PDA

View Full Version : Hakan Aksoy daagt Melvin Manhoef uit!!



Sluwe Fox
31-03-2011, 13:25
Hakan Aksoy daagt Melvin Manhoef uit

Ik heb Hakan zojuist aan de tel gehad en die vertelde mij dat hij dolgraag tegen melvin wilt vechten anywhere, anytime.

Hakan zei letterlijk: Melvin is niet meer wat het ooit is geweest en word tijd dat ik hem met pensioen ga sturen zeker na al die verliespartijen. Omdat melvin in de zwaargewicht klasse laatste tijd weinig te vertellen heeft mag hij wat mij betreft het tegen mij proberen op -86kg aldus Hakan Aksoy.

Dus promotors doe je ding want ik proef hier een zeer interessante potentiële beladen match!!

Kemal
31-03-2011, 13:28
nou..ben benieuwd dan..

Anderson
31-03-2011, 13:41
Ik denk dat Melvin niet wilt vechten op -86 kg dan moet die afvallen.

superfreak
31-03-2011, 13:42
Zeer moedig en leuke manier om je zelfs in de kijker te vechten. Zag Hakan her en der al moeite hebben met de stoten van Nathan ( die had jammer genoeg de conditie niet om het vol te houden) en zeg hem niet direct Nathan ko slaan. Terwijl dit wel zeker kan zoals Belkayed heeft bewezen. Ook al zou Melvin dus niet meer zijn oude zelf zijn hij is zeker nog wel genoeg om Hakan uit zijn waanbeelden te helpen.

sportfan
31-03-2011, 14:23
Ene Hakan Aksoy belt Sluwe Fox om Melvin Manhoef uit te dagen... Don''t get me wrong maar ik heb denk ik iets gemist denk ik.

Ik begrijp wel uit het verhaal wat Sluwe Fox neerzet dat nu Melvin Manhoef een mindere periode heeft hij hem uitdaagt... bijzonder. Toen Melvin Manhoef op internationaal niveau zowel MMA en K1 middengewichten, lichtzwaargewichten en zwaargewichten KO sloeg heeft Hakan Aksoy zich niet gemeld als uitdager?

Dat Melvin Manhoef een mindere periode heeft is duidelijk, maar om hem dan op dat moment, als internationaal onbekende vechter, uit te dagen getuigt niet wat bijzonder veel klasse.

Ik denk dat het handiger is dat Hakan Aksoy naar Simon Rutz (manager van Melvin Manhoef) belt i.p.v. naar Sluwe Fox?

anthony kane
31-03-2011, 14:30
zou wel een leuke opstap voor hakan zijn maar dan zou hij wel op 5x3 moeten vechten want ik vindt hem daar het sterkste en ik heb hem eerlijk gezegd geen een keer echt aangeslagen gezien tegen nathan was trouwens echt een beuk partij

MMAFAN-1122
31-03-2011, 14:54
Leuke pot!! Manhoef gaat dit winnen denk ik!!!

Sluwe Fox
31-03-2011, 15:19
@ sportfan:

vriendelijke vriend waar lees jij dat Hakan mij belt om melvin uit te dagen?? Ik heb Hakan gebeld nadat ik het eea las bij de buren rondom een mogelijk volgende partij voor Hakan aangezien hij nu de nr 1 is in de -86kg klasse en de UMC titel,NOVER titel,Europese titel WFCA in bezit heeft. En wat hij er van zou vinden om evt tegen Melvin te vechten aangezien er wat kickbox liefhebbers zijn die hem graag tegen melvin willen zien.

Hakan is van mening dat Melvin met pensioen moet gaan en dat wil hij graag bewijzen door m KO te slaan. Het is maar een mening je hoeft er niet eens mee te zijn ;-)

sportfan
31-03-2011, 15:34
@ sportfan:

vriendelijke vriend waar lees jij dat Hakan mij belt om melvin uit te dagen?? Ik heb Hakan gebeld nadat ik het eea las bij de buren rondom een mogelijk volgende partij voor Hakan aangezien hij nu de nr 1 is in de -86kg klasse en de UMC titel,NOVER titel,Europese titel WFCA in bezit heeft. En wat hij er van zou vinden om evt tegen Melvin te vechten aangezien er wat kickbox liefhebbers zijn die hem graag tegen melvin willen zien.

Hakan is van mening dat Melvin met pensioen moet gaan en dat wil hij graag bewijzen door m KO te slaan. Het is maar een mening je hoeft er niet eens mee te zijn ;-)

Inderdaad heb ik niet goed gelezen of hij jou of jij hem had gebeld excuses. Rest blijft mijn inziens discutabel maar wens jullie veel succes met de eventuele promotie van deze partij. Ook wens ik Hakan Aksoy veel succes als de absolute nummer 1 bij de door jou genoemde bonden.

En wat betreft Hakan Aksoy zijn mening; mijn mening is dat ik het klasse had gevonden wanneer Hakan Aksoy Melvin Manhoef 2 jaar geleden had uitgedaagd.

appelsap
31-03-2011, 15:35
@ sportfan:

Hakan is van mening dat Melvin met pensioen moet gaan en dat wil hij graag bewijzen door m KO te slaan. Het is maar een mening je hoeft er niet eens mee te zijn ;-)

Opinions are like assholes....everybody has one.

Slotje.......

Dragao
31-03-2011, 15:37
Ik denk dat Melvin niet wilt vechten op -86 kg dan moet die afvallen.

Hoezo moet hij afvallen??
Hij had toch in strikeforce gevochten als middleweight en dat was -83 kilo

Sluwe Fox
31-03-2011, 15:51
Inderdaad heb ik niet goed gelezen of hij jou of jij hem had gebeld excuses. Rest blijft mijn inziens discutabel maar wens jullie veel succes met de eventuele promotie van deze partij. Ook wens ik Hakan Aksoy veel succes als de absolute nummer 1 bij de door jou genoemde bonden.

En wat betreft Hakan Aksoy zijn mening; mijn mening is dat ik het klasse had gevonden wanneer Hakan Aksoy Melvin Manhoef 2 jaar geleden had uitgedaagd.

2 jaar geleden had Hakan duidelijk andere prioriteiten en dat was de nr1 worden in de -86kg. Het zou toch vreemd zijn als 2 jaar geleden Hakan als beginnende A klasser Melvin uit zou dagen zonder enige staat van dienst denk je zelf niet? Overigens heeft Hakan ook de Nederlandse titel van de Wfca in handen dat was ik in mijn vorige post vergeten te vermelden. Dus het lijkt mij nu heel legitiem dat Hakan Melvin uitdaagt. Ondanks dat Hakan van mening is dat Melvin met pensioen moet gaan denk ik dat Hakan nog steeds de underdog zal zijn in die partij.

Verder zou ik het echt niet een slechte match up vinden. Gebeurt wel vaker dat toppers (gokhan saki) tegen subtoppers (dennis stolzenbach) vechten en dan mag jij zeggen wie in deze de topper is en wie de subtopper alleen een wedstrijd zou dit mijns inziens kunnen uitwijzen.

Vinand
31-03-2011, 16:16
echt triest... Als enkele vechters een downfall maken dan probeert iedereen hun uit te dagen... Net zoals bij Wanderlei...

Asura
31-03-2011, 16:41
Ene Hakan Aksoy belt Sluwe Fox om Melvin Manhoef uit te dagen... Don''t get me wrong maar ik heb denk ik iets gemist denk ik.

Ik begrijp wel uit het verhaal wat Sluwe Fox neerzet dat nu Melvin Manhoef een mindere periode heeft hij hem uitdaagt... bijzonder. Toen Melvin Manhoef op internationaal niveau zowel MMA en K1 middengewichten, lichtzwaargewichten en zwaargewichten KO sloeg heeft Hakan Aksoy zich niet gemeld als uitdager?

Dat Melvin Manhoef een mindere periode heeft is duidelijk, maar om hem dan op dat moment, als internationaal onbekende vechter, uit te dagen getuigt niet wat bijzonder veel klasse.

Ik denk dat het handiger is dat Hakan Aksoy naar Simon Rutz (manager van Melvin Manhoef) belt i.p.v. naar Sluwe Fox?

+1. Erg respectloos. Als die partij er komt hoop ik dat Manhoef Hakan laat merken dat hij niet de kin van Hunt heeft.

Pahlavan
31-03-2011, 16:42
echt triest... Als enkele vechters een downfall maken dan probeert iedereen hun uit te dagen... Net zoals bij Wanderlei...

x2

ik had ook hierover iets gepost een tijdje geleden in een topic over wanderlei.
vind het ook behoorlijk triest dat vechters dan pas gaan uitdagen

pschaar
31-03-2011, 16:42
Manhoef zou dit moeten kunnen winnen

Sluwe Fox
31-03-2011, 17:01
echt triest... Als enkele vechters een downfall maken dan probeert iedereen hun uit te dagen... Net zoals bij Wanderlei...

Wat is daar nu triest aan? Het is en blijft een competitie dus dit soort dingen blijven gebeuren. Daarnaast zou het een logisch vervolgstap zijn voor iemand die alle titels heeft gewonnen en op de nr1 staat. Wat is het alternatief voor een Hakan?

Ik snap je opmerking echt niet tenzij je helemaal fan bent van manhoef dan kan ik het enigzins wel weer plaatsen

SjorsWilms
31-03-2011, 17:20
Wat is daar nu triest aan? Het is en blijft een competitie dus dit soort dingen blijven gebeuren. Daarnaast zou het een logisch vervolgstap zijn voor iemand die alle titels heeft gewonnen en op de nr1 staat. Wat is het alternatief voor een Hakan?

Ik snap je opmerking echt niet tenzij je helemaal fan bent van manhoef dan kan ik het enigzins wel weer plaatsen

"To be the best best, you have to beat the best" en niet: "To be the best best, you have to beat someone who has a good name but is doing less the last couple times"

Hij is kampioen. Gedraag erna...

lopez86
31-03-2011, 19:51
Waarom zou Melvin tegen Aksoy kunnen/moeten vechten?
Wat heeft hij tegen Aksoy te winnen, hij is internationaal een ster, heeft een goed management met genoeg andere potentiële kandidaten.
"You cannot just climb into the ring with Ali because you think you can box".
Aksoy wil gewoon exposure, zich in de kijker vechten tegen een grote naam.

Sluwe Fox
31-03-2011, 21:37
Waarom zou Melvin tegen Aksoy kunnen/moeten vechten?
Wat heeft hij tegen Aksoy te winnen, hij is internationaal een ster, heeft een goed management met genoeg andere potentiële kandidaten.
"You cannot just climb into the ring with Ali because you think you can box".
Aksoy wil gewoon exposure, zich in de kijker vechten tegen een grote naam.

Grootste onzin die ik in tijden heb gelezen hier. Volgens mij heb je totaal geen idee van wat je zegt. Heb je wel in de gaten dat volgens jou theorie een heleboel partijen niet gevochten waren en in de toekomst partijen niet kunnen plaatsvinden volgens jou heilige theorie. Ik zal voor het gemak even je geheugen opfrissen:

Badr Hari vs Tony Gregory?? Leg me even uit wat Badr daar te winnen heeft??

Gokhan Saki vs Dennis Stolzenbach ?? Wat had Saki daar te winnen?

Manhoef vs Racz Denez? Nog in de toptijd van Manhoef nog wel wat had melvin daar te winnen tegen die onbekende harry?

Badr Hari vs Hesdy Gerges? Wat had badr op papier te winnen tegen Hesdy?

Nicky Holzken vs Mo Medhar?? etc etc

Ik denk echt dat je niet weet waar je over praat. Hakan heeft alle titels gewonnen die er maar te winnen zijn in de -86 is de absolute nr 1 en wil Manhoef uitdagen en wil bewijzen dat manhoef beter met pensioen kan gaan. eigenlijk precies hetzelfde wat Badr Hari zei over Peter Aerts toen ze vochten tijdens K1 toernooi 1e partij. Badr zei letterlijk wil graag tegen Peter voordat ie met pensioen gaat en ik wil degene zijn die hem met pensioen stuurt.

Whats wrong with that? Daarnaast denk ik dat er voor Manhoef ook een boel te winnen valt tegen Hakan.

1 dat manhoef ondanks zijn verliespartijen nog steeds te hoog gegrepen is voor de kampioen in de -86 in NL
2 zelfvertrouwen
3 weer een keer een winst partij door wellicht een stap terug te doen om vervolgens weer 2 stappen vooruit te doen

SjorsWilms
31-03-2011, 21:56
Grootste onzin die ik in tijden heb gelezen hier. Volgens mij heb je totaal geen idee van wat je zegt. Heb je wel in de gaten dat volgens jou theorie een heleboel partijen niet gevochten waren en in de toekomst partijen niet kunnen plaatsvinden volgens jou heilige theorie. Ik zal voor het gemak even je geheugen opfrissen:

Badr Hari vs Tony Gregory?? Leg me even uit wat Badr daar te winnen heeft??

Gokhan Saki vs Dennis Stolzenbach ?? Wat had Saki daar te winnen?

Manhoef vs Racz Denez? Nog in de toptijd van Manhoef nog wel wat had melvin daar te winnen tegen die onbekende harry?

Badr Hari vs Hesdy Gerges? Wat had badr op papier te winnen tegen Hesdy?

Nicky Holzken vs Mo Medhar?? etc etc

Ik denk echt dat je niet weet waar je over praat. Hakan heeft alle titels gewonnen die er maar te winnen zijn in de -86 is de absolute nr 1 en wil Manhoef uitdagen en wil bewijzen dat manhoef beter met pensioen kan gaan. eigenlijk precies hetzelfde wat Badr Hari zei over Peter Aerts toen ze vochten tijdens K1 toernooi 1e partij. Badr zei letterlijk wil graag tegen Peter voordat ie met pensioen gaat en ik wil degene zijn die hem met pensioen stuurt.

Whats wrong with that? Daarnaast denk ik dat er voor Manhoef ook een boel te winnen valt tegen Hakan.

1 dat manhoef ondanks zijn verliespartijen nog steeds te hoog gegrepen is voor de kampioen in de -86 in NL
2 zelfvertrouwen
3 weer een keer een winst partij door wellicht een stap terug te doen om vervolgens weer 2 stappen vooruit te doen

Weet je wat het verschil is tussen die partijen en Manhoef - Aksoy. Daar werden de "mindere" vechters gevraagd om te vechten (waarschijnlijk omdat ze goedkoop zijn en zorgen voor een mooier record) en hier daagt een "mindere" vechter hem uit. Plus Aksoy had het best wat minder respectloos kunnen doen. "Melvin is niet meer wat het ooit is geweest en word tijd dat ik hem met pensioen ga sturen zeker na al die verliespartijen." :boos:

Sluwe Fox
31-03-2011, 22:04
Weet je wat het verschil is tussen die partijen en Manhoef - Aksoy. Daar werden de "mindere" vechters gevraagd om te vechten (waarschijnlijk omdat ze goedkoop zijn en zorgen voor een mooier record) en hier daagt een "mindere" vechter hem uit. Plus Aksoy had het best wat minder respectloos kunnen doen. "Melvin is niet meer wat het ooit is geweest en word tijd dat ik hem met pensioen ga sturen zeker na al die verliespartijen." :boos:

Sjors je snapt toch ook wel dat vechters weten hoe ze een partij moeten hypen? Hakan zei het lachend hij weet ook wel dat Manhoef nog steeds ver boven hem staat maar Hakan is er van overtuigd dat hij Manhoef kan pakken prima toch? PS medhar had holzken uitgedaagt

anthony kane
31-03-2011, 22:28
ik zie net bij de buren dat manhoef zijn Showtime titel vacant is omdat hij die niet verdedigd heeft voor zo een lange tijd ... is dit wel een mooie partij voor die titel... en er is niks onsportief aan iemand uitdagen je zou het ook juuist als compliment voor manhoef kunnen zien dat hakan zo graag van hem wil winnen en tegen hem wil vechten

Sluwe Fox
31-03-2011, 22:44
ik zie net bij de buren dat manhoef zijn Showtime titel vacant is omdat hij die niet verdedigd heeft voor zo een lange tijd ... is dit wel een mooie partij voor die titel... en er is niks onsportief aan iemand uitdagen je zou het ook juuist als compliment voor manhoef kunnen zien dat hakan zo graag van hem wil winnen en tegen hem wil vechten

precies ik snap echt niet waarom men dat niet wil begrijpen, het zijn vaak de niet wedstrijdvechters die er het meest moeite mee hebben omdat ze hun idool koste wat kost hoog willen houden

lopez86
31-03-2011, 23:14
Grootste onzin die ik in tijden heb gelezen hier. Volgens mij heb je totaal geen idee van wat je zegt. Heb je wel in de gaten dat volgens jou theorie een heleboel partijen niet gevochten waren en in de toekomst partijen niet kunnen plaatsvinden volgens jou heilige theorie. Ik zal voor het gemak even je geheugen opfrissen:

Badr Hari vs Tony Gregory?? Leg me even uit wat Badr daar te winnen heeft??

Gokhan Saki vs Dennis Stolzenbach ?? Wat had Saki daar te winnen?

Manhoef vs Racz Denez? Nog in de toptijd van Manhoef nog wel wat had melvin daar te winnen tegen die onbekende harry?

Badr Hari vs Hesdy Gerges? Wat had badr op papier te winnen tegen Hesdy?

Nicky Holzken vs Mo Medhar?? etc etc

Ik denk echt dat je niet weet waar je over praat. Hakan heeft alle titels gewonnen die er maar te winnen zijn in de -86 is de absolute nr 1 en wil Manhoef uitdagen en wil bewijzen dat manhoef beter met pensioen kan gaan. eigenlijk precies hetzelfde wat Badr Hari zei over Peter Aerts toen ze vochten tijdens K1 toernooi 1e partij. Badr zei letterlijk wil graag tegen Peter voordat ie met pensioen gaat en ik wil degene zijn die hem met pensioen stuurt.

Whats wrong with that? Daarnaast denk ik dat er voor Manhoef ook een boel te winnen valt tegen Hakan.

1 dat manhoef ondanks zijn verliespartijen nog steeds te hoog gegrepen is voor de kampioen in de -86 in NL
2 zelfvertrouwen
3 weer een keer een winst partij door wellicht een stap terug te doen om vervolgens weer 2 stappen vooruit te doen

Mhaw, mijn theorie is niet heilig hoor.
Zeg ik ook nergens.
Ben het verder ook compleet met je eens over die partijen, de meesten dan.
Maar zoals Saki - Stolzenbach; Stolzenbach heeft niemand uitgedaagd maar ze hadden gewoon iemand nodig voor Saki om hem in een goed wedstrijdritme te houden.
En ja... om nou Aksoy met Badr, Peter en dergelijke te vergelijken... beetje krom vind je niet?
"Ik heb alle titels gewonnen in de -86", tenzij er een WMC, WBC, of een titel van een andere grote organisatie tussen zit vind ik dit nogal een statement van niks.
De enige reden dat Manhoef met de zwaargewichten meedraait is omdat hij op z'n eigen gewicht niks te zoeken heeft.
Ik denk dat hij er niks aan heeft om tegen Aksoy te vechten, maargoed misschien heb ik t compleet mis.
Maar ik vind het wel heel cool dat je de moeite neemt om deze Aksoy die je waarschijnlijk goed kent te promoten.
De manier waarop vind ik alleen een beetje onrespectvol, maar das mijn mening, even goeie vrienden.

Sluwe Fox
31-03-2011, 23:53
Mhaw, mijn theorie is niet heilig hoor.
Zeg ik ook nergens.
Ben het verder ook compleet met je eens over die partijen, de meesten dan.
Maar zoals Saki - Stolzenbach; Stolzenbach heeft niemand uitgedaagd maar ze hadden gewoon iemand nodig voor Saki om hem in een goed wedstrijdritme te houden.
En ja... om nou Aksoy met Badr, Peter en dergelijke te vergelijken... beetje krom vind je niet?
"Ik heb alle titels gewonnen in de -86", tenzij er een WMC, WBC, of een titel van een andere grote organisatie tussen zit vind ik dit nogal een statement van niks.
De enige reden dat Manhoef met de zwaargewichten meedraait is omdat hij op z'n eigen gewicht niks te zoeken heeft.
Ik denk dat hij er niks aan heeft om tegen Aksoy te vechten, maargoed misschien heb ik t compleet mis.
Maar ik vind het wel heel cool dat je de moeite neemt om deze Aksoy die je waarschijnlijk goed kent te promoten.
De manier waarop vind ik alleen een beetje onrespectvol, maar das mijn mening, even goeie vrienden.

duizend mensen duizend meningen en dat is verder ook geen probleem daar is tenslotte ook een forum voor. Waar je volgens mij wel de mist in gaat is dat je zelf badr met hakan vergelijkt terwijl ik die vergelijking nooit heb gemaakt. Het ging meer om het principe en dat is dat genoeg toppers tegen mindere vechters staan en gestaan hebben. dus lijkt me een manhoef vs aksoy ook niet misstaan. Zeg nou zelf wie heeft er meer recht om tegen manhoef te vechten een racz denez die voor de its showtime titel vocht tegen manhoef of hakan aksoy?

bladetrinity
01-04-2011, 00:25
Ik wil deze partij wel zien. Ben al heel erg lang fan van Mahoef. Denk dat hij zo weer een mooi k.o. op zijn record kan bijschrijven en dat Hakan misschien wel met pension wil.

respect
01-04-2011, 01:04
ik zie net bij de buren dat manhoef zijn Showtime titel vacant is omdat hij die niet verdedigd heeft voor zo een lange tijd ... is dit wel een mooie partij voor die titel... en er is niks onsportief aan iemand uitdagen je zou het ook juuist als compliment voor manhoef kunnen zien dat hakan zo graag van hem wil winnen en tegen hem wil vechten
x2

Lionheart
01-04-2011, 01:12
Ik wil deze partij wel zien. Ben al heel erg lang fan van Mahoef. Denk dat hij zo weer een mooi k.o. op zijn record kan bijschrijven en dat Hakan misschien wel met pension wil.

x2!

knift
01-04-2011, 09:58
Manhoef is een vechter met aparte klasse en een eigen stijl van vechten, dat ie nu een paar partijen heeft verloren heeft totaal niets te maken dat ie nu met pensioen moet en ik denk dat Hakan dat zelf ook wel weet.
Dat Hakan zo probeert Manhoef uit te dagen hoort ook een beetje bij de sport vind ik, het geeft altijd een beetje extra sfeer dus laat de partij maar komen en beide vechters kunnen er iets mee bewijzen.

Chane
01-04-2011, 10:08
ik zie net bij de buren dat manhoef zijn Showtime titel vacant is omdat hij die niet verdedigd heeft voor zo een lange tijd ... is dit wel een mooie partij voor die titel... en er is niks onsportief aan iemand uitdagen je zou het ook juuist als compliment voor manhoef kunnen zien dat hakan zo graag van hem wil winnen en tegen hem wil vechten
X2
Kom maar op met die partij :)

Sluwe Fox
01-04-2011, 10:23
X2
Kom maar op met die partij :)

wellicht een poll en met z'n alle stemmen???

johnmixfight
01-04-2011, 10:32
leuke discussie en zo maarre..... wie de neuk is Hakan Aksoy ?

echt nog nooit van gehoord

Sluwe Fox
01-04-2011, 10:49
leuke discussie en zo maarre..... wie de neuk is Hakan Aksoy ?

echt nog nooit van gehoord

nr 1 van verschillende bonden in de -86kg klasse in Nederland

Petrosyan188
01-04-2011, 10:49
leuke discussie en zo maarre..... wie de neuk is Hakan Aksoy ?

echt nog nooit van gehoord

vraag ik me ook af... als iemand nu zegt dat het een voetballer is geloof ik het ook. nog nooit van die gozer gehoord

Sluwe Fox
01-04-2011, 10:58
zo ziet ongeveer de ranglijst eruit in de -86kg klasse in NL

-86
1 Hakan Aksoy Siam Gym UMC titel,NOVER titel,Europese titel WFCA, NL titel WFCA
2 Nathan van 't Hoft Pattaya Europese titel WPTBL
3 Sahak Parparyan v Os Gym Wereldtitel WFCA
3 Samir Boukidous Team Club Fit Ned en Europese titel WFCA
4 Thiago Martina FF Carbin Ned titel UMC
5 Marcello Adriaans Pancration
6 Hichem Achali TB Den Haag
7 Theo Douma Survivor
8 Said El Bouanani Hambaken Gym
9 Boyboy Martin KB Arnhem
10 Donald Berner Everybody Gym
11 Keta Mahmoudi Gym International
11 Hassan El Mourabet Mike's Gym
11 Tommy Huys GG Helmond
11 Gijs Brat Vos Gym
11 Revhano Blokland Seconds Out
11 Reduan Cairo Team Slamm
11 Fred Sikking Vos Gym
11 Eddy Almeida Team Club Fit
11 Michel Anrade GG Breda
11 Bart Steltenpool Vos Gym
11 Leon Miedema Team Slamm
11 Serdar Karaca Team Karaca
12 Rodney Glunder FF Carbin
12 Tarik Charkaoui Mike's Gym
12 Frits Meijnen Vleesenbeek
12 Rody Troost Mike's Gym
12 Ercument Saka Siam Gym
12 Pieter Buist Team Iron
12 Jamie de Vries Mike's Gym
12 Christaan Velaer SS Ch'uan
12 Dennis Koeiman Rijntjes

Strange Cutbean
01-04-2011, 10:59
En wat betreft Hakan Aksoy zijn mening; mijn mening is dat ik het klasse had gevonden wanneer Hakan Aksoy Melvin Manhoef 2 jaar geleden had uitgedaagd.

Vol-ko-men mee eens.

pitbulram
01-04-2011, 13:10
Kom maar op met die partij, één ding is zeker, het wordt een knalpartij!!
En de mannier hoe de partij gehypt wordt, dit hoort toch bij het spelletje..

payap
01-04-2011, 13:41
Hakan heeft al overwinningen op oa Nathan van t Hoft, Rodney Glunder en Boy Boy martin op zijn naam. Dus op nu te zeggen nooit van gehoord?

Maar Melvin wel favoriet als er een partij zou komen tussen beide.

payap
01-04-2011, 13:41
Kom maar op met die partij, één ding is zeker, het wordt een knalpartij!!
En de mannier hoe de partij gehypt wordt, dit hoort toch bij het spelletje..

x 2

remco pardoel
02-04-2011, 09:34
Hakan = de fail van 2011
Iemand uitdagen kan ook op een beschaafde manier, en zeker als je nog niet echt significants gepresteerd hebt.

Laat Hakan maar over de brug komen met een gage wat melvin gewend is en dan zal de partij zeker door gaan.

justsomeone
02-04-2011, 09:51
Als die partij er komt hoop ik dat Melvin hem ff goed op zijn plek zet.
Hakan Aksoy, nooit van gehoord, lijkt op een gerecht bij me plaatselijke toko.