PDA

View Full Version : Full Muaythai gala 23-07-2011: Marokko vs Thailand (in Marokko)



Mattie73
13-04-2011, 15:29
Voor de liefhebbers van Full muaythai (Djani en Payap o.a.)

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/07/08/1310115654-740.jpg

YouFight Thaiboxgala Tanger Marokko op Zaterdag 23 Juli 2011

YOU FIGHT PROUDLY PRESENTS

MOROCCO V.S. THAILAND 23 JULI TANGER


You Fight is een nieuwe organisatie met een passie voor de traditionele Muay Thai vechtstijl, dit houdt in, 5 rondes van 3 minuten op Thaise regels.

Meervoudig wereldkampioen Fikri Tijarti, die deze vechtstijl als geen ander beheerst, is dan ook de organisator van You Fight. In samenwerking met Infinity Evenementen, die al 12 jaar actief zijn in de evenementen branche, zal deze combinatie garant staan voor een waar spektakel.

Op zaterdag 23 Juli zal het eerste You Fight evenement plaatsvinden in de badplaats Tanger in Marokko. Het geheel zal worden ondersteund door de Royal Maroccan Kickbox Federation.



MATCH MAKING (Muay Thai rules)

Khalid Bourdif V.S. Moses (Thailand)

Khalid Bourdif, één van de grote jongens van dit moment, wellicht de grootste, zal het opnemen tegen Moses. Moses is de nummer twee van het wereldberoemde Rajdamneru Muay Thai Stadium in Thailand. Hij zal het onze nummer 1 vechter Khalid Bourdif niet makkelijk maken op Thaise regels, dit belooft vuurwerk te worden.

Mohamed Medhar V.S. Kriangkrai (thailand)

De “Rising Star” Mohamed Medhar, die in semptember 2010 op het IT’S Showtime gala in sporthallen Zuid, niemand minder dan Gago Drago versloeg, zal het opnemen tegen Kriangkrai!. Deze vechter is de nummer 5 van het eerder genoemde beroemde Thaise Stadium. Zou het Mohamed Medhar ook tegen deze grote Thai lukken?

Ramzi Tamaditi V.S. Puja (thailand)

Ramzi Tamaditi “Le Professeur”die met een ware opmars naar de top bezig is, zal het opnemen tegen Puya. Deze Thaise vechter is voormalig wereld kampioen en de huidige kampioen van zowel het Rajdamneru Muay Thai, als het Lumpini Stadium. Met het uithoudingsvermogen en het vechtershart van Ramzi, zal ook deze match een Top partij worden.

Hassan ait Bassou V.S. Siulockkao Korklaivilat

Hassan ait Bassou “mr 100%” met een ware staat van dienst en geprezen sportman, zal het opnemen tegen Siulockkao Korklaivilat.

Hafid el Boustati V.S. Paendin Sor. Taveesith

De laatset partij op Full Muay Thai regels zal worden uitgevochten tussen Hafid el Boustati en de thai Paendin Sor. Taveesith. Ook deze partij is zorgvuldig uitgekozen door de organisatie.



Op K-1 Regels zullen de volgende opkomende vechters het toneel bestijgen:

Zakaria Tijarti V.S. Ahmet Calik

Soufian Taataoui( Marokko) V.S. Miles Simson (vos Gym)

Rachid Boumalek V.S. Kieran Keddle (UK)

Nordin Kassrioui V.S. T.b.c.


Datum: Zaterdag 23 juli 2011

Locatie: sporthal Badre Tanger

Prijs voorverkoop: 30 Euro

Vip tafels: op aanvraag, [email protected] This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Vanaf Dinsdag 29 Maart begint de voorverkoop op www.infinityshow.biz. (http://www.infinityshow.biz./) Ook verkrijgbaar bij alle Free Record shops.

Sadix
13-04-2011, 15:59
pffffff wat zou ik daar graag bij willen zijn.

Tanger is de shit!

Djani
13-04-2011, 16:26
Thnx voor de info!!

Het zal behoorlijk competitief kunnen worden gezien de match ups. Ik snap alleen niet dat Kriangkrai tegen Medhar staat, Medhar vecht op 70-72kg en Kriangkrai op 61kg...
Ik kijk vooral uit naar Moses (zoon van Sangtiennoi 'The deadly Kisser') - Bourdif. Als Bourdif uit de clinch kan blijven gaat ie deze pakken.

bananenplukster
13-04-2011, 16:32
Ik ga er zeker heen(ben in die periode daar toch)!!!

Kemal
13-04-2011, 16:34
Staan leuke partijen bij in iedergeval..

Richelieu
13-04-2011, 16:55
Mooi dat Hassan ait Bassou weer een MT partij vecht! Kieran Keddle is overigens ook een vechter die al zeer lang meedraait.

payap
13-04-2011, 18:55
Vette line up! Respect en reps voor de organisatie dat ze ouderwets 5 x 3 minuten op Thaise regels gaan knallen!

Doet me denken aan de oude WPKL gala's die er voorheen in Marokko waren.

Richelieu
08-07-2011, 17:08
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/07/08/1310115654-740.jpg

Full Muaythai;

Khalid Bourdif vs Moses
Mohamed Medhar vs Kriangkrai
Ramzi Tamaditi vs Puja
Hassan ait Bassou V.S. Siulockkao Korklaivilat
Hafid El Boustati vs Paenon Sor. Taveesith
Youness El Mhassani vs Silalit
Rachid Boumalek vs Kieran Kedle

K-1;

Zakaria Tiarti V.S. Ahmet Calik
Soufian Zrydi V.S. Lucky
Nordin Kassrioui V.S. Omar Baci

justsomeone
08-07-2011, 17:14
Hoop dat Bourdif gaat slopen!!!!!
Echt een hele goede vechter.
Zou hem graag op elk groot event zien vechten

Dragon Tail
08-07-2011, 17:45
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/07/08/1310115654-740.jpg

Full Muaythai;

K-1;

Zakaria Tiarti V.S. Ahmet Calik
Soufian Zrydi V.S. Lucky
Nordin Kassrioui V.S. Omar Baci

Ik ben een liefhebber en voorstander van muaythai en dan toch weer die K1 erin gooien? Jammer. Doe dan gewoon thaiboksen op zn Nederlands zoals we dat gewend zijn.

payap
08-07-2011, 17:55
Je ziet toch steeds meer de kentering optreden naar good old muaythai regels. ook polls onder fans geven aan dat de voorkeur duidelijk bij deze regels liggen. Denk dat promotors dit ook opmerken.

En als K-1 idd einde verhaal is zal het nog wel meer worden want dan zijn de muaythai regels de grote internationale podia om op te vechten met Thai fight extreme, Thailand vs challenger en MPL.

Anderson
08-07-2011, 18:39
Denk dat het een zware partij zal worden voor Mo Medhar.

zie 12:54

http://www.afav.info/afav_wp/?p=2628

Anderson
08-07-2011, 18:43
Waarom doet Ilyas niet mee van Ali Gunyar is op dit moment in Nederland de beste vechter op FMT regels.

Challenger
08-07-2011, 19:46
hoop dat medhar gaat winnen!!!!!!!!!!

dietrik
08-07-2011, 20:03
FMT is the shit!

Yogi1
09-07-2011, 01:14
Full Mauythai vind ik persoonlijk veel leuker om naar te kijken dan K1.
Maar vel een vette Match Making

Fightfan
09-07-2011, 03:26
geweldige line-up!
ik ben zeer benieuwd naar Younes! En vooral..................Ait Bassou.

Atila
09-07-2011, 10:13
Ik lees op KB dat het gala op last van de burgemeester afgelast zou zijn ?

Richelieu
09-07-2011, 10:25
Lees het ook net, bron lijkt me erg betrouwbaar. Heel erg jammer voor de organisatie van het evenement;


Ik kom net van de bios (Blitz, ga hem kijken, ;) ) en onderweg kwam ik Hoessein Abdelhadi tegen. Laat maar wel wakker nog...

Ik kreeg te horen dat het hele gala in MOROCCO V.S. THAILAND 23 JULI TANGER (http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=35020) is afgelast op last van de burgemeester.

Hij kon me helaas niet meer specifieke info geven maar wel dat het een feit is, dat hij en alle andere vechters inmiddels zijn ingelicht.

erg jammer allemaal en dat zelfs de Amsterdamse burgemeester tot in Tanger connecties had http://www.kickbox.nl/forums/images/smilies/wink.gif is zorgwekkend te noemen...

nee alle gekheid op een stokkie, het is jammer voor de organisatie, de bezoekers die al kaarten hadden gekocht,... maar zeker voor de vechters die er keihard voor hebben getraind.... hopelijk gaan ze wel genieten van de mooie badplaats als ze daar al reeds zijn...

mocht iemand meer info hebben, dan horen we dat graag.

Hakim

payap
09-07-2011, 11:07
Ik lees op KB dat het gala op last van de burgemeester afgelast zou zijn ?

Damn! dat zou zonder zijn.


uuuuhhh dan maar t gala verplaatsen naar Nederland ???

Richelieu
09-07-2011, 11:24
Damn! dat zou zonder zijn.


uuuuhhh dan maar t gala verplaatsen naar Nederland ???

Zou idd een erg mooie optie zijn!

smike
09-07-2011, 16:54
Heel vette card!

Ben wel benieuwd hoeveel "echte" marokkanen hier bijzitten ;)

Richelieu
09-07-2011, 18:05
Wat is jou defenitie van een "echte" Marokkaan?

Anderson
09-07-2011, 18:12
Een Marokkaan die er geboren is in marokko.

Sadix
09-07-2011, 22:15
ik heb vandaag bevestigd gekregen dat het niet door gaat... voor 90% zeker

Marchant
09-07-2011, 22:33
ik heb vandaag bevestigd gekregen dat het niet door gaat... voor 90% zeker

:lol: Haha een bevestiging van 90%

Dat is net als "Ik weet het zeker!!!....Denk ik";)

justsomeone
09-07-2011, 22:36
ik heb vandaag bevestigd gekregen dat het niet door gaat... voor 90% zeker

LOL

justsomeone
09-07-2011, 22:43
Ik denk dat de burgermeester van tanger wacht op iemand van de organisatie die hem nog even een extratje geeft.

Sadix
09-07-2011, 23:09
ja het is eigenlijk zeker maar wil het niet te hard roepen aangezien ik het zelfde denk als justsomeone. Die man wil Nederlandse euro's geen Marokkaanse dirhams haha