PDA

View Full Version : Samsung Galaxy S of Iphone 4?



Silat
14-04-2011, 13:01
Ik weet het niet meer.

1 van de 2 gaat het worden.

iPhone 4 versus Samsung Galaxy S (http://www.portablegear.nl/nieuws/11306/iPhone_4_versus_Samsung_Galaxy_S.htm)

Tele 2 heeft echt een mooie aanbieding.
Samsung Galaxy S gratis bij een Tele2 abonnement (http://se.tele2.nl/mobiel/abonnement/samsung/samsung-galaxy-s.html?cmpid=nl.postpaid.20100825.s.goog.cpc.posts galaxys.1.r.mp&kwd_id=12932-4DED2C5D-2817-4A71-8159-898E4DA17DD6S7799843709)

Iphone blijft een stuk duurder.

Ik heb een Ipod touch liggen dus weet wel ongeveer hoe de Iphone werkt.

Wat is jullie menig.

Kemal
14-04-2011, 13:04
tja ben uiteindelijk ook voor de Galaxy S gegaan en moet zeggen heb geen minuut spijt..

Vinand
14-04-2011, 13:08
tja ben uiteindelijk ook voor de Galaxy S gegaan en moet zeggen heb geen minuut spijt..

Sony Ericsson brengt bootloader unlocker online | Mobile | Tweakers.net Nieuws (http://tweakers.net/nieuws/73851/sony-ericsson-brengt-bootloader-unlocker-online.html)

geen van beiden... Neem een sony en zet een OS op wat je erop wilt hebben... :D

ZakKa!
14-04-2011, 13:30
Als je veel spelletjes wil spelen iPhone 4 (heb hem zelf) anders gwn Galaxy S omdat hij goedkoper is. Beide prima dingen

Wheelie
14-04-2011, 13:54
Iphone 4 maat ;)

Boem Boem
14-04-2011, 15:08
Ligt er idd aan wat je ermee doet:bellen+web+sms dan zijn beide prima toestellen. De Samsung is wat groter dan de Iphone 4. Hierdoor ook een iets groter scherm. Uiteindelijk heb ik de galaxy genomen: handig in gebruik en OS is ook prima te noemen.
Nadeel: is soms traag en batterij gaat bij intensief gebruik maar 1 dag mee.....ik weet niet hoe het is met de Iphone 4.....dus ff checken.

Succes

Osu

chris

ARMENIA
14-04-2011, 16:10
yo ik was verkoper van telefoons heb vorige week ontslag genomen.

zowiezo geen sony, lg, nokia of wat dan ook.

de beste keuze op dit moment:
desire hd
galaxy s
iphone 4
desire z (toch iets minder qua specs)

ikzelf heb de galaxy s, toptoestel! alleen hij wordt een beetje traag na half jaar. wat betreft spelletjes spelen: android haalt voor 2012 apple in qua apps.

als je nu nog even wacht, dan kan je de galaxy s 2 halen. dat is pas een monsterlijk toestel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Samsung I9100 Galaxy S II vs. Apple iPhone 4 - GSMArena.com (http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3621&idPhone2=3275)

de belangrijkste dingen van een telefoon:
galaxy s 2-------------- --------apple 4
werkgeheugen 1 gig ----------512 mb
cpu 1.2 dual core!---------- ---1 gig
batterij 1650 mah ------------1420 mah
opslag 16 gb ------------------16 gb
schermpje superamoled ----- Retina

maw= op alle belangrijke specs scoort de galaxy s 2 veelllll beter als de iphone 4.. mjah de iphone 5 moet nog uitkomen en zij hebben nog niets vrijgegeven..

bovendien is android the shit --> het is makkelijker en wat mij betreft fijner als de apple os.

galaxy s 2 komt deze maand of in mei uit.. ik zou op die wachten ..

Neivra
14-04-2011, 16:41
tja ben uiteindelijk ook voor de Galaxy S gegaan en moet zeggen heb geen minuut spijt..

x2!

Tsuki
14-04-2011, 16:50
in juni komt wel de galaxy s 2 uit ;-)

ik heb de galaxy s maar dat was omdat ik er geen geld aan uit wilde geven ......... en hij bevalt me prima.

Garcia
14-04-2011, 16:51
Iphone 4 no doubt!!

el bastardo
14-04-2011, 16:58
Allemaal Ifeun wannabe's...

edit: die andere smartphones ala Samsung dan hè. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit een Samsung gehad heb.

ICON
14-04-2011, 20:22
ik mag in juni een nieuwe uitkiezen, ik ben heel blij met mn iphone maar een nieuwe iphone 4 of zelfs 3 gs kost weer ontzettend veel knaken.
terwijl de galaxy s gratis is.

best een mooi ding hoor maar ik blijf het een namaak iphone vinden maar dat is meer een gevoel en niet op feiten gebaseerd

moeilijk moeilijk

Silat
14-04-2011, 20:39
Galaxy heet 3D Google maps navigatie... vet hoor. Maar heet GEEN flitser en Iphone 4 wel.

mijn issue is dat 24 maanden abonnement. Daar heb ik geen zin in.
Ooit gehad, nokia na 3 maanden gestolen, zat ik daar met 21 maanden abonnement zonder telefoon.

ICON
14-04-2011, 20:45
die S II krijgt wel een flitser. ziet er ook wel leuk uit eigenlijk

MWC: Samsung Galaxy S II, dubbele evolutie | Tot slot | Mobile | Tweakers.net Reviews (http://tweakers.net/reviews/1995/last/mwc-samsung-galaxy-s-ii-dubbele-evolutie.html#reacties)

micha
14-04-2011, 20:51
nokia n8

Mauro
14-04-2011, 21:20
Iphone 4

Silat
14-04-2011, 21:36
Hoe sterk is het scherm van de Galaxy? ik kan me herinneren dat ik ooit een samsung had en dat het scherm al kapot was gegaan doordat ie in mij zak zat en de binnenkamt van mijn elleboog het scherm had gebroken. Slechte shit was dat.

Ik weet dat iphone 4 sterk is qua behuizing. het moet zeker wel 2 jaar mee gaan natuurlijk.

Kemal
14-04-2011, 21:40
Tja heb de SGS steeds bij me en er is (gelukkig) nog niets gebeurt, heb hem overigens wel verzekerd p.m. 5,95

remco pardoel
15-04-2011, 01:28
iPhone

maartenjackie
15-04-2011, 06:17
iPhone 4 , geloof me. Heb hem zelf ook. die Samsung galaxy is een beetje een copy van de iPhone

ARMENIA
15-04-2011, 10:15
dat klopt wel.. het is een copy van de iphone 4.. maar een betere copy als het origineel en kost een stuk goedkoper! als het toestel dan fijn en goed werkt, heb ik er absoluut geen problemen mee als het een kopie is.

geen 2 jarig abonnement nemen! betaal 200 euro bij en neem 1 jaar:) je betaalt dan een stuk minder in zijn totaliteit voor de telefoon

Bartju
15-04-2011, 10:32
ik ben heel tevrede met mn galaxy s.. het enigste wat me opvalt is dat er geen flitser op de camera zit das alles

lopez86
15-04-2011, 10:43
Beter wacht je ff, in juni wordt de iPhone 5 aangekondigd.

Boem Boem
15-04-2011, 11:11
[QUOTE=ARMENIA;1024632]yo ik was verkoper van telefoons heb vorige week ontslag genomen.

zowiezo geen sony, lg, nokia of wat dan ook.

de beste keuze op dit moment:
desire hd
galaxy s
iphone 4
desire z (toch iets minder qua specs)

ikzelf heb de galaxy s, toptoestel! alleen hij wordt een beetje traag na half jaar. wat betreft spelletjes spelen: android haalt voor 2012 apple in qua apps.

@ Armenia: ik heb de SGS nu bijna een half jaar en deze wordt inderdaad erg traag: is er hier nog iets aan te doen...dat is het enige minpuntje dat ik nu kan bedenken.....

Thanks....

ARMENIA
15-04-2011, 11:29
[QUOTE=ARMENIA;1024632]yo ik was verkoper van telefoons heb vorige week ontslag genomen.

zowiezo geen sony, lg, nokia of wat dan ook.

de beste keuze op dit moment:
desire hd
galaxy s
iphone 4
desire z (toch iets minder qua specs)

ikzelf heb de galaxy s, toptoestel! alleen hij wordt een beetje traag na half jaar. wat betreft spelletjes spelen: android haalt voor 2012 apple in qua apps.

@ Armenia: ik heb de SGS nu bijna een half jaar en deze wordt inderdaad erg traag: is er hier nog iets aan te doen...dat is het enige minpuntje dat ik nu kan bedenken.....

Thanks....

telefoon naar fabrieks instellingen zetten..

instellingen --> privacy --> fabrieksinstellingen terug

het mooie eraan is.. ik d8 dat ik alle fotos, muziek whatsapp klwijt was.. bij mij bleven ze gewoon staan.. dus hij verwijderd eigenlijk alles, behalve wat op je interne kaart staat, tenminste bij mij dan.. en je toestel is weer evensnel als toen je hem in de winkel had gehaald.. voor 3 weken dan..

joost
15-04-2011, 12:01
Geen van beide :D

YoMarK
15-04-2011, 13:14
HTC Sensation als ie uit is, maar dan moet je even wachten tot eind mei, begin juni.
Maar dan heb je wel een geweldig mooie telefoon van de volgende generatie.

Als je nu wil kiezen zou ik een Desire HD kopen, of eventueel een Samsung/Google Nexus S(luxe broertje van de Galaxy S - direct google ondersteund).
De Samsung Galaxy S is stevig en goed, maar ik ben niet zo gecharmeerd van al het plastic.
HTC's telefoons zijn zwaarder(gewicht), maar zijn gedeeltelijk van metaal en zien er chiquer uit. HTC Sense schil op Android werkt tegenwoordig ook uitstekend.

iPhone is ook een heel mooi toestel, maar wel duur en ik ben niet zo gecharmeerd van het beleid van Apple(Apple bepaald welke applicaties je mag installeren enzovoort).

Silat
15-04-2011, 14:10
'Geen iPhone 5 tot einde van dit jaar'
Toegevoegd op 12 april 2011
De iPhone 5 gaat in september dit jaar in productie. Dit zegt Business Insider op basis van uitspraken van Avian Securities. Het lijkt er hierdoor op dat de iPhone 5 niet voor het einde van 2011 of zelfs het begin van 2012 op de markt zal verschijnen.

iPhone 5: het laatste nieuws | MacWorld (http://macworld.nl/a/12110616/iphone-5-het-laatste-nieuws.html)


Ga ik niet op wachten dus.

Denk toch dat het nr 4 wordt.. met 1 jaar
Na 1 jaar een simonly erin van simpel.nl
2000 belminuten voor 50 euries (zakelijk)

YoMarK
15-04-2011, 14:38
@ Armenia: ik heb de SGS nu bijna een half jaar en deze wordt inderdaad erg traag: is er hier nog iets aan te doen...dat is het enige minpuntje dat ik nu kan bedenken.....Thanks....
Ik ben geen Armenia, maar het goede nieuws is dat dit wel degelijk is op te lossen. Alle samsung toestellen(inclusief mijn Galaxy Tab tablet) hebben last van zogenaamde "lag" na verloop van tijd. Dit komt doordat Samsung eigenwijs is, en als enige Android levert met een eigen bestandssyteem implementatie(RFS, om maar even technisch te worden). De reden hiervoor is een raadsel.
Het slechte nieuws is, is dat dit niet heel gemakkelijk op te lossen is, en dat je als je niet weet wat je doet zelfs te telefoon om zeep kan helpen.

Als je dit toch wil doen, dan zou je eens kunnen beginnen met dit te lezen: [GUIDE] Getting the most out of your SGS [UPDATED: 28.02.2011] - xda-developers (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=939752)
En dit: [HOWTO] [REF] [FAQ] [Guides] [Tutorials] Flash/Root/ADB/ROM [MUST READ!] - xda-developers (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=723596)

phranq
15-04-2011, 14:38
'Geen iPhone 5 tot einde van dit jaar'
Toegevoegd op 12 april 2011
De iPhone 5 gaat in september dit jaar in productie. Dit zegt Business Insider op basis van uitspraken van Avian Securities. Het lijkt er hierdoor op dat de iPhone 5 niet voor het einde van 2011 of zelfs het begin van 2012 op de markt zal verschijnen.

iPhone 5: het laatste nieuws | MacWorld (http://macworld.nl/a/12110616/iphone-5-het-laatste-nieuws.html)


Ga ik niet op wachten dus.

Denk toch dat het nr 4 wordt.. met 1 jaar
Na 1 jaar een simonly erin van simpel.nl
2000 belminuten voor 50 euries (zakelijk)

Goeie Keus Silat!

K-1sunstarr
16-04-2011, 20:22
Ik heb zelf een iPhone 4, ik zou niet anders willen.
Tip: vraag bij vrienden om het even uit te proberen.

Joris
17-04-2011, 23:34
Wacht dan nu gewoon nog op de samsung galaxy s2, check hier de specshttp://www.gsmarena.com/samsung_i9100_galaxy_s_ii-3621.php:
en hier de 360 view http://www.gsmarena.com/samsung_i9100_galaxy_s_ii-3d-spin-3621.php.

Ik vind persoonlijk de apple 4 niet voldoende toegevoegde waarde hebben voor het hoge prijskaartje wat eraan hangt, vooral omdat ik een voorkeur heb voor 1 jarige contracten.

Tot op voorkort had ik een ontzettende hekel aan het taiwanese bedrijf htc, niet omdat ze taiwanees zijn maar omdat ik gewoon totaal geen fan ben van Windows telefoons. De nieuwe android serie van htc is mij zeer goed bevallen. De htc magic & desire waren goede toestellen, alleen esthetisch gezien wat minder dan de iphone. De htc sense, de 'layar' over die over het android bestuuringssysteem zit, heeft veel toegevoegde waarde. De speed dialer is goed!

Rishi
18-04-2011, 11:25
De iphone 4. In de link hieronder heb ik inde 3e post beschreven warom ik iphone fijner vind dan de android.
Welke smartphone? (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?113219-Welke-smartphone)

Silat
18-04-2011, 18:36
Ik had het reeds gelezen Rishi, Thanx.

Morgen krijg ik ze thuis bezorgd.

Super deal via GSMweb.nl. Ik bestel nu al zo'n jaar of 7 via die site.

- ik heb 2 x gratis iphone 4, 16GB, Zakelijk op maat. 1 voor mij een voor mij vrouw.
- Voor € 3,75 extra krijgen we 1500 bel minuten om onderling te bellen.
- Samen hebben we 1000 minuten om normaal te bellen. (Vrouw 750/man 250 :wacko:)
- Super snel mail en surf.
- Tja wel 2 jaar, maar anders moest ik nu € 360 neer leggen voor 2 telefoons.
- En binnen 8 weken krijg ik ook nog eens € 750,- terug op mijn rekening.

Ow ja, totaal kosten per maand € 100,- (ex btw)

ik ga slapen als een blij kind die morgen nieuwe schoenen mag uitzoeken.

ik bel nl al 4 jaar met een Nokia N95, die 100 x is gevallen en toch alles heeft overleeft.
Respect voor de oude nokia's..

Richelieu
18-04-2011, 19:23
Van harte Silat

el bastardo
18-04-2011, 23:05
Respect voor de oude nokia's..

Oude ja, nieuwe zuigen keihard anus!

Silat
20-04-2011, 15:11
Vette Shit die Ip4!!!

Wel weer veel registratie dingen enzo..

Eindelijk een telefoon van klasse.

XanaduNL
20-04-2011, 15:56
Mag ook wel voor 2856 euro per stuk. :P (ja incl. abbo)

Silat
20-04-2011, 22:16
Sorry, maar ik praat over € 100,- x 24 maanden.
€2400 - €750 = €1350 / 2 = € 675

2 telefoons dus.
Met 1250 min per maand p.p.

ARMENIA
21-04-2011, 07:13
Sorry, maar ik praat over € 100,- x 24 maanden.
€2400 - €750 = €1350 / 2 = € 675

2 telefoons dus.
Met 1250 min per maand p.p.

hmm hard to believe.. ik ken de tarieven, wat jij opnoemt scheelt wel heel erg veel van de reguliere tarieven, meestal steekt er een addertje onder het gras. Laat je link van gsmweb eens zien.

Silat
21-04-2011, 16:49
Zakelijk mobiel bellen. De beste telefonie en gsm aanbiedingen (http://www.gsmweb.nl/zakelijk/index.htm)

el bastardo
21-04-2011, 18:14
Welke provider?

el bastardo
21-04-2011, 18:17
Addertje gevonden... Het betreft Telfort. Veel succes om ooit nog van die kansloze mongolen daar af te komen...

Silat
21-04-2011, 19:46
Vertel, show me.

el bastardo
21-04-2011, 20:55
Heb je echt Telfort genomen?

Silat
21-04-2011, 21:37
yes. Why? Nooit problemen met telfort gehad, maar je maakt me nieuwsgierig.

XanaduNL
21-04-2011, 22:00
Zodra mensen een slechte ervaring met een provider/merk gehad hebben, is het vaak helemaal over voor hen. (en terecht?)
Gewoon eigen ervaring opbouwen. :)

el bastardo
21-04-2011, 23:54
Ik zal je het hele verhaal besparen. Ik kan je alleen vertellen dat het me HEEL VEEL energie, geld, tijd en moeite heeft gekost om van ze af te komen. En dat terwijl ik niet eens een contract bij hen had. Wacht maar dat je een probleem krijgt of een vraag... De "helpdesk" bestaat uit een een stel verstandelijk beperkte buitenlanders die geen woord Nederlands spreken en alles voor je doen, totdat ze ophangen en vergeten zijn wat het ook alweer was en wie ze gesproken hebben.

Van alle kut instanties die ik in mijn leven ben tegen gekomen (en ik ben niet de enige, bekijk de afleveringen van TROS radar en soortgelijke programma's waar ze allemaal hebben ingezeten maar eens) is dit met stip de grootste! Bommen op Telfort!!!

Ik wens je veel succes en sterkte en hoop dat je deze ellende bespaart blijft!

Silat
22-04-2011, 02:12
Klinkt meer als een phyton onder het gras.

Maar zo zijn ze allemaal, overal. Welkom in NL.

Tony
22-04-2011, 09:14
Ik zit al sinds een jaar of zeven met volle tevredenheid bij Telfort. Nooit problemen gehad.

Zat laatst ff een weekendje op center parcs in the middle of shit... Mijn iphone4 +vodafone (zakelijk) had geen ruk ontvangst. Mijn HTC Desire met Telfort had perfecte ontvangst.. ook internet was top (volledig HSPDA/3G )

el bastardo
22-04-2011, 13:23
Allemaal leuk en aardig, en het zal ook allemaal met eigen ervaring te maken hebben. Ik weet alleen wat mijn ervaring is en wil daarom NOOIT meer iets met Telfort te maken hebben! Een ander heeft dat misschien met KPN. Maar zelfs al gaf Telfort me 3 gratis Iphones en een BB kado, dan nog wilde ik niks van ze weten.

Silat
22-04-2011, 16:47
LOL!

Dat heb ik dus met UPC (al heb ik toch weer UPC, lol), NL Energiemaatschappij.

Ze zijn allemaal keihard als je niet op tijd betaald. :twak:

el bastardo
22-04-2011, 16:59
Als je niet op tijd betaald zijn ze allemaal hard ;) Telfort is niet hard, maar dom!

Silat
22-04-2011, 17:19
Who's not!!

ARMENIA
22-04-2011, 17:20
Als je niet op tijd betaald zijn ze allemaal hard ;) Telfort is niet hard, maar dom!

dat is ook een reden waarom ik weg ben gegaan.. jij doet netjes je werk, probeert mensen te helpen.. totdat een collega je heleeeee abonnement heeft verneukt, krijgt elke maand een rekening van 300 euro en je kan het niet stopzetten..

die persoon ken je niet eens maar hij wil dat jij NU het gaat oplossen.. gaan ze beetje stoer praten in de winkel.. eigenlijk moet je dan gewoon hoeken mjah..

als mensen op zo'n toon gingen praten dan hielp ik ze niet meer, ik zei ga maar weg uit de winkel..

maar als je zegt dat heel telfort fucked up is, dan moet ik je ongelijk geven.. van de 100 klanten zijn er altijd 2 of 3 die de pineut zijn.. bij hun gaat alles gewoon fout.. mjah het is niet zo dat het bij telfort alleen zo is, je kan maar net pech hebben en is het bij t mobile 10 x erger..

telfort heeft heel veel klanten, incidenteel gaat het fout, als het fout gaat, dan gaat ook goed fout.. en ja het klopt, je hebt bij telfort soms irritante mensen werken..

ik zal niet zeggen dat de andere providers beter zijn..

Bromios
22-04-2011, 22:00
Heb ik eens bij dutchtone gehad. (heul lang geleden :))Kwam er via de helpdesk niet door. Uiteindelijk via een kennis het rechtstreekse nummer van het hoofdkantoor gevonden en me laten doorverbinden met de secretaresse van de baas. Toen werd het eindelijk geregeld.

Ben nu met ziggo in de slag want na een verhuizing werkt mijn telefoon niet meer. Ook een kansloos bedrijf,,,

ICON
23-04-2011, 10:00
het zijn allemaal kansloze bedrijven en ik blijf me verbazen dat dit in Nederland zo kan.

grote mafiabende is het, zaken van je rekening afschrijven terwij je er helemaal geen gebruik van hebt gemaakt (kpn) en als je t terug wilt hebben moet je uren besteden met het bellen van een iq-loze doos van de helpdesk.

el bastardo
23-04-2011, 15:13
dat is ook een reden waarom ik weg ben gegaan.. jij doet netjes je werk, probeert mensen te helpen.. totdat een collega je heleeeee abonnement heeft verneukt, krijgt elke maand een rekening van 300 euro en je kan het niet stopzetten..

die persoon ken je niet eens maar hij wil dat jij NU het gaat oplossen.. gaan ze beetje stoer praten in de winkel.. eigenlijk moet je dan gewoon hoeken mjah..

als mensen op zo'n toon gingen praten dan hielp ik ze niet meer, ik zei ga maar weg uit de winkel..

maar als je zegt dat heel telfort fucked up is, dan moet ik je ongelijk geven.. van de 100 klanten zijn er altijd 2 of 3 die de pineut zijn.. bij hun gaat alles gewoon fout.. mjah het is niet zo dat het bij telfort alleen zo is, je kan maar net pech hebben en is het bij t mobile 10 x erger..

telfort heeft heel veel klanten, incidenteel gaat het fout, als het fout gaat, dan gaat ook goed fout.. en ja het klopt, je hebt bij telfort soms irritante mensen werken..

ik zal niet zeggen dat de andere providers beter zijn..
Ik kan je vertellen dat ik meer dan 20 verschillende mensen aan de telefoon heb gehad van Telfort. Daarvan spraken er 19(!!!) gebrekkig Nederlands en snapte ze zelf niet wat ze aan het doen waren. Pas toen ik boos werd (en ik word zelden of nooit boos) en eiste om een baas te spreken, kreeg ik iemand te spreken die wist waar het over ging en wat eraan gedaan kon worden. Tussentijds ben ik nog beledigd en voor dom uitgemaakt. Dus het gaat mij niet om klanten, maar om het personeel dat ZWAAR KANSLOOS is daar bij Telfort. Bekijk de afleveringen van Radar en Opgelicht maar eens. Dat liegt er niet om! Ik ben niet de enige die hier bij Telfort tegenaan is gelopen. En voor iedereen die er goeie ervaringen mee heeft, SUPER voor je en ik hoop dat het zo blijft. Voor mij een dikke vinger naar dit K bedrijf en ik wil er nooit meer wat mee te maken hebben!

Naj85
27-04-2011, 00:25
iPhone 4 heeft bijna alles wat je nodig, sinds ik hem nu bijna een jaartje heb gebruik ik de PC of Laptop bijna niet meer. alleen voor sites die Flash content bevatten, want helaas ondersteunt IOS geen Flash
verder mis je ook fysieke knoppen bij games, maar bij de meeste games is dit geen probleem. Als je het geld hebt zou ik zeker voor de iPhone 4 gaan!

Justinian
27-04-2011, 07:02
Ik heb gisteren de Iphone4 aangeschaft voor privegebruik. Zakelijk heb ik een Blackberry. Eerste indruk van de IPhone 4 is bijzonder positief!!!

ARMENIA
27-04-2011, 18:30
tjah dat is fucked up.. ik had je als een mens geholpen als ik er nog werkte mjah..

wat een kutbedrijf is Online voor internet.. ik heb al jaren een livebox van ze.. maar die is inmiddels oud.. vorige week een half uur aan de telefoon gezeten om met die mongol van online alle stappen te doornemen, kijken of me aansluitingen wel goed zijn.. ze hebben gezegd je krijgt binnen een week een modem. inmiddels 2 weken voorbij.. ik belde ze zojuist.. vertellen ze mij: jij krijgt echt geen modem, weet niet hoe je erbij komt.. dat is pas irritant.. iemand nog goede internetaanbieders?



Ik kan je vertellen dat ik meer dan 20 verschillende mensen aan de telefoon heb gehad van Telfort. Daarvan spraken er 19(!!!) gebrekkig Nederlands en snapte ze zelf niet wat ze aan het doen waren. Pas toen ik boos werd (en ik word zelden of nooit boos) en eiste om een baas te spreken, kreeg ik iemand te spreken die wist waar het over ging en wat eraan gedaan kon worden. Tussentijds ben ik nog beledigd en voor dom uitgemaakt. Dus het gaat mij niet om klanten, maar om het personeel dat ZWAAR KANSLOOS is daar bij Telfort. Bekijk de afleveringen van Radar en Opgelicht maar eens. Dat liegt er niet om! Ik ben niet de enige die hier bij Telfort tegenaan is gelopen. En voor iedereen die er goeie ervaringen mee heeft, SUPER voor je en ik hoop dat het zo blijft. Voor mij een dikke vinger naar dit K bedrijf en ik wil er nooit meer wat mee te maken hebben!

Silat
27-04-2011, 21:31
iPhone 4 heeft bijna alles wat je nodig, sinds ik hem nu bijna een jaartje heb gebruik ik de PC of Laptop bijna niet meer. alleen voor sites die Flash content bevatten, want helaas ondersteunt IOS geen Flash
verder mis je ook fysieke knoppen bij games, maar bij de meeste games is dit geen probleem. Als je het geld hebt zou ik zeker voor de iPhone 4 gaan!

Precies, ik ben een stuk productiever geworden op mijn laptop. Fun surfing op het net gaat als een trein op de ip4.

Fyodor
28-04-2011, 00:06
tjah dat is fucked up.. ik had je als een mens geholpen als ik er nog werkte mjah..

wat een kutbedrijf is Online voor internet.. ik heb al jaren een livebox van ze.. maar die is inmiddels oud.. vorige week een half uur aan de telefoon gezeten om met die mongol van online alle stappen te doornemen, kijken of me aansluitingen wel goed zijn.. ze hebben gezegd je krijgt binnen een week een modem. inmiddels 2 weken voorbij.. ik belde ze zojuist.. vertellen ze mij: jij krijgt echt geen modem, weet niet hoe je erbij komt.. dat is pas irritant.. iemand nog goede internetaanbieders?

Zit zelf ook al tijden bij Online en heb gratis een draadloos modem gekregen toen de oude minder werd. Mijn ouders hadden ook zo'n gare livebox, daar ook even voor gebeld en die kregen ook zonder problemen een nieuw modem. Kijk ook even goed of je niet teveel betaalt voor je huidige abonnement, want die pakketten van Online wijzigen nogal eens.

Qua mobiel heb ik een Nokia E72, wat een dramatische telefoon. Loopt meerdere keren per week vast en is gewoon traag. De volgende telefoon wordt voor het eerst in 7 jaar geen Nokia meer. Ik denk zelf aan de Samsung Galaxy S2, de opvolger dus. Iphone lijkt me erg mooi, maar vind ik gewoon iets te duur.

ARMENIA
28-04-2011, 08:29
Zit zelf ook al tijden bij Online en heb gratis een draadloos modem gekregen toen de oude minder werd. Mijn ouders hadden ook zo'n gare livebox, daar ook even voor gebeld en die kregen ook zonder problemen een nieuw modem. Kijk ook even goed of je niet teveel betaalt voor je huidige abonnement, want die pakketten van Online wijzigen nogal eens.

Qua mobiel heb ik een Nokia E72, wat een dramatische telefoon. Loopt meerdere keren per week vast en is gewoon traag. De volgende telefoon wordt voor het eerst in 7 jaar geen Nokia meer. Ik denk zelf aan de Samsung Galaxy S2, de opvolger dus. Iphone lijkt me erg mooi, maar vind ik gewoon iets te duur.

tjah.. ik wou nog blijven bij online maar stap nu wel over.. bij de andere providers krijg je voor 5 euro meer ook nog digitale tv erbij.. plus zo'n voetbal kanaal..

de galaxy s 2 is de beste keuze die je kon maken.. ;)

el bastardo
28-04-2011, 09:56
Qua mobiel heb ik een Nokia E72, wat een dramatische telefoon. Loopt meerdere keren per week vast en is gewoon traag. De volgende telefoon wordt voor het eerst in 7 jaar geen Nokia meer.

Yes, een medestander! Gecondoleerd bro!