PDA

View Full Version : *New Bloodstain Video: Bring Kickboxing to the US !!!



Bloodstain Lane
07-04-2011, 00:48
http://www.youtube.com/watch?v=ughN0ROTVhw

Illest
07-04-2011, 00:53
amen bro!

joost
07-04-2011, 00:54
Bloodstain when are you coming to Holland?? :D

ARMENIA
07-04-2011, 01:45
hahah hij heeft wel gelijk.. fucking Holland the place to be for fighting! daar ben ik wel trots op iig!

smike
07-04-2011, 02:50
hahah hij heeft wel gelijk.. fucking Holland the place to be for fighting! daar ben ik wel trots op iig!

Voor kickboksen met low kicks, in de andere vechtsporten zijn we toch een stuk minder met een enkele positieve uitschieter.
Voor onze sport zou het mooi zijn als de usa een grote vechter voortbrengt, dan gaat het balletje vanzelf rollen.
Maar ik vind de NL MMA steeds zwakker worden in vergelijking met amerika, jammer, we focussen ons hier toch teveel op 1 tak van sport.

blackadder
07-04-2011, 05:19
Good vid Stain.

blackadder
07-04-2011, 05:25
Voor kickboksen met low kicks, in de andere vechtsporten zijn we toch een stuk minder met een enkele positieve uitschieter.
Voor onze sport zou het mooi zijn als de usa een grote vechter voortbrengt, dan gaat het balletje vanzelf rollen.
Maar ik vind de NL MMA steeds zwakker worden in vergelijking met amerika, jammer, we focussen ons hier toch teveel op 1 tak van sport.
Ja we zouden ons, net als de yanks, enkel en alleen op worstelen moeten focussen.

Kemal
07-04-2011, 07:54
Thanks, nice video!

Richelieu
07-04-2011, 09:25
Volgens mij vergeet BSL dat er in het westen van Amerika één promotor inmiddels al jaren bezig is om het muaythai te promoten en dat is Dennis Warner.

wrestler_nl
07-04-2011, 17:29
Ja we zouden ons, net als de yanks, enkel en alleen op worstelen moeten focussen.

It's get you the W

ARMENIA
07-04-2011, 17:55
Voor kickboksen met low kicks, in de andere vechtsporten zijn we toch een stuk minder met een enkele positieve uitschieter.
Voor onze sport zou het mooi zijn als de usa een grote vechter voortbrengt, dan gaat het balletje vanzelf rollen.
Maar ik vind de NL MMA steeds zwakker worden in vergelijking met amerika, jammer, we focussen ons hier toch teveel op 1 tak van sport.

Stand-up fighting zijn wij wel de beste hoor.. MMA doen we het ook niet slecht.. mousasi, overeem, struve.. je zegt in vergelijking met vroeger doen we het minder.. ?? wat bedoel je daarmee..

Silat
07-04-2011, 18:28
idd waarom weer zo negatief Smike.

Bloodstain Lane
08-04-2011, 02:59
Bloodstain when are you coming to Holland?? :D

Whats up brother..Prolly September

blackadder
08-04-2011, 03:39
It's get you the W
And the ZZZZzzzzzzzzz'ss...as a spectator. Hugging and humping along the cage. Laying an gaying on the floor. And Dana gets to call you an elite striker everytime you actually land a punch by accident.

smike
08-04-2011, 15:46
Wat ik bedoel is dat wij ns hier vooral richten op het kickboksen met lowkicks.
Thaiboksen wordt hier nauwelijks gegeven, ja, het aftreksel ervan, maar het echte muay thai zie je nauwelijks hier. Evenals full contact kickboksen, savate etc. Met "vroeger" bedoel ik dat wij als NL het MMA als een van de eerste hebben gepromoot en groot gemaakt, een aantal jaar terug hadden we ook veel gala's, maar hoeveel MMA zie je nu nog in NL?

MMA vind ik prachtig en het is jammer dat dit in mijn ogen in NL toch steeds minder wordt in vergelijking met het K1 styl kickboksen, terwijl MMA de toekomst heeft en de K1 zo goed als falliet is.

Waarom wordt hier ook niet meer worstelen, BJJ, groundgame gedaan? In de USA kunnen ze naast worstelen ook nog boksen, en brazil heeft de BJJ experts, in NL mis je die comleetheid, dan kunnen wij wel de beste lowkicks hebben, maar wat koop je daar internationaal voor?

De K1 kijkt geen hond naar buiten NL, omdat het gewoon een NL sport is geworden, gaat richting korfbal zo...

En ja ik heb altijd wat te zeiken :)

Budokan
08-04-2011, 19:37
De K1 kijkt geen hond naar buiten NL, omdat het gewoon een NL sport is geworden, gaat richting korfbal zo...


Ik denk dat je het complete verre oosten vergeet.

blackadder
08-04-2011, 19:45
De K1 kijkt geen hond naar buiten NL, omdat het gewoon een NL sport is geworden, gaat richting korfbal zo...


Buiten Amerika kijkt er ook geen hond naar de UFC.

respect
09-04-2011, 00:56
100% agree whit u bsl