PDA

View Full Version : The Bad Boy is Back: Badr Hari vs Tony Gregory



K-1sunstarr
17-04-2011, 16:58
Voor Badr Hari wordt het zijn eerste gevecht sinds zijn diskwalificatie in mei vorig jaar. Hij kan het ook niet beloven dat het nooit meer zal gebeuren. Een ding weten wij zeker dat het vuurwerk gaat worden tegen de voormalig kickbokser Frans man Gregory, you can run but you can’t hide.
Wordt dit een "Walk-over" voor Bahr Hari??


http://www.youtube.com/watch?v=lO10BcLLRJU&feature=player_embedded

justsomeone
17-04-2011, 17:22
Zie net dat deze Gregory wel een win heeft op Ighnashov.
Maargoed, Badr moet dit makkelijk winnen natuurlijk

Marchant
17-04-2011, 17:22
[I]Wordt dit een "Walk-over" voor Bahr Hari??


Yep

simtekf1
17-04-2011, 18:56
Zie net dat deze Gregory wel een win heeft op Ighnashov.
Maargoed, Badr moet dit makkelijk winnen natuurlijk

Een win op Ignashov is niet zo bijzonder meer de laatste 4 jaar. :(

Arabianboy
17-04-2011, 20:15
Een win op Ignashov is niet zo bijzonder meer de laatste 4 jaar. :(
Echt? Badr kon hem niet knock out slaan...

Petrosyan188
17-04-2011, 20:34
maar wie wel dan? zoals simtekf1 terecht aangeeft een win op ignashov in de laatste 4 jaar is niet bijzonder maar een win op KO is dat wel op ignasov die is nog nooit echt KO gegaan. hij is maar 2x ooit in een partij 'KO' gegaan maar dat waren beide keren blessures die hij opliep en hij heeft tegen alle grote gestaan uit z'n tijd(op hoost na dan)

Vinand
17-04-2011, 20:58
Gregory is wel veel verbeterd de afgelopen tijd. Als ik naar zijn boks partijen kijk...

Maar toch sloopt Badr hem met een hand op zijn rug.

Pansier
17-04-2011, 21:03
Mooie vechter, maar ik zie het zo weer gebeuren eigenlijk dat hij weer natrapt..

Bartju
17-04-2011, 22:24
een te makkelijke tegenstander.. komop even realistisch dit is gedaan om badr een mooie KO te laten scoren en weer symphatie te winnen bij de kickboks fans die m uit kotsen ( zoals ik)
Ik vind dit een beetje makkelijk.. zijn zat toppers die tegen badr willen vechten.

Petrosyan188
17-04-2011, 23:12
een te makkelijke tegenstander.. komop even realistisch dit is gedaan om badr een mooie KO te laten scoren en weer symphatie te winnen bij de kickboks fans die m uit kotsen ( zoals ik)
Ik vind dit een beetje makkelijk.. zijn zat toppers die tegen badr willen vechten.

nee dat is niet de gedachte..... it's showtime is bezig met bekendheid op te bouwen in andere landen en dan heb je 2 dingen nodig bekende vechters die ze daar kennen+ vechters uit de land waar de event wordt gehouden. nou in frankrijk wonen veel mensen van afkomst uit noord-afrika waar badr hari heel populair is en die zetten ze dan tegen een fransman, mooiste was geweest jerome le banner maar die zal heel duur zijn en/of gewoon zelf niet willen. en volgens mij wou it's showtime in eerste instantie graag guidon maar die vecht binnekort tegen saki voor bijna een mooi bedrag en snap wel dat hij dat niet wil riskeren... en ja dan kom je uit bij vechters als kemayo of dan deze gregory. kijk ook bv. tegen wie wereldkampioen -70kg ngimbi daar gaat vechten....vind je dat hij een titleshot verdient heeft die willy borrel? eerst naambekendheid doormiddel van vechters uit de land waar de event plaats vind

Darkness
18-04-2011, 10:48
Badr all the way.

Bartju
18-04-2011, 10:53
nee dat is niet de gedachte..... it's showtime is bezig met bekendheid op te bouwen in andere landen en dan heb je 2 dingen nodig bekende vechters die ze daar kennen+ vechters uit de land waar de event wordt gehouden. nou in frankrijk wonen veel mensen van afkomst uit noord-afrika waar badr hari heel populair is en die zetten ze dan tegen een fransman, mooiste was geweest jerome le banner maar die zal heel duur zijn en/of gewoon zelf niet willen. en volgens mij wou it's showtime in eerste instantie graag guidon maar die vecht binnekort tegen saki voor bijna een mooi bedrag en snap wel dat hij dat niet wil riskeren... en ja dan kom je uit bij vechters als kemayo of dan deze gregory. kijk ook bv. tegen wie wereldkampioen -70kg ngimbi daar gaat vechten....vind je dat hij een titleshot verdient heeft die willy borrel? eerst naambekendheid doormiddel van vechters uit de land waar de event plaats vind

Ok, als je die insteek hebt kan ik het wel begrijpen. alleen het is zo dat hij vierde keus is na JLB,kemayo en guidon dus dit is wel een erg makkelijke pot voor badr. Vandaar dat ik er beetje krom tegen over sta.

bananenplukster
18-04-2011, 12:24
Ok, als je die insteek hebt kan ik het wel begrijpen. alleen het is zo dat hij vierde keus is na JLB,kemayo en guidon dus dit is wel een erg makkelijke pot voor badr. Vandaar dat ik er beetje krom tegen over sta.

En daarnaast is het natuurlijk ook goed voor het zelfvertrouwen, als iemand er 1 jaar uit is kun je niet verwachten dat diegene gelijk tegen een topvechter vecht saki/overeem en daarnaast kosten zulke vechters gewoon teveel voor zo een gala in lyon ;). Dit komt veel vaker voor ,zie het eerste gevecht van saki op de GG toernooi waarom niet een topvechter? en ook hier is het ten eerste goed voor het zelfvertrouwen plus je stelt je hoofdprijs min of meer veilig(150000 dollar) en daarnaast betaal je minder startgeld .

Op papier is het een makkelijke pot maar alles kan;)

K-1sunstarr
18-04-2011, 14:23
Waarom is er een taboe wat de bekende vechters verdienen, ik zou graag willen weten hoeveel ze eigenlijk verdienen voor zo'n pot.

Wiseguy
18-04-2011, 14:31
Mogen we dan ook weten wat jij verdient?

Pahlavan
18-04-2011, 14:37
ik ben vooral benieuwd naar hoe badr presteert na zo'n lange lay off... hetzelfde als daarvoor? iets minder goed? juist veel beter?

we zullen het binnenkort zien...

sterrenkijker
18-04-2011, 15:04
Bij een showtimeuitzending zie je altijd 3 namen van wie de vechter heeft gewonnen. Die Tony kan daar wel mooi Ignashov, Errol Zimmerman en Daniel Ghita neerzetten. Dat doen er niet veel hem na. Ben benieuwd naar de partij...

bananenplukster
18-04-2011, 15:27
Bij een showtimeuitzending zie je altijd 3 namen van wie de vechter heeft gewonnen. Die Tony kan daar wel mooi Ignashov, Errol Zimmerman en Daniel Ghita neerzetten. Dat doen er niet veel hem na. Ben benieuwd naar de partij...


Toch hebben sommige mensen het over een mismatch/easy win, wat als badr tegen zimmerman moest zou je ze dan horen zeggen dat het een topmatch is omdat zimmerman bij dek1 zit en zijn naam meer gevestigd is?

Mensen willen niet begrijpen dat als je er een jaar tussen uit bent je niet gelijk tegen een vechter kan staan ala overeem en deze tony gregory is heus geen pannekoek!!!

Bartju
18-04-2011, 17:04
En daarnaast is het natuurlijk ook goed voor het zelfvertrouwen, als iemand er 1 jaar uit is kun je niet verwachten dat diegene gelijk tegen een topvechter vecht saki/overeem en daarnaast kosten zulke vechters gewoon teveel voor zo een gala in lyon ;). Dit komt veel vaker voor ,zie het eerste gevecht van saki op de GG toernooi waarom niet een topvechter? en ook hier is het ten eerste goed voor het zelfvertrouwen plus je stelt je hoofdprijs min of meer veilig(150000 dollar) en daarnaast betaal je minder startgeld .

Op papier is het een makkelijke pot maar alles kan;)

Waarom kun je dat niet verwachten? Hij heeft er zelf voor gekozen om er zo lang uit te zijn. Ook zegt hij er beter uit te willen komen. in die tijd heeft hij egt niet stil gezeten hoor. Hij wil zelf vechten.
ik vind dat je niet moet kijken hoelang iemand dr uit is geweest.. je wilt vechten je zegt dat je de beste bent en er beter uit zal komen. Laat maar zien. Badr heeft volgens mij zelf vertrouwen genoeg hoeven ze egt niets aan te doen.

justsomeone
18-04-2011, 17:09
Heerlijk dat al die hatertjes weer lekker kunnen gaan haten nu de badboy weer back is

WARRRRR BADR

Facade
18-04-2011, 17:27
Is toch vrij normaal dat er eerst weer wat build up fights zijn om het publiek weer lekker te maken/warm te draaien en dat er dan weer een knaller komt?

Pansier
18-04-2011, 17:30
Heerlijk dat al die hatertjes weer lekker kunnen gaan haten nu de badboy weer back is

WARRRRR BADR

Het is gewoon zo: Ik wil hem niet nogmaals zien natrappen. Ik vind zijn partijen leuk om naar te kijken wanneer hij sportief gedrag vertoond.

Kemal
18-04-2011, 17:34
ik hoop op een knal partij

bananenplukster
18-04-2011, 18:53
Waarom kun je dat niet verwachten? Hij heeft er zelf voor gekozen om er zo lang uit te zijn. Ook zegt hij er beter uit te willen komen. in die tijd heeft hij egt niet stil gezeten hoor. Hij wil zelf vechten.
ik vind dat je niet moet kijken hoelang iemand dr uit is geweest.. je wilt vechten je zegt dat je de beste bent en er beter uit zal komen. Laat maar zien. Badr heeft volgens mij zelf vertrouwen genoeg hoeven ze egt niets aan te doen.

Wedstrijdritme/zelfvertrouwen, een goede voetballer die na een blessure terugkomt laten ze ook niet gelijk de finale van de cl spelen dat bouwen ze op en ook hier. Nogmaals tony gregory is geen koekenbakker. Watzou je zeggen als badr tegen zimmerman zou vechten?topmatch?deze tony heeft hem verslagen!!badr vs ghita? Deze tony heeft h verslagen!!!

En daarnaast betaal jij de gage van een topvechter die tegen badr moet?dat is pas rendabel bij de grotere gala's zoals in de arena ;)

justsomeone
18-04-2011, 19:37
Is toch vrij normaal dat er eerst weer wat build up fights zijn om het publiek weer lekker te maken/warm te draaien en dat er dan weer een knaller komt?

True, maar sommige haters.........

smike
18-04-2011, 19:42
True, maar sommige haters.........

Fanboy, hoe diep zit je arm ondertussen?

Ontopic: ben benieuwd, is hij nog gedrevener en explosiever dan eerst, of heeft al dat externe gedoe toch z'n weerga gehad?

justsomeone
18-04-2011, 19:44
Fanboy, hoe diep zit je arm ondertussen?

Ontopic: ben benieuwd, is hij nog gedrevener en explosiever dan eerst, of heeft al dat externe gedoe toch z'n weerga gehad?

taste my sarcasm bitch

univers1l
18-04-2011, 19:53
ik denk dat het badr geen reet uit maakt tegen wie hij vecht. het is gewoon management strategie.