PDA

View Full Version : video Nathan Corbett vs. Piotr Lepich at the Domination 6 event in Perth, Australia



marcelt
18-04-2011, 20:35
http://www.youtube.com/watch?v=BdCcUrCdrYk

http://s.ytimg.com/yt/img/pixel-vfl3z5WfW.gif
Van: TheWebShow (http://www.youtube.com/user/TheWebShow) | Gemaakt op: 17 apr 2011
Fight time in Perth... The Carnage against a 4 time champion from Poland.... A huge Perth crowd cheering on our Aussie World Champion.... Hope you enjoy the behind the scenes doco capturing all the action :)

Waarom openen die youtube filmpjes niet meer als je de link post?

Richelieu
18-04-2011, 20:46
Zonder twijvel één van de allerbeste vechters onder de -95 kilogram. Op FMT denk ik de beste vechter!

Kemal
18-04-2011, 21:19
Mooi om te zien en wat een power heeft hij zeg

Mauro
18-04-2011, 21:58
Top vechter die Corbett,..wel een beetje de indruk dat ie na Spong geen serieuze tegenstander meer heeft gehad.
Zou hem echt graag eens tegen Saki zien.

Richelieu
18-04-2011, 22:23
Top vechter die Corbett,..wel een beetje de indruk dat ie na Spong geen serieuze tegenstander meer heeft gehad.
Zou hem echt graag eens tegen Saki zien.

Dat zou inderdaad echt een droompartij zijn. Echt jammer dat de grote promotors "the Carnage" links laten liggen.

Anderson
19-04-2011, 02:55
Top vechter die Corbett,..wel een beetje de indruk dat ie na Spong geen serieuze tegenstander meer heeft gehad.
Zou hem echt graag eens tegen Saki zien.

Was zeker de mooiste partij van 2009 samen met Petrosyan - Souwer
Die partij moet echt snel komen Corbett - Saki

sterrenkijker
19-04-2011, 10:31
Dat zou inderdaad echt een droompartij zijn. Echt jammer dat de grote promotors "the Carnage" links laten liggen.

Is dat het geval ja? Zouden de promotors hem allemaal links laten liggen?

Richelieu
19-04-2011, 10:54
Is dat het geval ja? Zouden de promotors hem allemaal links laten liggen?

Voorlopig vecht hij alleen in Australie en heb ik hem de afgelopen tijd niet in Europa aan het werk gezien. Zoals al eerder werd opgemerkt is het na zijn partij tegen Spong heel erg stil geworden rondom Corbett, die dat zelf bevestigde in een intervieuw met IK Magazine.

connect
19-04-2011, 12:23
ja ik vind het ok jammer hij heeft wel van balrak,spong gewonnen dan maar verder heeft hij niet echt tegen "bekende namen"gestaan, waarom vecht hij niet is bij it's showtime die kunnen hem toch wel betalen.?
tegen saki lijkt me super, of manhoef.

lopez86
19-04-2011, 12:31
Ik vind het jammer dat men niet tegen hem wilt vechten op FMT.

rafi
19-04-2011, 12:46
zou echt zonde zijn als die partij nooit zou komen tegen saki

payap
19-04-2011, 13:36
Rematch met Tyrone Spong, Saki, Manhoef zouden stuk voor stuk top partijen zijn.

Grote probleem is echter de regels. Nederland is helemaal 3 x 3 en k-1 achtige regels gericht. Het deel van de wereld en circuit waar Nathan Corbett vecht is 5 x 3 en full muaythai gericht.

Welke regels dus????

Tony Galento
19-04-2011, 13:55
Rematch met Tyrone Spong, Saki, Manhoef zouden stuk voor stuk top partijen zijn.

Grote probleem is echter de regels. Nederland is helemaal 3 x 3 en k-1 achtige regels gericht. Het deel van de wereld en circuit waar Nathan Corbett vecht is 5 x 3 en full muaythai gericht.

Welke regels dus????

ik zie manhoef geen kans maken tegen corbett. spong is op dit moment meer dan 10 kg zwaarder. saki zou kunnen.

Anderson
19-04-2011, 14:15
Is geen probleem voor Corbett hij heeft al eens een k1 tournooi gewonnen in Stockholm dus k1 regels maakt niks uit. Tegen Spong vocht die zonder de regel ellenboog 5 rondes

Richelieu
19-04-2011, 17:04
Tegen Spong vocht die zonder de regel ellenboog 5 rondes

Zo lang duurde die partij niet eens ;)