PDA

View Full Version : Gala Team Knaap goes Only the Strongest, 16 April, Heemker Akkerstraat, Ter Apel



Tov
31-03-2011, 01:10
http://i552.photobucket.com/albums/jj321/Tov_02/Team-Knaap-16-April-2011.jpg

Voorlopige Matchmaking

http://i552.photobucket.com/albums/jj321/Tov_02/Schermafbeelding2011-03-31om31-03-11000214.png

ijsblok
31-03-2011, 11:18
Ac Antonia was toch naar het buitenland vertrokken?

SjorsWilms
31-03-2011, 13:29
Wordt het ook gefilmd (Fightstartv?)

RMND
08-04-2011, 01:47
Wordt het ook gefilmd (Fightstartv?)

jep het word gefilmd door Fightstartv!:D

osu

Tov
12-04-2011, 19:28
TTT

superstucie
12-04-2011, 23:01
hoop voor knaap dat het hem lukken gaat,hij heeft namelijk zijn laatste 6 partijen verloren

catalaan84
13-04-2011, 00:19
hoop voor knaap dat het hem lukken gaat,hij heeft namelijk zijn laatste 6 partijen verloren

hoe kom je daar nou bij!!!! knaapie heeft 2 weken geleden nog geknokt en binnen 45 seconden gewonnen op armklem weet niet of je dat weet!!

FightstarTV
13-04-2011, 00:20
hoop voor knaap dat het hem lukken gaat,hij heeft namelijk zijn laatste 6 partijen verloren

Michael zijn laatste partij was in Leek op North Against South en won daar in 43 sec :-) http://www.fightstartv.com/videos/mma-michael-knaap-vs-sultan-kasanow/

superstucie
13-04-2011, 21:24
Michael zijn laatste partij was in Leek op North Against South en won daar in 43 sec :-) http://www.fightstartv.com/videos/mma-michael-knaap-vs-sultan-kasanow/

ok dan goeie zaak, het is hem in ieder geval gegund.

joost
13-04-2011, 22:14
GO KNAAP GO!!! :D

kooivechter
13-04-2011, 22:24
ac antonia is echt een walk over. die heeft amper een partij gewonnen. zelfde record als die john de wilde waar knaap tegen vocht.
Snap dat het je eigen gala is, maar een iets grotere uitdaging was denk ik spannender geweest voor knaap

MONGKON MT
13-04-2011, 23:12
Wat jammer dat het toch altijd zo negatief moet... Heb de ballen verstand van MMA, geef t toe, maar organiseren, eigen vechters en nog zelf vechten.... misschien wat meer respect kan af en toe geen kwaad.

OSU

The Bulldog
14-04-2011, 17:24
Knaap is hier al lang mee bezig.

super voor hem dat hij een gala heeft staan ondanks zijn drukte met gezin en gym...

dan vecht ie zelf ook nog...gewoon leuk..

klaar!!!

Simon-chellie
14-04-2011, 17:29
Knaap heeft andere tegenstander voor alle duidelijkheid.. Ac Antonia heeft blessure.

Fyodor
16-04-2011, 15:11
Is er nog iemand die de PbP doet of de uitslagen post straks? :)

Dennuz
16-04-2011, 15:33
GO KNAAP GO!!! :D

Nee joh, ik doe gewoon voor spek en bonen ;).. Dat wordt weer huilen de volgende training jongen..

RMND
17-04-2011, 05:10
moest zelf ook vechtenv en ben er net weer.. dus keek ff op mixfight:)
Hier even kort de uitslagen voor de ongeduldigen:

Piet teuben heeft onbeslist gespeeld, mr bleef komen wat een beestje.. was ook een jeugd partij (20kg en 6jr oud..)
Felicia Knaap heeft Keihard gewonnen op TKO in 2e ronde.. super!:D
Michael Knaap heeft verloren door een rear naked choke, alhoewel hij de tegenstander verzekerde in een rematch dat zn koppie eraf ging hah(6)
Megan hunze is nu nederlands kampioen!:D toppertje..
Richard snieders heeft verloren op punten, toch super netjes geknokt!
Dennis oosting kreeg ineens een demo, gevecht werd gestopt door no contest.. dennis wilde te hard..:P
Raymond meijering(ikzelf..) verloren op punten:S
Michel draaier domineerde in de ring en heeft super gevochten.. Gewonnen op punten:D
Simon berendsen heeft onbeslist gespeeld maar was een sportief en spectaculair gevecht, het 2e kwam meer van simon:)
Emmo meijer heeft verloren op punten, maar toch super geknokt!

super gala, goed georganiseerd door het beest himself..:)

osu en goodnight..

MONGKON MT
17-04-2011, 11:33
Mika EIkens (mongkon mt) vs Imad Bouzit (clyde van Dams); winnaar op punten Imad Bouzit

Milos Hospers (mongkon mt) vs Ramon vd Meij(ss. vd Meij); winnaar Milos Hospers
Ramon van der Meij is niet op komen dagen in de ring. De rinspeaker moest improviseren en vermelde maar dat de tegenstander niet wist dat ie nog moest vechten (??!!!). Ik zal het gejojo en gewauwel over deze partij besparen over de gehele avond, maar de ware reden is; "misschien kan ik hem door omstandigheden verliezen en vertrek ik maar gauw net voor de partij" (Milos Hospers had ook griep!). Maar goed als je niet komt opdagen in de ring, terwijl er wel een partij staat, hebben we te maken met een walk over...
Wat voor mentaliteit dat is weet ik niet, maar hier in Drenthe geld; wie A zegt, zegt ook B en dan heb je altijd nog te maken met een tegenstander!! Die zich wel drie keer warm moest trainen om dat gewauwel!

BaldButcher
17-04-2011, 12:29
moest zelf ook vechtenv en ben er net weer.. dus keek ff op mixfight:)
Hier even kort de uitslagen voor de ongeduldigen:

Piet teuben heeft onbeslist gespeeld, mr bleef komen wat een beestje.. was ook een jeugd partij (20kg en 6jr oud..)
Felicia Knaap heeft Keihard gewonnen op TKO in 2e ronde.. super!:D
Michael Knaap heeft verloren door een rear naked choke, alhoewel hij de tegenstander verzekerde in een rematch dat zn koppie eraf ging hah(6)
Megan hunze is nu nederlands kampioen!:D toppertje..
Richard snieders heeft verloren op punten, toch super netjes geknokt!
Dennis oosting kreeg ineens een demo, gevecht werd gestopt door no contest.. dennis wilde te hard..:P
Raymond meijering(ikzelf..) verloren op punten:S
Michel draaier domineerde in de ring en heeft super gevochten.. Gewonnen op punten:D
Simon berendsen heeft onbeslist gespeeld maar was een sportief en spectaculair gevecht, het 2e kwam meer van simon:)
Emmo meijer heeft verloren op punten, maar toch super geknokt!

super gala, goed georganiseerd door het beest himself..:)

osu en goodnight..Heb je vroeger gevoetbald misschien??? :)

Justinian
17-04-2011, 12:34
Michael vocht tegen een sterke vechter uit het oostblok. Helaas verloren, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we de uitwedstrijd gaan winnen. Dennuz helaas verloren, na een sterke start. Naar mijn mening domineerde hij het staande gevecht. Op een gegeven moment liep hij op een verdwaalde hoek en raakte aangeslagen. Op de grond verdedigde hij nog aardig en de partij werd staande hervat. Toen was al duidelijk dat hij er nog last van had en daar maakte zijn tegenstander handig gebruik van. Helaas dus verloren op tko, nadat Dennis op de grond weliswaar verdedigde maar geen initiatief meer kon tonen. Volgende keer beter en ik denk dat een rematch ook in dit geval zal worden gewonnen!

The Bulldog
17-04-2011, 14:26
jammer knaapie, maar hoop dat je gala TOP was. kon er door omstandigheden niet heen...

Dennuz , jij ok jammer kerel...maar gezien de tekst van Roy, ben ik van mening dat je snel verhaal komt halen in een rermatch hehehehe

Tulch
17-04-2011, 15:09
does anyone know the name of Knaap's opponent and when the fight ended?

bedankt!

RMND
17-04-2011, 15:25
Heb je vroeger gevoetbald misschien??? :)

hoezo?:)

FightstarTV
17-04-2011, 15:27
David Tyeshelasvili van Team Schilt Georgie tomorrow in the evening this fight will be online at www.fightstartv.com (http://www.fightstartv.com)


does anyone know the name of Knaap's opponent and when the fight ended?

bedankt!

BaldButcher
17-04-2011, 17:16
hoezo?:) omdat je steeds gespeeld zegt ipv gevochten.... :)

Tulch
17-04-2011, 17:42
Tkeshelashvili, the stocky guy who already fought at M-1? anyway thanks for the video, looking forward to it!

RMND
18-04-2011, 17:17
haha is 2x steeds?:P

excuses hoor, dacht dat ik nederlands wel afgemaakt had op school..