PDA

View Full Version : Memento Mori II | Maassilo Rotterdam 5 juni 2011



Richelieu
20-04-2011, 17:36
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/04/20/1303293278-340.jpg

In samenwerking met Team Slamm!! zal Team Furious voor de tweede maal een thaiboksgala organiseren. Na de succesvolle eerste editie van Memento Mori in oktober 2010 zal zondag 5 juni de Maassilo te Rotterdam wederom het toneel zijn. Momenteel word aan de matchmaking nog druk gewerkt, maar voor een kleine impressie van de afgelopen editie, kan hier op Mixfight het Fotoverslag (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?108239) worden bekeken.

Stefano~
20-04-2011, 17:59
Gaat zeker weer een top Gala worden :)

Richelieu
21-04-2011, 12:16
Kreeg zojuist van de organisatie door dat het niet alleen een thaiboks georiënteerd gala gaat worden, maar dat er inmiddels een vijftal aansprekende MMA partijen op de matchmaking zijn geplaatst. Zodra deze matchmaking compleet is afgerond zal het op Mixfight verschijnen.

Richelieu
10-05-2011, 21:04
Inmiddels is de line-up van het evenement in de afrondende fase en in totaal zullen er 6 A-klasse partijen op het progamma staan. Alvast een kleine preview van het hoofdprogramma;

A- 95+ Kg Ismael Londt (Team Slamm!! vs Nasser (Champion Gym)
A 82 Kg Mike de Snoo (Team Slamm!!/Mejiro Gym) vs Pieter Buist (Team Iron)
A 70 Kg Anthony Kane (Team Slamm!!) vs Mandelo Antone (Silent Dragon BG)
A 82,5 Kg Patrick van Rees (Silent Dragon BG) vs Dennis Koeiman (Siam Gym)
A 70 Kg Mohammed Aouragh (Top Team Beverwijk) vs Ajay Balgobin (Team Furious)
A 60 Kg Arlene de Freitas (Baltas Gym/Team Furious) vs Denise Kielholtz (Days Gym/Team Slamm!!)

Kemal
10-05-2011, 21:18
Staan alvast erg lekkere partijen op het programma!

milton felter
11-05-2011, 11:09
Staan alvast erg lekkere partijen op het programma!

ja dit gala word weer knallen net als vorig jaar morgen word er een promo gemaakt
dus zullen de vechters voor het eerst tegenover elkaar staan

superfreak
11-05-2011, 12:16
Sinds wanneer komt Ajay uit voor Team Furious??

Richelieu
19-05-2011, 20:10
http://www.youtube.com/watch?v=JPPO7mmlfSQ&feature=youtu.be

Richelieu
21-05-2011, 21:03
Inmiddels is de nieuwe website van Team Furious online - http://www.teamfurious.nl/

Richelieu
22-05-2011, 14:51
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/22/13060471950.jpg

Tsuki
22-05-2011, 15:30
vet nummer :-) ......

payap
22-05-2011, 15:40
Heb er al weer zin in. Verleden keer was ook een top avondje.

milton felter
24-05-2011, 17:58
Heb er al weer zin in. Verleden keer was ook een top avondje.

site ziet er strak uit

Richelieu
30-05-2011, 17:57
http://www.metronieuws.nl/sport/memento-mori-voor-de-tweede-keer-in-rotterdam/SrZkeD!XuwHUF6kZGKLw/

Richelieu
31-05-2011, 15:48
Update van de matchmaking;

24 ismael londt team slamm vs Vladimir Toktasynov mastersgym duitsland 3x3 95+
23 mike de snoo team slamm /mejiro gym vs pieter buist team iron 3x3 82kg
22 anthony kane team slamm vs mandela antone silent dragon bg 3x3 70kg
21 mohammed aouragh top team beverwijk vs ajay balgobin team furious/slamm 3x3 70kg
20 arlene de freitas baltas gym/team furious vs 3x3 60kg
B klasse
19 mitchel tramper saensukgym vs dalain richardson fight club van dams 5x2 82kg
18 brian c saensukgym vs fouad tahiri topfighters 5x2 63 kg
17 macrakkong sportcentrum kime vs kevin brommet daysgym 5x2 66kg
16 jay de vegas team furious vs cauis gabriel celen gym 5x2 70kg
15 mohsin droui sportcentrum 010 vs regian eersel sidyodtong 5x2 77kg
Mma
14 johnrick flanegin team furious vs aram clemens roemer tromp 2x5 77kg
13 Ruben Sluijmer team furious vs Nick de Zeeuw oosterbaan gym 2x3 72kg
12 stefan van wijngaarden team furious vs Elwin Pas Renzo Gracie Holland 2x3 77kg
11 melvin van suidam days gym vs drago sharks & tigers 2x3 83kg
C klasse
10 abdoul fofana silent dragon vs nilson neves team verre oosten 82kg
9 dangelo slamm vs shota dolizde silent dragon bg 3x2 95+
8 slim chougrani oude westen vs marcello custimani muaythai palermo 3x2 68kg
7 adnan hadif team furious vs Levon van der geest sportcentrum 010 3x2 66KG
6 hicham el adrissi top fighters vs remsey ramos days gym 3x2 57kg
5 asim ali khan ajuau etta vs akram benthari ropi gym 3x2 68kg
4 el jafar van castelen team furious vs chris baya sidyodtong 3x2 68kg
N klasse
3 diego derby team verre oosten vs mo abdulah team iron 3x1.5 67kg
2 achmet berrow topfighters vs ragib team furious 3x1.5 60kg
1 Jac krassenburg team pinas vs Adminson Furtado Sport Instituut kime 3x1.5 70kg
opening
bilal team furious vs tba tba 42kg 14 jaar

ijsblok
31-05-2011, 16:02
ziet er goed uit, ik kom kijken. Leuk ook dat de Metro er aandacht aan besteedt.

Richelieu
02-06-2011, 12:26
24 ismael londt team slamm vs Vladimir Toktasynov mastersgym duitsland 3x3 95+ A klasse
23 mike de snoo team slamm /mejiro gym vs pieter buist team iron 3x3 82kg A klasse
12 stefan van wijngaarden team furious vs Elwin Pas Renzo Gracie Holland 2x3 77kg mma ama
22 anthony kane team slamm vs mandela antone silent dragon bg 3x3 70kg A klasse
17 macrakkong sportcentrum kime vs kevin brommet daysgym 5x2 66kg B klasse
21 mohammed aouragh top team beverwijk vs ajay balgobin team furious/slamm 3x3 70kg A klasse
2 achmet berrow topfighters vs ragib team furious 3x1.5 60kg nieuweling
20 arlene de freitas baltas gym/team furious vs teressa italie 3x3 61kg A klasse
15 mohsin droui sportcentrum 010 vs regian eersel sidyodtong 5x2 77kg B klasse
4 el jafar van castelen team furious vs chris baya sidyodtong 3x2 68kg C klasse
Pauze
13 Ruben Sluijmer team furious vs Nick de Zeeuw oosterbaan gym 2x3 72kg mma b klasse
16 jay de vegas team furious vs cauis gabriel celen gym 5x2 70kg B klasse
9 dangelo slamm vs shota dolizde silent dragon bg 3x2 95+ C klasse
11 melvin van suidam days gym vs drago sharks & tigers 2x3 83kg mma b
19 mitchel tramper saensukgym vs dalain richardson fight club van dams 5x2 82kg B klasse
18 brian c saensukgym vs fouad tahiri topfighters 5x2 63 kg B klasse
14 johnrick flanegin team furious vs aram clemens roemer tromp 2x5 77kg mma amateur
7 adnan hadif team furious vs Levon van der geest sportcentrum 010 3x2 66KG C klasse
10 abdoul fofana silent dragon vs nilson neves team verre oosten 3x2 83KG C klasse
8 slim chougrani oude westen vs marcello custimani muaythai palermo 3x2 68kg C klasse
6 hicham el adrissi top fighters vs remsey ramos days gym 3x2 57kg C klasse
5 asim ali khan ajuau etta vs akram benthari ropi gym 3x2 68kg C klasse
3 diego derby team verre oosten vs mo abdulah team iron 3x1.5 67kg Nieuweling
1 sidney tommassa team pinas vs Adminson Furtado Sport Instituut kime 3x1.5 70kg Nieuweling
opening
bilal team furious vs hugo sportcentrum 010 44kg 14 jaar

Jeru
03-06-2011, 12:31
14 johnrick flanegin team furious vs aram clemens roemer tromp 2x5 77kg mma amateur

Hey Aram ook weer de ring in? Is volgens mij best een tijd geleden weer. De jongens van Roemer (R-Grip) zijn wel lekker actief de laatste tijd.

Richelieu
03-06-2011, 21:46
Voor de geinteresseerden de weging begint zaterdag om 12.00 uur;

ADRES: TEAM FURIOUS
ALBRECHTS KADE 60-61
3022 HP ROTTERDAM

Richelieu
04-06-2011, 21:36
Op het laatste moment heeft de organisatie van Memento Mori II nog een leuke pauzeact vastgelegd. Dit zal een suprise-act worden van één van de finalisten uit de X-Factor, "Adlicious". Kom dus allen morgen naar de Maassilo te Rotterdam (ook als je nog een aantal toppartijen wil zien overigens ;))

payap
05-06-2011, 14:05
Klinkt goed.

paar uurtjes nog!!

blaatenator
06-06-2011, 12:05
Was een mooi event (niet dat ik veel om mee te vergelijken heb: dit was m'n eerste thaibox/ MMA gala:))!

Onze eigen Elwin Pas van Renzo Gracie Holland heeft een mooie start van z'n MMA carriere gemaakt door na een wankele start (hij slipte, maar maakte daar mooi een soort single leg takedown van :)) de partij te eindigen met een straight armbar!

Gefeliciteerd Elwin:thup:!

Ook de andere partijen waren mooi, en het is wederom bevestigt dat een MMA vechter weinig kans maakt als ie niet op z'n minst weet hoe te verdedigen op de grond.

ijsblok
06-06-2011, 12:08
Ook de andere partijen waren mooi, en het is wederom bevestigt dat een MMA vechter weinig kans maakt als ie niet op z'n minst weet hoe te verdedigen op de grond.

bedoel je hier een specifieke partij mee?

Richelieu
06-06-2011, 12:22
Uitslagen hoofprogramma;

Ismel Londt (Team Slamm!!) WTKO 1ste ronde vs Vladimir Toktasynov (Masters Gym)
Mike de Snoo (Team Slamm!!/Mejiro Gym WKO 1ste ronde vs Pieter Buist (Team Iron)
Stefan van Wijngaarden (Team Furious)vs Elwin Pas (Renzo Gracie Holland) WIN Sub 1ste ronde
Anthony Kane (Team Slamm!!) vs Mandela Antone (Silent Dragon bg) WOP
Macrakkong (Sportcentrum Kime) WKO 1ste ronde vs Ismael Ben Ali (TB Den Haag)
Mohammed Aouragh (Top Team Beverwijk) WOP vs Ajay Balgobin (Team Furious/Slamm!!)

blaatenator
06-06-2011, 12:24
bedoel je hier een specifieke partij mee?

Ik stond bij deze partij op wat afstand, maar ik had het idee dat de verliezer van de eerste MMA partij niet veel grappling ervaring had. Ook buiten dat: De drie partijen die ik gezien heb werden beslist op de grond!

(Was overigens ook onder de indruk van de takedowns bij de 2e mma partij. Ik weet zo direct alleen de naam van die jongen niet).

blaatenator
06-06-2011, 12:26
Uitslagen hoofprogramma;

Stefan van Wijngaarden (Team Furious) WIN Sub 1ste ronde vs Elwin Pas (Renzo Gracie Holland)

Dit is fout:
Elwin Pas heeft deze partij gewonnen op rechte armklem vanuit guard!

Richelieu
06-06-2011, 12:59
Is aangepast. Vergiste me in de naam. Van Team Furious uit kwamen drie vechters uit waarvan er twee verloren op sub, en eentje won zijn zijn partij, eveneens op Submission.

Stefano~
06-06-2011, 13:18
Is aangepast. Vergiste me in de naam. Van Team Furious uit kwamen drie vechters uit waarvan er twee verloren op sub, en eentje won zijn zijn partij, eveneens op Submission.

Je bedoelde waarschijnlijk
Ruben Sluijmer WIN Sub 1ste ronde team furious vs Nick de Zeeuw oosterbaan gym

Richelieu
06-06-2011, 13:24
Je bedoelde waarschijnlijk
Ruben Sluijmer WIN Sub 1ste ronde team furious vs Nick de Zeeuw oosterbaan gym

Die jah ;)

stoet
06-06-2011, 13:29
Ik persoonlijk vind dat `t tijd is voor Ismael Londt om eens een stapje hoger op de lader te gaan zetten, denk hierbij aan een Anderson Bradock Silva of een Mourad Bouzidi, dit soort caliber vechters zou een goede volgende stap voor hem moeten zijn, waarvan ik overigens denk dat hij ze wel kan hebben. Mocht dit goed uitpakken voor hem, dan zou ik m tegen een Saki, Ghita, Zimmerman, etc willen zien. Ik denk dat ze op dit moment te hoog gegrepen zullen zijn voor hem. Hij verdient in mijn ogen een kans op een grote Its Showtime evenement, op de een of andere manier zie ik daar helaas geen Slamm vechters bij zitten! Nu weet ik niet of dit aan Its Showtime ligt of aan Slamm zelf.

Richelieu
06-06-2011, 13:56
Ik persoonlijk vind dat `t tijd is voor Ismael Londt om eens een stapje hoger op de lader te gaan zetten, denk hierbij aan een Anderson Bradock Silva of een Mourad Bouzidi, dit soort caliber vechters zou een goede volgende stap voor hem moeten zijn, waarvan ik overigens denk dat hij ze wel kan hebben. Mocht dit goed uitpakken voor hem, dan zou ik m tegen een Saki, Ghita, Zimmerman, etc willen zien. Ik denk dat ze op dit moment te hoog gegrepen zullen zijn voor hem. Hij verdient in mijn ogen een kans op een grote Its Showtime evenement, op de een of andere manier zie ik daar helaas geen Slamm vechters bij zitten! Nu weet ik niet of dit aan Its Showtime ligt of aan Slamm zelf.

Je hebt echt niet de enige die deze mening is toebedeelt! Zou hem ook graag tegen vechters van een zwaarder kaliber willen zien en Londt moet klaar zijn om de volgende stap te maken. Anderson Bradock Silva of Mourad Bouzidi zijn inderdaad twee goede opties en zouden mooie partijen op kunnen leveren.

milton felter
06-06-2011, 14:51
Je hebt echt niet de enige die deze mening is toebedeelt! Zou hem ook graag tegen vechters van een zwaarder kaliber willen zien en Londt moet klaar zijn om de volgende stap te maken. Anderson Bradock Silva of Mourad Bouzidi zijn inderdaad twee goede opties en zouden mooie partijen op kunnen leveren.

ach ja we gaan laangzaam bouwen an dat soort namen ismael staat eerst 30 juni tegenover thomas hron en daarna heeft hij een toernooi in het buitenland staan en dan gaan we eens even verder kijken
maar dit gesprek heb ik toevallig met hem gevoerd dat wij nu daarna toe moeten gaan werken

FDR
06-06-2011, 17:40
Weet iemand hoe de opkomstnummer heet van Ismael Londt, was een leuke opkomst, misschien dat iemand het op video heeft en het wil delen

FightstarTV
06-06-2011, 18:31
Weet iemand hoe de opkomstnummer heet van Ismael Londt, was een leuke opkomst, misschien dat iemand het op video heeft en het wil delen

Misch keertje op fightstartv.com kijken en Ismael Londt in de searchbalk intypen hier staan verschillende opkomsten van Ismael op met ditzelfde nummer en hoe het heet hmmmmmmmmmm weet ut nie maar vast wel iemand anders die je een antwoord erop kan geven nu nog ff druk aan editten en zometeen de eerstre partijen online van dit spetterende gala B partj Mohshin Droui vs Regian Eersel, A partij Mohammed Aouragh vs Ajay Balgobin en B partij Macrakkong vs Ismael Ben Ali met mooie Knock Outs

OSU

FightstarTV
06-06-2011, 18:35
Ja word zeker tijd en by the way Ismael was gevraagd voor 18 juni op het gala van Ooosterbaan ( MM en promo deze week op onze site) voor 8 mans tournooi zwaargewichten maar had net een andere partij aangenomen jammer maar helaas maar Ismael zijn tijd komt nog wel als die zo blijft knallen als nu !!!



Ik persoonlijk vind dat `t tijd is voor Ismael Londt om eens een stapje hoger op de lader te gaan zetten, denk hierbij aan een Anderson Bradock Silva of een Mourad Bouzidi, dit soort caliber vechters zou een goede volgende stap voor hem moeten zijn, waarvan ik overigens denk dat hij ze wel kan hebben. Mocht dit goed uitpakken voor hem, dan zou ik m tegen een Saki, Ghita, Zimmerman, etc willen zien. Ik denk dat ze op dit moment te hoog gegrepen zullen zijn voor hem. Hij verdient in mijn ogen een kans op een grote Its Showtime evenement, op de een of andere manier zie ik daar helaas geen Slamm vechters bij zitten! Nu weet ik niet of dit aan Its Showtime ligt of aan Slamm zelf.

Richelieu
06-06-2011, 18:39
Misch keertje op fightstartv.com kijken en Ismael Londt in de searchbalk intypen hier staan verschillende opkomsten van Ismael op met ditzelfde nummer en hoe het heet hmmmmmmmmmm weet ut nie maar vast wel iemand anders die je een antwoord erop kan geven nu nog ff druk aan editten en zometeen de eerstre partijen online van dit spetterende gala B partj Mohshin Droui vs Regian Eersel, A partij Mohammed Aouragh vs Ajay Balgobin en B partij Macrakkong vs Ismael Ben Ali met mooie Knock Outs

OSU

Waren inderdaad twee hele snelle KO's!!

a.s.c.
06-06-2011, 19:55
Weet iemand wie de partijen aan de ring heeft opgenomen (de officiële) en waar ik ze mogelijk kan terug zien?

Richelieu
06-06-2011, 19:58
Weet iemand wie de partijen aan de ring heeft opgenomen (de officiële) en waar ik ze mogelijk kan terug zien?

De eerste partij staat inmiddels online - http://www.fightstartv.com/videos/mohsin-droui-vs-regian-eersel/

Hou www.Fightstartv.com (http://www.Fightstartv.com) in de gaten asc!

Khanom Thom
06-06-2011, 20:00
Weet iemand wie de partijen aan de ring heeft opgenomen (de officiële) en waar ik ze mogelijk kan terug zien?

Kijk is een post terug... ;)

a.s.c.
06-06-2011, 20:06
De eerste partij staat inmiddels online - http://www.fightstartv.com/videos/mohsin-droui-vs-regian-eersel/

Hou www.Fightstartv.com (http://www.Fightstartv.com) in de gaten asc!

Thnx.. Was trouwens een topgala! en misschien een beetje vreemd maar ook een topring.. de mat lag goed strak. Soms heb je van die losse matten die meeschuiven. Props voor de organisatie!

Richelieu
06-06-2011, 21:24
De uitslagen van het gala;

1. J Demo Bilal (Team Furious) vs Hugo (Sportcentrum 010) DRAW
2. NW 70 Kg Fadiel Faarmet (Saensuk Gym) vs Adminson Furtado (Sportcentrum Kimé) WOP
3. C 68 Kg Slim Chougrani (‘t Oude Westen) vs Akram Benthari (Ropi Gym) WOP
4. C 57 Kg Hicham el Idrissi (Topfighters) vs Remsey Ramos (Day’s Gym) WOP
5. C 83 Kg Abdoul Fofano (Silent Dragon) vs Nilson (Team Verre Oosten) WOP
6. C 66 Kg Adnan Hadif (Team Furious) WOP vs Sowiet Kok (Monteiro)
7. NW 67 Kg Diego Derby (Team Verre Oosten) vs Mo Abdulah (Team Iron) WOP
8. MMA 77 Kg John R Flanegin (Team Furious) vs Aram Clemens (Roemer Tromp) WIN Sub. 1ste ronde
9. B 63 Kg Brian Crawfurd (Saensuk Gym) vs Fouad Tahiri (Topfighters) WIN MED INTER 1ste ronde – 29 sec.
10. MMA 83 Kg Melvin van Suidam (Day’s Gym) WOP vs Mitchel Adellaina (Team Slamm!!)
11. C 68 Kg Levon van der Geest (Sportcentrum 010) WIN DISQ vs Marcello Custimani (MT Palermo)
12. MMA 77 Kg Stefan van der Wijngaarden (Team Furious) vs Elwin Pas (Renzo Gracie Holland) WIN Sub 1ste ronde
13. B 82 Kg Mitchel Tramper (Saensuk Gym) vs Yassin Qoubaa (Colosseum) WOYP
14. C 95+ Dangelo Marshall (Team Slamm!!) WOP vs Shota Dolizde (Silent Dragon Bg)
15. B 70 Kg Jay de Vegas (Team Furious) vs [tegenstander afgezegd]
16. C 68 Kg El Jafar van Castelen (Team Furious) WOP vs Chris Baya (Sidyodtong)
17. B 77 Kg Mohsin Droui (Sportcentrum 010) vs Regian Eersel (Sidyodtong) WIN RSC 1ste ronde
18. A 70 Kg Mohammed Aouragh (Top Team Beverwijk) WOP vs Ajay Balgobin (Team Furious/Slamm!!)
19. B 66 Kg Macrakkong (Sportcentrum Kimé) WKO vs Ismael Ben Ali (TB Den Haag)
20. A 70 Kg Anthony Kane (Team Slamm!!) vs Mandela Antone (Silent Dragon bg) WOP
21. MMA 72 Kg Ruben Sluijmer (Team Furious) WIN Sub 1ste ronde vs Nick de Zeeuw (Oosterbaan Gym)
22. A 82 kg Mike de Snoo (Team Slamm!!/Mejiro Gym) WKO 1ste ronde vs Pieter Buist (Team Iron)
23. A 95+kg Ismael Londt (Team Slamm!!) WTKO 1ste ronde vs Vladimir Toktasynov (Masters Gym)

FDR
06-06-2011, 23:30
Misch keertje op fightstartv.com kijken en Ismael Londt in de searchbalk intypen hier staan verschillende opkomsten van Ismael op met ditzelfde nummer en hoe het heet hmmmmmmmmmm weet ut nie maar vast wel iemand anders die je een antwoord erop kan geven nu nog ff druk aan editten en zometeen de eerstre partijen online van dit spetterende gala B partj Mohshin Droui vs Regian Eersel, A partij Mohammed Aouragh vs Ajay Balgobin en B partij Macrakkong vs Ismael Ben Ali met mooie Knock Outs

OSU

Yoo bedankt voor de info, hoop dat iemand nog weet hoe het nummer heet waar Ismael mee opkwam.

tonebizz
07-06-2011, 01:18
De eerste partij staat inmiddels online - http://www.fightstartv.com/videos/mohsin-droui-vs-regian-eersel/

Hou www.Fightstartv.com (http://www.Fightstartv.com) in de gaten asc!

Top Partij dit! Die knie zat er lekker op...jammer dat hij zo slecht tegen zijn verlies kon

Richelieu
07-06-2011, 09:21
Nog een tweetal partijen;

Macrakkong (Kimé) vs Ismael ben Ali (TB Den Haag)
http://www.fightstartv.com/videos/macrakkong-vs-ismael-ben-ali/

Mohammed Aouragh (Top Team Beverwijk) vs Ajay Balgobin (Team Furious/Team Slamm!!)
http://www.fightstartv.com/videos/mohammed-aouragh-vs-ajay-balgobin/

payap
07-06-2011, 11:28
Nog een tweetal partijen;

Macrakkong (Kimé) vs Ismael ben Ali (TB Den Haag)
http://www.fightstartv.com/videos/macrakkong-vs-ismael-ben-ali/


Een voorbeeldje van de effecticiteit van goed clinchen. Heb deze vechter nog niet eerder gezien maar hoop hem nog eens in actie te zien.