PDA

View Full Version : Interview maatschappijleer - Professionele vechtsporter



Pansier
05-04-2011, 12:31
Hoi,

Voor maatschappijleer heb ik nu een intervieuw als opdracht waar ik iemand moet intervieuwen waarvan ik vind dat hij een interessant beroep heeft. Nu wil ik proberen een professionele vechtsporter te intervieuwen. Zou dit mogelijk zijn en kan ik van iemand weten hoe ik met hem/haar in contact kan komen?

Bvd!

Fyodor
05-04-2011, 13:18
Niet zo heel moeilijk toch? ;)
Er slingert ergens op MF een topic rond met alle sportscholen in Nederland die MMA aanbieden: hier (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?68903-Lijst-MMA-scholen.). Kijk even wie er een beetje in de buurt zit en wie je interessant lijkt. Bijna elke sportschool heeft wel een website, dus je kan makkelijk contact leggen met trainers/management. Vraag netjes of je een keer na een training een interview mag houden en natuurlijk waarvoor het is. Succes!

Myny
05-04-2011, 13:19
Ik denk dat het het makkelijkste is via facebook bijvoorbeeld.

Pansier
05-04-2011, 15:28
Ik denk dat het het makkelijkste is via facebook bijvoorbeeld.

Facebook gebruik helaas niet meer...

En het liefste wil ik via de mail intervieuwen, aangezien ik bij niemand in de buurt zit. Woon in een klein dorpje in noord-brabant.

Tsuki
05-04-2011, 15:36
volgens mij doen ze in breda wel ergens aan prof. vechtsport ;-) ................

Pansier
05-04-2011, 16:16
Is er niet via mixfight met iemand in contact te komen die professioneel vecht, die ik kan vragen via de mail?

blackadder
05-04-2011, 16:40
Facebook gebruik helaas niet meer...

En het liefste wil ik via de mail intervieuwen, aangezien ik bij niemand in de buurt zit. Woon in een klein dorpje in noord-brabant.
Noord Brabant? Albert Kraus woont toch in Oss?

makavelli
05-04-2011, 17:28
waar woon je precies dan? ik zou wel interview schrijven ipv intervieuw.

Kemal
05-04-2011, 18:20
waar woon je precies dan? ik zou wel interview schrijven ipv intervieuw.

lol

Succes Pansier, komt het interview ook op Mixfight te staan dan..?

Baske
05-04-2011, 18:26
Praat 's met je trainer ;) Die zal ook wel het een en ander gedaan hebben, of z'n contacten hebben.

Leventdepevent
05-04-2011, 19:05
Facebook gebruik helaas niet meer...

En het liefste wil ik via de mail intervieuwen, aangezien ik bij niemand in de buurt zit. Woon in een klein dorpje in noord-brabant.
in breetje-da zit ook een gym waar genoeg profs trainen ;)

ijsblok
05-04-2011, 19:17
een interview via email is welhaast onmogelijk

Pansier
05-04-2011, 19:57
Praat 's met je trainer ;) Die zal ook wel het een en ander gedaan hebben, of z'n contacten hebben.

Mijn trainer is de vriend van mijn zus dus die ken ik te goed ;). Ik wil iemand waar ik nieuwe info uit kan krijgen waar ik iets van leer.

Pansier
05-04-2011, 19:58
een interview via email is welhaast onmogelijk

Impossible is nothing.

Pansier
05-04-2011, 19:58
lol

Succes Pansier, komt het interview ook op Mixfight te staan dan..?

Als ik het voor elkaar krijg zeker!

Pansier
05-04-2011, 19:59
Heeft er iemand een e-mail van een professionele vechtsporter, zodat ik hem kan contacteren?

Wheelie
05-04-2011, 20:49
Heeft er iemand een e-mail van een professionele vechtsporter, zodat ik hem kan contacteren?
Ja genoeg, bel me morgen overdag even want ik moet nu weg (telefoonnummer stuur ik via PM)

Ronald
05-04-2011, 21:30
Ik wil iemand waar ik nieuwe info uit kan krijgen waar ik iets van leer.
Zoals ijsblok ook al zegt: interviewen per e-mail is niet echt handig; helemaal niet als je bovenstaande als doel hebt. Per e-mail kun je niet doorvragen en inhaken op hetgeen je terugkrijgt. Dat is juist kenmerkend voor een goed interview. Als je niet kunt reizen, doe het dan per telefoon...

Pansier
05-04-2011, 23:03
Zoals ijsblok ook al zegt: interviewen per e-mail is niet echt handig; helemaal niet als je bovenstaande als doel hebt. Per e-mail kun je niet doorvragen en inhaken op hetgeen je terugkrijgt. Dat is juist kenmerkend voor een goed interview. Als je niet kunt reizen, doe het dan per telefoon...

Dat is ook een goed idee, bedankt. Ik ga kijken wie ik zou kunnen interviewen en ik ga dan ook gewoon kijken of ik iemand mee kan trekken hierin. Zelf ben ik 16 en dus nog geen rijbewijs. Ik sleep wel iemand mee :)

D1987
06-04-2011, 01:18
Succes met je opdracht, en het is interview ipv intervieuw, just helping mate hehe
straks heb je een halve punt aftrek omdat je het woord niet kan spellen :D