PDA

View Full Version : Is 't niet erg toevallig dat



Baske
30-03-2011, 00:20
Net nu de UFC pogingen waagde om MMA in NY legaal te maken, Jon Jones een titleshot krijgt en deze wint, en de belt dus naar NY mee terugneemt?

Noem het skeptisch, of val me aan voor de gedachte die zo in me opkomt, maar ik vond het gewoon erg toevallig... Nu heb ik uiteraard het gevecht gezien en maakte hij pap van Rua, maar dan nog... Jullie gedachten?

XanaduNL
30-03-2011, 00:30
Ik denk nou niet dat het veel gaat helpen, dus ik stem toeval.

D1987
30-03-2011, 01:54
wat een onzin, je ziet spoken

lopez86
30-03-2011, 07:28
Ze proberen al jaren om de UFC in NY te krijgen.
Frankie Edgar komt uit New Jersey en dat ligt er praktisch gezien naast.
Wat suggesteer je dan?

Leventdepevent
30-03-2011, 07:36
gewoon toeval denk ik hoor....zou dr verder niks achter zoeken, als ze jones nou tegen een of andere pannekoek hadden laten vechten voor een titel dan had ik t wel verdacht gevonden, maar rua is gewoon top....al werd ie wel ff gesloopt door jones

Kemal
30-03-2011, 08:10
denk idd ook dat het toeval is, hoewel dit voor de UFC wel, naar mijn mening, goed uitkomt..

R.H.
30-03-2011, 08:16
ik kreeg het zelfde idee na dat ik dat verhaal van die overvaller hoorde. Maar denk niet dat er veel waarheid inzit.

The Bulldog
30-03-2011, 08:45
goeie zaken voor de UFC , maar velen dachten dat Jones kansloos was dus denk dat het meevalt...

YoMarK
30-03-2011, 09:34
Komt zeker heel goed uit voor de UFC, maar zoals je zelf al aangeeft: hij maakte pap van Rua en eigenlijk iedere andere vechter die hij is tegengekomen.
Jones is gewoon een geweldige vechter, en daarom is hij champ, niet omdat andere vechters zijn afgekocht ofzo :)

DAWK1D
30-03-2011, 10:19
LOLOL

el bastardo
30-03-2011, 13:57
Denk wel dat er van tevoren over gesproken is dat het heel goed zou uitkomen. Denk dat er weinig aan het toeval wordt over gelaten bij de UFC. Jones moet het natuurlijk zelf allemaal waarmaken.

Briant
30-03-2011, 17:39
Jones is een verdiende kampioen. Ik denk niet dat de UFC het heel vervelend vindt dat hij toevallig uit NY komt.

Baske
30-03-2011, 18:35
Denk wel dat er van tevoren over gesproken is dat het heel goed zou uitkomen. Denk dat er weinig aan het toeval wordt over gelaten bij de UFC. Jones moet het natuurlijk zelf allemaal waarmaken.
Dit denk ik zelf ook. Een vechter als Junior Dos Santos moet er eeuwen over doen om een title-shot te krijgen, terwijl Jon Jones eigenlijk net als Brock Lesnar uit 't niks is komen opdagen. Nogmaals, niks tegen Jon Jones, hij heeft het echt simpelweg geweldig gedaan.

Volledig toeval zou ik het niet noemen eigenlijk. Boris heeft gelijk, en iedereen trouwens wel, in dat uiteindelijk Jones alles waargemaakt heeft. Echter heeft de UFC de touwtjes in handen wat betreft WIE de titleshots krijgen.

wat een onzin, je ziet spoken
Misschien spreek ik er wel met een :)