PDA

View Full Version : THQ kondigt "UFC Personal Trainer" aan



Harrie Nak
08-04-2011, 18:00
Voor de minder fitten onder u. ;)


Uitgever THQ brengt met UFC Personal Trainer een fitnessgame op de markt waarin geen slanke vrouwen, maar gespierde mannen het voorbeeld geven. De game is geschikt voor Kinect en Move en verschijnt bovendien voor de Wii.

Uitgever THQ brengt een fitnessgame op de markt met een verrassende insteek. In UFC Personal Trainer worden de oefeningen voorgedaan door gespierde mannen: Mark DellaGrotte, Greg Jackson en Javier Mendez. In het dagelijks leven proberen zij de conditie van vechtsporters op peil te houden. Ze zouden gewerkt hebben met UFC-halfzwaargewichtkampioen Jon Jones, UFC-zwaargewichtkampioen Cain Velasquez en voormalig UFC-zwaargewichtkampioen Frank Mir.

De game van THQ verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en Wii, en maakt gebruik van de bewegingsgevoelige controllers van de consoles, wat wil zeggen dat Microsofts Kinect of Sony's Move nodig is om UFC Personal Trainer te kunnen spelen op de Xbox 360 of PlayStation 3. De game verschijnt in juni.Filmpje hier (http://tweakers.net/nieuws/73739/thq-kondigt-ufc-personal-trainer-aan.html).

GilbertYvelFan24
08-04-2011, 18:14
Ze kunnen beter een UFC Undisputed 2011 maken met een leuke Career mode erin waarvan de stats niet omlaag gaan als je ze niet traint...
Zou sowieso goed kunnen nu met de fusie van de WEC. En nu ook Strikeforce door Zuffa is gekocht.

Zouden ze zelfs 4 organisaties kunnen maken : WFA, WEC, UFC & Strikeforce.

Ik speel Undisputed 2010 nog vrij regelmatig maar ik mis toch heel wat vechters erin:
WEC-vechters (logisch), Randy Couture, Lil Nog (hoe moeilijk als Big Nog er wel inzit), Melvin Guillard, Mac Danzig, George Sotiropoulos, Takanori Gomi, Vladimir Matyushenko, Jim Miller, Rousimar Palhares, Jeremy Stephens, Mark Munoz, Matt Mitrione & nu dus ook Jake Shields.

Ben niet onder de indruk van 'de personal trainer'.

Trouwens zou het ook leuk zijn als je bij Undisputed bijv vechters zou kunnen vrijspelen (niet de TapouT crew of Shaq).
Bijv. Verdedig je titel 3x achtereenvolgend op Niveau: Legend en speel Ken Shamrock vrij (geef maar een vb)

Leventdepevent
08-04-2011, 18:27
stond geloof ik ook op xbox live zag ik, ik zie t nut er niet zo van in van zulke games....als ik wil trainen ga ik trainen,als ik wil games wil ik languit op de bank liggen met de controller in t handje

blackadder
08-04-2011, 18:31
Het Tae Bo van de 21e eeuw.
Ik denk dat na een jaar of zo er een hoop mensen zijn die "UFC" trainen met dit ding.
'Wat moet je nou? Wil je vechten? Ik train UFC. Op de wii.'

GilbertYvelFan24
08-04-2011, 19:15
Het is nu nog wachten op UFC Energy Gum & UFC Condoms

UFC Energy Gum - Gives you the energy of a real Ultimate Fighter.
UFC Condoms - So you wanna fuck like Chuck Liddell or Randy Couture? (and many other UFC Fighters)

blackadder
08-04-2011, 19:18
Het is nu nog wachten op UFC Energy Gum & UFC Condoms

UFC Energy Gum - Gives you the energy of a real Ultimate Fighter.
UFC Condoms - So you wanna fuck like Chuck Liddell or Randy Couture? (and many other UFC Fighters)
:lol::lol::lol:

Kemal
09-04-2011, 07:43
Ziet er wel leuk uit , vooral met Kinect lijkt me dit wel lachen..

Marchant
09-04-2011, 11:35
'Wat moet je nou? Wil je vechten? Ik train UFC. Op de wii.'

:lol: