PDA

View Full Version : Te koop 4 BJJ Gi



ieatsoul
18-04-2011, 09:14
Na lang te hebben genoten van de sport heb ik besloten om er (tijdelijk) mee te stoppen i.v.m. een te drukke leven. Mijn focus ligt nu even op andere sporten, en helaas kan ik de BJJ lessen hier niet mee combineren. Vandaar dat ik mijn BJJ Gi's (met banden) weg doe.

De Venums heb ik dit jaar nog gekregen, maar het feit dat ik een van die Gi's maar 2x heb gedragen zegt genoeg voor mij.

Ik kon ze ook op marktplaats en/of Ebay zetten, maar wie weet doe ik hier er een (beginnende) bjjer een pleziertje mee. Je kan het komen ophalen, bekijken en ik kan het gewoon opsturen. Mocht er iets zijn stuur me gewoon een berichtje.

Het betreft:
Keiko Raca Gold Weave Gi (wit) A2 - Mijn 2e Gi sinds ik ben begonnen. Hierin trainde ik voor een lange tijd 2x per week. Totdat ik de Koral had gekocht, waardoor ik een keer per week in de Keiko trainde.
Koral Classic Gi (blauw) A2 - Samen met mijn Keiko Gi, is deze gewoon elke week gedragen.
Venum Power Gi (zwart) A2 - Deze is pas 2x gebruikt, tijdens 2 trainingen in maart. En ook 2x gewassen.
Venum Power Gi (wit) A2 - Deze is nog helemaal nieuw. Nooit gebruikt tijdens een training of gedragen. En nog nooit gewassen.
Keiko witte band, Fuji Witte band en Koral blauwe band A2.

sjonnie
18-04-2011, 10:28
Helaas. ben wel op zoek, maar heb een a4 nodig.