controleerd ik altijd met een vingers onder de handschoen!

Syar heb ik niet gecontroleerd, maar weet dat die zelfs geen olie op zn wenkbrauwen smeerd !

Hij zal wel hebben gekeken in een kleedkamer van de kickboxers ..... slechter verliezer hoor! en dan was Syar nog zachtjes met mn .... volgende keer een knie extra erop !

Ok, thx voor uitleg.
Maar Mac Danzigs deed niet mee, dus wie bedoel je met slechte verliezer???

Mickey
25-03-2011, 09:22
Het is domweg een kwestie van budget. De UFC kan voor zon beetje elke taak iemand inhuren. Ze hebben lui wiens enige klus het is om vechters tijdens het inlopen te begeleiden. Ze hebben meerdere floormanagers om de octagon en in de zaal die er voor zorgen dat alles zo soepel mogelijk verloopt. Om UFC te vergelijken met Glory qua eventmanagement is als (en ik chargeer hier) een lokaal optreden van je favoriete volkszanger vergelijken met de toppers in Ahoy (of waar die lui ook op treden). Ik zou hier willen benadrukken dat ik het hier dan echt heb over het organiseren en de middelen die de organisaties beschikbaar hebben voor hun evenementen. Dit zegt imo niets over de kwaliteit van de vechters en partijen.

Illest
25-03-2011, 09:54
was dat niet die pannenkoek die in TUF zat en naar vogeltjes ging zitten kijken bij het zwembad:lol:

YoMarK
01-04-2011, 15:45
http://www.youtube.com/watch?v=o1fNq-7GSMQ

Als Siyar al gegreased zou hebben, dan had dat geen enkel effect gehad op de wedstrijd, want op één halfbakken takedown poging na heeft ie alleen maar de vuisten van Siyar geraakt met z'n hoofd.

micha
01-04-2011, 16:03
laat hem maar naar Moskou komen voor een objectief verslag

Fyodor
01-04-2011, 16:15
http://www.youtube.com/watch?v=o1fNq-7GSMQ

Als Siyar al gegreased zou hebben, dan had dat geen enkel effect gehad op de wedstrijd, want op één halfbakken takedown poging na heeft ie alleen maar de vuisten van Siyar geraakt met z'n hoofd.

Tnx voor 't filmpje.

Wel weer walgelijk dat het publiek binnen een halve minuut (!) al begint te fluiten. Bas maakt er ook al een opmerking over, dat ze er niets van snappen.

blackadder
01-04-2011, 16:24
Wel weer walgelijk dat het publiek binnen een halve minuut (!) al begint te fluiten. Bas maakt er ook al een opmerking over, dat ze er niets van snappen.
Zo een paringsdans is nu eenmaal niet erg spannend om aan te zien.

SjorsWilms
01-04-2011, 17:07
http://www.youtube.com/watch?v=o1fNq-7GSMQ

Als Siyar al gegreased zou hebben, dan had dat geen enkel effect gehad op de wedstrijd, want op één halfbakken takedown poging na heeft ie alleen maar de vuisten van Siyar geraakt met z'n hoofd.

Serieus, wat was dat op 1:41, 2:00 en 2:11. Hij staat gewoon voorover gebukt tegenover hem met de touwen in de rug. Ik dacht dat dat alleen in N-klasse voorkwam.