PDA

View Full Version : Strikeforce Diaz vs. Daley Results **SPOILER**



Kemal
10-04-2011, 08:57
Main Card

Nick Diaz def. Paul Daley via first-round TKO (http://www.mmafighting.com/2011/04/09/nick-diaz-beats-paul-daley-in-wild-strikeforce-brawl/)
Gilbert Melendez def. Tatsuya Kawajiri via first-round TKO (http://www.mmafighting.com/2011/04/09/strikeforce-champ-gilbert-melendez-brutalizes-tatsuya-kawajiri/)
Gegard Mousasi vs. Keith Jardine ruled a majority draw (http://www.mmafighting.com/2011/04/09/gegard-mousasi-keith-jardine-draw-in-bloody-strikeforce-fight/)
Shinya Aoki def. Lyle Beerbohm via submission (neck crank) (http://www.mmafighting.com/2011/04/09/strikeforce-shinya-aoki-easily-submits-lyle-beerbohm/)

Preliminary Card

Robert Peralta def. Hiroyuki Takaya via split decision
Virgil Zwicker def. Brett Albee via first-round TKO
Joe Duarte def. Saad Awad via submission (armbar)
Herman Terrado def. A.J. Matthews via first-round TKO
Rolando Perez def. Edgar Cardenas via unanimous decision
Casey Ryan def. Paul Song via submission (triangle choke)

weks
10-04-2011, 08:59
moi event
heb genoten

maartenjackie
10-04-2011, 09:02
Elke keer vuurwerk met Diaz, nr 1 entertainer in Mma. Wat een wedstrijd zeg, helemaal los

El Bambino
10-04-2011, 09:13
Wat een geweldenaar die Diaz zeg, gelukkig hebergt MMA nog van deze vechters. Als ik straks naar UFC ga kijken, naar GSp dan val ik bijna in slaap.
En Diaz loopt altijd te klagen dat ie te weinig betaald krijgt.....ze zijn gek Strikeforce...deze man moet je de best betaalde vechter maken, hij tilt MMA sport een tandje omhoog met zijn gevechten!

johnmixfight
10-04-2011, 09:45
ja knokken kan hij wel, alleen jammer dat het een flapdrol is.....

123trisweat
10-04-2011, 09:55
WOW, diaz is wel een klasse apart (ondanks zijn houding)

alleen Mousasi erg jammer zo

micha
10-04-2011, 10:03
Diaz is echt een kanjer

Wheelie
10-04-2011, 10:35
Diaz is echt geweldig, ik vind hem een prachtige kerel. Weer een mooi evenement van Strikeforce, Melendez was ook super.


http://img821.imageshack.us/img821/7882/schermafbeelding2011041.png (http://img821.imageshack.us/i/schermafbeelding2011041.png/)

micha
10-04-2011, 10:41
ik zit te dubben over dallas

Briant
10-04-2011, 10:44
Iedereen die het Mousasi gevecht zag weet wie er gewonnen had, alleen die takedowns in de eerste ronde en natuurlijk die illegal upkick hebben hem genekt. Maar ja als je zag wat Jardine deed met die takedowns en wat voor klappen die staand kreeg zelfs al in de eerste ronde...

micha
10-04-2011, 10:45
Strikeforce heeft echt de beste vechters maar ja Zuffa nu ook

Harrie Nak
10-04-2011, 10:50
Er staan een aantal leuke post-fight interviews op UFC, Strikeforce, Mixed Martial Arts (MMA) News, Results: MMA Fighting (http://www.mmafighting.com). Er staat zelfs een pre-fight interview met Dana White, in jawel... een Strikeforce t-shirt!

D1987
10-04-2011, 10:59
Mousasi is toch gewoon bestolen? 3 rondes beter, 1 strafpunt en Jardine die alleen maar achteruit vecht en dan alsnog draw? Apart..

Die Nick Diaz is echt apart ja, eerst de hele tijd provoceren en dan toch lucky winnen. Daley had het al veel eerder af moeten maken, jammer maar mooie overwinning voor Diaz.

Jammer van Beerbohm, zure submission, 2de nederlaag op rij, heel jammer. Ik vind Beerbohm echt een sympathieke en toffe vechter.

Melendez is trouwens echt een baas.

The Company
10-04-2011, 11:00
Die Nick Diaz is echt apart ja, eerst de hele tijd provoceren en dan toch lucky winnen. Daley had het al veel eerder af moeten maken, jammer maar mooie overwinning voor Diaz.


Lucky win? Welk gevecht heb jij gezien.

Briant
10-04-2011, 11:04
Aoki is gewoon een held. Die Beerbohm had een verkeerde gameplan, met Aoki wil je niet clinchen.

ARMENIA
10-04-2011, 11:13
wowww deze uitslag van mousasi vind ik echt erg... als ik gewoon naar het totaalplaatje van het gevecht kijk... is er geen haar op me hoofd die aan een draw zou denken..

mousasi sloopt jardine! tjah 1 deduction.. de hele partij geen 1 stoot landen en constant het gevecht ontwijken.. je maakt in een partij 6 takedowns en je hebt kans om de partij te winnen..

diaz heeft echt gelijk in dat interview dat gisteren geplaats werdt.. ik denk dat jardine en de rest van de wereld ook wel weet wie de echte winnaar is..

mousasi got robbed

ijsbier
10-04-2011, 11:18
gelukkig ben ik niet de enige die denkt dat Mousasi genaaid is, niks ten nadele van Jardine want hij heeft echt als een leeuw gevochten. die scheids zouden ze sowieso de laan uit moeten sturen.

D1987
10-04-2011, 11:19
Lucky win? Welk gevecht heb jij gezien.

Volgens mij lag Diaz er 2x ook weerloos bij, en met 3 seconden op de klok verdiende Daley dit echt niet.

micha
10-04-2011, 11:33
Volgens mij lag Diaz er 2x ook weerloos bij, en met 3 seconden op de klok verdiende Daley dit echt niet.

dan had hij het afmoeten maken

m4r71jn
10-04-2011, 11:44
(http://www.mixfight.nl/forum/member.php?15504-D1987)D1987 (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?15504-D1987) haha lucky win, jij rookt zeker net zoveel wiet als Nick Diaz..
Hij ging twee keer neer door middel van knock down stond weer op bleef de druk erop zetten en maakte het af, iets wat niet veel mma lui kunnen zeggen.
Deze meneer heeft ruim 10 jaar mma ervaring 33 professionele gevechten waarvan 13 KO's.
Waar haal jij je mma kennis eigenlijk vandaan?
Je zapte er zeker toevallig langs en toen zag je eens iets anders als WWF.

The Company
10-04-2011, 11:46
Volgens mij lag Diaz er 2x ook weerloos bij, en met 3 seconden op de klok verdiende Daley dit echt niet.

Daley was out. Hij zei net nadat het gevecht gestopt was: What happend en hij keed echt duizelig uit zijn ogen. Als het gevecht niet gestopt was had Diaz het in de 2e ronde afgemaakt.

Tony Galento
10-04-2011, 12:04
Volgens mij lag Diaz er 2x ook weerloos bij, en met 3 seconden op de klok verdiende Daley dit echt niet.

daley was helemaal de weg kwijt, ben je blind of zo?

marcelt
10-04-2011, 12:58
Jardine looks a winner ;-)

http://www.mmafighting.com/2011/04/10/keith-jardine-explains-why-he-thinks-he-beat-gegard-mousasi/

marcelt
10-04-2011, 12:59
Gegard Mousasi Agrees with Draw, Disappointed in His Own Performance
Ben Fowlkes MMA Writer
http://www.blogcdn.com/www.mmafighting.com/media/2011/04/mousasipunchesjardine-1302416449-1302417871.jpgSAN DIEGO – As the Strikeforce: Diaz vs. Daley (http://www.mmafighting.com/tag/Strikeforce+Diaz+vs+Daley/) post-fight press conference ended, Gegard Mousasi (http://www.mmafighting.com/tag/Gegard+Mousasi/) stayed in his seat at the far end of the table, staring blankly at his hands as his coaches stood on either side of him speaking softly as he remained mute

If you had just happened on the scene, you'd think his fight with Keith Jardine (http://www.mmafighting.com/tag/Keith+Jardine/) had ended in defeat rather than a majority draw. And, at least in Mousasi's mind, you'd be partially right.

"I'm disappointed because a lot of people were expecting me to win," Mousasi said. "I let them down."

Mousasi came into the bout as a heavy favorite against the journeyman Jardine, who took the fight on just nine days' notice after Mousasi's original opponent – Mike Kyle – withdrew with a hand injury. It was widely thought to be almost a gimme for the former Strikeforce light heavyweight champion, though Mousasi knew better.

"This kind of fight is tough because everybody says, 'Oh, you're going to win; you're going to win easy,'" Mousasi said. "Those are the fights that are the most dangerous. He has a lot of experience against top competition. People say I will just walk over him, but I know those are the fights [where] you have the most to lose."

Mousasi agreed that the point deduction for an illegal upkick during the first round likely cost him, but he didn't disagree with the judges' decision in the end, despite the fact that he had clearly done more damage to Jardine, landing 124 strikes compared to just 45 for Jardine, according to CompuStrike stats.

"You can always argue about decisions, but I think the decision was good. He took it on short notice, not to take away from him. I have friends that know him. Everybody says he's a great guy. He put on a great performance."

Originally, the bout between Mousasi and Kyle was supposed to decide the number one contender in Strikeforce's light heavyweight division. But with this draw, Mousasi said he isn't sure where he fits in the title picture, but he certainly doesn't believe he's earned a title shot with the performance.

"I'm not in the title [contention]. Maybe I'm not the best fighter, but I'm always going to fight, no matter who it is. I'm not going to get hurt; I'm coming to hurt them. Maybe I lose my fights because I don't fight smart."

El Bambino
10-04-2011, 13:01
Als je ziet hoe Daley naar de grond ging, helemaal de weg kwijt en dan krijgt ie nog een paar rakke klappen, meer dan terecht dat de sheids stopte.
Mousasi zijn pasieve hoiding in de 1e en 2e ronde heeft hem ganaakt en dat heeft ie aan zich zelf te danken. Hij had meer initiatief moeten tonen, een draw is in mijn ogen zeker terecht!

Baske
10-04-2011, 13:50
In mijn ogen is de draw absoluut onterecht. Jardine was alleen maar in overlevingsmodus, terwijl Mousasi wel degelijk probeerde die KO/Sub eruit te trekken.

Daley - Diaz vond ik jammer, maar terecht. Ik kan die hele Diaz gewoon niet uitstaan, en Daley deed het zo goed...

Rougemonkey
10-04-2011, 13:59
Mousasi was ZO veel beter dan Jardine, maar wist het helaas niet goed af te maken. Weet iemand hoe dat puntensysteem werkt? Hoeveel punten levert bijvoorbeeld een take-down op en hoeveel punten krijg je voor rake stoten en trappen? Moet dan echt 3 stoten = 1 punt en 1 take-down is 1 punt, dan snap ik de draw wel.

Maar wat een topatleet die Mousasi. Heel ontspannen, hoewel dat ook in zijn nadeel kan werken.

ijsbier
10-04-2011, 14:43
Gegard Mousasi Agrees with Draw, Disappointed in His Own Performance
Ben Fowlkes MMA Writer
http://www.blogcdn.com/www.mmafighting.com/media/2011/04/mousasipunchesjardine-1302416449-1302417871.jpgSAN DIEGO – As the Strikeforce: Diaz vs. Daley (http://www.mmafighting.com/tag/Strikeforce+Diaz+vs+Daley/) post-fight press conference ended, Gegard Mousasi (http://www.mmafighting.com/tag/Gegard+Mousasi/) stayed in his seat at the far end of the table, staring blankly at his hands as his coaches stood on either side of him speaking softly as he remained mute

If you had just happened on the scene, you'd think his fight with Keith Jardine (http://www.mmafighting.com/tag/Keith+Jardine/) had ended in defeat rather than a majority draw. And, at least in Mousasi's mind, you'd be partially right.

"I'm disappointed because a lot of people were expecting me to win," Mousasi said. "I let them down."

Mousasi came into the bout as a heavy favorite against the journeyman Jardine, who took the fight on just nine days' notice after Mousasi's original opponent – Mike Kyle – withdrew with a hand injury. It was widely thought to be almost a gimme for the former Strikeforce light heavyweight champion, though Mousasi knew better.

"This kind of fight is tough because everybody says, 'Oh, you're going to win; you're going to win easy,'" Mousasi said. "Those are the fights that are the most dangerous. He has a lot of experience against top competition. People say I will just walk over him, but I know those are the fights [where] you have the most to lose."

Mousasi agreed that the point deduction for an illegal upkick during the first round likely cost him, but he didn't disagree with the judges' decision in the end, despite the fact that he had clearly done more damage to Jardine, landing 124 strikes compared to just 45 for Jardine, according to CompuStrike stats.

"You can always argue about decisions, but I think the decision was good. He took it on short notice, not to take away from him. I have friends that know him. Everybody says he's a great guy. He put on a great performance."

Originally, the bout between Mousasi and Kyle was supposed to decide the number one contender in Strikeforce's light heavyweight division. But with this draw, Mousasi said he isn't sure where he fits in the title picture, but he certainly doesn't believe he's earned a title shot with the performance.

"I'm not in the title [contention]. Maybe I'm not the best fighter, but I'm always going to fight, no matter who it is. I'm not going to get hurt; I'm coming to hurt them. Maybe I lose my fights because I don't fight smart."

topgozer!

Petrosyan188
10-04-2011, 14:57
ondanks mousasi hard genaait is snap ik niet dat zijn TD defense niet verbetert is... zijn defense lijkt zelfs nog minder dan vorige keer tegen king mo

wrestler_nl
10-04-2011, 15:21
Alhoewel Mousasi veel beter heeft gevochten dan Jardine vond ik de uitslag terecht.
Eerste ronde gaf ik aan Jardine 10-8 (door de puntenaftrek)
tweede ronde mousasi 10-9
derde ronde mousasi 10-9

Asura
10-04-2011, 15:25
Lucky win? Welk gevecht heb jij gezien.

Of niet. Diaz is echt goed man. Die rope a dope op de grond was echt prachtig :P

Aoki deed het ook goed.

Vince
10-04-2011, 16:55
Alhoewel Mousasi veel beter heeft gevochten dan Jardine vond ik de uitslag terecht.
Eerste ronde gaf ik aan Jardine 10-8 (door de puntenaftrek)
tweede ronde mousasi 10-9
derde ronde mousasi 10-9

Waarom zou jardine ronde 1 hebben gewonnen? Een takedown is tog alleen een voorbereiding om iemand te stoten of te subben. Een takedown zonder "follow up" zou niet beloond moeten worden

ZakKa!
10-04-2011, 17:10
Mousasi is beroofd en Jardine heeft al mijn respect verloren door te zeggen dat hij denkt gewonnen te hebben.

The_Rock
10-04-2011, 17:28
Waarom zou jardine ronde 1 hebben gewonnen? Een takedown is tog alleen een voorbereiding om iemand te stoten of te subben. Een takedown zonder "follow up" zou niet beloond moeten worden

Je verandert het gevecht totaal met een takedown. Je brengt iemand met fysieke kracht en techniek naar de grond. Dat moet WEL beloond worden.

Asura
10-04-2011, 18:04
FightMetric: Mousasi vs. Jardine Official FightMetric Report (http://blog.fightmetric.com/2011/04/mousasi-vs-jardine-official-fightmetric.html)

Total strikes: 146-20 Mousasi
Takedowns: 3/4-6/13 Jardine
Passes : 3-0 Mousasi


Fightmetric scoring 409-104 voor Mousasi.
30-27 voor Mousasi.
29-27 door puntaftrek.

ARMENIA
10-04-2011, 18:05
ja beloond worden is wat anders dan 5 een takedown maken en dan een draw krijgen..

Vince
10-04-2011, 18:12
Je verandert het gevecht totaal met een takedown. Je brengt iemand met fysieke kracht en techniek naar de grond. Dat moet WEL beloond worden.

Om vervolgens op je tegenstader te gaan liggen uitrusten? Snap me niet verkeerd ik kan een goede takedown echt wel waarderen. Maar het is geen judo of worstelen. Je wint door iemand te subben of op (t)ko niet met werpen.

Uiteraard kan je door een takedown wel de dominantere party zijn maar dat was in dit geval niet zo. Deze takedowns waren eerder om te overleven dan om een einde aan het gevecht te maken.

Chane
10-04-2011, 18:43
Mousasi is flink genaaid zeg... ongelooflijk! :(

D1987
10-04-2011, 18:50
Tony Galento: daley was helemaal de weg kwijt, ben je blind of zo?


The Company: Daley was out. Hij zei net nadat het gevecht gestopt was: What happend en hij keed echt duizelig uit zijn ogen. Als het gevecht niet gestopt was had Diaz het in de 2e ronde afgemaakt.


M4r71jn: D1987 haha lucky win, jij rookt zeker net zoveel wiet als Nick Diaz..
Hij ging twee keer neer door middel van knock down stond weer op bleef de druk erop zetten en maakte het af, iets wat niet veel mma lui kunnen zeggen.
Deze meneer heeft ruim 10 jaar mma ervaring 33 professionele gevechten waarvan 13 KO's.
Waar haal jij je mma kennis eigenlijk vandaan?
Je zapte er zeker toevallig langs en toen zag je eens iets anders als WWF.

@Tony Galento: ben je Noord-Koreaan ofzo? Mag ik mijn mening niet geven? meteen op je wienertje getrapt.
@The Company: Ja ok, opzich heb je hier wel een punt.
@Martijn: Waar haal je het vandaan om zo tegen iemand te discussiëren? Wat een onzin, ik heb uberhaupt in me leven nog nooit WWF gekeken. Jij haalt je kennis uit UFC en MMA computerspelletjes ofzo? Als je een discussie aan wil gaan, kan je dat ook op een normale manier doen dan ipv mensen te labelen aan bull shit. Ga vanavond op je eigen vuist zitten

TheCarnage
10-04-2011, 19:29
Alhoewel Mousasi veel beter heeft gevochten dan Jardine vond ik de uitslag terecht.
Eerste ronde gaf ik aan Jardine 10-8 (door de puntenaftrek)
tweede ronde mousasi 10-9
derde ronde mousasi 10-9

Die eerste ronde domineerde Mousasi, 1 punt aftrek voor die illegal upkick dan is het in mijn ogen nog steeds 9-9, en dan ronde 2 en 3 10-9 voor Mousasi, hij verdiende een winst en geen draw. Maar goed... das mijn mening.

kooivechter
10-04-2011, 21:25
ondanks mousasi hard genaait is snap ik niet dat zijn TD defense niet verbetert is... zijn defense lijkt zelfs nog minder dan vorige keer tegen king mo

dan vind ik ook. echt een supervechter. alleen jardine is nou niet bepaald een take down expert, en hij liet zich toch vrij makkelijk nar de grond halen. helemaal als Mousasi tegen de kooi aanstaat. met een henderson komt hij er denk ik niet mee weg. voor de rest wel mooie partij.
die diaz is geweldig wat een kerel zeg. zegt ie ook dat hij te weinig verdient. volgens mij verdiende hij bij zijn laatste pot een ton, toch niet verkeerd. maar wat een vechter. melendez ook toffe pot gewoon een tof gala

Petrosyan188
10-04-2011, 23:03
overigens was ik lang overtuigd dat edgar de beste LW is van de wereld maar heb gister toch wel de allerbeste gezien van dit moment en zelfs in tijden, kawajiri wat geen pannenkoek is ofzo werd gewoon vernedert en ik ben ervan overtuigd dat edgar en maynard het ook geen ronde vol houden als die net zo explosief is als gister...

Petrosyan188
10-04-2011, 23:30
en nog iets who's next nu voor diaz?? verder dan een catchweight gevecht tegen mayhem kom ik niet... volgens mij is het nu echt op wat betreft WW in SF en komt die zuffa deal niet slecht uit want ook in de LW,MW en als die HW toernooi straks afgelopen is zijn er geen echte gevechten meer waar ik naar uitkijk denk ik zo...

Damian_Gray
11-04-2011, 00:10
hele mooie partijen gezien op deze card en dankzij diaz mijn vcash zien verdubbelen ;)

Remco
11-04-2011, 10:20
Strikeforce was weer opvallend smakelijk, vergeleken met de UFC's van tegenwoordig. Iedereen lijkt gewoon wat gebrander om te winnen en gaat nog echt voor de show.

Ik vond ook dat Mousasi had moeten winnen, maar kan de draw gelet op het scoresysteem wel begrijpen. In ronde 1 werd Mousasi te vaak geraakt, vooral door trappen. Hij had die ronde echt nodig om Jardine's stijl te doorgronden. Jardine vocht daarna puur op karakter, maar wel indrukwekkend. Mousasi was duidelijk heer en meester, maar had dat nog wel wat beter uit mogen buiten, wat mij betreft.

Super dat Aoki zo mooi presteerde voor de Amerikanen, die duidelijk fans waren. Diaz was fenomenaal en nauwelijks aan de KO ontsnapt. Ik was blij dat hij won, want Daley is me toch te roekeloos. Hij heeft de neiging tot fouls en dat maakt een mens chagerijnig. Die soccerkick was volgens mij gewoon voor Diaz' hoofd bedoeld. Leuk om de bad blood tussen die felle typetjes te zien. Nogmaals: mooi evenement!

dirk5
11-04-2011, 11:01
Ronde 3 was een 10 - 8 ronde voor mousasi... jardine deed niks meer.

Wel raar. Zuffa neemt strikeforce over, en we krijgen meteen een crap beslissing.

SjorsWilms
11-04-2011, 11:10
Ronde 3 was een 10 - 8 ronde voor mousasi... jardine deed niks meer.

Wel raar. Zuffa neemt strikeforce over, en we krijgen meteen een crap beslissing.

Crap beslissingen heb je altijd en overal, tegen King Mo was ook een crap beslissing (geen zuffa)

Briant
11-04-2011, 11:29
Die eerste ronde domineerde Mousasi, 1 punt aftrek voor die illegal upkick dan is het in mijn ogen nog steeds 9-9, en dan ronde 2 en 3 10-9 voor Mousasi, hij verdiende een winst en geen draw. Maar goed... das mijn mening.

Ik ben het met je eens. Maar de jury zag dat Jardine takedowns maakte in de eerste en daarom heeft hij waarschijnlijk de ronde gewonnen met 10-8 en de andere twee verloren met 10-9... dus een draw.

Maar zoals Dirk zegt, die laatste ronde had ook best 10-8 voor Mousasi mogen zijn, toen hij zelf takedowns maakte en bijna die guillotine finishte. Het zou een uitslag zijn die beter bij de wedstrijd paste... maar goed.

Mule-Kick
11-04-2011, 11:45
Diaz, Melendez en Aoki zijn bazen! jammer van Mousasi dat wel.

dirk5
11-04-2011, 12:17
Ik ben het met je eens. Maar de jury zag dat Jardine takedowns maakte in de eerste en daarom heeft hij waarschijnlijk de ronde gewonnen met 10-8 en de andere twee verloren met 10-9... dus een draw.


dat zou je denken he....

http://www.pctunerup.com/up/results/_201104/20110410051955_273792438.jpg

ronde 2 10-9 voor Jardine, echt lachwekkend.... :)

@ Sjorswillems:
Zuffa heeft hier patent op en komt procentueel veel vaker voor dan bij andere organisaties dat niemand de beslissing begrijpt.

Briant
11-04-2011, 12:49
dat zou je denken he....

http://www.pctunerup.com/up/results/_201104/20110410051955_273792438.jpg

ronde 2 10-9 voor Jardine, echt lachwekkend.... :)

@ Sjorswillems:
Zuffa heeft hier patent op en komt procentueel veel vaker voor dan bij andere organisaties dat niemand de beslissing begrijpt.

Links heeft idd 10-9 jardine tweede ronde... wat helemaal nergens op slaat.
Midden heeft het goed.
Rechts heeft zoals ik het uitgedacht had 10 - 8 eerste ronde jardine, nou ja die heeft tenminste de laatste twee rondes goed.

Harrie Nak
11-04-2011, 15:51
http://www.youtube.com/watch?v=yJ72-0zgzLU

dirk5
11-04-2011, 15:56
dat dacht ik in eerste instantie ook, maar dat was het toch zeker niet.

Kijk maar eens naar zijn beentjes als ze hem overeind helpen:

http://i53.tinypic.com/k0hc2g.gif

Harrie Nak
11-04-2011, 16:12
dat dacht ik in eerste instantie ook, maar dat was het toch zeker niet.

Kijk maar eens naar zijn beentjes als ze hem overeind helpen:

http://i53.tinypic.com/k0hc2g.gifPlus dat hij terwijl hij zat minstens één keer "what happened" zei.

dirk5
11-04-2011, 16:16
Plus dat hij terwijl hij zat minstens één keer "what happened" zei.

oke, dat had ik nieteens gehoord, maar dat is idd wel een dead giveaway.

el bastardo
11-04-2011, 16:44
Haha, dat vingertje van Diaz ook :)

smike
11-04-2011, 16:54
Mousasi viel me tegen, jammer ben een fan van hem.
Diaz is toch een koning he, ik weet dat mensen hier hem irri vinden, maar hij is gewoon de beste, hij kan echt alles, ik zie hem graag die lame ass ufc gasten aanpakken.

El Bambino
11-04-2011, 18:08
dat zou je denken he....

http://www.pctunerup.com/up/results/_201104/20110410051955_273792438.jpg

ronde 2 10-9 voor Jardine, echt lachwekkend.... :)

@ Sjorswillems:
Zuffa heeft hier patent op en komt procentueel veel vaker voor dan bij andere organisaties dat niemand de beslissing begrijpt.

Voor de wedstrijd hoorde ik Mousasi zeggen, IK moet winnen, ik moet ervoor zorgen als winnnar uit die kooi te komen.
Als jezo praat, dan verwacht je veel meer, de tegenstander onder druk zetten, zo snel mogelijk afmaken, rondes lang!
Wat ik zag in de eerst 2 rondes, was een passieve mousasi, pas de 3e ronde ging ie puschen en druk zetten.

Zie Diaz...meteen vanaf het begin druk zetten en knokken, dat is pas willen winnen ten kos te van alles!!!

Pahlavan
11-04-2011, 18:27
Voor de wedstrijd hoorde ik Mousasi zeggen, IK moet winnen, ik moet ervoor zorgen als winnnar uit die kooi te komen.
Als jezo praat, dan verwacht je veel meer, de tegenstander onder druk zetten, zo snel mogelijk afmaken, rondes lang!
Wat ik zag in de eerst 2 rondes, was een passieve mousasi, pas de 3e ronde ging ie puschen en druk zetten.

Zie Diaz...meteen vanaf het begin druk zetten en knokken, dat is pas willen winnen ten kos te van alles!!!

ik vind mousasi wel vaker een pasieve houding tonen in zijn gevechten... erg jammer aangezien hij alle tools heeft om een topper te worden (als hij dat nog niet is)... hij is een van mijn favorieten en ik krijg soms de indruk dat hij niet zijn 100% geeft tijdens een gevecht.
hoe dan ook war mousasi!

neemt niet weg dat zelfs een achterlijk persoon kon zien dat mousasi had gewonnen

dirk5
11-04-2011, 18:33
Voor de wedstrijd hoorde ik Mousasi zeggen, IK moet winnen, ik moet ervoor zorgen als winnnar uit die kooi te komen.
Als jezo praat, dan verwacht je veel meer, de tegenstander onder druk zetten, zo snel mogelijk afmaken, rondes lang!
Wat ik zag in de eerst 2 rondes, was een passieve mousasi, pas de 3e ronde ging ie puschen en druk zetten.

Zie Diaz...meteen vanaf het begin druk zetten en knokken, dat is pas willen winnen ten kos te van alles!!!

Hij begon idd rustig maar volgensmij doet ie dat altijd (babalu niet inbegrepen) Maar het is toch onzin dat iemand dit aan zou moeten passen omdat de judges zo incompetent zijn dat ze het misschien op het einde van de rit fout zien?

Omgekeerde wereld, echt waar...

Ronde 2 was ie toch wel actiever? Nou zelfs die ronde kunnen ze nog fout scoren..... Jardine heb ik na ronde 1 alleen nog 2 takedowns zien maken en verder veel zien rennen.

123trisweat
11-04-2011, 18:41
Voor de wedstrijd hoorde ik Mousasi zeggen, IK moet winnen, ik moet ervoor zorgen als winnnar uit die kooi te komen.
Als jezo praat, dan verwacht je veel meer, de tegenstander onder druk zetten, zo snel mogelijk afmaken, rondes lang!
Wat ik zag in de eerst 2 rondes, was een passieve mousasi, pas de 3e ronde ging ie puschen en druk zetten.


........alleen moet ik Mousasi wel nageven dat hij 80% van de tijd naar voren vocht en de ring beheerste. Alleen ja agressief ziet hij er niet uit en dat is ook niet echt zijn trademark, dan moet ie wel met een k.o. of submission komen. Ben een fan van Mousasi maar hij zal het lastig krijgen in US met zijn stijl als hij geen k.o/sub maakt. Langs de lijn/cage is het natuurlijk makkelijk praten maar hij had voor de kill kunnen gaan of dacht Mousasi dat hij voorstond qua punten????
Op papier sowieso een slechte prestatie, Jardine 2 week notice, 5 verliespartijen op een rij?

Anyway, hoop dat Mousasi k.o. en subs maakt in 2011

Fan1976
11-04-2011, 19:09
ik had wel een 2e ronde willen zien tussen diaz vs daley

YoMarK
11-04-2011, 19:11
ik vind mousasi wel vaker een pasieve houding tonen in zijn gevechten... erg jammer aangezien hij alle tools heeft om een topper te worden (als hij dat nog niet is)... hij is een van mijn favorieten en ik krijg soms de indruk dat hij niet zijn 100% geeft tijdens een gevecht.
Misschien ziet het er zo een beetje uit, maar tegenstander alleen maar achteruit loopt en alles probeert te ontwijken, dan valt daar niet al te veel aan te doen.
Je moet niet tegen een tegenstander als Jardine als een kip zonder kop ernaartoe rennen natuurlijk.

Mousasi probeerde echt wel agressief het gevecht aan te gaan.

Heb het gevecht nog een keer gekeken, en toen viel het me pas op hoeveel meters er werden afgelegd :)

Kemal
11-04-2011, 19:42
http://www.youtube.com/watch?v=Pb-hNWDd4is

http://www.youtube.com/watch?v=xkw1Lb6Yr3s

http://www.youtube.com/watch?v=NPOg142iWlY

Kemal
11-04-2011, 19:43
http://www.youtube.com/watch?v=fYdUpT1t1Sc

http://www.youtube.com/watch?v=KF6KUW8KB9o

http://www.youtube.com/watch?v=RV5hHA5bk5s

Chane
11-04-2011, 21:21
Lol @ Diaz... die interviews met hem zijn altijd echt hilarisch :)
Is ie wel helemaal goed? Hij praat als n drugaddict.

K-1sunstarr
11-04-2011, 22:16
Jardine heeft een pak rammel gekregen van Mousasi.
Alle drie ronden waren over duidlijk voor Mousasi, de takedown Jardine stelde niks voor.
Het wordt eens tijd dat mma veteranen achter jury de tafels gaan zitten.

steftheboxer
11-04-2011, 22:18
damm die Diaz is niet te volgen...waarom heeft ie het nou over een suspension?

en volgens mij zegt het gezicht van keith genoeg...man man wat is die man bont en blauw geslagen.

Harrie Nak
11-04-2011, 23:34
Ik geloof dat Diaz 60 dagen heeft gekregen voor een snee(tje) boven zijn oog, maar in het interview refereerde hij volgens velen naar zijn gedrag richting een of andere cameraman / Daley terwijl deze op de kruk zat.

Overigens is het tussen die twee koek en ei...

http://www.youtube.com/watch?v=5JDCpflTu38

D1987
11-04-2011, 23:44
Ik lees op andere fora dat er gesproken wordt over dat Nick niet in topconditie was en dat hij dat achter hielt. Zijn benen deden pijn ofzo, maar dat had hij verzwegen.

Anderen zeggen dat hij Daley heeft opgezocht na het gevecht of dat hij de camera man heeft gesloopt. lol

D1987
11-04-2011, 23:57
He thinks he's getting suspended for his antics after he won. At one point you see the camera on him and he pushes it so we can see Paul Daley struggling to get up. Then there was the finger pointing and such. Someone in management must have then mentioned getting suspended in order to calm him down. He reacted similar to a high school student getting suspended for swearing, which is kinda funny.

Also, he talks about how he gets paid a decent amount but wants more.

Then he discusses his belief that "they" want him to lose, and they try to make this happen by not giving him proper time to heal from injuries. He mentions the leg kick by Daley because he's implying Daley knew his leg was still injured. To Diaz' credit, I watched the post-fight interview with Daley and Daley said the game plan was a lot of leg kicks.

He also talks about wanting more time to train for specific fighters instead of taking fights and then having a month to prepare for whoever they throw at him.

Diaz makes sense to me. Prob cause I worked in a psych hospital for two years with psychologically disturbed drug-abusing adolescents. War Diaz.

Link: So Why Does Nick Diaz Think He'll Be Suspended??? - Page 2 - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f61/so-why-does-nick-diaz-think-hell-suspended-1628707/index2.html)

Baske
12-04-2011, 12:18
Van mij mag 't.

D1987
12-04-2011, 19:23
Van mij ook, wat een nare gast is die Nick Diaz, voor zijn gedrag zou hij een levenslange schorsing moeten krijgen

The Company
12-04-2011, 19:38
Van mij ook, wat een nare gast is die Nick Diaz, voor zijn gedrag zou hij een levenslange schorsing moeten krijgen

Hij gedraagt zich in de ring/cage daar gaat het om. Wat hij daarbuiten doet maakt me niks uit.

Fan1976
12-04-2011, 19:46
http://www.heavy.com/mma/2011/04/strikeforce-diaz-vs-daley-photo-gallery/


Mooie foto's

Fan1976
12-04-2011, 20:10
Strikeforce: Diaz vs. Daley Draws 806,000 Viewers


“Strikeforce: Diaz vs. Daley” draws solid ratingsLast weekend’s “Strikeforce: Diaz vs. Daley” Showtime broadcast drew an average of 528,000 viewers, topping out at 806,000.
MMAjunkie.com (http://mmajunkie.com/news/23209/strikeforce-diaz-vs-daley-ratings-prove-strong-peak-with-806000-viewers.mma) reported the figures earlier on Tuesday.
The event, which featured a pair of title bouts, was headlined by Nick Diaz (http://heavy.com/tag/nick-diaz)‘s championship defense against Paul Daley (http://heavy.com/tag/paul-daley). In what was arguably the most entertaining round in the history of the promotion, Daley dropped the champion twice, but could not survive late round punishment that forced a stoppage with just seconds remaining in the fight.
Also on the card, lightweight champion Gilbert Melendez (http://heavy.com/tag/gilbert-melendez) dominated Tatsuya Kawajiri (http://heavy.com/tag/tatsuya-kawajiri) in the co-main event, earning a first round technical knockout victory, while Gegard Mousasi (http://heavy.com/tag/gegard-mousasi) and Keith Jardine (http://heavy.com/tag/keith-jardine) fought to a draw. Shinya Aoki (http://heavy.com/tag/shinya-aoki)‘s submission over Lyle Beerbohm (http://heavy.com/tag/lyle-beerbohm) also made the Showtime broadcast.
Overall, the ratings come in at fourth best all-time for a Showtime broadcast of Strikeforce. Diaz continues to prove one of the promotion’s biggest draws.

Kemal
14-04-2011, 09:52
Strikeforce: Diaz vs. Daley Fighter Salaries

Strikeforce welterweight champion Nick Diaz (http://www.mmafighting.com/tag/Nick+Diaz/) earned $175,000 at this past
Saturday's Diaz vs. Daley event in San Diego, Calif., according to salaries released Wednesday by the California athletic commission.

Paul Daley (http://www.mmafighting.com/tag/Paul+Daley/), who came up short in challenging Diaz for the belt by TKO with three seconds left in the first round, went home with $65,000.

Check out the rest of the reported salaries after the jump.

These salaries are reported by Strikeforce to the California athletic commission. As always, these numbers are not entirely accurate representations of a fighter's complete fight earnings, as possible post-fight bonuses and sponsorships are not included in the commission's report.

Showtime Bouts
Nick Diaz, $175,000 def. Paul Daley, $65,000
Gilbert Melendez, $150,000 def. Tatsuya Kawajiri, $97,612.50
Gegard Mousasi ($150,000) and Keith Jardine ($25,000) ruled a majority draw
Shinya Aoki, $73,637.50 def. Lyle Beerbohm, $10,000

Preliminary Bouts
Robert Peralta, $2,000 + $2,000 win bonus = $4,000 def. Hiroyuki Takaya, $2,740
Virgil Zwicker, $2,000 + $1,000 win bonus = $3,000 def. Brett Albee, $1,000
Joe Duarte, $1,000 + $1,000 win bonus = $2,000 def. Saad Awad, $1,500
Herman Terrado, $1,000 + $500 win bonus = $1,500 def. A.J. Matthews, $1,000
Rolando Perez, $2,000 + $1,000 win bonus = $3,000 def. Edgar Cardenas, $1,000
Casey Ryan, $1,000 + $1,000 win bonus = $2,000 def. Paul Song, $750