PDA

View Full Version : Prijsvraag Heat FC



Wheelie
13-04-2011, 16:59
Beste fans,

HEAT Fighting Championships gaat het gala op 8 Mei weer plaatsvinden in Heesch, Noord Brabant.

Wij willen graag via Mixfight een prijsvraag weggeven, waarbij de volgende dingen te winnen zijn:

You can win:

3x Official HEAT FC Fighting Gloves

&

3 x 2 Tickets

Prijsvraag:
Vertel ons op de meest originele manier waarom jij naar HEAT FC wilt!
Prijswinnaars winnen dus een ticket + Handschoenen.

el bastardo
13-04-2011, 17:51
Nou, ik wilde eerst gaan, maar toen werd mijn cavia overreden en toen zag ik het allemaal niet meer zitten. Ik ben toen een tijd in hongerstaking gegaan, maar ik realiseerde me al snel (1 uur en 37 min) dat ik hem (Engelbert) hier niet mee terug kreeg. Zo graag was ik samen met hem naar HEAT FC in Heesch gegaan! Zijn voorvaders komen hier vandaan.
De week ervoor nog, zijn we bij zijn grootouders op de thee gegaan en vertelde hij nog uit volle borst hoe zeer hij zich er op verheugde! We zijn die avond rond een kampvuur liederen gaan zingen en oerkreten gaan roepen. *zucht*.
Helaas mocht het allemaal niet zo zijn. Engelbert heeft het niet gered. De demente over-buurvrouw zette haar trabantje in zn achteruit zonder te kijken... En toen was het te laat.

Engelbert is niet meer... Uit naam van Engelbert zou ik graag alsnog bij dit event aanwezig zijn, om onder het genot van een nootje of een andere versnapering mijn lieve vriendje te gedenken tijdens dit heugelijke festijn.
Ik hoop dan ook dat de laatste wens van Engelbert n vervulling gaat... Zeg nou zelf... 1,5 jaar is toch geen leeftijd...

p.s. Ik heb ook die skelter toen niet gekregen toen ik 3 werd...

Leventdepevent
13-04-2011, 18:19
omdat het evenement in brabant is wil ik graag aan alle aanwezigen laten zien dat t allemaal vooroordelen zijn wat mensen over brabanders denken,is loop namelijk niet in trainingsbroek,heb geen matje en rij geen groene opel mantra,eet geen broodjes bakpou en spreek netjes abn. dus dat is mijn reden KUT. ;)

maaskantje
13-04-2011, 18:30
Whahahhahhahahahahahahahahahahahahahaha @ boris whahahahahahahahahahdahaha

FightingDutchman
13-04-2011, 18:33
Nou, ik wilde eerst gaan, maar toen werd mijn cavia overreden en toen zag ik het allemaal niet meer zitten. Ik ben toen een tijd in hongerstaking gegaan, maar ik realiseerde me al snel (1 uur en 37 min) dat ik hem (Engelbert) hier niet mee terug kreeg. Zo graag was ik samen met hem naar HEAT FC in Heesch gegaan! Zijn voorvaders komen hier vandaan.
De week ervoor nog, zijn we bij zijn grootouders op de thee gegaan en vertelde hij nog uit volle borst hoe zeer hij zich er op verheugde! We zijn die avond rond een kampvuur liederen gaan zingen en oerkreten gaan roepen. *zucht*.
Helaas mocht het allemaal niet zo zijn. Engelbert heeft het niet gered. De demente over-buurvrouw zette haar trabantje in zn achteruit zonder te kijken... En toen was het te laat.

Engelbert is niet meer... Uit naam van Engelbert zou ik graag alsnog bij dit event aanwezig zijn, om onder het genot van een nootje of een andere versnapering mijn lieve vriendje te gedenken tijdens dit heugelijke festijn.
Ik hoop dan ook dat de laatste wens van Engelbert n vervulling gaat... Zeg nou zelf... 1,5 jaar is toch geen leeftijd...

p.s. Ik heb ook die skelter toen niet gekregen toen ik 3 werd...

Lol, maar dan heb je nog altijd geen bestemming voor dat 2e kaartje ;)!

Kemal
13-04-2011, 18:52
:lol: Pracht verhaal Boris!!!

el bastardo
13-04-2011, 19:10
Waargebeurd! En ik kan er echt niet mee lachen! Pas, als ik kaartjes win... ;)

bart1980
13-04-2011, 22:28
ik er vorig jaar geknokt heb in de ring,en het nu van buiten de ring wil zien..
ik eet wel een broodje bakpouw en loop lekker wel op me adidas slippers I love brabant KUT

maartenjackie
14-04-2011, 01:07
Ik wil hier graag heen met m'n beste maatjes, wil ze introduceren in de wereld van Martial arts want ze kennen het bijna niet. Ik ga ze meteen verslaafd maken en ze zullen hier komen posten. De handschoenen zullen goed gebruikt worden, niet als ovenhandschoenen wat mr basterdo zou doen maar waar ze voor gemaakt zijn en dat is rammen rammen rammen.

Osuuuu maartenjackie

Boem Boem
14-04-2011, 10:23
In eerste instantie had ik 3 vechters voor dit gala op willen geven, maar door priveomstandigheden en blessures van mijn vechters kunnen we hier niet zijn! Wel zou ik graag als toeschouwer aanwezig willen zijn en dan kan ik alsnog genieten van dit altijd gezellige Gala! De handschoenen zijn een bijkomstigheid.....niets meer en niets minder! Oh ja....en afgelopen maand 287€ aan boetes moeten betalen, dus ff iets minder geld voor kaartjes etc etc......

Succes Heat FC!

Osu

chris

el bastardo
14-04-2011, 11:19
De handschoenen zullen goed gebruikt worden, niet als ovenhandschoenen wat mr basterdo zou doen maar waar ze voor gemaakt zijn en dat is rammen rammen rammen.

Osuuuu maartenjackie
Zeg zeg, dat van die zebra in die oven is nooit bewezen hè! Zijn alleen geruchten...! En dan nog, ik kan het altijd nog met een handdoek doen, dus die vlieger gaat niet op mijnheer Maarten en/of Jackie.

Heat FC
17-04-2011, 01:02
TTT
Keep m coming!

Pansier
17-04-2011, 11:35
Gewoon, omdat het kan. (Ik kan ook wel paar andere meenemen :lol:)

ieatsoul
17-04-2011, 12:04
Ik zou graag naar Heat FC willen gaan om deze 3 redenen:
1. Ik ben sindskort zelf begonnen met mma, en ik zou graag voor de eerste keer zo'n evenement willen meemaken.
2. Ik zou graag willen gaan met mijn vriendin, om haar te laten zien hoe de vechtsport en mma wereld precies is. En dat het niet alleen mindless rammen is.
3. Om een teamgenoot te supporten die misschien moet vechten.

En wat betreft de handschoenen, 1 paar hou ik zelf. En het andere setje hang ik op in onze dojo (dat vindt de trainer leuk, om het plafond te vullen met mma handschoenen).

YoMarK
17-04-2011, 12:35
Vertel ons op de meest originele manier waarom jij naar HEAT FC wilt!
Waarom niet?