PDA

View Full Version : Uitnodiging 2e Grapplingtoernooi, Zaterdag 28 Mei 2011



Impulse
14-04-2011, 00:09
Op zaterdag 28 mei 2011 organiseert Budo Academy Physical, de tweede competitie dag van de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling.

Sinds 2005 organiseert Budo Academy Physical met succes het Open-NK Grappling Toernooi.
Dit toernooi is verspreidt over drie wedstrijddagen.

Op de derde dag wordt de Nederlands Kampioen uitgeroepen. In combinatie van de behaalde punten per wedstrijddag en minimaal deelname van twee van de drie wedstrijddagen kan een deelnemer Nederlands Kampioen van het betreffende jaar worden.

Elk jaar groeit het aantal deelnemers en stijgt het niveau.

De eerste wedstrijddag, dat gehouden werd op 19 maart, was ook weer een groot succes.
Wij waren genoodzaakt de voorinschrijving een dag eerder te sluiten omdat wij onze maximale deelnemers quotum hadden bereikt.

Succes

Vanwege het succes van de eerste wedstrijddag hebben wij besloten de tweede dag in een andere accommodatie te houden.

Het wordt gehouden in Wijk bij Duurstede. Hier worden veel judo wedstrijden gehouden en is dus de ideale plek om onze Grappling toernooi te houden.

Adres:
Sportpark Marienhoeve
Lekdijk Oost 13a
3961 MB
Wijk bij Duurstede

Contactpersoon voor de wedstrijddag is Sandy Ni

Voor afmeldingen of andere toernooi gerelateerde zaken: 06-57767595


Publiek

Voor het publiek is er een tribune waar zij de ruimte hebben om de partijen te zien.

Om toegang te krijgen tot deze tribune zal er een entree worden geheven van 5 euro.
Kinderen van 6 tot en met 12 jaar 3 euro.
Kinderen tot en met 5 jaar hebben gratis toegang.
Dieren zijn niet toegestaan.


Voor de coaches hebben wij coachkaarten. Afhankelijk hoeveel deelnemers per sportschool daadwerkelijk deelnemen, zullen we wij 1, maximaal 3, coachkaartenafgeven.

Perskaarten (voor bv mixfight fotograaf/reporter) zijn op aanvraag verkrijgbaar bij Sandy Ni

Inschrijven

Schrijf jezelf op tijd in en wacht niet tot op het laatste moment.
Op de wedstrijddag zelf kan je omgezet worden naar een andere gewichtsklasse.

Dames worden in het bijzonder uitgenodigd.

Er wordt gewerkt met een poulesysteem zodat iedereen gegarandeerd is van meerdere wedstrijden.
Ook zal er gestreden worden in een beginners en gevorderden klasse.

Bij de dames wordt er gestreden zowel beginners als gevorderde bij elkaar.


Als een deelnemer wedstrijden heeft gedaan in de gevorderde klasse zal hij/zij niet worden teruggezet naar de beginners klasse.
Let hier goed op tijdens de inschrijving!!

Het is tijdens de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling niet toegestaanom in 2 gewichtsklassen deel te nemen.

Het inschrijfgeld is € 15,- per persoon,t e voldoen op de wedstrijddag.
Bij inschrijving op de wedstrijddag zelf bedraagt het inschrijfgeld € 20,00 per persoon.

Geef in het inschrijfformulier de juiste gegevens op, niet de gewichtsklasse maar het daadwerkelijke gewicht van de deelnemer.

Inschrijven is alleen geldig via de website, alle andere vormen van inschrijven worden niet geaccepteerd!

Indien je je hebt opgegeven en niet verschijnt op het toernooi zonder reden of afmelding zullen we genoodzaakt zijn om bij volgende de deelname het inschrijfgeld van 15 euro te innen. Dit omdat je een plek bezet houd van deelnemers die daardoor niet mee konden doen.


Gevorderde deelnemers zijn;
Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd
Worstelaars of aanverwante Submission Wrestling stijlen met minimaal twee jaartraining en/of ruime wedstrijdervaring.

Let op: Trainers zijn verantwoordelijk voor de opgave van hunleerlingen en dan met name de opgave omtrent beginner en gevorderde.

De nummers 1 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse.

Geef a.u.b een werkend e-mailadres op. Uit de praktijk is gebleken dat er regelmatig verkeerde, niet werkende e-mailadressen worden opgegeven. Indien nodig kunnen wij dan geen e-mail contact met jullie opnemen.

Na jouw inschrijving zal jouw naam op de onze site worden geplaatst als bewijs dat je staat ingeschreven.

Weging

De 1e weging is van 09:30 tot 10:15 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de poule indeling klaar is.

De 2e weging is van 11:45 tot 12:30 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de poule indeling klaar is.

Gewichtklasse 1e weging:
-65kg Dames Open klasse en Heren beginners en gevorderden.
-70kg beginners en gevorderden
-76kg beginners en gevorderden

Gewichtklasse 2e weging:
-83kg beginners en gevorderden
-91kg beginners en gevorderden
-100kg beginners en gevorderden
+100kg beginners en gevorderden.

Locatie

Sportpark Marienhoeve
Lekdijk Oost 13a
3961 MB
Wijk bij Duurstede

Inschrijven kan alleen via Yoseikan.nl (http://www.yoseikan.nl)

Aan de linkerkant is een menu Grappling/BJJ daar kunt is het inschrijfformulier vinden.


Graag tot ziens op zaterdag 28 mei in Wijk bij Duurstede

blackviper
14-04-2011, 00:13
Als ik het goed begrijp moet de coach dus iedereen inschrijven?

Impulse
14-04-2011, 00:45
Als ik het goed begrijp moet de coach dus iedereen inschrijven?

Ja

Voorbeeld (wat wij in praktijk al meerdere keren hebben meegemaakt)

Deelnemer A schrijft zichzelf in en komt uit voor sportschool A
Daarna krijgen wij van Sportschool B een inschrijving en daar staat deelnemer A ook bij.

Voor welke sportschool komt A dan uit???

Om een goede registratie te kunnen handhaven en ook voor de uitslagen willen wij graag weten voor wie jij uit komt. En daarom hebben wij liever dat de trainer de deelnemers opgeeft.

Jezelf inschrijven mag ook, maar hanteer wel de juiste naam van de sportschool en contactpersoon, want als wij contact willen zoeken dan moeten wij wel de juiste persoon/sportschool hebben.

Tevens als er 1 iemand is die de inschrijving centraal regelt voor de deelnemers voorkom je ook dubbele inschrijvingen en dat scheelt ons ook weer een berg werk. ;)

blackviper
14-04-2011, 09:55
Bedankt voor de info.

Is inwegen in grappling gear of boxer? En is er een marge? Want ik wil eigenlijk inschrijven voor -65 maar moet daar nog voor cutten. Als ik mij nu inschrijf met mijn eigen gewicht zit ik in de verkeerde klasse.. Dus wat dat betreft is het handiger lijkt mij in te schrijven voor een klasse ipv je eigen gewicht..

Impulse
14-04-2011, 10:56
Bedankt voor de info.

Is inwegen in grappling gear of boxer? En is er een marge? Want ik wil eigenlijk inschrijven voor -65 maar moet daar nog voor cutten. Als ik mij nu inschrijf met mijn eigen gewicht zit ik in de verkeerde klasse.. Dus wat dat betreft is het handiger lijkt mij in te schrijven voor een klasse ipv je eigen gewicht..

De meeste wegen in boxer. Marge is 500 gram.
Er zijn ook mensen die wegen met hun normale kleding aan. En bij twijfel wordt er alsnog in boxer gewogen.
Mocht je bij de weging niet in het juiste gewicht te zitten dan heb je nog de volgende mogelijkheden:

1: Proberen nog wat te verliezen. Je hebt dan tot einde weegtijd om aan je gewicht te komen
2: We gaan je ompoulen naar een gewichtsklasse hoger

Aangezien het het pas in Mei is heb je nog tijd zat om aan je gewicht te komen voor de -65 kg en proberen te blijven. Tenzij je heel veel moet afvallen...

blackviper
14-04-2011, 13:51
De meeste wegen in boxer. Marge is 500 gram.
Er zijn ook mensen die wegen met hun normale kleding aan. En bij twijfel wordt er alsnog in boxer gewogen.
Mocht je bij de weging niet in het juiste gewicht te zitten dan heb je nog de volgende mogelijkheden:

1: Proberen nog wat te verliezen. Je hebt dan tot einde weegtijd om aan je gewicht te komen
2: We gaan je ompoulen naar een gewichtsklasse hoger

Aangezien het het pas in Mei is heb je nog tijd zat om aan je gewicht te komen voor de -65 kg en proberen te blijven. Tenzij je heel veel moet afvallen...


Nee 1,7 kg maar ging meer over de inschrijving. En omdat ik dus bij inschrijving zwaarder weeg dan bij de wedstrijd. Maar dan laat ik wel minder invullen ;)

Yoseikan Ede
26-04-2011, 10:41
TTT

Impulse
29-04-2011, 12:31
TTT

Gilaiir
29-04-2011, 17:27
Mooi een andere locatie, ik werd er een beetje moe van dat het zo druk was. Moest je naar de wc, kwam je nog bijna telaat voor je volgende partij omdat je amper door kon lopen omdat iemand zen moeders daar stond met een kinderwagen.

Impulse
03-05-2011, 23:00
Inschrijving sluit woensdag 25 mei om 21:00 uur

wacht dus NIET tot het laatste moment om je in te schrijven.

Yoseikan Ede
09-05-2011, 12:09
TTT

Yoseikan Ede
16-05-2011, 14:35
TTT

Inschrijving sluit volgende week woensdag, 25 Mei om 21:00 uur.

Wacht niet tot het laatste moment.

Indien je je hebt opgegeven en niet verschijnt op het toernooi zonder reden of afmelding zullen we genoodzaakt zijn om bij volgende de deelname het inschrijfgeld van 15 euro te innen. Dit omdat je een plek bezet houd van deelnemers die daardoor niet mee konden doen.

Yoseikan Ede
23-05-2011, 16:07
TTT

Inschrijving sluit woensdag, 25 Mei om 21:00 uur.

Wacht niet tot het laatste moment.

Yoseikan Ede
25-05-2011, 15:21
Inschrijving sluit vanavond om 21:00 uur.

Een reminder voor alle deelnemers:

Locatie

Sportpark Marienhoeve
Lekdijk Oost 13a
3961 MB
Wijk bij Duurstede
Contactpersoon: Sandy Ni (0657767595)

Yoseikan Ede
27-05-2011, 09:57
Voor de volgende gewichtklasses hebben we nog plek

open klasse vrouwen
-65 kg gevorderd
-70 kg gevorderd
-91 kg gevorderd
-100 kg gevorderd
+100 kg gevorderd

Alle Beginners poules zitten vol

Als er nog mensen zijn die aan bovenstaande gewichtklasse en niveau voldoen kan je je inschrijven via [email protected]

De volgende gegevens hebben we dan van je nodig:

Naam sportschool
Contactpersoon+telefoonnummer
werkend e-mailadres voor bevestiging
Naam deelnemer
daadwerkelijke gewicht ( dus niet -65, -70 etc )
Welke beoefende sport en hoeveel jaren

Voor bovenstaande gewichten en niveau's is er morgen nog de mogelijkheid om je in te schrijven. Daginschrijving bedraagt 20 euro

Wiseguy
27-05-2011, 10:01
Jammer Ede was bij mij om de hoek. Wel begrijpelijk het werd elke keer drukker.

Yoseikan Ede
27-05-2011, 10:11
Jammer Ede was bij mij om de hoek. Wel begrijpelijk het werd elke keer drukker.

waarom doe je niet mee?

Yoseikan Ede
27-05-2011, 23:08
Belangrijk voor alle Deelnemers!! Zorg dat jullie nagels geknipt zijn. Bij de weging zal er, zoals altijd, een nagelcontrole zijn. Handen en voeten.

Wij zullen NIET voor nagelschaartjes zorgen, dus neem allemaal een eigen nagelschaartje mee.

Iedereen is verantwoordelijk voor hun eigen Hygiene.

Namens de organisatie, Bedankt voor jullie medewerking.

ijsblok
29-05-2011, 15:02
iemand uitslagen?

Vincenzo01
29-05-2011, 18:33
iemand fotos

jerul
30-05-2011, 03:00
-91 kg beginners gewonnen door Frank Heuberger, hij heeft 8 van 8 gewonnen tegen sterke tegenstanders!

Jeru
30-05-2011, 20:29
iemand uitslagen?

x2

universele
30-05-2011, 20:34
x3 ben ook erg benieuwd!

lopez86
30-05-2011, 20:35
Arshin Deghani van R-Grip Amsterdam heeft de -65kg klasse Beginners gewonnen (voor de 2e keer) en is nu NL kampioen @ 65kg beginners.

Jeru
30-05-2011, 22:30
Netjes! Volgend jaar dus bij de gevorderden :)