PDA

View Full Version : Badr Hari geeft een interview over zijn comeback.



K-1sunstarr
01-04-2011, 20:34
Badr Hari maakte tijdens het Showtime Gala in Amsterdam gehakt van Sem Schilt. Helaas is anders gelopen een jaar later tegen Hesdy Gerges.
Druk interesseert hem niet, zoals hij zelf zei tijdens een interview “Ik wil mensen gewoon knock-out slaan, het liefst zo hard mogelijk.”


http://www.youtube.com/watch?v=6YQScDnHG2Y&feature=player_embedded

Kemal
01-04-2011, 20:57
blijft een mooi filmpje!

T15Boxing
01-04-2011, 21:52
Ik hoop dat dit zijn laatste comeback is.

remco pardoel
02-04-2011, 09:18
Mooie presentatie.
Ik hoop dat we veel mooie ko's mogen te krijgen zien

justsomeone
02-04-2011, 09:54
Mooie presentatie.
Ik hoop dat we veel mooie ko's mogen te krijgen zien

x2

Baske
02-04-2011, 10:12
Vraag me toch af waarom ze de comeback van zo'n icoon in Lyon doen, en niet gewoon op Nederlandse bodem waar veel meer Nederlandse fans zitten, die tevens naar mijn geloof veel beter het diehard publiek representeren dan de Fransen.

The Bulldog
02-04-2011, 10:41
dat is omdat ie geen druk kent hehehehhehe

knift
02-04-2011, 16:20
Vraag me toch af waarom ze de comeback van zo'n icoon in Lyon doen, en niet gewoon op Nederlandse bodem waar veel meer Nederlandse fans zitten, die tevens naar mijn geloof veel beter het diehard publiek representeren dan de Fransen.

Deels snap ik wat je bedoeld maar in Nederland krijgt ie een kompleet scheld en fluit sirenade over 'm heen en in Frankrijk zal het publiek 'm op handen dragen ook gezien het multiculturele publiek wat in Frankrijk op de tribune zit waarbij Badr erg populair is.
Ik geef 'm geen ongelijk om daar z'n "comeback" te maken.

STERKE JERKE
03-04-2011, 08:18
HET WORDT WEER SPEKTAKEL! SUCCES BADR!

ArjanV
03-04-2011, 08:56
Deels snap ik wat je bedoeld maar in Nederland krijgt ie een kompleet scheld en fluit sirenade over 'm heen en in Frankrijk zal het publiek 'm op handen dragen ook gezien het multiculturele publiek wat in Frankrijk op de tribune zit waarbij Badr erg populair is.
Ik geef 'm geen ongelijk om daar z'n "comeback" te maken.

En hier zit er geen multicultureel publiek op de tribune?
Ik weet natuurlijk niet in hoeverre het Hari's eigen beslissing is om daar zijn come back te maken tegen een tegenstander die niet in de buurt komt van zijn niveau maar goed zoveel mogelijkheden zijn er niet in Nederland maar zorg op zijn minst voor een wat aansprekendere tegenstander...

knift
03-04-2011, 10:08
En hier zit er geen multicultureel publiek op de tribune?
Ik weet natuurlijk niet in hoeverre het Hari's eigen beslissing is om daar zijn come back te maken tegen een tegenstander die niet in de buurt komt van zijn niveau maar goed zoveel mogelijkheden zijn er niet in Nederland maar zorg op zijn minst voor een wat aansprekendere tegenstander...

Ja de tegenstander is zeker een walk over voor Badr begrijp ook niet waarom zal wel te maken hebben met de kijk cijfers.

Bardt
03-04-2011, 13:11
X2

Bartju
03-04-2011, 13:18
Ik hoop dat die time out hem goed heeft gedaan

Anderson
03-04-2011, 13:25
Deels snap ik wat je bedoeld maar in Nederland krijgt ie een kompleet scheld en fluit sirenade over 'm heen en in Frankrijk zal het publiek 'm op handen dragen ook gezien het multiculturele publiek wat in Frankrijk op de tribune zit waarbij Badr erg populair is.
Ik geef 'm geen ongelijk om daar z'n "comeback" te maken.


idd en voor It's Showtime is ook goed om zich te gaan promoten voor het Franse Publiek dat kunnen ze het beste doen met Badr. De banlieus houden van Badr.

Pansier
03-04-2011, 13:37
Deels snap ik wat je bedoeld maar in Nederland krijgt ie een kompleet scheld en fluit sirenade over 'm heen en in Frankrijk zal het publiek 'm op handen dragen ook gezien het multiculturele publiek wat in Frankrijk op de tribune zit waarbij Badr erg populair is.
Ik geef 'm geen ongelijk om daar z'n "comeback" te maken.

Vind ik ook niet zo raar na wat hij heeft gedaan, dan gaat het me niet zo zeer om wat er buiten de sport is gedaan, want hier weet ik eerlijk gezegt niet wat waar is en wat niet. Het gaat me om wat er in de sport is gebeurt. 2 maal natrappen vindt ik niet kunnen. Wel vind ik dat hij een 2e kans verdient, ieder mens maakt fouten, maar dit mag van mijn part wel zijn laatste kans zijn.

Hopelijk worden het weer een paar mooie wedstrijden!

wrestler_nl
03-04-2011, 13:40
Vind ik ook niet zo raar na wat hij heeft gedaan, dan gaat het me niet zo zeer om wat er buiten de sport is gedaan, want hier weet ik eerlijk gezegt niet wat waar is en wat niet. Het gaat me om wat er in de sport is gebeurt. 2 maal natrappen vindt ik niet kunnen. Wel vind ik dat hij een 2e kans verdient, ieder mens maakt fouten, maar dit mag van mijn part wel zijn laatste kans zijn.

Hopelijk worden het weer een paar mooie wedstrijden!

tweede kans heeft hij al verneukt

univers1l
03-04-2011, 15:37
3e kans dan.

knift
03-04-2011, 19:22
Vind ik ook niet zo raar na wat hij heeft gedaan, dan gaat het me niet zo zeer om wat er buiten de sport is gedaan, want hier weet ik eerlijk gezegt niet wat waar is en wat niet. Het gaat me om wat er in de sport is gebeurt. 2 maal natrappen vindt ik niet kunnen. Wel vind ik dat hij een 2e kans verdient, ieder mens maakt fouten, maar dit mag van mijn part wel zijn laatste kans zijn.

Hopelijk worden het weer een paar mooie wedstrijden!


Mee eens maar dat is een andere discussie.

Bartju
03-04-2011, 19:59
al die kansen,, vind ik hem niet waard.
je hoort de sport,je tegenstander en je team te respecteren en je niet als een malloot te gedragen.
En tog zijn er mensen die alstie t dalijk weet doet ( wat ik ook nog gewoon zie gebeuren hoor) Hem blijven
steunen en kansen blijven geven. Dan heb je nix goeds voor met de sport.

Pansier
03-04-2011, 20:12
Als dit zijn 3e kans is dan zeg ik opgerot, hij verdient het niet meer om in een mooie sport te draaien. Het is en blijft sport, anders kan hij net zo goed met kimbo slice gaan straat vechten..

marcelt
03-04-2011, 20:43
Badr heeft mega veel fans over de wereld. Dus hij is veel geld waard en zal blijven vechten. Het is de entertainment business en hij heeft met geen een sportbond te maken. Alleen met zijn manager en zijn organisatie. Het doel van beiden is ook geld verdienen.

The Company
03-04-2011, 21:33
Als dit zijn 3e kans is dan zeg ik opgerot, hij verdient het niet meer om in een mooie sport te draaien. Het is en blijft sport, anders kan hij net zo goed met kimbo slice gaan straat vechten..

Kimbo vs Badr op MMA rules make it happen Dana.:lol:

Pansier
03-04-2011, 22:04
Badr heeft mega veel fans over de wereld. Dus hij is veel geld waard en zal blijven vechten. Het is de entertainment business en hij heeft met geen een sportbond te maken. Alleen met zijn manager en zijn organisatie. Het doel van beiden is ook geld verdienen.

Voetbal is ook al verneukt door geld. Het ene jaar is manchester een normale ploeg in Engeland, het jaar daarop is het ineens een van de beste ploegen van EU door een of andere sjeik...

Irishrover
04-04-2011, 02:01
Nice, vond het al opvallend stil omtrent de persoon Badr.
We zullen hem eindelijk weer eens zien vechten, persoonlijk maakt het mij niet echt uit wie het is.

Na deze partij kunnen we weer de eisen gaan stellen.

gieloe
04-04-2011, 03:24
Wat een diepte interview door een onafhankelijke verslaggever! Top...

the real one
05-04-2011, 18:48
Op papier is zijn tegenstander, Gregory Tony, één van de zwakste (samen met Frederic Sinistra in 2009) die hij al ooit heeft gevochten. Het leukste is dat we hem weer eens zien vechten. Badr blijft één van de spectaculairste K-1 vechters..