PDA

View Full Version : Rico Verhoeven vecht MMA partij op Beast of the East, Zutphen



Khanom Thom
04-04-2011, 10:21
23 April Beast of the East, Zutphen...

Rico verhoeven zal zijn 1ste MMA partij vechten op 23 April in Zutphen. Ook Hans Stringer zal hier een MMA partij vechten.

Tegenstanders zijn (bij mij) nog niet bekend, zodra ik wat meer weet dan post ik het direct.

Kemal
04-04-2011, 10:48
nou ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken..

superfreak
04-04-2011, 11:58
Apart. Ben benieuwd hoe hij het er vanaf gaat brengen. Succes in elk geval.

Stringer weer in actie. Hoe staat het eigenlijk met hem. Had een partij in Deep en heb daarna nog weinig vernomen. Wat heeft hij de afgelopen tijd gedaan. Mogelijke tegenstander voor Stringer een een rematch tegen Fyeet.

Petrosyan188
04-04-2011, 13:05
goed nieuws, aangezien k-1 zo goed als dood is en eerlijk is eerlijk bij it's showtime is het grote geld ook niet te pakken en zeker niet voor een jongen met alle respect trouwens voor rico lijkt me dit de beste stap voor hem. hij is nog piepjong 21 maar, supertalentvol op kickboxen iniedergeval en hopelijk wacht hem nog een grote carierre en ik vind trouwens dat meer (jonge) k1 vechters zich moeten focussen nu op MMA.

Tony Galento
04-04-2011, 13:16
goed nieuws, aangezien k-1 zo goed als dood is en eerlijk is eerlijk bij it's showtime is het grote geld ook niet te pakken en zeker niet voor een jongen met alle respect trouwens voor rico lijkt me dit de beste stap voor hem. hij is nog piepjong 21 maar, supertalentvol op kickboxen iniedergeval en hopelijk wacht hem nog een grote carierre en ik vind trouwens dat meer (jonge) k1 vechters zich moeten focussen nu op MMA.

zo talentvol vind ik 'm niet als kickbokser, verstandig dus om over te stappen naar mma.

Petrosyan188
04-04-2011, 13:24
hij is misschin niet de meeste technische vechter (moet het meer van zijn lengte en kracht hebben) maar hij kan wel wat en dan zeker voor een mmavechter beschikt die dan over een goede standup, als die een sterke Takedown defense kan leren of gewoon naar amerika gaan en gaan worstelen want hij is tenslotte maar 21 jaar kan het een hele goede worden, ben ik van overtuigd

bryan stal
04-04-2011, 14:03
S6 Rico!!

Strange Cutbean
04-04-2011, 14:34
Volgens mij traint Rico al een aardig poosje op de grond met Stringer en bij de Jiu-Jitsu Factory.
Dus ik denk dat hij aardig compleet wordt/is.

ijsblok
04-04-2011, 14:40
ben benieuwd wie ze als tegenstander vinden voor verhoeven

respect
04-04-2011, 16:28
Echt de type voor the ultimate fighter, hij moet met dana(kots) white in contact komen.hebben we eindelijk iemand uit nl .

KTFO
04-04-2011, 21:49
Hij was afgelopen keer in ede eerste bij de beginners klasse was zijn eerste grapple wedstrijd.
Dus heeft wel degelijk een basis op de grond

basser
15-05-2011, 18:11
hij is misschin niet de meeste technische vechter (moet het meer van zijn lengte en kracht hebben) maar hij kan wel wat en dan zeker voor een mmavechter beschikt die dan over een goede standup, als die een sterke Takedown defense kan leren of gewoon naar amerika gaan en gaan worstelen want hij is tenslotte maar 21 jaar kan het een hele goede worden, ben ik van overtuigd

het feit dat ie groot en sterk is en niet snel betekent niet dat ie niet technisch is want hij is heel technisch voor iemand met zijn lengte en gewicht kijk maar naar zijn voetenwerk, snel meschien niet zo maar wel technisch, kijk maar naar zn partij met ricardo fyeet dan vindk hem toch wel technischer dan ricardo...