PDA

View Full Version : AFAV upcoming Stefan Struve series (3/4 episodes)



Ervani
18-04-2011, 00:36
Zoals jullie weten gaan wij een drie-delige (vier-delige) serie over Stefan Struve maken. De eerste aflevering zal ongeveer 2 weken voor het aankomende UFC gevecht van Stefan worden gepubliceerd. Echter mensen die ons via twitter volgen krijgen exclusive preview footage te zien. Een extra reden om ons via twitter te volgen zodat je niets gaat missen. Het woord exclusief zegt het al alles zal alleen via twitter verspreid worden. Aan jullie natuurlijk de vraag om de boel niet elders te verspreiden.

http://twitter.com/afavdotinfo

marcelt
18-04-2011, 20:19
Vette shit!

Djani
18-04-2011, 20:21
Vanaf nu zal AFAV er ook voor de MMA liefhebbers zijn

smike
18-04-2011, 20:39
Wanneer komt de eerste repo van jullie serie met Fabienne?

pavani
18-04-2011, 21:31
Wanneer komt de eerste repo van jullie serie met Fabienne?

De opnamedag is nog niet bekend, wel zijn de deelnemende dames bekend.

ijsblok
19-04-2011, 10:02
twitter... zucht.... misschien moet ik er toch aan geloven dan.

XanaduNL
19-04-2011, 10:12
Ik vraag me af waarom jullie zo graag twitter volgers willen hebben? :o

Mule-Kick
19-04-2011, 11:21
Dan maar wachten ik blijf een twitter onthouder..

Djani
19-04-2011, 14:06
Ik vraag me af waarom jullie zo graag twitter volgers willen hebben? :o

Twitter is de meest centrale en directe vorm van communicatie tussen bedrijf en doelgroep. Alles wat AFAV wil melden of publiceren komt direct bij de doelgroep/volgers terecht en zij hebben de kans om daar op te reageren (dit kan in principe ook op een forum als dit, alleen AFAV zit op meerdere fora wat het onoverzichtelijk maakt en iemand die een dagje niet op het forum is kan iets missen). AFAV kan op zijn beurt weer reageren op de reacties van de volgers waardoor er een dialoog ontstaat. Elk bedrijf met een beetje verstand van marketing wil zo'n dialoog aangaan met z'n doelgroep. Om dit te stimuleren biedt AFAV voordelen aan voor de volgers op twitter.
Maar als je geen zin heb in twitter loop je alsnog niks mis, je loopt alleen een klein beetje achter. Ik heb zelf geen reet te melden op twitter. Ik praat daar hoofdzakelijk over vechtsporten net zoals ik dat hier doe. Het is ook een handige nieuwsbron.

XanaduNL
19-04-2011, 14:33
Je hebt gelijk, echter de truuk van Twitter is om te zorgen dat mensen je WILLEN volgen. Niet door ze te lokken met exclusiviteit. :P

Djani
19-04-2011, 14:52
Je hebt gelijk, echter de truuk van Twitter is om te zorgen dat mensen je WILLEN volgen. Niet door ze te lokken met exclusiviteit. :P

ahahaha ik snap wat je bedoelt. Je ziet maar al te veel bedrijven die veel volgers willen omdat dat goed is voor het imago en daarnaast zelfs het dialogisch aspect vergeten en er een one way informatiestroom van maken. Maar dat is hier niet het geval. Nederland heeft nog relatief weinig twitter-gebruikers als je het vergelijkt met Facebook en Hyves. Dit is geen slechte manier om de AFAV-liefhebbers die nog geen twitter hebben over de streep te trekken. En als iemand écht niet wil, dan zal de exclusiviteit ook geen kloot uitmaken:lol:

Ervani
19-04-2011, 19:11
Wij kunnen de fora niet voor elk nieuwsbericht volgooien met nieuwtjes. Dus via twitter verspreiden wij bijvoorbeeld production shots en in sommige gevallen previews van films. Dat zijn dan 'director cuts' om er maar een mooi woord aan te geven. Vaak versies die langer zijn dan de normale versies en nog niet voorzien van ondertitels etc etc. Die versie zijn over het algemeen maar twee dagen beschikbaar en worden daarna offline gehaald. Je ziet dus net wat meer, sneller etc.

blackadder
19-04-2011, 19:43
Dan maar wachten ik blijf een twitter onthouder..
x2
Twitter can suck my nipples.