PDA

View Full Version : Sponsorloop voor wensstichting De Oppepper



mama
16-04-2011, 15:08
Morgen ga ik deelnemen aan Hilversum City Run ik daar de 10 km ga lopen. Ik loop voor Wensstichting: De Oppepper. De Stichting vervult unieke wensen voor (ernstig) chronische zieke mensen ongeacht leeftijd of aandoening. De Stichting draait volledig op vrijwilligers die zich o.a. inzetten om de wensen grotendeels gesponsord te krijgen. Wie helpt mij om een wens te vervullen? Elke bijdrage is meer dan welkom. Help mij deze mensen een onvergetelijk dag te bezorgen. Dus iedere cent is meegenomen. Wie gaat ons hierbij helpen. Die 100€ is een richtlijn. Het liefste haal ik het tienvoudige op. Maar ik zit pas op 80€.
http://www.deoppepper.nl (http://www.deoppepper.nl/)

Dus help me alsjeblieft. Deze mensen doen heel veel goede dingen. En helaas kunnen zij zonder steun niet verder.

Thanks. Marieke

Pansier
16-04-2011, 18:04
Sinds ik een project op school heb over: Hoeveel mogen bazen van een goed doel verdienen? Heb ik het niet meer zo op goede doelen. De bazen van WNF WarChild etc. halen tonnen per jaar voor eigenbelang binnen, wat ik niet vind kunnen.

Peter0711
16-04-2011, 20:16
Leuk initiatief :D Goeie zaak.. Echter alleen een beetje verwarrend,want ik kon niet zo 1,2,3 een linkie naar de sponserloop van morgen vinden,en ook niet hoe ik dan daadwerkelijk een bijdrage kan doen aan jou "bedrag" ?

In ieder geval succes morgen..En top dat je hier je tijd aan investeert!

Kemal
16-04-2011, 21:54
Heel mooi initiatief! Succes morgen

mama
17-04-2011, 00:25
actie hardlopen voor een goed doel GeefSamen (http://www.geefsamen.nl/mamamarieke)
Dit is de link. Sorry dacht dat hij erbij stond

En als iedereen zo denkt dat al het geld naar de grote bazen gaat, zal onderzoek naar bv kinderkanker nooit verder onderzocht worden. Maar ik dwing niemand om mij te sponsoren. Het is alleen beetje het zelfde idee, dat alle kickboksers criminelen zijn. ;)

Pansier
17-04-2011, 10:33
actie hardlopen voor een goed doel GeefSamen (http://www.geefsamen.nl/mamamarieke)
Dit is de link. Sorry dacht dat hij erbij stond

En als iedereen zo denkt dat al het geld naar de grote bazen gaat, zal onderzoek naar bv kinderkanker nooit verder onderzocht worden. Maar ik dwing niemand om mij te sponsoren. Het is alleen beetje het zelfde idee, dat alle kickboksers criminelen zijn. ;)

Ik bedoel het niet zo, maar als ik geld naar een goed doel wil sturen, wil ik dat het direct overgaat en niet via de bazen... dat vertrouw ik nu eenmaal niet.

Wat bedoel je trouwens met: Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten ?

Slaat echt nergens op...

Peter0711
17-04-2011, 12:54
@ Mama Thanks voor de reaktie met de goeie link.. En succes met de loop vandaag.

wrestler_nl
17-04-2011, 16:02
Wat bedoel je trouwens met: Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten ?

Slaat echt nergens op...
:twak::twak:

jij snapt het echt niet he

ontopic: Good luck

Pansier
17-04-2011, 19:50
:twak::twak:

jij snapt het echt niet he

ontopic: Good luck

Nee, leg is uit?

Peter0711
17-04-2011, 19:56
Nee, leg is uit?

Mischien is het wijs dat iemand je dat gewoon eve in een prive bericht uitlegd,of dat je je er bij neerlegt dat je sommige dingen gewoon niet begrijpt,zodat dit topic eve Ontopic blijft,en we mischien nog eve wat meer aandacht kunnen besteden aan deze organisatie! ;)

Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd hoe het gegaan is vandaag,en wat voor bedrag er binnen is gehaald! ;)

Facade
17-04-2011, 20:09
Goed initiatief, die stichting lijkt me overigens niet een die onder de grote namen valt. Naar eigen zeggen hebben ze zelfs te weinig middelen om buiten de randstad te opereren. Het geld komt dus vast wel terecht!

mama
18-04-2011, 08:35
de stichting is idd een hele kleine stichting. De stichting bestaat hoofdzakelijk uit alleen maar vrijwilligers. Dus groot deel van het geld gaat ook naar de mensen die een wens hebben. Wat Fabrice ook zegt.
We hebben als team €2203 opgehaald.
De loop ging zwaar k*t. Ik heb hem helaas niet uit kunnen lopen. Ik had of heb een blessure aan mijn voet. En na de 10 km die ik vorige week had gelopen had ik deze week eigenlijk wat rust moeten nemen. Ik strompel nu een beetje door het huis met een vreselijk rot gevoel.
Maar het belangrijkste is dat de stichting nu weer een aantal mensen een fijne dag kunnen bezorgen.
Volgend jaar doen we het weer. En we zijn nu al druk opzoek naar een doel wat idd niet zo groot is, maar wel wat geld kan gebruiken.
thanks for support