PDA

View Full Version : Programma - NPU Undisputed Octagon Fights - 9 april 2011 - Almelo



Dragon Tail
28-03-2011, 16:38
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/28/1301293192-550.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3658429.html)
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/28/1301293295-390.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3658431.html)

VIP
VIP-plaatsen zijn 60 euro per stuk. Hierbij zit men dichter bij het wedstrijdpodium en zijn eten en drank inbegrepen. Bestellingen en informatie via mail naar [email protected].

Kaartverkoop
De entreekaarten kosten 20 euro in de voorverkoop (kassa 25 euro) en zijn verkrijgbaar bij de deelnemende sportscholen.

Gezien het uitgebreide programma heeft men eigenlijk 2 gala's voor de prijs van 1 ! ;)

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/28/1301303055-730.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3658911.html)

Wheelie
28-03-2011, 17:17
Ziet er goed uit maar zal wel laat afgelopen zijn ;) Hoop dat ik er bij kan zijn

Hendy
28-03-2011, 19:41
17:00 aanvang.. waarschijnlijk 18:00 beginnen, mooi! dat kan ik net halen;)

Succes Gerwin! 1e mma partij voor je?

Kemal
28-03-2011, 21:12
Ziet er idd goed uit!

Jeru
28-03-2011, 23:03
Oef 36 partijen? Dat zijn er nogal wat haha. Dat gaat zeker een latertje worden.
Wat mij betreft zo'n 18 partijen teveel, maar dat is puur persoonlijk. Ziet er goed uit Dragontail! Is toch allemaal gelukt. Succes volgende week.
Santiago & Arshin FTW!

Baske
28-03-2011, 23:30
36 MMA partijen. Geen kickboks. Als het kickboks was geweest was het wel een latertje geworden, denk ik ja. Ik ga er van uit dat we veel korte partijen te zien gaan krijgen. Heb er zin in!!

ARMENIA
29-03-2011, 00:14
sooo 36 partijen is wel heelllllll veel ja

SjorsWilms
29-03-2011, 00:21
Welk gewicht hoort bij al deze gewicht klassen (welter middle enz enz)

Ronald
29-03-2011, 01:01
36 Partijen :confused: Dat is echt veel te veel :wacko: Jammer dat dit nog steeds gebeurt. Wel hele schappelijke prijzen voor een VIP plaats trouwens.

Baske
29-03-2011, 01:06
Overigens zal dit evenement in samenwerking met FightstarTV live gestreamed worden. Gratis inschrijven, en je kan alles meekijken + commentaar ;) Het fijne daarvan zal later nog gecommuniceerd worden!

Dragon Tail
29-03-2011, 01:43
36 MMA partijen. Geen kickboks. Als het kickboks was geweest was het wel een latertje geworden, denk ik ja. Ik ga er van uit dat we veel korte partijen te zien gaan krijgen. Heb er zin in!!


36 Partijen :confused: Dat is echt veel te veel :wacko: Jammer dat dit nog steeds gebeurt. Wel hele schappelijke prijzen voor een VIP plaats trouwens.

Dat dus! ;)
Ik wist dat er uit deze hoek commentaar op het aantal partijen zou komen.

Bij kickboksgala's waar ook veel jeugd vecht komt dat zeker voor, anders is het zo afgelopen. En 'dat het nog steeds gebeurt' heeft te maken dat er nogal veel uitval is bij gala's door blessures etc. En de sponsoring tegenwoordig is ook niet je van het, dus moet je het uit de entree halen en dat doe je niet met 10 partijen. Promoten is een vak op zich net als fotograferen. ;-)
In Almelo staan we bekend om een een snelle doorloop van de partijen en op tijd klaar, meestal voor of tegen 22.00 uur. Ben je wel eens op een van onze kickboksgala's geweest? Vraag dan maar es na. Met dit mma-gala doen we niet anders.

En zoals BASKE zegt, MMA gala's kunnen nog sneller afgelopen zijn na een KO of submission, waar men bij kickboksen na 8 tellen nog een paar ronden door kan, terwijl het bij MMA sluiten en over is. Ik wil het publiek niet na een uur al weer buiten hebben voor zoveel entreegeld, toch?

De reden van het voor enkelen hoog aantal partijen is dat ik deze keer zoveel mogelijk gyms de kans wil geven om van de octagon te proeven. Is toch niet leuk om gyms uit te sluiten voor zo'n uniek evenement nadat de cage uit Nederland zo lang (ca. 15 jaar) is weggeweest? Beetje met heel mma-Nederland deze dag de boel promoten en aardig zijn voor elkaar dat is de insteek. Een soort van landelijke mma-meeting wordt het. :)
Je moet dit ook niet afmeten aan een UFC, Showtime, Rings of Golden Glory gala of zo hoor, maar gewoon een bescheiden galaatje in het oosten van het land dat met bescheiden middelen, maar groot enthousiasme is opgezet!

En mensen die zo'n programma te lang vinden kunnen toch halverwege weg gaan of pas halverwege komen, want voor zo'n entreeprijs heb je eigenlijk 2 gala's voor de prijs van 1!!! Niets verplicht.

En als je het te veel vindt om te fotograferen, dan sla je toch een paar partijen over en vraag je later je collega-fotografen om de overige foto's.
Steun dit initiatief nou in plaats van de kop in te drukken, want niemand heeft het nu toe nog gedaan in NL en we willen het nu toch ook niet weer verpesten?. ;)

Dragon Tail
29-03-2011, 01:48
Oef 36 partijen? Dat zijn er nogal wat haha. Dat gaat zeker een latertje worden.
Wat mij betreft zo'n 18 partijen teveel, maar dat is puur persoonlijk. Ziet er goed uit Dragontail! Is toch allemaal gelukt. Succes volgende week.
Santiago & Arshin FTW!

Ja klopt.
Deze keer even zoveel mogelijk gyms laten proeven van de octagon.
Volgende keer zeker wat downsizen.
:)

Franklin
29-03-2011, 08:20
NPUmma Non Plus Ultra MMA
I'm not amused how Mixfight.nl is threathing my efforts to put the octagon in Holland. @MixfightNL

Kunt commentaar ook positief inzien of zie ik dat verkeerd?

Dragon Tail
29-03-2011, 10:05
NPUmma Non Plus Ultra MMA
I'm not amused how Mixfight.nl is threathing my efforts to put the octagon in Holland. @MixfightNL

Kunt commentaar ook positief inzien of zie ik dat verkeerd?

Klopt. Ook ik vergalloppeer me wel eens. Het was vroeg. Haha.
Laten we het maar niet op de spits drijven en genieten van het gegeven dat er eindelijk weer een cage is in NL, toch?

Ellen
29-03-2011, 10:10
Ik vind het een mooi initiatief, en voor de vechters weer een leuke uitdaging!
Laten we hopen op mooie partijen, succes allemaal :-)

Dragon Tail
29-03-2011, 10:10
Welk gewicht hoort bij al deze gewicht klassen (welter middle enz enz)

In KG:
Bantamweight 61.00
Featherweight 66.00
Lightweight 70.00
Welterweight 77.00
Middleweight 84.00
Light Heavyweight 93.00
Heavyweight 120.00

bladetrinity
29-03-2011, 11:18
17:00 aanvang.. waarschijnlijk 18:00 beginnen, mooi! dat kan ik net halen;)

Succes Gerwin! 1e mma partij voor je?

Yesh! Laatste tijd mijn grondwerk in Nijmegen bij getraind. Kijken wat het word als mma vechter haha.

Khanom Thom
29-03-2011, 12:52
Dat dus! ;)
Ik wist dat er uit deze hoek commentaar op het aantal partijen zou komen.

Bij kickboksgala's waar ook veel jeugd vecht komt dat zeker voor, anders is het zo afgelopen. En 'dat het nog steeds gebeurt' heeft te maken dat er nogal veel uitval is bij gala's door blessures etc. En de sponsoring tegenwoordig is ook niet je van het, dus moet je het uit de entree halen en dat doe je niet met 10 partijen. Promoten is een vak op zich net als fotograferen. ;-)
In Almelo staan we bekend om een een snelle doorloop van de partijen en op tijd klaar, meestal voor of tegen 22.00 uur. Ben je wel eens op een van onze kickboksgala's geweest? Vraag dan maar es na. Met dit mma-gala doen we niet anders.

En zoals BASKE zegt, MMA gala's kunnen nog sneller afgelopen zijn na een KO of submission, waar men bij kickboksen na 8 tellen nog een paar ronden door kan, terwijl het bij MMA sluiten en over is. Ik wil het publiek niet na een uur al weer buiten hebben voor zoveel entreegeld, toch?

De reden van het voor enkelen hoog aantal partijen is dat ik deze keer zoveel mogelijk gyms de kans wil geven om van de octagon te proeven. Is toch niet leuk om gyms uit te sluiten voor zo'n uniek evenement nadat de cage uit Nederland zo lang (ca. 15 jaar) is weggeweest? Beetje met heel mma-Nederland deze dag de boel promoten en aardig zijn voor elkaar dat is de insteek. Een soort van landelijke mma-meeting wordt het. :)
Je moet dit ook niet afmeten aan een UFC, Showtime, Rings of Golden Glory gala of zo hoor, maar gewoon een bescheiden galaatje in het oosten van het land dat met bescheiden middelen, maar groot enthousiasme is opgezet!

En mensen die zo'n programma te lang vinden kunnen toch halverwege weg gaan of pas halverwege komen, want voor zo'n entreeprijs heb je eigenlijk 2 gala's voor de prijs van 1!!! Niets verplicht.

En als je het te veel vindt om te fotograferen, dan sla je toch een paar partijen over en vraag je later je collega-fotografen om de overige foto's.
Steun dit initiatief nou in plaats van de kop in te drukken, want niemand heeft het nu toe nog gedaan in NL en we willen het nu toch ook niet weer verpesten?. ;)

Zeur niet zo, ouwe Tukker. Je hebt veel partijen op je programma staan en tuurlijk vallen mensen er dan over. Laten we hopen op KO's en submissions in de eerste ronde's zodat wij ook weer een biertje kunnen drinken samen. Leuk voor op de foto! ;)

Toch ben ik trots op je dat jij het voor elkaar gekregen hebt om een octagon-gala neer te zetten! Nog ff en dan komt die ferrari vanzelf wel... haal dan wel een Spyder anders zien we je niet zitten.

Tot volgende week! Houzaaaahhh

Dragon Tail
29-03-2011, 13:19
Zeur niet zo, ouwe Tukker. Je hebt veel partijen op je programma staan en tuurlijk vallen mensen er dan over. Laten we hopen op KO's en submissions in de eerste ronde's zodat wij ook weer een biertje kunnen drinken samen. Leuk voor op de foto! ;)

Toch ben ik trots op je dat jij het voor elkaar gekregen hebt om een octagon-gala neer te zetten! Nog ff en dan komt die ferrari vanzelf wel... haal dan wel een Spyder anders zien we je niet zitten.

Tot volgende week! Houzaaaahhh

Hey ouwe rukker.
Volgens mij bestaat er wel het gevaar dat we op de foto komen, want er komen veel fotografen zo te horen.
Ik heb geen idee waarom dit evenement zoveel fotografen aantrekt en wilde Black Jackets gasten.
:)

ijsblok
29-03-2011, 13:26
schitterend initiatief, mooie card!

Ronald
29-03-2011, 19:21
@Dragontail: natuurlijk is er een uitleg voor zoveel partijen. Maar die is er uiteraard altijd (ook bij kickboksgala's. Punt in mijn ogen is alleen dat je als bezoeker geen uitleg wilt maar gewoon een prettig programma dat klopt. Mocht je inderdaad voor 22.00 uur klaar zijn dan is dat uiteraard heel netjes.

Hendy
29-03-2011, 19:39
Toch ben ik trots op je dat jij het voor elkaar gekregen hebt om een octagon-gala neer te zetten! Nog ff en dan komt die ferrari vanzelf wel... haal dan wel een Spyder anders zien we je niet zitten.

Tot volgende week! Houzaaaahhh

Misschien is dit een optie?

http://www.kinderveiligheidswinkel.nl/contents/media/l_tom%20poof%20lime.jpg

;)

callme1
29-03-2011, 20:06
Vet!.. Hoe hebben jullie besloten wie op de posters kwam? ik zie Pro's maar ook gewoon amateurs er tussen staan..

Dragon Tail
29-03-2011, 21:24
@Dragontail: natuurlijk is er een uitleg voor zoveel partijen. Maar die is er uiteraard altijd (ook bij kickboksgala's. Punt in mijn ogen is alleen dat je als bezoeker geen uitleg wilt maar gewoon een prettig programma dat klopt. Mocht je inderdaad voor 22.00 uur klaar zijn dan is dat uiteraard heel netjes.

Ronald, verder niks aan de hand joh.
De pers krijgt van mij drank en een hapje uit mijn bescheiden budget.
Gewoon gezellig zijn met elkaar vechtsport kijken en dat gaat wel lukken.


Misschien is dit een optie?

http://www.kinderveiligheidswinkel.nl/contents/media/l_tom%20poof%20lime.jpg

;)

Pas als ik de UFC naar Almelo kan halen kunnen we beginnen met dromen. Tot die tijd blijft bovenstaande zeker de 1e optie. Neem je dat zaterdag voor me mee?


Vet!.. Hoe hebben jullie besloten wie op de posters kwam? ik zie Pro's maar ook gewoon amateurs er tussen staan..

Gewoon willekeurig. Iedereen is evenveel waard, zowel amateur als prof.
De hoofdpartij kwam er pas bij toen de poster al nagenoeg klaar was. vandaar dat het er uit ziet alsof die hoofdpartij ertussen is gedrukt.

Als de volgende keer goede sponsoren zich op tijd melden dan kunnen we ook op tijd aan de poster werken en overige communicatie. Nu moest alles in 6 weken gebeuren.

Downa
30-03-2011, 14:38
Zie net dat het vorige gepost was door de organisator...
Die zal het vast beter weten dan ik ;)


In KG:
Bantamweight 61.00
Featherweight 66.00
Lightweight 70.00
Welterweight 77.00
Middleweight 84.00
Light Heavyweight 93.00
Heavyweight 120.00


Van het WFCA reglement dat gebruikt wordt:
Flyweight 50.00
Featherweight 55.00
Lightweight 60.00
Welterweight 65.00
Junior Middleweight 70.00
Middleweight 75.00
Super Middleweight 80.00
Light Heavyweight 85.00
Super Light Heavyweight 90.00
Junior Heavyweight 95.00
Heavyweight 100.00

Dragon Tail
30-03-2011, 15:44
Zie net dat het vorige gepost was door de organisator...
Die zal het vast beter weten dan ik ;)




Van het WFCA reglement dat gebruikt wordt:
Flyweight 50.00
Featherweight 55.00
Lightweight 60.00
Welterweight 65.00
Junior Middleweight 70.00
Middleweight 75.00
Super Middleweight 80.00
Light Heavyweight 85.00
Super Light Heavyweight 90.00
Junior Heavyweight 95.00
Heavyweight 100.00

NPU gewichtsklassen in KG:
Bantamweight 61.00
Featherweight 66.00
Lightweight 70.00
Welterweight 77.00
Middleweight 84.00
Light Heavyweight 93.00
Heavyweight 120.00

Dan heb je nog het weinig gebruikte Flyweight onder 57 kg en Super Heavyweight boven 120 kg.

Van het WFCA reglement wordt alleen de wedstrijdreglementen aangehouden.

De NPU organisatie hanteert andere gewichtsklassen, maar dat doet verder niets af aan de spelregels van de WFCA.
Als we volgende keer een andere bond inschakelen, dan veranderen we niet ineens de gewichtsklassen in die van die bond. Aan de NPU gewichtsklassen willen we ook de NPU-ranglijsten aan ophangen voor evt. championships, dan is het niet zo handig bij elke bond de gewichtsklassen te wijzigen. Dan begrijp je het nu denk ik wel.
Bij het muaythai hanteren komen de gewichtsklassen wel overeen met die van de WFCA, toevallig.