PDA

View Full Version : Bokskampioene Rola El-Halabi beschoten in kleedkamer



DAWK1D
05-04-2011, 20:19
Bokskampioene Rola El-Halabi beschoten in kleedkamer


De carričre van bokskampioene Rola El-Halabi is geruďneerd. De 26-jarige Duitse werd vrijdagavond in haar kleedkamer in Karlshorst vlak voor een gevecht om de wereldtitel beschoten door haar stiefvader, die tot januari nog haar manager was. De 44-jarige man schoot de boksster van dichtbij bewust in haar handen, haar voet en haar knie.

De schutter wilde daarna zichzelf doden met zijn wapen. ,,Maar daar was hij te laf voor”, liet het slachtoffer zondag weten in boulevardkrant Bild. ,,Ik heb hem gesmeekt om het pistool weg te doen toen hij mijn kleedkamer binnendrong. Maar hij nam juist alle tijd om mij rustig onder schot te nemen.”

Twee bewakers raakten bij de schietpartij in de catacomben van het sportcomplex eveneens gewond. Evenals El-Halabi ondergingen zij in het weekeinde een succesvolle operatie.
,,Rola is doelbewust onder vuur genomen. De kogels waren bedoeld om haar loopbaan onmiddellijk te beëindigen. Het is vrijwel zeker dat ze nooit meer zal boksen”, zei haar promotor Malte Müller-Michaelis over de nog ongeslagen El-Halabi, die al twee wereldtitels op haar naam heeft staan.
Na een snelle evacuatie van de zeshonderd toeschouwers kon de politie de schutter arresteren in de sporthal.

Source: depers.nl

Bokskampioene Rola El-Halabi beschoten in kleedkamer - FightstarTV.com (http://www.fightstartv.com/news/bokskampioene-beschoten-in-kleedkamer/)

lopez86
05-04-2011, 20:23
Repost.
Evengoed verschrikkelijk.
Die hele Duiven familie spoort niet joh.

DAWK1D
05-04-2011, 20:23
My bad.