PDA

View Full Version : Pregnant Fighter (Cindy Dandois) Comments on Pulling Out of Gina Carano Fight



Kemal
13-04-2011, 20:27
Following Saturday night's Strikeforce event, CEO Scott Coker (http://www.mmafighting.com/tag/Scott+Coker/) told MMA Fighting that female fighter Cindy Dandois was forced to pull out of a June 18 fight against Gina Carano (http://www.mmafighting.com/tag/Gina+Carano/) because she was three and a half months pregnant (http://www.mmafighting.com/2011/04/10/scott-coker-discusses-diaz-vs-daley-results-whats-next-for-gi/).

"Cindy actually wanted to take the fight," Coker said (http://www.mmafighting.com/2011/04/10/scott-coker-discusses-diaz-vs-daley-results-whats-next-for-gi/), "and ended up being three and a half months pregnant. So she will not be fighting on June 18."

Dandois confirmed the news Tuesday on her Facebook (http://www.facebook.com/CindyDandois) fan page:

"I am so sad I cant take the fight against Gina. It was and still is one of my biggest goals. But on the other hand, it is a blessing from God to get a child an [sic] become a mother again. A child is forever and you must care about a life that is given by the hand of God. I hope I can do the fight after my pregnancy."

Dandois didn't confirm if she was in fact three and a half months pregnant.

This is an important fact because Dandois (5-1) most recently fought on March 19, defeating Jorina Baars via second-round TKO (footage below). If she is that far along in her pregnancy, that means she competed in a fight, which took place in Belgium, while she was at least two months pregnant.

Thus far, MMA Fighting has been unsuccessful in reaching Dandois for comment.

According to Coker, Strikeforce is "in the process of locking down the other opponent [for Carano] right now," and the organization hopes to have the situation finalized in the coming weeks.

Carano (7-1) hasn't competed in MMA since losing to Cristiane "Cyborg" Santos for the vacant Strikeforce 145-pound title in August 2009.

The June 18 Strikeforce event will take place at the American Airlines Center in Dallas, TX. The card features the conclusion of the quarterfinal round of the Heavyweight Grand Prix, with Alistair Overeem taking on Fabricio Werdum and Brett Rogers vs. Josh Barnett. Also announced was Daniel Cormier vs. Shane del Rosario and Valentijn Overeem vs. Chad Griggs.Below is footage of Dandois' fight against Baars.

http://www.youtube.com/watch?v=xFXnQnnrqrU

bron (http://www.mmafighting.com/2011/04/12/pregnant-fighter-comments-on-pulling-out-of-gina-carano-fight/)

barbara
14-04-2011, 13:04
World-Ranked Cindy Dandois reportedly scored win while pregnant, out of Gina Carano fight (http://prommanow.com/index.php/2011/04/13/world-ranked-cindy-dandois-reportedly-scored-win-while-pregnant-out-of-gina-carano-fight/)

Cindy Dandois (http://prommanow.com/index.php/tag/cindy-dandois/) has revealed on his Facebook fan page that she will be unable to fight Gina Carano (http://prommanow.com/index.php/tag/gina-carano/) this summer, because she is pregnant.
“I am so sad I cant take the fight against Gina,” Dandois wrote. “It was and still is one of my biggest goals. But on the other hand, it is a blessing from God to get a child an become a mother again. A child is forever and you must care about a life that is given by the hand of God. I hope I can do the fight after my pregnancy.”
In an interview with MMAFighting (http://www.mmafighting.com/2011/04/12/pregnant-fighter-comments-on-pulling-out-of-gina-carano-fight/), Strikeforce CEO Scott Coker said that Dandois was “three and a half months pregnant.” If this is true, it would mean that “Battlecat” was actually pregnant when she defeated Jorina Baars (http://prommanow.com/index.php/tag/jorina-baars/) March 19.
Most athletic commissions in the U.S. require women to take a pregnancy test as part of their pre-fight medical check up. However, this fight took place in Antwerp, Belgium.
The Belgian judoka burst onto the women’s scene in 2009. She scored a surprising victory over current Strikeforce 135-pound champion Marloes Coenen (http://prommanow.com/index.php/tag/marloes-cornen/) in her MMA debut. She won her next three fights under the M-1 Global banner, before suffering her first loss at the hands of Yana Kunitskaya at M-1 Challenge 22.
Carano is set to return to MMA for the first time since 2009. She spend the last 21 months filming “Haywire,” which is a new spy thriller from director Steven Soderbergh.

(bron: http://prommanow.com/index.php/2011/04/13/world-ranked-cindy-dandois-reportedly-scored-win-while-pregnant-out-of-gina-carano-fight/)

PinPoint
14-04-2011, 13:14
Als dat toch waar is................man wat zit er dan een steekje los bij je zeg. Ziekelijk!

Kemal
14-04-2011, 13:20
** even bij elkaar gezet **

Marchant
14-04-2011, 13:31
Lijkt mij dat de gezondheid van je kind altijd voorgaat, triest

Wheelie
14-04-2011, 13:32
Als ze bewust zwanger de ring in is gegaan dan heb ik daar geen goed woord voor over, erg triest als dat zo is.

Marchant
14-04-2011, 13:40
Als ze bewust zwanger de ring in is gegaan dan heb ik daar geen goed woord voor over, erg triest als dat zo is.


Ik kan me voorstellen dat zij het tegen Jorina niet geweten heeft als ze toen überhaupt al zwanger was het zou dan echt heel kort geweest zijn.
Maar nu weet ze wel dat ze 3 en een halve maand zwanger is en wil ze alsnog tegen Gina!
Dat begrijp ik niet..............

dirk5
14-04-2011, 13:41
[flauwe grap modus aan]

Het lijkt Brock wel, 1 tik en meteen in de foetus houding....

[flauwe grap modus uit]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand die weet dat ze zwanger is in de ring gaat staan, maar 3 en een halve maand is toch wel een behoorlijk poos....

Raar verhaal, dat zowiezo.

Fyodor
14-04-2011, 13:41
Als ze bewust zwanger de ring in is gegaan dan heb ik daar geen goed woord voor over, erg triest als dat zo is.

Misschien wist ze het niet eens dat ze zwanger was? Zou niet de eerste keer zijn namelijk.

PinPoint
14-04-2011, 13:42
“I am so sad I cant take the fight against Gina,” Dandois wrote.


Ze zal dus niet vechten....

lopez86
14-04-2011, 13:43
Ik kan me voorstellen dat zij het tegen Jorina niet geweten heeft als ze toen überhaupt al zwanger was het zou dan echt heel kort geweest zijn.
Maar nu weet ze wel dat ze 3 en een halve maand zwanger is en wil ze alsnog tegen Gina!
Dat begrijp ik niet..............

Waar staat dat dan.
Volgens mij staat er AFTER her pregnancy.

steftheboxer
14-04-2011, 13:47
en dus wordt Gegard Mouasai dus papa?

Ik vindt dat iedereen wel erg snel zijn mening geeft, het is heel goed mogelijk dat ze van niks wist toen ze tegen Jorina vocht. Laten we gewoon Cindy haar reactie afwachten..

Wheelie
14-04-2011, 13:50
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die weet dat ze zwanger is in de ring gaat staan, maar 3 en een halve maand is toch wel een behoorlijk poos....

Raar verhaal, dat zowiezo.

Ik kan me dat ook niet voorstellen dat ze bewust van een zwangerschap de ring in stapt daarom zeg ik ook als ;)
Haar partij tegen Jorina was van 19 maart maar laten we inderdaad Cindy's reactie afwachten.

PinPoint
14-04-2011, 13:50
en dus wordt Gegard Mouasai dus papa?

Ik vindt dat iedereen wel erg snel zijn mening geeft, het is heel goed mogelijk dat ze van niks wist toen ze tegen Jorina vocht. Laten we gewoon Cindy haar reactie afwachten..

Als de mogelijk bestaat dat je zwanger KAN zijn.....zorg je toch zeker dat je dit weet voordat je de ring in stapt?

wrestler_nl
14-04-2011, 14:15
That's Dedication: Female MMA Fighter Wins Bout While Pregnant (http://www.sportsgrid.com/media/cindy-dandois-wins-mma-fight-pregnant/)‎

Marchant
14-04-2011, 14:32
Waar staat dat dan.
Volgens mij staat er AFTER her pregnancy.

"Cindy actually wanted to take the fight," Coker said (http://www.mmafighting.com/2011/04/10/scott-coker-discusses-diaz-vs-daley-results-whats-next-for-gi/), "and ended up being three and a half months pregnant. So she will not be fighting on June 18."

YoMarK
14-04-2011, 14:58
"“I did tests before because my weight was more difficult to reach, but they were all negative so I didn’t realize it”"
Lijkt me duidelijk dat ze het dus niet wist in het gevecht tegen Jorina Baars, dus die discussie is dus beantwoord.

Marchant
14-04-2011, 15:09
Lijkt me duidelijk dat ze het dus niet wist in het gevecht tegen Jorina Baars, dus die discussie is dus beantwoord.


Ze heeft gevochten tegen Jorina toen wist ze het niet , en tegen Gina vecht ze (nu)niet dus eigenlijk is de hele discussie klaar.
Als het kind maar gezond is straks ,
Cindy gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Perfectteamcindy
14-04-2011, 15:26
Ik wil hier graag even iets over zeggen... want ik merk dat de cowboyverhalen hier al enorm de ronde doen...

Ten eerste: Ik ben NU 10 weken zwanger... dat wil zeggen dat ik nog geen 3 MAAND zwanger was toen ik tegen Jojo vocht zoals sommigen beweren!!
Ten tweede, ik miste idd een periode. Ik heb toen meteen een test gedaan om zeker te zijn. Die was negatief! Een twee a drie weekjes voor men wedstrijd ben ik in het Stuivenberg ziekenhuis geweest voor een foto van een hand, want ik had een blessure. Voor Rontgenfotos vragen ze 100% zekerheid dat je niet zwanger bent. IK heb gezegd dat ik een test deed en dat die negatief was! Voor de zekerheid hebben ze IN HET ZIEKENHUIS nog een test gedaan! WEER NEGATIEF! Mijn gewicht ging moeilijk, en ik kreeg nog steeds men regels niet dus heb ik een paar dagen voor de partij nog een test gedaan en ook die was negatief. NU mis ik wel eens meer een periode tijdens het weightcutten, dus na drie negatieve testen veronderstel je dat het daaraan ligt! De dokters hebben mij nagekeken voor mijn partij, er was niks te zien, niks te merken,... als ze daar een test hadden gedaan had die ook negatief geweest zoals de vorige testen dus daar had ik geen stap verder mee geweest. Ik merkte dat ik sneller moe was, gewicht ging moeilijk, kleine kwaaltjes,... maar ik veronderstelde dat ik aan een break toe was.
Toen ik een dikke week na men partij weer een test deed verscheen er een heeeeeeel licht streepje, ik heb meteen een afspraak gemaakt bij de gynae... en die kon door echt goed te gaan kijken meer vertellen.

Ik heb even tijd nodig gehad om alles op een rijtje te zetten, om mijn keuzes en toekomst te overwegen... maar waarheid is dat een kind een zege is. Ik mag blij zijn dat mijn baby gezond is. Pas nadien kreeg ik de vraag om tegen Gina te vechten, maar toen stond mijn besluit al vast...
Voor elke deur die opengaat, gaat er een andere deur weer dicht. Maar hoeveel ik ook van men sport hou, hoe graag ik die partij ook wilde... Mijn gezin, mijn kinderen gaan altijd voor. Ik ben in eerste plaats mama en het is mijn taak om mijn kinderen waarden en normen te leren en egoistische keuzes horen daar nu eenmaal niet bij... Toch niet in de opvoeding die ik hen wil geven, en het soort van volwassenen die ik wil maken van mijn kleintjes!

Marchant
14-04-2011, 15:32
Lekker van je zwangerschap genieten!!!
en nogmaals gefeliciteerd (mijn vriendin is nu 15weken :lol: )
en het zijn echt mooie momenten


(misschien een slotje)

GLOV3
14-04-2011, 16:29
Ik wil hier graag even iets over zeggen... want ik merk dat de cowboyverhalen hier al enorm de ronde doen...

Ten eerste: Ik ben NU 10 weken zwanger... dat wil zeggen dat ik nog geen 3 MAAND zwanger was toen ik tegen Jojo vocht zoals sommigen beweren!!
Ten tweede, ik miste idd een periode. Ik heb toen meteen een test gedaan om zeker te zijn. Die was negatief! Een twee a drie weekjes voor men wedstrijd ben ik in het Stuivenberg ziekenhuis geweest voor een foto van een hand, want ik had een blessure. Voor Rontgenfotos vragen ze 100% zekerheid dat je niet zwanger bent. IK heb gezegd dat ik een test deed en dat die negatief was! Voor de zekerheid hebben ze IN HET ZIEKENHUIS nog een test gedaan! WEER NEGATIEF! Mijn gewicht ging moeilijk, en ik kreeg nog steeds men regels niet dus heb ik een paar dagen voor de partij nog een test gedaan en ook die was negatief. NU mis ik wel eens meer een periode tijdens het weightcutten, dus na drie negatieve testen veronderstel je dat het daaraan ligt! De dokters hebben mij nagekeken voor mijn partij, er was niks te zien, niks te merken,... als ze daar een test hadden gedaan had die ook negatief geweest zoals de vorige testen dus daar had ik geen stap verder mee geweest. Ik merkte dat ik sneller moe was, gewicht ging moeilijk, kleine kwaaltjes,... maar ik veronderstelde dat ik aan een break toe was.
Toen ik een dikke week na men partij weer een test deed verscheen er een heeeeeeel licht streepje, ik heb meteen een afspraak gemaakt bij de gynae... en die kon door echt goed te gaan kijken meer vertellen.

Ik heb even tijd nodig gehad om alles op een rijtje te zetten, om mijn keuzes en toekomst te overwegen... maar waarheid is dat een kind een zege is. Ik mag blij zijn dat mijn baby gezond is. Pas nadien kreeg ik de vraag om tegen Gina te vechten, maar toen stond mijn besluit al vast...
Voor elke deur die opengaat, gaat er een andere deur weer dicht. Maar hoeveel ik ook van men sport hou, hoe graag ik die partij ook wilde... Mijn gezin, mijn kinderen gaan altijd voor. Ik ben in eerste plaats mama en het is mijn taak om mijn kinderen waarden en normen te leren en egoistische keuzes horen daar nu eenmaal niet bij... Toch niet in de opvoeding die ik hen wil geven, en het soort van volwassenen die ik wil maken van mijn kleintjes!





Hoi Cindy,

Proficiat met jouw zwangerschap.
Wij hebben zelf 3 kinderen en ik kan je vertellen ............... it ain't easy !!!

Ben je niet bang dat het nu gedaan is met jouw carriere ??

Perfectteamcindy
14-04-2011, 16:33
Ik combineerde hiervoor ook twee kindjes, een gezin, een pleegdochter die ook een kindje verwacht en twee jobs...
Mijn leven is gevuld, ik denk dat ik het hierna ook kan combineren, met behulp van men gezin... Maar zelfs al krijg ik hierna van Strikeforce en van Gina geen kans meer... dan zal ik er geen traan om laten. Mijn kinderen zijn onvervangbaar!

The Bulldog
14-04-2011, 17:13
OSU!

van harte gefeliciteerd....!!!!!

ijsblok
14-04-2011, 17:17
Cindy van harte gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap en kinders!
En hopelijk zien we je terug op de mat en in de ring...

Lionheart
14-04-2011, 17:26
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van met papa Gegard!

bladetrinity
14-04-2011, 17:38
Ik wil hier graag even iets over zeggen... want ik merk dat de cowboyverhalen hier al enorm de ronde doen...

Ten eerste: Ik ben NU 10 weken zwanger... dat wil zeggen dat ik nog geen 3 MAAND zwanger was toen ik tegen Jojo vocht zoals sommigen beweren!!
Ten tweede, ik miste idd een periode. Ik heb toen meteen een test gedaan om zeker te zijn. Die was negatief! Een twee a drie weekjes voor men wedstrijd ben ik in het Stuivenberg ziekenhuis geweest voor een foto van een hand, want ik had een blessure. Voor Rontgenfotos vragen ze 100% zekerheid dat je niet zwanger bent. IK heb gezegd dat ik een test deed en dat die negatief was! Voor de zekerheid hebben ze IN HET ZIEKENHUIS nog een test gedaan! WEER NEGATIEF! Mijn gewicht ging moeilijk, en ik kreeg nog steeds men regels niet dus heb ik een paar dagen voor de partij nog een test gedaan en ook die was negatief. NU mis ik wel eens meer een periode tijdens het weightcutten, dus na drie negatieve testen veronderstel je dat het daaraan ligt! De dokters hebben mij nagekeken voor mijn partij, er was niks te zien, niks te merken,... als ze daar een test hadden gedaan had die ook negatief geweest zoals de vorige testen dus daar had ik geen stap verder mee geweest. Ik merkte dat ik sneller moe was, gewicht ging moeilijk, kleine kwaaltjes,... maar ik veronderstelde dat ik aan een break toe was.
Toen ik een dikke week na men partij weer een test deed verscheen er een heeeeeeel licht streepje, ik heb meteen een afspraak gemaakt bij de gynae... en die kon door echt goed te gaan kijken meer vertellen.

Ik heb even tijd nodig gehad om alles op een rijtje te zetten, om mijn keuzes en toekomst te overwegen... maar waarheid is dat een kind een zege is. Ik mag blij zijn dat mijn baby gezond is. Pas nadien kreeg ik de vraag om tegen Gina te vechten, maar toen stond mijn besluit al vast...
Voor elke deur die opengaat, gaat er een andere deur weer dicht. Maar hoeveel ik ook van men sport hou, hoe graag ik die partij ook wilde... Mijn gezin, mijn kinderen gaan altijd voor. Ik ben in eerste plaats mama en het is mijn taak om mijn kinderen waarden en normen te leren en egoistische keuzes horen daar nu eenmaal niet bij... Toch niet in de opvoeding die ik hen wil geven, en het soort van volwassenen die ik wil maken van mijn kleintjes!

Het leek mij ook al heel raar dat jij bewust zo iets zo hebben gedaan. Ik wens je heel veel geluk!

Tony
14-04-2011, 17:43
Bedankt voor je verhaal Cindy.

Rest mij enkel nog om jou heel veel geluk tijdens en na de bevalling te wensen.

el bastardo
14-04-2011, 17:48
Geniet van je zwangerschap en proficiat! En groot gelijk, niks kan tegen een kind op!

Kemal
14-04-2011, 18:13
Bedankt Cindy, duidelijk verhaal. Proficiat met je zwangerschap!

Harrie Nak
17-04-2011, 13:48
Sarah D'Alelio (4-1-0) schijnt Cindy's vervanger te gaan worden. Ze vecht normaal op 135 lbs, maar tegen Carano wordt het 145 lbs.

Peter0711
17-04-2011, 13:51
Gefeliciteerd Cindy! :D Geniet ervan.