PDA

View Full Version : Ray Sefo says: FEG owes Golden Glory and him $1,500,000



delightone
19-04-2011, 18:42
Ray Sefo appeared on TapouT live radio last night and revealed that the Japanese Fighting and Entertainment Group (FEG), parent company to K-1 and DREAM, owes Sefo and Golden Glory a combined $1,500,000.

"At this point they still owe me $700,000. From what I heard they're having some major problems. Their situation still hasn't changed. So it's still a waiting game, whether we're going to get paid or not. Like I've said to them after the last fight, I said 'Listen man, I am not fighting for K-1 ever again until this money is paid' -- I hear a lot of staff members, someone that worked for them for the last fifteen years just resigned. Right now, the email I got was that all further communications will go through Tanigawa, well the guy doesn't speak English so how are you going to be able to communicate with us?"

"The biggest problem is we go after them legally and they go bankrupt, then I'm stuck with attorneys' fees. Then it's a lose/lose situation."

"From what I hear from an inside source is that they actually owe Golden Glory $800,000. They're in such huge debt that I feel mad, angry and sad at the same time



Dat is nogal al wat ik ben benieuwd wat Simon rutz nog moet krijgen.

lopez86
19-04-2011, 18:47
Tja... van een kale kip kan je niet plukken

Kemal
19-04-2011, 18:51
Tja, denk dat hij nooit zn geld gaat krijgen, althans niet het volledige bedrag...

Baske
19-04-2011, 18:52
Wat heeft de FEG tot nu toe allemaal waargemaakt voor deze mannen? Ik zou zelf nu simpelweg afwachten, dat geld komt wel zodra ze 't hebben. Laat ze er weer bovenop komen en laat de FEG niet afsterven, want dán zou de vechtsportwereld een harde klap te verduren krijgen. IMO. :)

Petrosyan188
19-04-2011, 18:55
en dan komt dirkje aan van er is niks aan de hand...

justsomeone
19-04-2011, 21:56
denk dat dit verder zal gaan als en soort pyramide spel.
ze zullen doorgaan met organiseren en met de opbrengsten de openstaande schulden betalen.
echter kan dan degene die het laatst gevochten hebben weer wachten tot het volgende gala

Peter0711
19-04-2011, 22:25
Jammer dit..

K-1sunstarr
19-04-2011, 22:32
En volgens mij wacht Ali nog steeds op zijn geld, triest allemaal.

wrestler_nl
20-04-2011, 00:37
en dan komt dirkje aan van er is niks aan de hand...

x2

Erg jammer dit

rollermanskunk
20-04-2011, 03:00
FEG staat bij veel meer organisaties en mensen in het krijt. Ik heb zelfs een bedrag van 10 miljoen euro of hoger gehoord. Een hele rits Japanse en internationale Dream-fighters krijgen nog geld uit 2009 (!) en 2010. Er zouden zelfs ook nog openstaande rekeningen staan bij stadion-eigenaren/verhuurders/catering-bedrijven/drukkerijen/eigen personeel etc. Verder gaat het sterke gerucht dat de Japanse onderwereld (Yakuza) Tanigawa "stevig" op de huid zit.

anthony kane
20-04-2011, 03:32
aan de andere kant heeft de K1 zulke vechters als Ray Sefo tot ( Sterren) gemaakt en hebben hem rijk gemaakt want laten we eerlijk zijn als hij uit nederland kwam had die het nooit zover geschopt want hier liepen en lopen er veel meer betere vechters rond ... maar jah aan de andere kant waar je voor gevochten heb moet je wel gewoon krijgen

blackadder
20-04-2011, 03:38
maar jah aan de andere kant waar je voor gevochten heb moet je wel gewoon krijgen
Klopt. Hij heeft tenslotte dat gedaan waarvoor hij was ingehuurd. Of die het ook echt verdient is een ander verhaal.

rollermanskunk
20-04-2011, 03:40
Overigens heeft bijna geen enkele K1-vechter in 2010 zijn gage gekregen. Hier bijv. een quote van Ben Edwards op Facebook:


wonder if il ever get paid by K1. Its nearly been 6months since i fought Overeem. How dissapointed i am in how they do business is hard to put into words. It was my dream to fight for their company since i was a kid and when i finally make it, and take on arguably their most dangerous guy they don't pay me and they don't give me the 2nd fight they promised me. It doesn't get more unprofessional than that.

MMAFAN-1122
20-04-2011, 09:29
Tja... Ik ben benieuwd hoe dit zal aflopen!!

dirk5
20-04-2011, 10:12
Overigens heeft bijna geen enkele K1-vechter in 2010 zijn gage gekregen. Hier bijv. een quote van Ben Edwards op Facebook:

de Japaners wel....

niks aan de hand dus ;)

op naar Dream 17 :)

dirk5
20-04-2011, 10:45
Btw, volgensmij kun je inplaats van 3 keer per jaar janken dat je je geld niet hebt, ook beslag laten leggen op FEG....

Dan gebeurd er misschien iets?

Petrosyan188
20-04-2011, 10:49
Btw, volgensmij kun je inplaats van 3 keer per jaar janken dat je je geld niet hebt, ook beslag laten leggen op FEG....

Dan gebeurd er misschien iets?

wat wil je nu zeggen... dat ray sefo niet zo moet janken?? wil jou wel horen als je bijna 2jaar je salaris niet ontvangt... en ben gewoon van mening dat er een instantie moet optreden tegen deze wanbeleid en vechters het geld moeten betalen waar ze recht op hebben zolang ze dat nog niet hebben gedaan geen events

dirk5
20-04-2011, 11:00
wat wil je nu zeggen... dat ray sefo niet zo moet janken?? wil jou wel horen als je bijna 2jaar je salaris niet ontvangt... en ben gewoon van mening dat er een instantie moet optreden tegen deze wanbeleid en vechters het geld moeten betalen waar ze recht op hebben zolang ze dat nog niet hebben gedaan geen events

Ik zeg (begrjpend lezen :) ) dat wanneer ik mijn geld 2 jaar niet zou krijgen dat ik erachter aan zou gaan inplaats van dit elke keer in de media te roepen.

Wat heeft hij bereikt in deze 2 jaar? Niks...

Misschien dan toch maar op een andere manier proberen?

Tony Galento
20-04-2011, 11:45
Btw, volgensmij kun je inplaats van 3 keer per jaar janken dat je je geld niet hebt, ook beslag laten leggen op FEG....

Dan gebeurd er misschien iets?


faillissement, zoals sefo zelf al aangeeft. plus dat hij dan ook nog moet opdraaien voor z'n juridische kosten.

hij is dus altijd de lul.

dirk5
20-04-2011, 12:39
faillissement, zoals sefo zelf al aangeeft. plus dat hij dan ook nog moet opdraaien voor z'n juridische kosten.

hij is dus altijd de lul.

Ik had jurist moeten worden zie ik wel, 7 ton voor 1 faillisement, lekker cashen :)

Faillisementen worden in het leven geroepen om de bestaande crediteuren met activa die nog aanwezig zijn voor een gedeelte te betalen. Dit is toch altijd beter dan niks?

Zo veel vechters die nog betaald moeten worden maar niemand die er achter aan gaat, terwijl degene die er achter aan gaat als eerste in de rij staat om misschien nog iets te krijgen. Dit is erg vreemd in mijn ogen.

nee idd, beter nog een keer bij tapout radio roepen, hier zul je vast iets meer mee bereiken.

tidelot
20-04-2011, 13:13
dan is badr de lachende derde. geluk bij een ongeluk zou je zeggen.
of is het stiekem bij badr en remy ingefluisterd dat de feg geen geld meer heeft.
en peter hoor ik ook niet klagen. dus die zal zijn centjes wel netjes hebben gehad.:confused::confused::confused:

Tony Galento
20-04-2011, 13:18
Ik had jurist moeten worden zie ik wel, 7 ton voor 1 faillisement, lekker cashen :)

Faillisementen worden in het leven geroepen om de bestaande crediteuren met activa die nog aanwezig zijn voor een gedeelte te betalen. Dit is toch altijd beter dan niks?

Zo veel vechters die nog betaald moeten worden maar niemand die er achter aan gaat, terwijl degene die er achter aan gaat als eerste in de rij staat om misschien nog iets te krijgen. Dit is erg vreemd in mijn ogen.

nee idd, beter nog een keer bij tapout radio roepen, hier zul je vast iets meer mee bereiken.

die 7 ton is het topje van de ijsberg. ze mogen hopen dat er een grote sponsor opstaat, maar in het huidige klimaat kan je dat ook vergeten.

dat geld kunnen ze dus wel afschrijven.

maar jij denkt dat de K-1 een mooie toekomst tegemoet gaat?

Tony Galento
20-04-2011, 13:19
dan is badr de lachende derde. geluk bij een ongeluk zou je zeggen.
of is het stiekem bij badr en remy ingefluisterd dat de feg geen geld meer heeft.
en peter hoor ik ook niet klagen. dus die zal zijn centjes wel netjes hebben gehad.:confused::confused::confused:

dat denk ik niet.

spong heeft ook niet gevangen.

dirk5
20-04-2011, 13:54
die 7 ton is het topje van de ijsberg. ze mogen hopen dat er een grote sponsor opstaat, maar in het huidige klimaat kan je dat ook vergeten.

dat geld kunnen ze dus wel afschrijven.

maar jij denkt dat de K-1 een mooie toekomst tegemoet gaat?

Dat geld kunnen ze dus wel afschrijven? Ja met deze denkwijze zul je idd kunnen fluiten naar je centen, want dan gebuerd er dus helemaal niks :) Dan kan ie over 30 jaar nogsteeds roepen dat ie nog geld krijgt :)

k-1 niet, Dream wel.... :)

A-team
20-04-2011, 14:07
dan is badr de lachende derde. geluk bij een ongeluk zou je zeggen.
of is het stiekem bij badr en remy ingefluisterd dat de feg geen geld meer heeft.
en peter hoor ik ook niet klagen. dus die zal zijn centjes wel netjes hebben gehad.:confused::confused::confused:

En waar moet Badr dan nu zijn geld gaan verdienen?

blackadder
20-04-2011, 14:10
En waar moet Badr dan nu zijn geld gaan verdienen?
krantenbezorgen.nl (http://krantenbezorgen.nl/)

Petrosyan188
20-04-2011, 14:14
En waar moet Badr dan nu zijn geld gaan verdienen?

de organisatie waar wel een beetje geld inzet en de baas toevallig zijn manager is... je kunt zeggen wat je wil maar als je gaat kijken voor wie deze situatie het gunstigst heeft uitgepakt, helemaal niemand maar voor badr is het de minst ergst

Bartju
20-04-2011, 14:25
En waar moet Badr dan nu zijn geld gaan verdienen?

sterren dansen op het ijs mss..

dirk5
20-04-2011, 14:25
de organisatie waar wel een beetje geld inzet en de baas toevallig zijn manager is... je kunt zeggen wat je wil maar als je gaat kijken voor wie deze situatie het gunstigst heeft uitgepakt, helemaal niemand maar voor badr is het de minst ergst

Je kunt het ook van een andere kant zien:

JLB is de beste k-1 vechter die het toernooi nooit gewonnen heeft vanwege altijd betere tegenstanders.
Badr is de beste k-1 vechter die het toernooi nooit heeft gewonnen door zijn eigen stomme schuld.

Het is maar hoe je de geschiedenis in wilt gaan...... :)

Tony Galento
20-04-2011, 15:13
Dat geld kunnen ze dus wel afschrijven? Ja met deze denkwijze zul je idd kunnen fluiten naar je centen, want dan gebuerd er dus helemaal niks :) Dan kan ie over 30 jaar nogsteeds roepen dat ie nog geld krijgt :)

k-1 niet, Dream wel.... :)

je stelt eigenlijk dat alle schuldeisers niet bijster slim zijn dat ze geen actie ondernemen.

misschien moet je eens je eigen oordeel tegen het licht houden als zoveel mensen blijkbaar een andere opvatting zijn toegedaan.

is je niet bekend dat als er faillissement wordt uitgesproken de belasting en de banken het eerst aan de beurt komen. hoe dom ben jij eigenlijk?

Bromios
20-04-2011, 15:23
De moraal van dit verhaal is net als bij voetbal:
De toppers krijgen een heleboel geld maar dat is geld is er eigenlijk helemaal niet.

Dust die gasten gewoon moeten net als wij van hun inkomen net hun hypotheek kunnen betalen en tot hun 65e werken.
Want ze gaan vast niet terug naar gages van een paar ton.

dirk5
20-04-2011, 15:50
je stelt eigenlijk dat alle schuldeisers niet bijster slim zijn dat ze geen actie ondernemen.

misschien moet je eens je eigen oordeel tegen het licht houden als zoveel mensen blijkbaar een andere opvatting zijn toegedaan.

is je niet bekend dat als er faillissement wordt uitgesproken de belasting en de banken het eerst aan de beurt komen. hoe dom ben jij eigenlijk?

Hoe dom ik ben? hahahahaha. Nee idd, als schuldeiser kun je het beste niks doen en af en toe wat in de media roepen, zo zul je je centen wel krijgen. Gewoon vol blijven houden, misschien lul je me wel om :)

Je denkt toch niet dat elke Japanse bank die op dit moment iets te goed heeft van FEG niet meteen aan de bel hangt? Het gaat tenslotte zo goed met de economie in Japan?

Under the Corporate Reorganization Law, the completely new management team is brought in to assess the situation and make changes as needed to further the operation of the business. Current management MUST resign. The court appoints the administrator. Recovery generally takes longer under this type of bankruptcy.

The Civil Rehabilitation law allows creditors to pursue claims against the defaulted company, but within a limited scope.

The second option is generally the preferred option in Japan. It allows the company to retain current management, but to assess the situation and make good with creditors over due time.

Other options include liquidating to repay creditors or reaching out of court settlements to repay creditors.

Allemaal nog niet gebeurd, dus zo erg met de schulden in Japan zal het wel niet zijn.

Tony Galento
20-04-2011, 15:57
Hoe dom ik ben? hahahahaha. Nee idd, als schuldeiser kun je het beste niks doen en af en toe wat in de media roepen, zo zul je je centen wel krijgen. Gewoon vol blijven houden, misschien lul je me wel om :)

Je denkt toch niet dat elke Japanse bank die op dit moment iets te goed heeft van FEG niet meteen aan de bel hangt? Het gaat tenslotte zo goed met de economie in Japan?

Under the Corporate Reorganization Law, the completely new management team is brought in to assess the situation and make changes as needed to further the operation of the business. Current management MUST resign. The court appoints the administrator. Recovery generally takes longer under this type of bankruptcy.

The Civil Rehabilitation law allows creditors to pursue claims against the defaulted company, but within a limited scope.

The second option is generally the preferred option in Japan. It allows the company to retain current management, but to assess the situation and make good with creditors over due time.

Other options include liquidating to repay creditors or reaching out of court settlements to repay creditors.

Allemaal nog niet gebeurd, dus zo erg met de schulden in Japan zal het wel niet zijn.

als het allemaal niet zo erg is begrijp ik niet waarom ze hun vechters gewoon niet betalen.

als je nu alle nederlandse vechters in de k-1 optelt, over wat voor bedrag zullen we het dan hebben? Souwer, Spong, Overeem, black label, golden glory en god mag weten wie. twee miljoen is niks.

volgens jou zijn de nederlandse vechters en hun management gewoon te dom om hun geld op te eisen, met de k-1 is niets aan de hand!

Petrosyan188
20-04-2011, 16:04
verbazingwekkend hoe naief mensen kunnen zijn. nu weten we allemaal wel al dat dirkje z'n IQ met een hand optetellen is maar zelfs iemand met IQ rond de 3 verwacht je toch al van dat ze wel kunnen inzien dat Feg/K1 zo goed als dood is

dirk5
20-04-2011, 16:11
als het allemaal niet zo erg is begrijp ik niet waarom ze hun vechters gewoon niet betalen.

als je nu alle nederlandse vechters in de k-1 optelt, over wat voor bedrag zullen we het dan hebben? Souwer, Spong, Overeem, black label, golden glory en god mag weten wie. twee miljoen is niks.

volgens jou zijn de nederlandse vechters en hun management gewoon te dom om hun geld op te eisen, met de k-1 is niets aan de hand!

heb jij ooit met je hoofd tussen de deur gezeten ofzo? Want begrijpend lezen kun je in ieder geval niet.

Waar zeg ik dat iemand dom is? Ik zeg alleen dat wanneer je in de media blijft roepen dat je je centen niet hebt dat je geen steek dichterbij komt.... Of denk jij dat ie daar wel zijn geld mee krijgt?

dirk5
20-04-2011, 16:14
verbazingwekkend hoe naief mensen kunnen zijn. nu weten we allemaal wel al dat dirkje z'n IQ met een hand optetellen is maar zelfs iemand met IQ rond de 3 verwacht je toch al van dat ze wel kunnen inzien dat Feg/K1 zo goed als dood is

Mooie zin formulatie man, top! Echt perfect om aan te tonen hoe hoog je IQ is :)

Kemal
20-04-2011, 17:10
:lol: wat een topic, laten we proberen ontopic te blijven....

Tony Galento
20-04-2011, 21:57
heb jij ooit met je hoofd tussen de deur gezeten ofzo? Want begrijpend lezen kun je in ieder geval niet.

Waar zeg ik dat iemand dom is? Ik zeg alleen dat wanneer je in de media blijft roepen dat je je centen niet hebt dat je geen steek dichterbij komt.... Of denk jij dat ie daar wel zijn geld mee krijgt?


ik heb jou geen steekhoudende alternatieven zien aanbrengen, behalve dom gelul met een overdaad aan smilies.

je bent blijkbaar nog dommer dan hier beweerd wordt.

Facade
20-04-2011, 22:01
De meeste mensen en organisaties hebben er wel belang bij dat K-1 overeind blijft. Ik denk dat ze daarom niet op hun strepen gaan staan (want dan stort de boel in elkaar) maar wel druk op de ketel willen houden door dit in de media te houden.