PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter Season 13



Wheelie
31-03-2011, 11:52
Het nieuwe seizoen is weer begonnen !!!

http://www.youtube.com/watch?v=ca4aXCKVebQ


nu te downloaden in het multimedia forum (thanx to Hunter ;) )

HUNTER
01-04-2011, 12:05
Laten we hier maar even een discussion thread van maken....

Ik vond het eerste gevecht tegenvallen. Leuk dat je tactisch vecht en niet alles uit de kast haalt als het niet nodig is, maar wie zit er op een lay n pray wedstrijd te kijken waarbij de top guy expres niet iemand finisht..... damn waar gaat het heen.

En dan Brock.... wat een dumbass is dat zeg.

el bastardo
01-04-2011, 12:13
Laten we hier maar even een discussion thread van maken....

Ik vond het eerste gevecht tegenvallen. Leuk dat je tactisch vecht en niet alles uit de kast haalt als het niet nodig is, maar wie zit er op een lay n pray wedstrijd te kijken waarbij de top guy expres niet iemand finisht..... damn waar gaat het heen.

En dan Brock.... wat een dumbass is dat zeg.
Hoef er weinig aan toe te voegen denk ik. Lay n Pray x100. Saai gevecht. Hoop dat er wat killers tussen zitten die niet, zoals in de voorstukjes, er vol op gaan als ze een slokje op hebben en het alfa mannetje gaan uithangen in dat soap huis, maar die ook echt wat kunnen brengen in de kooi.

En Brock... is Brock. Tattoo op zn borst zegt alles...

Briant
01-04-2011, 12:13
Met die stukjes van wat dit seizoen gaat gebeuren, belooft het weer wat te worden zeg. Gevecht was idd gay, precies zoals ik verwachtte eigenlijk.

dirk5
01-04-2011, 13:53
Gevecht was idd gay

Lay & Gay ;)

ze hadden het seizoen indeed een stuk beter kunnen beginnen.

The Company
01-04-2011, 16:23
Ratings zijn ook minder dan verwacht 1.6 mil kijkers.

dirk5
01-04-2011, 16:29
Ratings zijn ook minder dan verwacht 1.6 mil kijkers.

Dat zijn redelijk normale ratings? Tenminste volgensmij is dat elk seizoen hetzelfde, behalve dan het seizoen dat Kimbo mee deed.

Jeru
01-04-2011, 16:42
Naast het gevecht was het sowieso een saaie eerste aflevering. Ben bang dat dit misschien wel 1 van de saaiste seizoenen tot nu toe gaat worden..

The Company
01-04-2011, 16:50
Dat zijn redelijk normale ratings? Tenminste volgensmij is dat elk seizoen hetzelfde, behalve dan het seizoen dat Kimbo mee deed

Omdat Brock zo'n enorme PPV seller is hadden ze op meer gehoopt.

bladetrinity
01-04-2011, 18:41
Ook al in een ander topic gezegd, damm wat een kut gevecht. Neem een wat risico voor een finish! Ik geloof echt dat mma zo aan grond gaat inboeten door iedereen die zo veilig vecht. Dit zou zonde zijn want het is zo'n mooie sport.

blazin.arr0w::::
01-04-2011, 18:53
Ah, tis pas net begonnen. Wie weet wat er allemaal nog op de mat komt :)

Was wel een saaie aflevering. Beetje jammer ook dat er geen 'get-in-the-house' partijen waren.

tik_tok
01-04-2011, 19:26
Worstelen is denk ik in MMA het meest effectief.. Maar omg.. het is zo super saai soms!! En die gast waar hij tegen moest heeft volgens mij nog nooit aan grondtraining gedaan want als je zag hoe makkelijk hij een paar keer in full-mount kwam..

blackadder
01-04-2011, 19:49
En dan Brock.... wat een dumbass is dat zeg.
x2

blackadder
01-04-2011, 19:49
Lay & Gay ;)
Like a champ.

blackadder
01-04-2011, 19:50
Met die stukjes van wat dit seizoen gaat gebeuren, belooft het weer wat te worden zeg.
Als je op 'drama' tussen de bewoners zit te wachten.

tik_tok
01-04-2011, 21:53
Als je op 'drama' tussen de bewoners zit te wachten.

Idd.. Daar wacht ik eigenlijk niet op, anders kijk ik wel de gouden kooi ofzo.. Ik wil gewoon goeie gevechten in de kooi.. BAM :D

Briant
02-04-2011, 13:53
Als je op 'drama' tussen de bewoners zit te wachten.

Daar zit ik dus niet op te wachten, dat bedoelde ik dus.

Bardt
03-04-2011, 12:53
http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/quote_icon.png Originally Posted by HUNTER http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=1020242#post1020242)

En dan Brock.... wat een dumbass is dat zeg.



x2
Was mijn eerste reactie ook, maar tot nu toe lijkt hij wel serieus als trainer en laat hij het "WWE" acteren voor wat het is. Waarschijnlijk komt dat wel weer boven als het gevecht met JDS dichterbij komt...

The Company
07-04-2011, 09:53
Wat een saai gevecht weer.... Dit keer geen lay n pray maar clinchen.

SjorsWilms
07-04-2011, 10:13
Volgens mij had die Mexicaan leren trappen bij voetbal ofzo, zag er echt niet uit.

lopez86
07-04-2011, 10:15
Was idd retesaai gevecht (weer).

Fyodor
07-04-2011, 14:58
Weer saai helaas. Denken jullie trouwens ook niet dat er bij die gast die het huis uitging meer aan de hand is dan alleen het missen van zijn dochtertje?
Ik bedoel dat (familie missen) weet je donders goed voordat je in de show stapt en zoals JDS en Dana het zeiden, het is een 'once in a liftetime opportunity'.

Sadix
07-04-2011, 17:17
tering heb heel de tijd angry birds gespeeld tijdens dat gevecht

Pahlavan
07-04-2011, 18:00
Weer saai helaas. Denken jullie trouwens ook niet dat er bij die gast die het huis uitging meer aan de hand is dan alleen het missen van zijn dochtertje?
Ik bedoel dat (familie missen) weet je donders goed voordat je in de show stapt en zoals JDS en Dana het zeiden, het is een 'once in a liftetime opportunity'.

ik denk dat de trainingen te zwaar waren voor hem en het niveau van de anderen te hoog was voor hem...
je zag hem ook slecht presteren tijdens de trainingen.

elpappi
07-04-2011, 20:33
Wat een klote seizoen. Kleurloze deelnemers en dito coaches. Ook geen preliminairy gevechten. Wat een kansloze serie is dit.

Ik ben er klaar mee want ik zie er echt geen topper uitkomen..

R.H.
07-04-2011, 20:47
ik denk dat de trainingen te zwaar waren voor hem en het niveau van de anderen te hoog was voor hem...
je zag hem ook slecht presteren tijdens de trainingen.

Inderdaad, denk dat dat verhaal over zijn dochter een goed excuus was om er tussenuit te komen.

lopez86
07-04-2011, 20:59
Inderdaad, denk dat dat verhaal over zijn dochter een goed excuus was om er tussenuit te komen.

Wat ik me dan afvraag is, hoe komt zo een gast door de selectie heen? die behoorlijk streng is + veel gegadigden.
Als vechter moet je er ook niet blij mee zijn.
Heel de MMA wereld heeft gezien hoe jij een kans waar duizenden anderen alleen maar van zullen dromen weggegooid hebt.
Die komt nooit meer bij een fatsoenlijke organisatie aan de bak, en als dat wel zo is zal men hem altijd aanhalen als "die gozer die zomaar wegliep van TUF 13".
Tis gewoon als ontslag nemen van je werk omdat je je familie te weinig ziet.
Hij mocht blij zijn dat Junior hem nog probeerde over te halen om te blijven.
Ik denk dat menig coach had gezegd flikker dan maar gauw op, zodat we asap iemand kunnen halen die dit wel wil.

blackadder
07-04-2011, 21:21
Wat ik me dan afvraag is, hoe komt zo een gast door de selectie heen? die behoorlijk streng is + veel gegadigden.

Of misschien is het wel niet zo streng als wordt beweerd.

tik_tok
07-04-2011, 22:26
Net de aflevering weer even gekeken en weer teleurgesteld.. Ik blijf kijken maar dit kan toch niet.. Zijn dit echt de meest getalenteerde vechters op dit moment??.. :s

Kemal
07-04-2011, 23:02
Ultimate Fighter's Ramsey Nijem Loses Respect for Teammate Who Quit (http://www.mmafighting.com/2011/04/07/ultimate-fighters-ramsey-nijem-loses-respect-for-teammate-who-q/)

bladetrinity
07-04-2011, 23:52
Heimwee kan heel erg zijn, dus ik wil niet te snel conclusies trekken. Hij heeft wel een redelijk record(vooral vergeleken met een deel van de anderen):Keon Caldwell MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography - Sherdog.com (http://www.sherdog.com/fighter/Keon-Caldwell-50980)

blackadder
08-04-2011, 02:41
Heimwee kan heel erg zijn, dus ik wil niet te snel conclusies trekken. Hij heeft wel een redelijk record(vooral vergeleken met een deel van de anderen):Keon Caldwell MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography - Sherdog.com (http://www.sherdog.com/fighter/Keon-Caldwell-50980)
Een betere dan Lesnar.

R.H.
08-04-2011, 07:51
logisch, maar ik vind het zelf wel mooi dat die mensen die hij aan het coachen is, allemaal meer wedstrijden hebben gehad dan hij zelf. En als je ook de trainingen kijkt , die kerel heeft het alleen maar over worstelen geen wonder dat hij geen stand-up heeft.

el bastardo
08-04-2011, 08:54
Wat een knap staaltje cagehumping. Vreslijk! Dit soort gasten moeten geen winst bonus krijgen. Alleen een bonus als je voor een KO of sub gaat. Misschien dat er dan wat risico genomen gaat worden. Dit ging wederom nergens over. Wat liep die Mexicaan nu de hele tijd uit te dagen. Hij zette er gewoon helemaal NUL tegenover. Hij deed niks! Die andere gast kon gewoon niet beter. Heb nu al het idee dat het weer niveau nihil gaat zijn dit seizoen. Erg jammer. Tis nu wachten op de kansloze beelden uit het huis. Bring on the "upper decker".
En idd, wat een kansloze drol is die gast die naar huis ging. Honderden vechters die er alles voor geven om daar te zijn, en hij gaat naar huis omdat ie zn dochter mist. Dat weet je van tevoren ook. Hopelijk komt er iets beters voor terug.

Waarom kijk ik eigenlijk? Omdat het gewoon een vet format is. Jammer dat er nog weinig goeie knokkers tussen zitten. Hopelijk veranderd het nog...

Remco
08-04-2011, 10:27
Tja, het is nog niet echt op gang allemaal.

Die quitter ziet het zichzelf gewoon niet redden en heeft een exitstrategie bedacht.

Brock valt mij mee als coach, maar die gaat vast nog wel flippen.

Leuk dat de underdog won, maar door de nadruk op de motivationspeech van Brock vermoedde ik al zoiets.

Leukste beelden tot nu toe zijn van Erik Paulson, man wat zou die gebruiken?

Budokan
08-04-2011, 18:30
supersaai, het leek wel 3 ronden stijlknuffelen. Ze hebben echt alleen tegen elkaar staan aan te leunen, zo af en toe even draaien. Ben bang dat dit de veilige manier is om in de finale te komen. De spelregels laten het in ieder geval toe.

Jeru
09-04-2011, 11:08
Deze partij was eigenlijk nog erger dan de eerste, omdat het 3 rondes duurde ;)
Ik weet eigenlijk niet of Brock het wel zo leuk vind om trainer te zijn. Ja, motiverende praatjes houden dat wil hij wel maar echt dat trainen? Ben nog niet overtuigd.
Tsja als je motivatie weg is moet je gewoon naar huis gaan. Wel jammer, want het kostte de trainers alleen maar onnodige energie om hem nog daar te houden.

el bastardo
09-04-2011, 11:37
Diaz gaf al aan met het oude Pride systeem van gele kaarten te willen werken voor dat passieve vechten. Zou ik een hele prettige vinden, al zie ik het niet gebeuren helaas. Dat cage humpen vind ik echt vreselijk en is niet goed voor de sport.

Joshuaa
12-04-2011, 20:38
De 2 meest saaie gevechten ooit bij TUF.

steftheboxer
13-04-2011, 12:39
weet je wat ik ga doen, ik stop van het weekend lekker mijn DVD'tje van TUF seizoen 1 ( dankzij Glen ;-) ) in de DVD speler en ga daar van genieten.

dit seizoen geef ik nog twee afleveringen en anders stop ik ermee

ZakKa!
13-04-2011, 14:39
Ik wil een Mayhem miller vs Nick Diaz TUF zien. Hoewel ik denk dat Diaz hem makkelijk aankan bij het eindgevecht lijkt het me erg komisch om te zien.

Dit is echt 3x niks

breahule
13-04-2011, 16:55
wie zit er nog te wachten op ep. 3 ???

Aliche
13-04-2011, 21:15
Net de aflevering weer even gekeken en weer teleurgesteld.. Ik blijf kijken maar dit kan toch niet.. Zijn dit echt de meest getalenteerde vechters op dit moment??.. :s
x2

Fyodor
14-04-2011, 10:24
Is aflevering 3 de moeite waard om te kijken, of is het weer net als vorige week?

Ralph
14-04-2011, 10:52
Gevecht in aflevering 3 is 100x beter dan de twee vorige bij elkaar. Zeker de moeite waard!

superfreak
14-04-2011, 11:13
Inderdaad de moeite waard om te kijken. Vond persoonlijk dat een extra ronde op z'n plaats zou zijn geweest. Beide vechters begonnen wel aardig moe te worden en dat zou een niet al te spannende derde ronde hebben opgeleverd.

blackadder
14-04-2011, 12:39
Gevecht in aflevering 3 is 100x beter dan de twee vorige bij elkaar. Zeker de moeite waard!
Het was leuker dan de eerste twee. Maar geweldig is echt anders. Geen techniek, geen conditie.

steftheboxer
14-04-2011, 12:48
Leuk gevecht dus zeker kijken, ik geef seizoen 13 nu weer twee afleveringen om zicht te bewijzen ;-)

dietrik
14-04-2011, 18:59
goeie aflevering!

bladetrinity
14-04-2011, 21:00
Beter gevecht dan de eerste 2. Iedereen heeft het trouwens over de marketing skills van Brock. Hij is een showman en verkoopt tickets. Dit valt mij in dit huis heel erg tegen. Had meer verwacht van hem als coach. Met zijn chiken shit bah.

Briant
14-04-2011, 21:08
Was een vermakelijk gevecht... maar om nou te zeggen dat het toekomstig materiaal is voor een UFC champion...

Lionheart
15-04-2011, 02:00
Eerste 2 gevechten waren bagger en het 3e gevecht was vermakelijke in vergelijking met de voorgaande gevechten.

Ik heb nog hoop..

Junior Dos Santos vond ik altijd al een topper, maar qua persoonlijkheid wat ik van hem zie is het helemaal een topgozer!
Warme persoonlijkheid en dat brengt ie ook over in de groep, dat vormt wel toch iets hechts..

Lesnar vind ik een eersteklas redneck, maar begin toch beetje bij beetje meer sympathie voor de beste man te krijgen.

En die Len van het laatste gevecht gedroeg zich echt als een wijf, het onderonsje met Lesnar over dat Cope een informer zou zijn, pffff...
Stop crying like a pussy man!!

Biiyen
15-04-2011, 11:36
Ik vind het een leuk seizoen, Dos Santos is echt een hele aardige relaxte sympathieke gozer. Ook zijn motto naar de jongens "Be Nice" en dan dat onschuldige gezichtje erbij trekken. Geweldig personage.

Brock doet het ook goed, hij haalt die jongens terug op planeet aarde, zet ze terug op hun plek en zegt gewoon ronduit waar het op staat. De tijd hier is te kort om echt veel "bij" te leren, je zult het moment moeten aangrijpen en vechten als een leeuw. Je kan zeggen wat je wil, maar de laatste 2 afleveringen hebben zijn vechters gevochten als leeuwen.

clockskew
15-04-2011, 15:00
JDS is inderdaad okay qua coach vind Lesnar meer een conditioning trainer dan echt een allround coach.

lopez86
15-04-2011, 20:09
Ik moet zeggen dat ik Lesnar symphatieker vind dan ik voorheen had verwacht.

Sadix
15-04-2011, 21:09
enige wat mij bijgebleven is, is : CHICKEN SALAD

ieatsoul
16-04-2011, 12:56
Waarschijnlijk zullen we dit elke aflevering moeten aanhoren, wat betreft zijn chicken sh*t, chicken salad speech. Verder vind ik JDS een hele sympathieke en warme coach. De gevechten zijn naar mijn mening nog steeds heel erg saai, weinig spektakel etc.

Koei8
16-04-2011, 14:03
chicken shit!! , Haha zon gedoe over deze zin. Voor de rest vind ik de gevechten maar tegenvallen, de derde ging iig de goede richting op

NielsN
16-04-2011, 18:40
ik vind die negercoach in JDS zijn team een lul!

Ja.

Aan de andere kant, je bent zelf nog een veel grotere lul, en je kan niet eens wat.

The Company
21-04-2011, 14:27
Stall n wall en de snelste rear naked tab ooit. Top seizoen!

el bastardo
21-04-2011, 15:15
Cage humping all over again. Wat heb ik een hekel aan die worstelaars die niks anders doen dan tegen de kooi oprijden. Man man, ik hoop dat er tenminste 1 iemand bij zit die voor de kill gaat. Slaapverwekkend!

Kemal
21-04-2011, 19:57
Ramsey Nijem on Winning His Fight, Painting His Toenails (http://www.mmafighting.com/2011/04/21/ramsey-nijem-on-winning-his-fight-painting-his-toenails/)

blackadder
21-04-2011, 21:40
Shit fight numbero 4.

HUNTER
21-04-2011, 23:13
ik begin TUF steeds leuker te vinden..... de eerste twee gevechten waren bagger, maar de 3e was top (vooral de eerste ronde) en deze was ook best te doen.
En leuk om te zien dat je met alleen huge zijn en een cardio trainer hebben toch niet echt ver komt. Brock weet niets van trainen, en al helemaal niet van welterweights. Daarentegen vind ik die Lew Polley echt mega. Ik mag zijn aanpak wel. Niet lullen maar gaan. En als je stuk bent nog wat verder gaan totdat je echt stuk bent... heerlijk

ieatsoul
21-04-2011, 23:33
Die Charlie had er niet echt zin in volgens mij. En wat Dana zegt, normaal probeer je nog een beetje te worstelen, en zodra het echt te nauw wordt dan tik je af. Dit was wel heel snel.

blackadder
21-04-2011, 23:50
ik begin TUF steeds leuker te vinden..... de eerste twee gevechten waren bagger, maar de 3e was top (vooral de eerste ronde) en deze was ook best te doen.

Wat was er toch zo 'top' aan die derde partij??? Afgezien van het feit dat ze niet de hele tijd alleen op elkaar lagen te rusten. En deze was ook 3x niks. Enigste leuke hier was dat het niet over de volle rondes ging.

Mule-Kick
22-04-2011, 09:44
Eerste 2 partijen waren kut, 3e partij leek in verhouding daardoor een stuk beter en nummer 4 was eigenlijk ook kut maar omdat er een finish was voelt het toch beter aan dan als het decision was geweest.

Verder vind ik die Ramsey tot nu toe de enige die er echt een beetje uitspringt de rest is zo gewoontjes. Je zou bijna gaan verlangen naar een *slik* Junie Browning figuur. Heb me toen kapot ge-ergerd aan die gast maar het boeit meer dan dit stelletje zoutzakken.

Slome
22-04-2011, 09:50
http://www.cagetoday.com/wp-content/uploads/2011/03/tuf-13-spike-promo.jpg

yuko
22-04-2011, 13:30
Ik vond deze 4e partij beter dan die derde. Het was misschien niet de meest enerverende partij maar die winnaar had een duidelijke gameplan waarmee hij in de 2e ronde openingen wist te forceren. Na die takedowns zag je duidelijk het verschil in niveau van de beide vechters. Eerste ronde was idd heel saai maar dit was mede te wijten aan de scheids die hen niet uit elkaar haalde, wat mijn inziens gewoon veel eerder moet gebeuren.