PDA

View Full Version : Tegenstander gezocht Duane van Helvoirt -70 tot -73 kg MMA PRO - HEAT FC 8 mei



Heat FC
18-04-2011, 01:35
Beste,

Voor HEAT FC - 8 mei zijn wij op zoek naar een tegenstander voor Duane van Helvoirt.
http://www.sherdog.com/fighter/Duane-van-Helvoirt-22257

Gage is onderhandelbaar.
Mail naar: [email protected]

Tevens zoeken wij tegenstanders voor:
MMA B partij:
Niels Tuhumury (Rickson Gracie) VS TBA -76

MMA Amateur:
Rick Voets (Freefightclub Verstegen) VS TBA: special note (Rick: 16 yrs old)

Muay Thai
Sardar Merza Team Errol Paris VS TBA C -72
Roy Arts (Team Errol Paris) VS TBA N -78
Sezer Kasogly Team Errol Paris VS TBA N -77

lopez86
18-04-2011, 02:31
Probleem is dat niemand (in Nederland voor zover ik weet) tegen Duane wil.
Danial Sharifi is al een tijd geleden benadert en wou niet, Kuku heeft al een pak rammel gehad voordat hij door een cut won en ja wie heb je verder nog op dat gewicht.
Ze staan er iig niet om te springen, komt ook omdat Duane z'n grapplingcredenties er niet om liegen natuurlijk en ik heb gehoord dat hij staand ook met sprongen vooruit gaat sinds hij bij Calmaro Gym traint.

Wheelie
18-04-2011, 08:53
Toch zou een rematch tegen Kuku wel erg vet zijn en volgens mij wil Duane die rematch ook wel.
Kuku weigert niemand dus go for it ;)

Justinian
18-04-2011, 09:15
Probleem is dat niemand (in Nederland voor zover ik weet) tegen Duane wil.
Danial Sharifi is al een tijd geleden benadert en wou niet, Kuku heeft al een pak rammel gehad voordat hij door een cut won en ja wie heb je verder nog op dat gewicht.
Ze staan er iig niet om te springen, komt ook omdat Duane z'n grapplingcredenties er niet om liegen natuurlijk en ik heb gehoord dat hij staand ook met sprongen vooruit gaat sinds hij bij Calmaro Gym traint.
Euhm... volgens mij is Danial niet voor dit gala benaderd, anders had ik het wel geweten lijkt me ;)

Hoeveel weegt Rick Voets? Wellicht heb ik een tegenstander van 16 jaar (± 65kg).

Fyodor
18-04-2011, 11:04
Hoeveel weegt Rick Voets? Wellicht heb ik een tegenstander van 16 jaar (± 65kg).

Zag toevallig in het andere topic dit staan:

Rick Voets (-76) VS TBA: special note (Rick: 16 yrs old)Da's een flink verschil helaas...

fireblade900
18-04-2011, 11:39
Heeft Sterke Danny van Mike's gym al ooit tegen Duane gestaan? Of is Danny te licht?

fireblade900
18-04-2011, 11:46
En zat Wim Deputter er laatst ook niet weer over te denken mma te gaan doen. Qua grappling iig gelijk aan Duane.

lopez86
18-04-2011, 11:48
Euhm... volgens mij is Danial niet voor dit gala benaderd, anders had ik het wel geweten lijkt me ;)

Hoeveel weegt Rick Voets? Wellicht heb ik een tegenstander van 16 jaar (± 65kg).

In het verleden, heb ik vernomen.
Maar dit zou me wel een leuke partij lijken!
Dus promoter, wat let u? :)
Wat vind jij ervan Justi?

Justinian
18-04-2011, 13:53
In het verleden, heb ik vernomen.
Hmmm ik kan mij herinneren dat mij een keer de vraag voorgelegd is wat ik (dus niet Danial) van deze partij zou vinden. Aangezien Duane een jongen van Remco is, is dit voor mij niet de eerste keuze, maar ik sta er op zich niet afwijzend tegenover. Sterker nog, het lijkt me zelfs een leuke partij!


Maar dit zou me wel een leuke partij lijken!
Dus promoter, wat let u? :)
Wat vind jij ervan Justi?
Danial heeft op 4 juni een partij in Georgie, dus dit zit er te kort op.

lopez86
18-04-2011, 14:49
Hmmm ik kan mij herinneren dat mij een keer de vraag voorgelegd is wat ik (dus niet Danial) van deze partij zou vinden. Aangezien Duane een jongen van Remco is, is dit voor mij niet de eerste keuze, maar ik sta er op zich niet afwijzend tegenover. Sterker nog, het lijkt me zelfs een leuke partij!


Danial heeft op 4 juni een partij in Georgie, dus dit zit er te kort op.

Ach, Rashad Evans vecht ook tegen Jon Jones, dus dan kunnen deze 2 ook wel tegen elkaar toch? ^^
Nee is beetje kort door de bocht natuurlijk, maar het lijkt me oprecht een leuke partij.
Een nationale titel eraan koppelen zou deze partij recht doen, ze behoren beide tenslotte tot de Nederlandse top en hebben in heel europa gedraait.

Heat FC
18-04-2011, 15:26
Beste allen,

Om even wat spookverhalen uit de wereld te helpen.
Kuku is benaderd en was eerste keus, echter heeft zijn management dit weekend aangegeven dat hij met een dikke knie zit en zich niet kan voorbereiden. Jammer, maar niks aan te doen.

Het klopt dat tegenstanders schaars worden.
Danny van Bergen was zeker een optie, alleen heb ik vernomen dat deze rond deze periode al een partij had.
Voor een volgend gala zou ik deze matchup heel graag zien. Ook uit promotors oogpunt zou ik deze partij veel eerder bevestigd willen hebben en er niet op laatste moment inzetten.

Danial is niet benaderd voor dit gala vanwege de reden die Justi noemt. Deze optie staat ook zeker open voor de toekomst.
Het wereldje is te klein om elkaar op een bepaald niveau niet meer tegen te komen. En de jongens die in Nederland op dit niveau aan elkaar gewaagd zijn, die zijn op 2 handen te tellen.

Bosco Baracus
18-04-2011, 16:35
Johannes Eckert MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography - Sherdog.com (http://www.sherdog.com/fighter/Johannes-Eckert-20714)

Deze partij was eigentlijk een van de Pro partijen op de RESPECT.5 Fightcard maar is helaas niet doorgegaan omdat Duane ziek was.

Misschien een optie voor jullie?

Heat FC
18-04-2011, 16:54
Hi ben,

Zeker een optie, maar dat wilde jij toch op de eerstvolgende Respect herhalen???

Was ook mijn 1e reactie, als je het goed vindt mag je mij in contact brengen met hem.

thanks!

g-unit
18-04-2011, 18:01
Fatih Dogan is ook een optie

Jeru
18-04-2011, 18:25
Die Baskir die op RNC won van Kuku op Almere's finest? Furdjel de Wind, Wim DePutter?

ijsblok
19-04-2011, 00:32
is danny hoyer geen optie?

maaskantje
19-04-2011, 01:15
Danny hoyer vecht op -67 of -65

lopez86
19-04-2011, 11:31
En Danny Hoyer is ook van Gracie Barra.

lunatic
19-04-2011, 12:17
jammer, Danny van Bergen lijkt mij een prima tegenstander

Bosco Baracus
19-04-2011, 12:26
Hi ben,

Zeker een optie, maar dat wilde jij toch op de eerstvolgende Respect herhalen???

Was ook mijn 1e reactie, als je het goed vindt mag je mij in contact brengen met hem.

thanks!

Je hebt een PM ;).

Peete
19-04-2011, 14:53
Euhm... volgens mij is Danial niet voor dit gala benaderd, anders had ik het wel geweten lijkt me ;)

Hoeveel weegt Rick Voets? Wellicht heb ik een tegenstander van 16 jaar (± 65kg).

Rick vind het ook prima als die jongen een rugtas met 15 kg aan boeken omdoet tijdens de weging:-)

Ralph
19-04-2011, 15:19
Je hebt een PM ;).

Top dat jullie elkaar zo helpen! Zie je niet vaak tussen promotors onderling...

Lex
19-04-2011, 17:03
Probleem is dat niemand (in Nederland voor zover ik weet) tegen Duane wil.
Danial Sharifi is al een tijd geleden benadert en wou niet, Kuku heeft al een pak rammel gehad voordat hij door een cut won en ja wie heb je verder nog op dat gewicht.
Ze staan er iig niet om te springen, komt ook omdat Duane z'n grapplingcredenties er niet om liegen natuurlijk en ik heb gehoord dat hij staand ook met sprongen vooruit gaat sinds hij bij Calmaro Gym traint.

Denk dat je hiermee Kuku tekort doet. Misschien nog eens naar het filmpje kijken. Volgens mij heeft Duane zeeen van tijd gehad om kuku te laten afkloppen. Die triangle zat als een huis. Het is dus Duane niet gelukt om met zo'n huisvaste triangle Kuku te laten afkloppen...of had die nog meer tijd nodig gehad?? Kuku is degene die niet heeft opgegeven waar anderen misschien allang hadden afgeklopt. En daarbij ook nog eens terug vecht wat resulteerde in een cut bij Duane. Ben benieuwd wie ook zolang in een triangle van Duane wilt zitten en het ook nog volhoudt...ik niet in elk geval....jij?

Lex

lopez86
19-04-2011, 18:02
Denk dat je hiermee Kuku tekort doet. Misschien nog eens naar het filmpje kijken. Volgens mij heeft Duane zeeen van tijd gehad om kuku te laten afkloppen. Die triangle zat als een huis. Het is dus Duane niet gelukt om met zo'n huisvaste triangle Kuku te laten afkloppen...of had die nog meer tijd nodig gehad?? Kuku is degene die niet heeft opgegeven waar anderen misschien allang hadden afgeklopt. En daarbij ook nog eens terug vecht wat resulteerde in een cut bij Duane. Ben benieuwd wie ook zolang in een triangle van Duane wilt zitten en het ook nog volhoudt...ik niet in elk geval....jij?

Lex

Ik constateer alleen wat ik gezien heb.
En dat is in dit geval dat Kuku deze overwinning te danken heeft gehad aan zijn hypermobiliteit (iedereen ander mens had geklopt) en de doctor stoppage.
Het is niet mijn bedoeling om hem hiermee tekort te doen, denk niet eens dat dat kan want deze partij is al 3 jaar oud en het zijn allebei niet meer de vechters die ze toen waren.
Feit is dat het een "come-from-behind-win" was.

Hieronder de partij:

http://www.youtube.com/watch?v=llh7APgy0ko

Lex
19-04-2011, 19:01
Ik constateer alleen wat ik gezien heb.
En dat is in dit geval dat Kuku deze overwinning te danken heeft gehad aan zijn hypermobiliteit (iedereen ander mens had geklopt) en de doctor stoppage.
Het is niet mijn bedoeling om hem hiermee tekort te doen, denk niet eens dat dat kan want deze partij is al 3 jaar oud en het zijn allebei niet meer de vechters die ze toen waren.
Feit is dat het een "come-from-behind-win" was.


Hieronder de partij:

http://www.youtube.com/watch?v=llh7APgy0ko

Ik heb hierop gereageerd omdat Kuku zelf nooit op zou reageren...volgens mij volgt hij echt totaal niks van een fightsite.

Ik denk dat een ieder weet dat een partij wordt beslist, niet op hoe het begint...maar altijd hoe het eindigt.

En dat is wat telt in de geschiedenisboeken denk ik.

Lex

remco pardoel
20-04-2011, 00:05
Ik constateerde een techniek die niet mocht en dat Duane daardoor een snee opliep destijds en de wedstrijd gestaakt moest worden.
Een No contest was een betere en meer eerlijke uitslag geweest.

Rematch zou een goede zijn.
beide zijn meer dan getalenteerde atleten

Duncan
20-04-2011, 13:17
Ik weet niet wanneer de volgende HEAT FC is? Maar ik wil, ondanks dat ik niet echt durf, wel een poging wagen tegen Duane.
Heb van een leerling van mij, die ook bij Duane traint, begrepen dat hij ook graag tegen mij wilt.

Dus Wiggert...

Justinian
20-04-2011, 13:19
Ik weet niet wanneer de volgende HEAT FC is? Maar ik wil, ondanks dat ik niet echt durf, wel een poging wagen tegen Duane.
Heb van een leerling van mij, die ook bij Duane traint, begrepen dat hij ook graag tegen mij wilt.

Dus Wiggert...
Kijk, dat is een leuke partij! Ik zeg Wiggert make it happen!

remco pardoel
20-04-2011, 14:21
Waarom zou je niet durven. Ik denk dat het een hele goed match up is Duncan.

FightingDutchman
20-04-2011, 14:24
Kijk, dat is een leuke partij! Ik zeg Wiggert make it happen!

X2 !!!!

Briant
20-04-2011, 14:39
Duane tegen Duncan, make it happen :)

lopez86
20-04-2011, 16:59
Kijk, eindelijk iemand met ballen :) Respect Duncan!

Lex
20-04-2011, 21:10
Ik constateerde een techniek die niet mocht en dat Duane daardoor een snee opliep destijds en de wedstrijd gestaakt moest worden.
Een No contest was een betere en meer eerlijke uitslag geweest.

Rematch zou een goede zijn.
beide zijn meer dan getalenteerde atleten

Misschien had Marco beter moeten opletten??? Die zat er volgens mij heel erg dicht op.

Ieder heeft zo hierin zijn eigen waarheid. Het is vaak heel moeilijk om na een omstreden beslissing beide partijen tevreden te stellen.
De scheidsrechter wordt dan ook vaak niet serieus genomen in zijn/haar beslissing. Dat is jammer.

Wie weet komt die rematch er nog eens?

Lex

inc
20-04-2011, 21:16
Waarom zou je niet durven. Ik denk dat het een hele goed match up is Duncan.

sarcasme....
is zeker een goede match up...

Marco (scheids)
20-04-2011, 22:05
Jammer kan t net niet zien, is het de trap of de hammerfist die de schade aanbrengt....beeld is te schokkerig.

Gelukkig ben ik ook een mens en kan ook evt. fouten maken.....lol...mooi ingedekt zo ...

Ik ben ook voor een rematch......Medische interventies sucks altijd ....

Heat FC
21-04-2011, 20:08
Zojuist is er een tegenstander bevestigd.
Duitse talent Johannes Eckert Combat Club Cologne, de wedstrijd die op Respect FC niet doorging, gaat nu bij ons door.
Ben bedankt! Zeer nobel van je!

Duncan, top idee, gaan we zeker proberen!

Marco (scheids)
21-04-2011, 20:48
Ok dan !!!

el bastardo
21-04-2011, 22:10
Nice, wanneer worden de winnaars vd prijsvraag bekend gemaakt? ;)

Marco (scheids)
21-04-2011, 22:38
Nice, wanneer worden de winnaars vd prijsvraag bekend gemaakt? ;)

9 mei :-)

lopez86
23-04-2011, 01:03
Ff voor de informatie, gaat Marc hierbij ook zijn titel inzetten?
Of is die inmiddels al vacant?

PeterMMA
23-04-2011, 11:39
Waarom zou hij vacant zijn?

lopez86
23-04-2011, 12:25
Waarom zou hij vacant zijn?

Een titel moet je binnen een jaar verdedigen, anders wordt hij automatisch vacant.
Omdat het de laatste tijd erg stil is rondom Duncan (blessures geloof ik?) vroeg ik het me af of die periode al verstreken is.