PDA

View Full Version : Fight For Japan! DREAM en K-1 nieuws.



dirk5
15-04-2011, 09:11
DREAM Japan Bantamweight Tournament will take place on May 29th in Saitama Super Arena (hall version, so capacity around 7000).

Bantamweight Tournament (61kg/134.5lbs) participants: Hideo Tokoro, Masakazu Imanari, Kenji Osawa, Darren Uyenoyama, Keisuke Fujiwara, Atsushi Yamamoto, Takafumi Otsuka, and Yoshiro Maeda.

Possible participants in single fights at the event are Mitsuhiro Ishida, Joachim Hansen, Shinya Aoki, Akiyo “Wicky” Nishiura, Katsunori Kikuno, and Caol Uno.

The production of the event will be kept to a minimum but it should still be enjoyable.

The 1st round and semifinals of the tournament will take place on the May event and the final and 3rd place fight will take place in July. The winner and loser of the final and the winner of the 3rd place fight will advance to the DREAM World Bantamweight Tournament.

DREAM Event Producer Sasahara says that they’ll continue fighter exchange with Strikeforce and Scott Coker.

The new system of K-1 press conference will take place at the end of golden week (golden week is May 3rd to 5th) in Shinjuku. Around June 25th they will hold a Japan Tournament in Tokyo. It won’t be a 70kg tournament since Krush are holding their 70kg tournament around that time.

Nog mensen die denken dat ze failliet zijn? :)

Petrosyan188
15-04-2011, 09:14
ja ik

Kemal
15-04-2011, 09:17
Goed nieuws!

dirk5
15-04-2011, 09:29
ja ik

Eigenwijs is ook wijs ;)

Baske
15-04-2011, 10:24
Ben vrijwel zeker dat ze nog steeds hard aan het lijden zijn. Hoeveel vechters hebben hun salaris nog niet gehad? Maar de enige manier om erbovenop te komen zijn inkomsten te generen. Die krijg je niet door niks te doen, en dus niks te investeren. Misschien hebben ze iemand gevonden die besloten heeft ze te helpen?

steftheboxer
15-04-2011, 11:37
Dirk eerst maar een zien of het toernooi daadwerkelijk doorgaat ;-)

Hoe lang zal het duren voordat de UFC ook Dream opslokt?

universele
15-04-2011, 13:07
Ik hoop het niet, dan krijg je alles met de zelfde regels :-(
Zal de knie op de grond wel missen!!!

Hoop dat het japans mma blijft bestaan en WEER groter word

Leventdepevent
15-04-2011, 16:01
Ik hoop het niet, dan krijg je alles met de zelfde regels :-(
Zal de knie op de grond wel missen!!!

Hoop dat het japans mma blijft bestaan en WEER groter word
ja x2 hoop ik ook

wrestler_nl
15-04-2011, 18:32
Dirk ze zijn misschien (nog) niet failliet maar het gaat niet echt goed met ze financieel. Dat ze een event neerzetten is leuk maar een hoop vechters moeten nog hun geld krijgen. Ray Sefo beweerde laatst dat hij nog $700K moet krijgen van Japan en ook Gesias Cavalcante zei dat ie nog niet betaald was ( hij zei ook dat ie nooit meer voor Dream zal vechten). Ik weet zeker dat er nog een hoop vechters zijn met de zelfde problemen.
Ik hoop dat het beter gaat met ze maar ik vrees het ergste.
Anyway ik ben blij dat we weer een DREAM event krijgen en ik zal zeker kijken!!!

dirk5
16-04-2011, 10:56
Dirk ze zijn misschien (nog) niet failliet maar het gaat niet echt goed met ze financieel. Dat ze een event neerzetten is leuk maar een hoop vechters moeten nog hun geld krijgen. Ray Sefo beweerde laatst dat hij nog $700K moet krijgen van Japan en ook Gesias Cavalcante zei dat ie nog niet betaald was


Het is geen nieuws dat het financieel niet goed met ze gaat, dat gaat het al heel lang niet in Japan met vechtsport. (mma, k-1, sumo)

Het gaat mij erom dat er mensen zijn die maar dom roepen dat ze failliet zijn terwijl ze dat helemaal niet zijn. Ik volg blijkbaak de juiste bronnen want ik heb vanaf het begin van het jaar gepost dat ze een herstructurering in ging zetten en dat ze ergens halverwege het jaar hun eerste event zouden organiseren. Gaan ze uiteindelijk ten onder? Most likely.... Zijn ze het op dit moment al? nee.

Het late betalen van DREAM gaat al zo ver terug als 2008, toch blijven de meeste vechters maar terug komen. Hetzelfde gold vroeger bij Pride. En op wie van de bovengenoemde namen kan jij op de bankrekening kijken? He komt wel in het nieuws wanneer vechters hun geld niet krijgen, niet wanneer ze het wel krijgen (behalve Gary Goodridge :) )

Wat ik probeer te zeggen is: iedereen weet jack shit van de hele situatie...

Daarom, voor de non-believers: lekker afwachten, niet als een schaap gaan blaten dat ze failliet zijn, hopen dat ze nog wat mooie galas neer kunnen zetten, en misschien wat meer naar mij luisteren ;)