PDA

View Full Version : Team Calmaro USA in Las Vegas, verslag van Brahim Hakime



Ellen
25-03-2011, 19:26
Bijgaand het verslag wat ik kreeg toe gemaild van Brahim Hakime, over zijn ervaringen bij Team Calmaro USA!



Team Calmaro USA

De afgelopen 2 weken ben ik in het zonnige Las Vegas USA geweest om te helpen met de voorbereiding van 2 vechters van Marco van den Broek (Team Calmaro USA)

Namelijk Amir Sadollah (Winnaar Ultimatie Fighter seizoen 7) en Nik ''The Machette'' Fekete , hun vechten beide op zaterdag 26 maart 2011. Amir vecht op UFC fight night 24 tegen DaMarques Johnson. Nik vecht in het Bellator lightheavy weight toernooi (100.000 dollar). Omdat Marco niet op 2 plaatsen tegelijk kan zijn, zal Ray Sefo, Nik Fekete bijstaan in de hoek.

De training werden gegeven door Marco van den Broek (Team Calmaro), bij Extreme Couture en voor Brazilian Jiu Jitsu gingen wij naar Drysdale waar les werd gegeven door Rodrigo Botti.

Ik heb gelukkig met heel veel andere toppers mogen trainen zoals : RANDY COUTURE (UFC), VITOR BELFOR (UFC) RAY SEFO(K1 / Strike Force), MIKE PYLE (UFC), VINNY MAGEALHAES(M1), GRAY MAYNARD(UFC) ,BLAGOI IVANOV(Bellator), Maurice Jackson, Claude Patrick (UFC), Robert Drysdale, Anthony Njokuani (UFC) en nog veel meer.

Ook kwam ik bij Extreme Couture Gilbert Yvel tegen.

Het MMA hier in Las Vegas is super groot, de sport word door iedereen gerespecteerd. Marco van den Broek doet hier goede zaken om de jongens hier de Nederlandse kickboks stijl aan te leren (dutch muaythai).

De meeste jongens zijn ook super positief over de manier waarop Marco les geeft en krijgt hier dagelijks heel veel complimenten over van iedereen.
Het was een super ervaring en de volgende voorbereiding ben ik er weer bij, helaas kon ik niet langer blijven, anders stond ik bij Amir in de hoek.

Ik wilde deze ervaring even met jullie delen.

Voor filmpjes kan je terecht op het youtube kanaal van Marco van den Broek en voor nieuws op Marco van den Broek - Dutch Muay Thai - The Ultimate Stand-up Coach (http://www.dutch-muaythai.com) en op facebook.

Met Marco in Amerika en Petra in Nederland gaan jullie nog veel goede dingen horen in de toekomst over TEAM CALMARO.

USH

Brahim Hakime (vechter Team Calmaro)

Leventdepevent
25-03-2011, 19:43
thanks ellen....marco doet het goed daar!

lepel
25-03-2011, 19:46
leuk om te lezen.. keep up the good work :thup:

the boxer
25-03-2011, 19:53
Fijn dat je me even jaloers maakt ;-)

ijsbier
25-03-2011, 20:11
wie vond je de beste vechters van de gasten met wie je getraind hebt? en hoe groot is het niveau verschil tussen NL en USA?

Richelieu
25-03-2011, 20:30
Kreeg zojuist even een foto'tje binnen van deze heren die momenteel in LV trainen;

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/25/1301061764-910.jpg

Kemal
25-03-2011, 22:38
Leuk verslagje en erg vet om al die toppers daar te zien!

Petrosyan188
26-03-2011, 01:54
wow dikke shit brahim!! ;) zeker wel dikke verhalen wil ik over horen als je back in helmond bent!

Dutchmuaythai
26-03-2011, 21:48
Yoh Brahim,

De credits voor beide prestaties gaan zeker ook naar jou toe. Het was super dat je hier was en volgende keer ben je er weer bij he...!!!!